• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Anna Przybylska gościem otwarcia La Manii w Gdyni

Anna Gryszkiewicz
17 stycznia 2013 (artykuł sprzed 11 lat) 
Na uroczystym otwarciu La Manii nie zabrakło gości specjalnych. W gdyńskim Klifie pojawili się Danuta Wałęsa,  Anna Przybylska i Dariusz "Tiger" Michalczewski. Na uroczystym otwarciu La Manii nie zabrakło gości specjalnych. W gdyńskim Klifie pojawili się Danuta Wałęsa,  Anna Przybylska i Dariusz "Tiger" Michalczewski.

Chociaż La Mania otworzyła swoje drzwi dla klientek 9 stycznia, wczoraj, w obecności jej właścicielki Joanny Przetakiewicz, nastąpiło oficjalne przecięcie wstęgi. Mimo błysków fleszy towarzyszących pojawieniu się kilku gwiazd, w tym Ani Przybylskiej, którą Przetakiewicz określiła mianem "idealnej klientki salonu", otwarcie odbyło się w luźnej, bezpretensjonalnej atmosferze. To za sprawą założycielki marki, która zadbała, by każdy z przybyłych poczuł się tego wieczoru gościem specjalnym La Manii.



Butik w Klifie jest czwartym z kolei w Polsce salonem marki i, jak wszystkie, kusi pluszowym, ciepłym wnętrzem, raz po raz przełamanym popartowymi, połyskującymi meblami. Na jego otwarcie czekało wiele zwolenniczek La Manii, które do tej pory po markowe ubrania musiały wybierać się aż do stolicy.

- Przez pierwsze dwie godziny otwarcia sklepu mieliśmy już kilkanaście klientek, które dokonały zakupów. Zainteresowanie, mimo godzin porannych, było ogromne. Zresztą, jestem pewna, że takie pozostanie. Trójmiasto było zawsze bardzo międzynarodowe i otwarte. To miejsce, które ma ogromne okno na świat w postaci morza. - mówi Joanna Przetakiewicz.

La Mania od niedawna posiada swoje butiki w prestiżowym domu handlowym Harrods w Londynie oraz Excelsior w Mediolanie. Jest też ulubioną marką polskich gwiazd. W sukienkach, kostiumach i kombinezonach La Manii chętnie pokazują się Sonia Bohosiewicz, Hanna Lis, Marta Żmuda-Trzebiatowska czy Małgorzata Socha. W Trójmieście nieoficjalną twarzą marki jest Anna Przybylska. - Ania jest idealną klientką La Manii: silna mama, spełniona aktorka, kobieta, która nie czeka, aż coś się wydarzy, sama o tym decyduje - dodaje Przetakiewicz.

- To brand zadedykowany zarówno dwudziestolatkom jak i kobietom dojrzałym. Chociaż kolekcja jest szalenie elegancka i zmysłowa, może służyć kobietom takim, jak ja, które na co dzień ubierają się na sportowo, zwyczajnie, w sposób nie zwracający na siebie uwagi. Prostota i uniwersalność są charakterystyczne dla La Manii. - mówiła w kuluarach Anna Przybylska. Przyznała też, że nie uważa siebie za osobę, która na modzie zna się dobrze, ale ma słabość do marki ze względu na jej założycielkę:

- Kobieta, która mogłaby w zasadzie nie robić nic, nie kryje się za plecami partnera, ale wymyśla sobie pomysł na życie, który idealnie spełnia oczekiwania modowe Polek. Bez fałszywej skromności i kokieterii zaskarbia sobie sympatię branży na całym świecie - Przybylska komentowała sukces właścicielki.

Minimalistyczne i strukturalne stroje inspirowane

Czy w Trójmieście brakuje luksusowych butików odzieżowych?

sztuką, najwyższej jakości tkaniny, m.in. wysoko uznawane w przemyśle tekstylnym kaszmiry i wełny Loro Piana - to wizytówka firmy, której od początku "ojcem chrzestnym" jest Karl Lagerfeld. La Mania stara się być pierwszą polską marką pret-a-porter na rynku europejskim, i, patrząc na jej międzynarodowe sukcesy, jest to bardzo prawdopodobny scenariusz.

Strategicznym partnerem domu mody w Trójmieście jest Sunreef Yachts, jeden z liderów projektowania prestiżowych katamaranów i jachtów na polskim rynku. Prezes firmy, Francis Lapp, asystował przy oficjalnym przecięciu wstęgi.

Z lampką Moet&Chandon w dłoni, zaproszeni goście mogli obejrzeć elegancko prezentujące się na wieszakach ubrania i porozmawiać z autorką kolekcji.

Miejsca

Wydarzenia

Zobacz także

Opinie (94) ponad 10 zablokowanych

  • Danka W. jest lojalną klientką tej marki

    Kupiła tam swetra z miniratką

    • 6 1

  • a także

    spódnicę z maksikopytkiem.

    • 4 0

  • A gdzie w ankiecie opcja "nie stać mnie na takie ciuchy"??

    • 7 1

  • (1)

    a tajger robi gardy... boże jedyny

    • 5 2

    • "Siara"

      ... niezła "siara"

      • 2 2

  • sunreef na tle reklamy?

    jak takie ceny co i jakość z tej fabryczki tych łódeczek są w tym sklepie to odradzam. pewnie warunki pracy takie same jak tam haha.

    • 2 0

  • Wylaszczone 3,14-zdy i tyle w temacie.

    .

    • 1 0

  • O jaaaaaaaa, ale impra!

    A ja durna do teatru w tym czasie sie wybralam.Jak ja to przezyje...

    • 2 1

  • Walesowa

    Pani Miroslawa Walesowa zamiast zajac sie swoim synem alkoholikiem walesa sie po butikach. Przeciez i tak nic nie kupi, jej sklep to Aryton w Chmielnie. Tam sa dla niej rzeczy w ktorych wyglada jak powinna.

    • 0 0

  • tani ciuch

    Po co udawac ze za tani ciuch w dniu promocji jest sie milosnikiem marki aktorz wykazyje jedynie pazernosc a to nie przystoi damie kino zeszlo do rangi gadzetu i tandety niestetybwies i sloma

    • 0 0

  • Dla Warszawiaków jednak...

    ...Ogromnie się ucieszyłam z obecności tej marki w Trójmieście, moja radość jednak trwała do czasu. Zdeprymowana poszukiwaniem kreacji na ważną okazję udałam sie do La Manii w Klifie w Gdyni.. Wiedziałam, że chcę sukienki i płaszcza w jak najszybszym czasie i bez względu na koszta. Fason, materiał itd. określone po zapoznaniu się ze sklepem on-line. Wkroczyłam więc w cudowny świat wyszukanych kreacji i jakież mnie czekało rozczarowanie... Modele są piękne i ponadczasowe, jednak nie dla wszystkich pomimo 20% dopłaty za szycie na miarę. Proszę nie stwarzać wrażenia dostępności wymuszając na klientkach wizyty w przypadku konieczności zdjęcia miary w Warszawie. Firma tworzy złudne poczucie, a powinna to byc wiadomość ogólnodostępna. "Jesteśmy dla wybranych w rozmiarach od do, reszta niech zarezerwuje sobie dwa loty do Wawy w terminach dostosowanych do naszych krawcowych" Liczyłam na więcej. Pochwalę jednak personel, bardzo pomocny i żałują, że nie mogą pomóc, miałam wrażenie, że nie mnie jedynej...

    • 2 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane