• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Anna Przybylska gościem otwarcia La Manii w Gdyni

Anna Gryszkiewicz
17 stycznia 2013 (artykuł sprzed 11 lat) 
Na uroczystym otwarciu La Manii nie zabrakło gości specjalnych. W gdyńskim Klifie pojawili się Danuta Wałęsa,  Anna Przybylska i Dariusz "Tiger" Michalczewski. Na uroczystym otwarciu La Manii nie zabrakło gości specjalnych. W gdyńskim Klifie pojawili się Danuta Wałęsa,  Anna Przybylska i Dariusz "Tiger" Michalczewski.

Chociaż La Mania otworzyła swoje drzwi dla klientek 9 stycznia, wczoraj, w obecności jej właścicielki Joanny Przetakiewicz, nastąpiło oficjalne przecięcie wstęgi. Mimo błysków fleszy towarzyszących pojawieniu się kilku gwiazd, w tym Ani Przybylskiej, którą Przetakiewicz określiła mianem "idealnej klientki salonu", otwarcie odbyło się w luźnej, bezpretensjonalnej atmosferze. To za sprawą założycielki marki, która zadbała, by każdy z przybyłych poczuł się tego wieczoru gościem specjalnym La Manii.



Butik w Klifie jest czwartym z kolei w Polsce salonem marki i, jak wszystkie, kusi pluszowym, ciepłym wnętrzem, raz po raz przełamanym popartowymi, połyskującymi meblami. Na jego otwarcie czekało wiele zwolenniczek La Manii, które do tej pory po markowe ubrania musiały wybierać się aż do stolicy.

- Przez pierwsze dwie godziny otwarcia sklepu mieliśmy już kilkanaście klientek, które dokonały zakupów. Zainteresowanie, mimo godzin porannych, było ogromne. Zresztą, jestem pewna, że takie pozostanie. Trójmiasto było zawsze bardzo międzynarodowe i otwarte. To miejsce, które ma ogromne okno na świat w postaci morza. - mówi Joanna Przetakiewicz.

La Mania od niedawna posiada swoje butiki w prestiżowym domu handlowym Harrods w Londynie oraz Excelsior w Mediolanie. Jest też ulubioną marką polskich gwiazd. W sukienkach, kostiumach i kombinezonach La Manii chętnie pokazują się Sonia Bohosiewicz, Hanna Lis, Marta Żmuda-Trzebiatowska czy Małgorzata Socha. W Trójmieście nieoficjalną twarzą marki jest Anna Przybylska. - Ania jest idealną klientką La Manii: silna mama, spełniona aktorka, kobieta, która nie czeka, aż coś się wydarzy, sama o tym decyduje - dodaje Przetakiewicz.

- To brand zadedykowany zarówno dwudziestolatkom jak i kobietom dojrzałym. Chociaż kolekcja jest szalenie elegancka i zmysłowa, może służyć kobietom takim, jak ja, które na co dzień ubierają się na sportowo, zwyczajnie, w sposób nie zwracający na siebie uwagi. Prostota i uniwersalność są charakterystyczne dla La Manii. - mówiła w kuluarach Anna Przybylska. Przyznała też, że nie uważa siebie za osobę, która na modzie zna się dobrze, ale ma słabość do marki ze względu na jej założycielkę:

- Kobieta, która mogłaby w zasadzie nie robić nic, nie kryje się za plecami partnera, ale wymyśla sobie pomysł na życie, który idealnie spełnia oczekiwania modowe Polek. Bez fałszywej skromności i kokieterii zaskarbia sobie sympatię branży na całym świecie - Przybylska komentowała sukces właścicielki.

Minimalistyczne i strukturalne stroje inspirowane

Czy w Trójmieście brakuje luksusowych butików odzieżowych?

sztuką, najwyższej jakości tkaniny, m.in. wysoko uznawane w przemyśle tekstylnym kaszmiry i wełny Loro Piana - to wizytówka firmy, której od początku "ojcem chrzestnym" jest Karl Lagerfeld. La Mania stara się być pierwszą polską marką pret-a-porter na rynku europejskim, i, patrząc na jej międzynarodowe sukcesy, jest to bardzo prawdopodobny scenariusz.

Strategicznym partnerem domu mody w Trójmieście jest Sunreef Yachts, jeden z liderów projektowania prestiżowych katamaranów i jachtów na polskim rynku. Prezes firmy, Francis Lapp, asystował przy oficjalnym przecięciu wstęgi.

Z lampką Moet&Chandon w dłoni, zaproszeni goście mogli obejrzeć elegancko prezentujące się na wieszakach ubrania i porozmawiać z autorką kolekcji.

Miejsca

Wydarzenia

Zobacz także

Opinie (94) ponad 10 zablokowanych

  • jest danuta, jest impreza

    • 25 1

  • Kolejna sieciówka (1)

    z chłamem nie wartym nawet 10 % swojej ceny. Masowa chińszczyzna i tyle. Nie będę wymieniał nazw, bo nie zasługują nawet, na moją reklamę. 3-4 prania i do kosza. A te ich wieczne, okazje, wyprzedaże i przeceny to kit i tyle. Najpierw robią 1000% marżę a później udają że są wspaniałomyślni. Wielkie mi marki. Jadą pod Łódź albo pod Warszawę do Wietnamczyków, Chińczyków i Hindusów zamawiają towar z bajeranckimi metkami i interes się kręci, hahaha
    Tzw celebrytów zawsze znajdą, bo jak są kamery i flesze to oni zawsze są, wiadomo nie od dziś, że nie za darmo

    • 31 7

    • racja

      a później twierdzą-towar prosto z Paryża lub Londynu,specjalnie dla ciebie....jakie to żałosne i prostackie.A z drugiej strony -ile osób nabiera się na takie tanie sposoby????tysiące.Niestety większosc jest zakompleksiona i jak taka pani w sklepie chce wcisnąć łaszek ,to zrobi to ,bo widzi kto jest przed nią.
      Ile widziałem tych super właścicielek na zakupach pod Łodzią.Hurt i się kręc iimpreza.

      • 1 0

  • Do kariery wy się pchacie jak do pralki

    brudne gacie

    • 16 2

  • Ania jest śliczna (6)

    Nie cierpię jej za to ;P

    • 9 11

    • Jest też arogancka, wulgarna i zdufana w sobie. (5)

      No ale tego nie widać na zdjęciach i w autoryzowanych wywiadach.

      • 18 7

      • (3)

        To chyba znamy inna osobie bo Ania jest mila,serdeczna i przyjacielska.Jak twierdzisz ze ja znasz to prosze mala informacje gdzie mieszkala z rodzicami w Gdyni i do jakiej szkoly chodzila,zaznaczam ze tych informacji nie ma w necie wiec udowodnij prosze ze znasz Anke odpowiadajac na dwa zasadnicze pytania,zaznaczam ze chodzi mi o szkole podstawowa zeby bylo ci latwiej.

        • 2 9

        • Opinia została zablokowana przez moderatora

        • do ona

          zachowujesz sie jak jakaś ''dziewczynka z 5 klasy'' ,...powiedz mi ''to'' ,a będziesz należec do naszej ''paczki''....

          • 0 1

        • juz odpowiadam

          SZKOŁY NIE SKONCZYŁA ŻADNEJ A MIESZKAŁA W BUDYNKU W GDYNI PRZY UL.PLAC KONSTYTUCJI 1 / pod kaloryferem przy kasach

          • 0 1

      • dokładnie!!!!!!!!!!!! kto zna prywatnie tę wulgarną prostaczkę ten wie jaka jest naprawdę,chciwa,pazerna,leser,nierób co by chciał pieniążki za darmo dostawac bo jej sie to niby nalezy

        • 1 0

  • Przybylska

    Przybylska jakaś wystraszona,a i widać że czas dla niej leci.
    Nawet włosy już leciwe i lekko wylysiałe!!!

    • 18 6

  • HMMM (1)

    OSOBIŚCIE UWAŻAM ŻE >>>jakość jest wysoka.....materiały wyszukane i dobrze dobrane....wzornictwo ponadczasowe i warte swojej ceny. WIDZIAŁEM. ROZMAWIAŁEM WIEM.
    jesli ktos pisze o kiepskiej jakosci to chyba nie wiem co mam mu powiedziec...rece opadaja....znawcy gwiazd tez widze ze sie tu wypowiadaja....ludzie puknijscie sie w czoło.

    • 17 20

    • to geje też tam się ubierają?

      • 7 6

  • zbrzydla ta przybylska ,zresztą z czego ona jest znana ,bo lazi tu i tam ale nic konkretnego nie robi

    • 16 12

  • (1)

    zawsze mnie zastanawiało jak sklepik z 5 szmatami na krzyż zarabia na czynsz, pensje ekspedientek, nie mówić o zarobku właściciela. Pralnie forsy czy jak ?
    Pomijam że wszystko szyte w Tajlandii za 1/15 ceny

    • 43 6

    • ciekawe, co? dwie rzeczy w miesiącu sprzeda a czynsz, prąd, personel? Zagadka

      • 12 1

  • informacja dnia

    wow... nie no kurde... to jest news!!! już rozesłałem znajomym... nie mogę się pozbierać po tej infromacji! dzięki!

    • 27 4

  • Widzę że i "zwolennicy"

    zaczynają się pojawiać i bardzo dobrze !!!
    Nikt do wzornictwa nie ma zastrzeżeń. Kolorystyka też ok. Materiały, uważam, nie są wcale wyszukane. Nic ponadczasowego tam nie widać. A czy warte swojej ceny, to pokaże rynek. Ja uważam że warte coś jest tyle, ile klient chce zapłacić.

    • 16 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane