- 1 Jason Momoa w gdańskiej restauracji (134 opinie)
Anna Przybylska gościem otwarcia La Manii w Gdyni
Chociaż La Mania otworzyła swoje drzwi dla klientek 9 stycznia, wczoraj, w obecności jej właścicielki Joanny Przetakiewicz, nastąpiło oficjalne przecięcie wstęgi. Mimo błysków fleszy towarzyszących pojawieniu się kilku gwiazd, w tym Ani Przybylskiej, którą Przetakiewicz określiła mianem "idealnej klientki salonu", otwarcie odbyło się w luźnej, bezpretensjonalnej atmosferze. To za sprawą założycielki marki, która zadbała, by każdy z przybyłych poczuł się tego wieczoru gościem specjalnym La Manii.
Butik w Klifie jest czwartym z kolei w Polsce
- Przez pierwsze dwie godziny otwarcia sklepu mieliśmy już kilkanaście klientek, które dokonały zakupów. Zainteresowanie, mimo godzin porannych, było ogromne. Zresztą, jestem pewna, że takie pozostanie. Trójmiasto było zawsze bardzo międzynarodowe i otwarte. To miejsce, które ma ogromne okno na świat w postaci morza. - mówi Joanna Przetakiewicz.
La Mania od niedawna posiada swoje butiki w prestiżowym domu handlowym Harrods w Londynie oraz Excelsior w Mediolanie. Jest też ulubioną marką polskich gwiazd. W sukienkach, kostiumach i kombinezonach La Manii chętnie pokazują się Sonia Bohosiewicz, Hanna Lis, Marta Żmuda-Trzebiatowska czy Małgorzata Socha. W Trójmieście nieoficjalną twarzą marki jest Anna Przybylska. - Ania jest idealną klientką La Manii: silna mama, spełniona aktorka, kobieta, która nie czeka, aż coś się wydarzy, sama o tym decyduje - dodaje Przetakiewicz.
- To brand zadedykowany zarówno dwudziestolatkom jak i kobietom dojrzałym. Chociaż kolekcja jest szalenie elegancka i zmysłowa, może służyć kobietom takim, jak ja, które na co dzień ubierają się na sportowo, zwyczajnie, w sposób nie zwracający na siebie uwagi. Prostota i uniwersalność są charakterystyczne dla La Manii. - mówiła w kuluarach Anna Przybylska. Przyznała też, że nie uważa siebie za osobę, która na modzie zna się dobrze, ale ma słabość do marki ze względu na jej założycielkę:
- Kobieta, która mogłaby w zasadzie nie robić nic, nie kryje się za plecami partnera, ale wymyśla sobie pomysł na życie, który idealnie spełnia oczekiwania modowe Polek. Bez fałszywej skromności i kokieterii zaskarbia sobie sympatię branży na całym świecie - Przybylska komentowała sukces właścicielki.
Minimalistyczne i strukturalne stroje inspirowane
Strategicznym partnerem domu mody w Trójmieście jest Sunreef Yachts, jeden z liderów projektowania prestiżowych katamaranów i jachtów na polskim rynku. Prezes firmy, Francis Lapp, asystował przy oficjalnym przecięciu wstęgi.
Z lampką Moet&Chandon w dłoni, zaproszeni goście mogli obejrzeć elegancko prezentujące się na wieszakach ubrania i porozmawiać z autorką kolekcji.
Miejsca
Wydarzenia
Zobacz także
Opinie (94) ponad 10 zablokowanych
-
2013-01-19 18:17
(1)
a tajger robi gardy... boże jedyny
- 5 2
-
2013-01-19 21:18
"Siara"
... niezła "siara"
- 2 2
-
2013-01-17 11:09
Kolejny sklep... (7)
Kolejny sklep gdzie ubranka warte 100zł można kupić za 1000zł. Ba... marka robi swoje. Anna Przybylska wygląda rewelacyjne :)
- 143 10
-
2013-01-19 17:54
szarpalby
jak jehowy klamke!
- 1 1
-
2013-01-17 13:36
klepałbym ją (4)
jak Najman
- 16 4
-
2013-01-17 17:09
brałbym ją (3)
jak cygan zasiłek
- 9 2
-
2013-01-18 09:55
sss^3 (1)
tarmosiłbym jak komornik szafę
- 1 1
-
2013-01-18 15:50
Brał bym jak babcia leki.
- 3 1
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2013-01-18 10:03
szarpałbym
jak reksio szynkę:p
- 2 4
-
2013-01-19 17:40
A gdzie w ankiecie opcja "nie stać mnie na takie ciuchy"??
- 7 1
-
2013-01-18 23:39
a także
spódnicę z maksikopytkiem.
- 4 0
-
2013-01-17 12:16
Kolejna sieciówka (1)
z chłamem nie wartym nawet 10 % swojej ceny. Masowa chińszczyzna i tyle. Nie będę wymieniał nazw, bo nie zasługują nawet, na moją reklamę. 3-4 prania i do kosza. A te ich wieczne, okazje, wyprzedaże i przeceny to kit i tyle. Najpierw robią 1000% marżę a później udają że są wspaniałomyślni. Wielkie mi marki. Jadą pod Łódź albo pod Warszawę do Wietnamczyków, Chińczyków i Hindusów zamawiają towar z bajeranckimi metkami i interes się kręci, hahaha
Tzw celebrytów zawsze znajdą, bo jak są kamery i flesze to oni zawsze są, wiadomo nie od dziś, że nie za darmo- 31 7
-
2013-01-18 21:11
racja
a później twierdzą-towar prosto z Paryża lub Londynu,specjalnie dla ciebie....jakie to żałosne i prostackie.A z drugiej strony -ile osób nabiera się na takie tanie sposoby????tysiące.Niestety większosc jest zakompleksiona i jak taka pani w sklepie chce wcisnąć łaszek ,to zrobi to ,bo widzi kto jest przed nią.
Ile widziałem tych super właścicielek na zakupach pod Łodzią.Hurt i się kręc iimpreza.- 1 0
-
2013-01-17 11:13
Czy ceny będą konkurencyjne do tych z Biedry i Lidla? (2)
Taki sklep był po prostu w Trójmieście niezbędny by żyło sie lepiej.
- 121 8
-
2013-01-18 18:07
premier z Kasią to stali bywalcy klifu
- 1 2
-
2013-01-17 12:27
kurde lece po płaszcz zimowy bo zabraknie..
- 16 0
-
2013-01-18 13:14
Danka W. jest lojalną klientką tej marki
Kupiła tam swetra z miniratką
- 6 1
-
2013-01-18 09:00
bezdomni (1)
a moze tak odwiedzic domy dziecka a nie lansowac sie drogie gwiazdeczki?
- 6 2
-
2013-01-18 12:56
nie przesadzaj, dostała kasę za otwarcie butiku, to przyszła otworzyc butik przynajmniej nie bredziła, że to dla biednych zwierzątek albo innych "sierotek", tak jak dżołana.
- 1 2
-
2013-01-18 11:47
czasami
odwiedzają. Zeby ludzie widzieli dobre czyny......
- 2 1
-
2013-01-18 08:04
marzenie ;-)
Ania Przybylska jest kobietą moich snów :-)
- 5 8
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.