• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Anna Przybylska gościem otwarcia La Manii w Gdyni

Anna Gryszkiewicz
17 stycznia 2013 (artykuł sprzed 11 lat) 
Na uroczystym otwarciu La Manii nie zabrakło gości specjalnych. W gdyńskim Klifie pojawili się Danuta Wałęsa,  Anna Przybylska i Dariusz "Tiger" Michalczewski. Na uroczystym otwarciu La Manii nie zabrakło gości specjalnych. W gdyńskim Klifie pojawili się Danuta Wałęsa,  Anna Przybylska i Dariusz "Tiger" Michalczewski.

Chociaż La Mania otworzyła swoje drzwi dla klientek 9 stycznia, wczoraj, w obecności jej właścicielki Joanny Przetakiewicz, nastąpiło oficjalne przecięcie wstęgi. Mimo błysków fleszy towarzyszących pojawieniu się kilku gwiazd, w tym Ani Przybylskiej, którą Przetakiewicz określiła mianem "idealnej klientki salonu", otwarcie odbyło się w luźnej, bezpretensjonalnej atmosferze. To za sprawą założycielki marki, która zadbała, by każdy z przybyłych poczuł się tego wieczoru gościem specjalnym La Manii.



Butik w Klifie jest czwartym z kolei w Polsce salonem marki i, jak wszystkie, kusi pluszowym, ciepłym wnętrzem, raz po raz przełamanym popartowymi, połyskującymi meblami. Na jego otwarcie czekało wiele zwolenniczek La Manii, które do tej pory po markowe ubrania musiały wybierać się aż do stolicy.

- Przez pierwsze dwie godziny otwarcia sklepu mieliśmy już kilkanaście klientek, które dokonały zakupów. Zainteresowanie, mimo godzin porannych, było ogromne. Zresztą, jestem pewna, że takie pozostanie. Trójmiasto było zawsze bardzo międzynarodowe i otwarte. To miejsce, które ma ogromne okno na świat w postaci morza. - mówi Joanna Przetakiewicz.

La Mania od niedawna posiada swoje butiki w prestiżowym domu handlowym Harrods w Londynie oraz Excelsior w Mediolanie. Jest też ulubioną marką polskich gwiazd. W sukienkach, kostiumach i kombinezonach La Manii chętnie pokazują się Sonia Bohosiewicz, Hanna Lis, Marta Żmuda-Trzebiatowska czy Małgorzata Socha. W Trójmieście nieoficjalną twarzą marki jest Anna Przybylska. - Ania jest idealną klientką La Manii: silna mama, spełniona aktorka, kobieta, która nie czeka, aż coś się wydarzy, sama o tym decyduje - dodaje Przetakiewicz.

- To brand zadedykowany zarówno dwudziestolatkom jak i kobietom dojrzałym. Chociaż kolekcja jest szalenie elegancka i zmysłowa, może służyć kobietom takim, jak ja, które na co dzień ubierają się na sportowo, zwyczajnie, w sposób nie zwracający na siebie uwagi. Prostota i uniwersalność są charakterystyczne dla La Manii. - mówiła w kuluarach Anna Przybylska. Przyznała też, że nie uważa siebie za osobę, która na modzie zna się dobrze, ale ma słabość do marki ze względu na jej założycielkę:

- Kobieta, która mogłaby w zasadzie nie robić nic, nie kryje się za plecami partnera, ale wymyśla sobie pomysł na życie, który idealnie spełnia oczekiwania modowe Polek. Bez fałszywej skromności i kokieterii zaskarbia sobie sympatię branży na całym świecie - Przybylska komentowała sukces właścicielki.

Minimalistyczne i strukturalne stroje inspirowane

Czy w Trójmieście brakuje luksusowych butików odzieżowych?

sztuką, najwyższej jakości tkaniny, m.in. wysoko uznawane w przemyśle tekstylnym kaszmiry i wełny Loro Piana - to wizytówka firmy, której od początku "ojcem chrzestnym" jest Karl Lagerfeld. La Mania stara się być pierwszą polską marką pret-a-porter na rynku europejskim, i, patrząc na jej międzynarodowe sukcesy, jest to bardzo prawdopodobny scenariusz.

Strategicznym partnerem domu mody w Trójmieście jest Sunreef Yachts, jeden z liderów projektowania prestiżowych katamaranów i jachtów na polskim rynku. Prezes firmy, Francis Lapp, asystował przy oficjalnym przecięciu wstęgi.

Z lampką Moet&Chandon w dłoni, zaproszeni goście mogli obejrzeć elegancko prezentujące się na wieszakach ubrania i porozmawiać z autorką kolekcji.

Miejsca

Wydarzenia

Zobacz także

Opinie (94) ponad 10 zablokowanych

  • (1)

    a tajger robi gardy... boże jedyny

    • 5 2

    • "Siara"

      ... niezła "siara"

      • 2 2

  • Kolejny sklep... (7)

    Kolejny sklep gdzie ubranka warte 100zł można kupić za 1000zł. Ba... marka robi swoje. Anna Przybylska wygląda rewelacyjne :)

    • 143 10

    • szarpalby

      jak jehowy klamke!

      • 1 1

    • klepałbym ją (4)

      jak Najman

      • 16 4

      • brałbym ją (3)

        jak cygan zasiłek

        • 9 2

        • sss^3 (1)

          tarmosiłbym jak komornik szafę

          • 1 1

          • Brał bym jak babcia leki.

            • 3 1

        • Opinia została zablokowana przez moderatora

    • szarpałbym

      jak reksio szynkę:p

      • 2 4

  • A gdzie w ankiecie opcja "nie stać mnie na takie ciuchy"??

    • 7 1

  • a także

    spódnicę z maksikopytkiem.

    • 4 0

  • Kolejna sieciówka (1)

    z chłamem nie wartym nawet 10 % swojej ceny. Masowa chińszczyzna i tyle. Nie będę wymieniał nazw, bo nie zasługują nawet, na moją reklamę. 3-4 prania i do kosza. A te ich wieczne, okazje, wyprzedaże i przeceny to kit i tyle. Najpierw robią 1000% marżę a później udają że są wspaniałomyślni. Wielkie mi marki. Jadą pod Łódź albo pod Warszawę do Wietnamczyków, Chińczyków i Hindusów zamawiają towar z bajeranckimi metkami i interes się kręci, hahaha
    Tzw celebrytów zawsze znajdą, bo jak są kamery i flesze to oni zawsze są, wiadomo nie od dziś, że nie za darmo

    • 31 7

    • racja

      a później twierdzą-towar prosto z Paryża lub Londynu,specjalnie dla ciebie....jakie to żałosne i prostackie.A z drugiej strony -ile osób nabiera się na takie tanie sposoby????tysiące.Niestety większosc jest zakompleksiona i jak taka pani w sklepie chce wcisnąć łaszek ,to zrobi to ,bo widzi kto jest przed nią.
      Ile widziałem tych super właścicielek na zakupach pod Łodzią.Hurt i się kręc iimpreza.

      • 1 0

  • Czy ceny będą konkurencyjne do tych z Biedry i Lidla? (2)

    Taki sklep był po prostu w Trójmieście niezbędny by żyło sie lepiej.

    • 121 8

    • premier z Kasią to stali bywalcy klifu

      • 1 2

    • kurde lece po płaszcz zimowy bo zabraknie..

      • 16 0

  • Danka W. jest lojalną klientką tej marki

    Kupiła tam swetra z miniratką

    • 6 1

  • bezdomni (1)

    a moze tak odwiedzic domy dziecka a nie lansowac sie drogie gwiazdeczki?

    • 6 2

    • nie przesadzaj, dostała kasę za otwarcie butiku, to przyszła otworzyc butik przynajmniej nie bredziła, że to dla biednych zwierzątek albo innych "sierotek", tak jak dżołana.

      • 1 2

  • czasami

    odwiedzają. Zeby ludzie widzieli dobre czyny......

    • 2 1

  • marzenie ;-)

    Ania Przybylska jest kobietą moich snów :-)

    • 5 8

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Event w Audi City Gdańsk

warsztaty, dni otwarte

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane