wiadomości - Kulinaria & Wino

Restauracje hotelowe oferują dania na wynos

Restauracje hotelowe zdecydowały się na poszerzenie swojej oferty o dania na wynos.
Restauracje hotelowe zdecydowały się na poszerzenie swojej oferty o dania na wynos. mat.pras. Hotelu Sheraton Sopot

Hotele i restauracje w hotelach przechodzą trudny okres. Zmusza ich do zmian, zadbania o bezpieczeństwo gości, a czasami również motywuje do wprowadzenia nowej oferty. W sytuacji spowodowanej przez koronawirusa wiele obiektów zmienia swój standardowy sposób działania, a tym samym np. hotelowe restauracje wprowadzają możliwość zamówienia jedzenia do domu.



Czytaj też: Jedzenie na telefon: testujemy dania zamówione do domu

Czy teraz chętnie zamawiasz dania na wynos?

tak, przynajmniej kilka razy w tygodniu 9%
tak, codziennie 2%
tak, ale raz na jakiś czas 26%
nie, gotuję sam(a) 63%
zakończona Łącznie głosów: 462
W większości hoteli wprowadzono dodatkowe środki ostrożności. Systematycznie dezynfekowane są miejsca zarówno w pokojach, jak i częściach wspólnych. Naczynia myte są w wyparzarkach po każdym użyciu, a pracownicy używają rękawiczek i odzieży ochronnej. W hotelach ustawiono również środki dezynfekujące dla gości.

Dyskusyjnie wygląda kwestia spa: wiele hoteli decyduje się na zamknięcie tej strefy, jednak niektóre stawiają głównie na dezynfekcję i ograniczenie liczby osób korzystających ze spa w jednym czasie.

Ze względu na ograniczenie kontaktu między gośćmi, wprowadzono darmową usługę "room service", dzięki której wszystkie posiłki podawane są do pokoi gości bez dodatkowej opłaty.

- W tych trudnych czasach, kiedy nic nie jest pewne, również i my dostosowaliśmy nasze działania do obecnej sytuacji. Naszym gościom zapewniamy śniadania dostarczane do pokoi, zaś w ciągu dnia mogą oni skorzystać z oferty Baru 512, w której każdy gość znajdzie coś dla siebie. Dania wydajemy jedynie na miejscu tak, by goście mogli w spokoju, w hotelowym lobby skonsumować zamówienie - mówi Krzysztof Gbur, manager ds. marketingu w hotelu Sheraton Sopot.

Dania na wynos z restauracji hotelowych



W Hotelu Sopot działa Restauracja No.88, która wychodząc naprzeciw oczekiwaniom gości, wprowadziła możliwość zamówienia dań na wynos z odbiorem osobistym. Zamówienia można składać ze skróconej karty menu.

- W naszej hotelowej Restauracji No. 88, w obliczu obecnej sytuacji, w trosce o bezpieczeństwo naszych gości, uruchomiliśmy możliwość zamówienia dań na wynos z odbiorem osobistym. Nasz szef kuchni, Rafał Błoński, przygotował skrócona kartę, którą można znaleźć na naszej stronie internetowej. Są tam m.in owoce morza, burgery, sałatki, a także zupy. Zamówienia przyjmujemy na wybraną godzinę telefonicznie. Sugerujemy płatności wyłącznie kartą - opowiada Jakub Bałazy, Marketing Manager Hotelu Sopot.
Domowe dania z dostawą do domu oferuje Restauracja Brovarnia. W menu znajdziemy klasyki polskiej kuchni (żurek, pierogi ruskie lub z gęsiną, udko z kaczki z kopytkami), jak również sałatkę z szarpaną wołowiną albo kurczakiem i grillowanymi warzywami, dorsz z ziemniakami czy żeberka BBQ. A na deser domową szarlotkę.

Taką możliwość wprowadziła również restauracja Hotelu Haffner w Sopocie, informując klientów:

- Świadczymy usługę dań na wynos i w tym celu została przygotowana specjalna karta menu. Dla gości aktualnie przebywających w hotelu wszystkie dania, łącznie ze śniadaniami są serwowane w formie room service przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa oraz higieny. Zamówienia przyjmowane są telefonicznie, a dania o ustalonej godzinie pozostawiane pod drzwiami pokoju - mówi Rafał Starobrat, Dyrektor Sprzedaży w Hotelu Haffner.
Restauracje związane z hotelami, które obecnie nie oferują dań gościom, starają się wykorzystywać ten czas produktywnie, nawiązując współpracę z lokalnymi firmami lub pomagając innym.

- Szefowie Rafał KoziorzemskiMarcin Popielarz wykorzystują ten czas na intensywną współpracę z lokalnymi partnerami. I tak wypiekają chleby dla Zakwasowni, tworzą proste przepisy na bazie warzyw dla Lilu Fruits oraz produkują autorską linię produktów wegańskich, która już niebawem będzie dostępna w naszym sklepie internetowym. W międzyczasie starają się wspierać Pomorskie Szpitale, przygotowując jedzenie dla lekarzy - mówi Marta Dworak, PR&Marketing Manager restauracji Biały Królik.
Restauracje wspierają lekarzy

Zarówno gości hotelowych, jak i zamawiających dania na wynos, zachęca się do płacenia bezgotówkowego.


Opinie (93) ponad 10 zablokowanych

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najnowsze artykuły

wydarzenia