wiadomości - Moda & Uroda

stat

Pokaz letniej kolekcji w butiku Seeyou

W pokazie, który odbył się w butiku Seeyou wzięło udział ponad 50 gości.

Na zdjęciu: Modelki, Aleksandra Maliszewska, Ewelina Jabłońska oraz założycielki Everyday Official: Agata Ślazyk i Anna Bojarska.
W pokazie, który odbył się w butiku Seeyou wzięło udział ponad 50 gości. Na zdjęciu: Modelki, Aleksandra Maliszewska, Ewelina Jabłońska oraz założycielki Everyday Official: Agata Ślazyk i Anna Bojarska. fot. Lucyna Pęsik/Trojmiasto.pl

W środę odbyło się wydarzenie dla wielbicieli kobiecej mody. W butiku Seeyou w Gdyni zebrało się prawie 50 gości, żeby poznać propozycje stylizacji, które przygotowała trójmiejska marka Everyday Official. Pokaz letniej kolekcji, przemówienia i rozmowy o modzie przy smacznych przekąskach. Tak przebiegała inauguracja nowej marki.



Na zaproszenie organizatorek do butiku Seeyou, znajdującego się Gdyni Orłowie przybyło wielu gości, w tym stali klienci, stylistki, przyjaciele i wszyscy, którzy chcieli zobaczyć letnie stylizacje marki Everyday Official. Była to również okazja do rozmowy z projektantkami i poznania nie tylko prezentowanej kolekcji, ale również innych ubrań marek, które znajdują się w butiku.


Głównym punktem spotkania był pokaz kolekcji "Belle de Jour", autorstwa trójmiejskiej marki premium dla kobiet - Everyday Official. Jej właścicielkami i projektantkami są Agata ŚlazykAnna Bojarska.

- Nasza marka powstała równo rok temu. Natomiast my, z Agatą, poznałyśmy się dzięki Stowarzyszeniu Niebieski Motyl, które działa na rzecz kobiet chorych na raka jajnika, którego obydwie doświadczyłyśmy. Naszą kolekcję można by było określić jednym słowem: francuska, ale to zdecydowanie za mało. To ukłon w stronę klasyki, ponadczasowej elegancji, chciałyśmy, żeby było kobieco, romantycznie, ale także nowocześnie i seksownie - rozpoczęła Anna Bojarska.

Klasyka w szafie: nadaj swojej garderobie styl


W pierwszej części zaprezentowano sukienki wizytowe, natomiast w drugiej proste sukienki, szmizjerki i garnitury damskie, które cieszyły się dużym zainteresowaniem. Warto dodać, że ubrania prezentowały klientki marki, żeby pokazać, jak wyglądają dane rzeczy na różnych sylwetkach. Klientki mogły przymierzać ubrania, a projektantki opowiadały o przemyślanym kompletowaniu garderoby, uwzględniającym daną figurę.

Twórczynie kolekcji podkreślały, że chcą tworzyć markę odpowiedzialną społecznie, dlatego stawiają zarówno na lokalne, głównie trójmiejskie szwalnie, jak i na jakość materiałów.

- Kolorystyka to głównie kolory ziemi i biel, która jest mocnym akcentem tej kolekcji. Postawiłyśmy sobie również cel: jak najmniej poliestru. Mamy dosyć plastikowych ubrań, trzeszczących pod palcami sztucznych tkanin. Zwłaszcza latem jest to niezwykle istotne, by ubranie pozwoliło skórze oddychać. Wybrałyśmy zatem ekskluzywne tencele, wiskozę, bawełnę, jedwab i jego mieszanki z wiskozą. Szlachetne tkaniny umieściliśmy również w podszewkach - dodała Agata Ślazyk.
Nie znajdziemy w tej kolekcji falban ani wyrazistych faktur. Projektantki postawiły na prostotę: klasyczne kroje, a jeśli wzory, to tylko wybrane - pojawiają się motywy safari czy koronkowe plecionki.

Weekend w Trójmieście: wszystkie wydarzenia


Po pokazie i krótkiej przerwie zaproszona makijażystka i fryzjerka, Aleksandra Maliszewska, opowiedziała o kilku trikach dotyczących makijażu, trendach na ten sezon, zwłaszcza jeśli chodzi o makijaż na specjalne okazje, np. ślub.

Słodkie przekąski przygotowała sąsiadująca z butikiem kawiarnia Miło Mi.

Opinie (13) 12 zablokowanych

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najnowsze artykuły

wydarzenia