• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pokaz letniej kolekcji w butiku Seeyou

Katarzyna Lepianka-Głuszkiewicz
9 maja 2019 (artykuł sprzed 5 lat) 
W pokazie, który odbył się w butiku Seeyou wzięło udział ponad 50 gości.

Na zdjęciu: Modelki, Aleksandra Maliszewska, Ewelina Jabłońska oraz założycielki Everyday Official: Agata Ślazyk i Anna Bojarska. W pokazie, który odbył się w butiku Seeyou wzięło udział ponad 50 gości.

Na zdjęciu: Modelki, Aleksandra Maliszewska, Ewelina Jabłońska oraz założycielki Everyday Official: Agata Ślazyk i Anna Bojarska.

W środę odbyło się wydarzenie dla wielbicieli kobiecej mody. W butiku Seeyou w Gdyni zebrało się prawie 50 gości, żeby poznać propozycje stylizacji, które przygotowała trójmiejska marka Everyday Official. Pokaz letniej kolekcji, przemówienia i rozmowy o modzie przy smacznych przekąskach. Tak przebiegała inauguracja nowej marki.



Na zaproszenie organizatorek do butiku Seeyou, znajdującego się Gdyni Orłowie przybyło wielu gości, w tym stali klienci, stylistki, przyjaciele i wszyscy, którzy chcieli zobaczyć letnie stylizacje marki Everyday Official. Była to również okazja do rozmowy z projektantkami i poznania nie tylko prezentowanej kolekcji, ale również innych ubrań marek, które znajdują się w butiku.


Głównym punktem spotkania był pokaz kolekcji "Belle de Jour", autorstwa trójmiejskiej marki premium dla kobiet - Everyday Official. Jej właścicielkami i projektantkami są Agata ŚlazykAnna Bojarska.

- Nasza marka powstała równo rok temu. Natomiast my, z Agatą, poznałyśmy się dzięki Stowarzyszeniu Niebieski Motyl, które działa na rzecz kobiet chorych na raka jajnika, którego obydwie doświadczyłyśmy. Naszą kolekcję można by było określić jednym słowem: francuska, ale to zdecydowanie za mało. To ukłon w stronę klasyki, ponadczasowej elegancji, chciałyśmy, żeby było kobieco, romantycznie, ale także nowocześnie i seksownie - rozpoczęła Anna Bojarska.

Klasyka w szafie: nadaj swojej garderobie styl


W pierwszej części zaprezentowano sukienki wizytowe, natomiast w drugiej proste sukienki, szmizjerki i garnitury damskie, które cieszyły się dużym zainteresowaniem. Warto dodać, że ubrania prezentowały klientki marki, żeby pokazać, jak wyglądają dane rzeczy na różnych sylwetkach. Klientki mogły przymierzać ubrania, a projektantki opowiadały o przemyślanym kompletowaniu garderoby, uwzględniającym daną figurę.

Twórczynie kolekcji podkreślały, że chcą tworzyć markę odpowiedzialną społecznie, dlatego stawiają zarówno na lokalne, głównie trójmiejskie szwalnie, jak i na jakość materiałów.

- Kolorystyka to głównie kolory ziemi i biel, która jest mocnym akcentem tej kolekcji. Postawiłyśmy sobie również cel: jak najmniej poliestru. Mamy dosyć plastikowych ubrań, trzeszczących pod palcami sztucznych tkanin. Zwłaszcza latem jest to niezwykle istotne, by ubranie pozwoliło skórze oddychać. Wybrałyśmy zatem ekskluzywne tencele, wiskozę, bawełnę, jedwab i jego mieszanki z wiskozą. Szlachetne tkaniny umieściliśmy również w podszewkach - dodała Agata Ślazyk.
  • W spotkaniu wzięły udział w większości kobiety.
  • O trendach w makijażu opowiadała Aleksandra Maliszewska.
  • Stylizacje zaprezentowano na klientkach butiku pokazując, jak wyglądają na różnych sylwetkach.
  • Słodki poczęstunek przygotowała kawiarnia Miło Mi.
Nie znajdziemy w tej kolekcji falban ani wyrazistych faktur. Projektantki postawiły na prostotę: klasyczne kroje, a jeśli wzory, to tylko wybrane - pojawiają się motywy safari czy koronkowe plecionki.

Weekend w Trójmieście: wszystkie wydarzenia


Po pokazie i krótkiej przerwie zaproszona makijażystka i fryzjerka, Aleksandra Maliszewska, opowiedziała o kilku trikach dotyczących makijażu, trendach na ten sezon, zwłaszcza jeśli chodzi o makijaż na specjalne okazje, np. ślub.

Słodkie przekąski przygotowała sąsiadująca z butikiem kawiarnia Miło Mi.

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (14) ponad 10 zablokowanych

  • byłem i powiem że robi wrażenie (1)

    w miło mi mają lody naturalne o pysznych smakach, tylko mogłyby być trochę tańsze, żeby ceny były dla Polaków.

    • 5 1

    • porcja dla 2 doroslych + dziecko to rownowartosc budzetowego obiadu

      ale turysta jak juz jest to kupi, orłowianie też powinni powinni wysupłać te pare dodatkwoych groszy ;-)

      • 0 0

  • same piękne kobiety!

    Nie tylko młode, ale starsze kobiety - bardzo ładne i kobiece. Jeśli używają kwasu hialurowego czy botoksu to z umiarem.

    • 1 2

  • Za dużo angielskiego, czy już nic nie można nazywać po Polsku?

    • 8 2

  • Moda dla starszuch

    Moda dla starszych i grubszych kobiet a tych niestety dostatek

    • 5 13

  • Niektóre milfy nawet nawet

    A ciuchy. ...Jak ciuchy. ...liczy sie jaknibkto je nosi ...

    • 2 1

  • wspaniała moda dla kobiet 60+ polecam

    • 9 7

  • Lubię obracać się (1)

    w takim wypasionym towarzystwie. Niestety nie jestem zapraszany.

    • 21 5

    • Żeby to jeszcze było wypasione towarzystwo...

      Dla mnie wypasione towarzystwo to np. Profesor T. Mandat, neurochirurg, neuroonkolog. Było o nim ostatnio w tv. Ten człowiek robi dosłownie cuda ratując ludzkie życie.

      • 5 2

  • Z tego co widać kolory asekuracyjne fasony też . Nie ma na czym oka zatrzymać !

    • 12 2

  • I co z tego jak na ulicach czerń i szarość, żałoba narodowa po wiek wieków. (2)

    • 18 8

    • to prawda Polacy jakby się bali kolorowych ubrań (1)

      • 5 1

      • Zajmij się sobą, a a nie innymi.

        • 3 4

  • Kolekcja

    Nieczęsto widuje się takie stroje. Brakuje ubrań na codzień, do pracy, do biura. Nie sposób ocenić jakości ze zdjęć ale projekty mi się podobają. Jeśli rzeczywiście mamy do czynienia z dobrymi jakościowo materiałami, to życzę powodzenia!

    • 13 5

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Chrzest jachtu Conrad 144S

uroczystość oficjalna

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane

Inwestycje Deluxe

Gaja Park

Gaja Park

DORACO Investment

Gdańsk Żabianka, ul. Pomorska 68 Mapa

30 do 175 m2
Powierzchnia
w budowie
Realizacja
Monolit

Monolit

7 ogłoszeń

Herzinvest

Straszyn, ul. Marsa Mapa

223 do 268 m2
Powierzchnia
zakończona
Realizacja