• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jaguar E-Pace: debiut małego kota

Michał Jelionek
22 listopada 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Motoryzacyjne nowości tego roku. Działo się
Tak prezentuje się mniejszy brat Jaguara F-Pace. Tak prezentuje się mniejszy brat Jaguara F-Pace.

Na jeden dzień strefa wystawiennicza salonu British Automotive Gdańsk zobacz na mapie Gdańska powiększyła się o wyjątkowego gościa - zupełnie nowego Jaguara E-Pace. Wtorkowa wizyta kompaktowego SUV-a była częścią ogólnopolskiego tournee. Na oficjalny debiut poczekamy do stycznia.



W kwietniu ubiegłego roku gdański salon Jaguara świętował premierę modelu F-Pace, czyli pierwszego SUV-a w 94-letniej historii marki. Producent nie poprzestał na jednym "uterenowionym" modelu i właśnie wzbogacił swoją ofertę o kolejny. To E-Pace, który już niebawem ruszy na podbój segmentu kompaktowych SUV-ów.

Przed Jaguarem E-Pace trudne zadanie, bo o klienta będzie walczył z uznanymi firmami. Na liście konkurentów widnieją takie modele jak: Audi Q3, BMW X1, Mercedes-Benz GLA czy Range Rover Evoque.

Mniejszy brat Jaguara F-Pace mierzy 4395 mm długości, 1984 mm szerokości i 1647 mm wysokości. Jego rozstaw osi to 2681 mm. Z pewnością atutem nowego SUV-a jest całkiem przestronny bagażnik, który pomieści 577 litrów.

SUV będzie oferowany w czterech wersjach wyposażenia: podstawowej E-Pace, nieco bogatszych S i SE oraz najbardziej ekskluzywnej HSE.

Czytaj także: Range Rover Velar - luksus i taplanie w błocie

Jaguar E-Pace pojawił się w salonie British Automotive Gdańsk tylko na jeden dzień. Jaguar E-Pace pojawił się w salonie British Automotive Gdańsk tylko na jeden dzień.
Do oferty silnikowej E-Pace trafiło w sumie pięć 4-cylindrowych jednostek - trzy wysokoprężne i dwie benzynowe (wszystkie mają pojemność 2 litrów). Bazowym silnikiem nowego SUV-a jest diesel generujący moc 150 KM, który w standardowej konfiguracji współpracuje z napędem na przód i manualną skrzynią biegów. Takie połączenie producent wycenił na kwotę 145 900 zł. Alternatywą dla miłośników diesli są mocniejsze warianty: 180 KM i 240 KM.

Na fanów "benzyniaków" czekają dwie jednostki - słabsza o mocy 249 KM i topowa, która legitymuje się mocą aż 300 KM. Silniki będzie można skonfigurować z napędem na wszystkie koła i automatyczną skrzynią biegów.

Początkowo jednak auto będzie dostępne wyłącznie w limitowanej wersji First Edition. Klienci będą wybierać między 180-konnym dieslem a 249-konną benzyną. Pierwszy wariant został wyceniony na 273 200 zł, a drugi na 274 900 zł.

Wnętrze Jaguara E-Pace. Wnętrze Jaguara E-Pace.

Miejsca

Opinie (31) 2 zablokowane

  • Jaguar, a rozstaw osi jak w Astrze (1)

    To najwyżej Ryś nie Jaguar.

    • 19 0

    • Rysiek :-)

      • 1 0

  • Kiciuś

    • 0 0

  • (2)

    Nie wiem nawet jak miałbym wsiąść do takiej lipy.

    • 4 9

    • nie sądzę żebyś się zmieścił ze swoim brzuchem.

      chyba że do bagażnika

      • 2 0

    • w swoim dresie zapewne być się wślizgnął ...

      • 6 3

  • Auto?

    Dla emeryta

    • 4 3

  • skoro za 270 tys. mamy wersję fyrst edyszyn to za wzmiankowane wyżej 146 tysięcy otrzymamy pewnie wersję zero edyszyn i to w dosłownym znaczeniu

    • 9 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane