wiadomości - Samochody

Znane osoby twarzami salonów samochodowych

Najnowszy artukuł na ten temat

Usługa door-to-door w salonach samochodowych

Mateusz Kusznierewicz jest ambasadorem Porsche Centrum Sopot.
Mateusz Kusznierewicz jest ambasadorem Porsche Centrum Sopot. mat.pras. Porsche Centrum Sopot

Co łączy Katarzynę Figurę, Mateusza Kusznierewicza, Krzysztofa Ibisza i Grzegorza Skawińskiego? Sława. To oczywiste, ale jest coś jeszcze. Każda z tych znanych osób pełni rolę motoryzacyjnego ambasadora jednego z trójmiejskich dealerów samochodowych. Poznajcie znane osobistości, które na co dzień firmują lokalne salony samochodowe.



Wydarzenia w Trójmieście w ten weekend


Znane nazwiska przyciągają jak magnes, a w wielu przypadkach są gwarantem sukcesu. Nie dziwi więc fakt, że bardzo często sławne osoby użyczają swojego wizerunku w spotach reklamowych. Podobną ścieżkę promocji obierają trójmiejskie firmy motoryzacyjne, które coraz chętniej nawiązują współpracę z osobami z pierwszych stron gazet.

Twarzami salonów samochodowych rzadko kiedy zostają osoby związane z motoryzacją. Wręcz przeciwnie, dealerzy często do współpracy zapraszają znanych sportowców, aktorów, muzyków czy prezenterów telewizyjnych. Ich zasadniczym obowiązkiem - oprócz oczywiście codziennej jazdy udostępnionymi modelami - jest promowanie dealera i identyfikowanie się z marką producenta.

W większości przypadków samochody przekazywane ambasadorom wymieniane są bardzo często, zwykle co kilka miesięcy. Starsze modele zastępowane są nowszymi, świeższymi, lepiej wyposażonymi.

Modę na "zatrudnianie" ambasadorów zapoczątkowała Grupa Zdunek, która w ciągu kilku ostatnich lat była związana z wieloma znanymi osobistościami. W przeszłości firmę reprezentowali m.in. Katarzyna Figura (Mini), Aneta Zając (Nissan), Mirosław Baka (Renault), Krzysztof Głowacki (Renault), Tomasz Adamek (Renault) i Kamil Glik (BMW). Aktualnymi twarzami Grupy Zdunek są Mateusz BorekPiotr Myszka.

Znany komentator sportowy współpracę z BMW Zdunek rozpoczął w 2014 roku. Dziennikarz użytkował już m.in. serię 7, X6, a obecnie podróżuje modelem X5. Borek jest też częstym bywalcem, a w zasadzie prowadzącym imprezy organizowane przez firmę Zdunek.

Drugi z ambasadorów, Piotr Myszka, związał się z trójmiejskim dealerem w 2012 roku i od siedmiu lat jest twarzą marki Renault. Reprezentujący Polskę windsurfer aktualnie użytkuje model Grand Scenic.


W 2017 roku współpracę z Krzysztofem Ibiszem rozpoczął trójmiejski przedstawiciel marki Mercedes-Benz, dealer BMG Goworowski. Znany prezenter telewizyjny od dwóch lat wciela się w rolę reportera BMG i towarzyszy przy budowie nowego salonu zlokalizowanego przy ul. Łużyckiej 9 . Nie mogło być inaczej: ambasador do Gdyni, na realizację kolejnych odcinków programu przyjeżdża samochodem marki Mercedes-Benz, przekazanym przez firmę BMG. Aktualnie prezenter podróżuje Klasą C.

Całkiem niedawno był ogólnopolskim ambasadorem Range Rovera Velara. Ale to już przeszłość, bo od marca Mateusz Kusznierewicz firmuje swoją osobą Porsche Centrum Sopot. Dealer będzie wspierał żeglarza w przygotowaniach do regat. Sportowiec na początku współpracy jeździł Panamerą, aktualnie podróżuje Cayenne Coupe.

Najnowocześniejszy jacht Black Pearl w Gdańsku


W 2018 roku ambasadorem firmy Auto Plus, przedstawiciela marek Alfa Romeo, Jeep i Fiat, został Grzegorz Skawiński. Lider zespołu Kombii przez pierwszy rok współpracy z dealerem użytkował Alfę Romeo Stelvio. Aktualnie jeździ Jeepem Wranglerem.

Grzegorz Skawiński został ambasadorem salonu samochodowego


Katarzyna Figura w towarzystwie przedstawicielek British Automotive Gdańsk.
Katarzyna Figura w towarzystwie przedstawicielek British Automotive Gdańsk. fot. Edyta Steć/Trojmiasto.pl
Od kilku dni swojego ambasadora ma także firma British Automotive Gdańsk, przedstawiciel marek Jaguar i Land Rover. Dealer związał się roczną umową z Katarzyną Figurą, która jeszcze do niedawna reprezentowała barwy Mini. Aktorka została ambasadorką projektu JaguArt i już niebawem będzie ją można spotkać na ulicach Trójmiasta w Jaguarze E-Pace.

Jakub Krzyżak, znany trener personalny, to z kolei ambasador Lexus Trójmiasto. xTrainer jest twarzą dealera od 2017 roku. Przez ponad dwa lata testował różne modele Lexusa. Już niebawem przesiądzie się do UX-a, w którym będzie promował hasło "żyj hybrydowo".

Opinie (53) ponad 20 zablokowanych

  • Opinia została zablokowana przez moderatora

  • a kto jest ambasadorem dacii na Polskę? (10)

    • 104 2

    • Pewnie ktoś zza Siedmiogrodu który był na wieży Eiffla ;) (2)

      • 9 0

      • złoto :D :D :D (1)

        Swoją drogą, to nie znany ryjek przyciąga ludzi do salonu ;)
        Trzeba byłoby być de bi lem, żeby kupować auto bo reklamuje je Pan(i) X.........

        Dla kobiet wygląd :)
        Dla ludzi natomiast liczy się komfort i wygoda, dla innych bezpieczeństwo, a dla innych sportowy charakter... I tak się wybiera auto - a nie dlatego, że w reklamie jest Popek Monster czy inny klaun.
        Są też auta, które nie oferują żadnej z powyższych rzeczy - wtedy liczy się kasa ;)

        • 22 2

        • Krzycz Trybson!

          Nie jestem kobieta tylko czlowiekiem, a mimo to liczy sie dla mnie glownie wyglad samochodu. Reszta oczywiscie tez jest wazna, ale czy w ogole sie zainteresuje decyduje kryterium wizualne. Nie kupilbym najbardziej bezpiecznego i komfortowego Audi czy Volvo, o super osiągach, bo to po prostu ma stylistyke dziadowozu.

          • 3 2

    • Karolak (1)

      ze swoją rodzinką

      • 27 0

      • Pieknie

        Szacun stary

        • 7 0

    • mogę być ja ....

      • 0 0

    • Jak to kto, Zbigniew Łomnik

      • 6 0

    • Ha ha

      Sławy trójmiejskich salonów samochodowych , ale się ubawiłem

      • 5 0

    • Calkiem dobre auto

      • 0 0

    • Chłopaki od fanpage'a Make Life Harder, jakoś od roku czy dwóch lat - poszukaj na fb.

      • 1 0

  • Hi hi Ibisz coraz młodziej wygląda;) (3)

    On jest mój!

    • 24 4

    • (1)

      No i co z tego ??? Ma hajs. Zarabia wizerunkiem. I o to chodzi żeby dobrze wyglądał

      • 5 5

      • Nooooo z tym dobrze to przesadziłeś! A do tego nie załapałem ironicznego tonu Franka.

        • 2 0

    • To tylko foto szop w rzeczywistości stary i pomarszczony jak dwudniowy ogórek !

      • 5 1

  • napewno (2)

    napewno te twarze nie przyciągną mnie do salonu-mam inne preferencje zakupu auta niż snobizm [a mam nowe auto z salonu

    • 61 4

    • Turecki salon 30km od Schwedt? Też tam brałem.

      • 7 10

    • na pewno powinienes teraz kupic slownik ortograficzny

      • 10 3

  • znaczy się prawdziwy maczo jeżdzi dzipem (1)

    • 18 7

    • On na pewno NIE jest MACZO (Macho)

      Ale w rozkroku potrafi gitarę Trzymać;)

      • 6 1

  • "twarz marki" nie powinna byc modyfikowana, bo to rodzi podejrzenie, iz auto

    tez jest podpicowane

    • 35 2

  • Mają instagrama za post biorą od 3000 do 20000 a wszyscy im like klikają

    i się zmieją bo ludzie myślą że ich sledza a oni na nich zarabiają , na nowy samochód , nowy dom .. Samochód to mają do użytku od dealerów za usługę

    • 41 1

  • I oni sie ludza ze kogos przyciagna do salonu

    Haha

    • 55 2

  • A jak jęczą o wszystko podczas wizyt w salonie...

    • 38 1

  • Siedzicie i klikacie w tym necie przez cały czas a oni się tym karmią. (2)

    Figura, Skawiński to artyści, ale jakiś Ibisz czy Krzyżak no dajcie spokój...

    • 33 1

    • (1)

      Ty najwyraźniej też więc nie pisz "siedzicie"

      • 2 1

      • a ja nie mam fejsa, insta i czego tam jeszcze używacie

        mam telefon i mejla, i zupełnie mi to wystarcza

        • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najnowsze artykuły