- 1 Trójmiasto w przewodniku Michelin (50 opinii)
- 2 Nie tylko city break na wiosenny urlop (12 opinii)
- 3 Wystawa trójmiejskiej malarki w Wenecji (67 opinii)
- 4 Zobacz luksusowy jacht za 29 mln euro (59 opinii)
- 5 Restauracje idealne dla osób dojrzałych (112 opinii)
- 6 Spotkali się w szczytnym celu (8 opinii)
Znane osoby twarzami salonów samochodowych
Co łączy Katarzynę Figurę, Mateusza Kusznierewicza, Krzysztofa Ibisza i Grzegorza Skawińskiego? Sława. To oczywiste, ale jest coś jeszcze. Każda z tych znanych osób pełni rolę motoryzacyjnego ambasadora jednego z trójmiejskich dealerów samochodowych. Poznajcie znane osobistości, które na co dzień firmują lokalne salony samochodowe.
Wydarzenia w Trójmieście w ten weekend
Znane nazwiska przyciągają jak magnes, a w wielu przypadkach są gwarantem sukcesu. Nie dziwi więc fakt, że bardzo często sławne osoby użyczają swojego wizerunku w spotach reklamowych. Podobną ścieżkę promocji obierają trójmiejskie firmy motoryzacyjne, które coraz chętniej nawiązują współpracę z osobami z pierwszych stron gazet.
Twarzami salonów samochodowych rzadko kiedy zostają osoby związane z motoryzacją. Wręcz przeciwnie, dealerzy często do współpracy zapraszają znanych sportowców, aktorów, muzyków czy prezenterów telewizyjnych. Ich zasadniczym obowiązkiem - oprócz oczywiście codziennej jazdy udostępnionymi modelami - jest promowanie dealera i identyfikowanie się z marką producenta.
W większości przypadków samochody przekazywane ambasadorom wymieniane są bardzo często, zwykle co kilka miesięcy. Starsze modele zastępowane są nowszymi, świeższymi, lepiej wyposażonymi.
Modę na "zatrudnianie" ambasadorów zapoczątkowała Grupa Zdunek, która w ciągu kilku ostatnich lat była związana z wieloma znanymi osobistościami. W przeszłości firmę reprezentowali m.in. Katarzyna Figura (Mini), Aneta Zając (Nissan), Mirosław Baka (Renault), Krzysztof Głowacki (Renault), Tomasz Adamek (Renault) i Kamil Glik (BMW). Aktualnymi twarzami Grupy Zdunek są Mateusz Borek i Piotr Myszka.
Znany komentator sportowy współpracę z BMW Zdunek rozpoczął w 2014 roku. Dziennikarz użytkował już m.in. serię 7, X6, a obecnie podróżuje modelem X5. Borek jest też częstym bywalcem, a w zasadzie prowadzącym imprezy organizowane przez firmę Zdunek.
Drugi z ambasadorów, Piotr Myszka, związał się z trójmiejskim dealerem w 2012 roku i od siedmiu lat jest twarzą marki Renault. Reprezentujący Polskę windsurfer aktualnie użytkuje model Grand Scenic.
W 2017 roku współpracę z Krzysztofem Ibiszem rozpoczął trójmiejski przedstawiciel marki Mercedes-Benz, dealer BMG Goworowski. Znany prezenter telewizyjny od dwóch lat wciela się w rolę reportera BMG i towarzyszy przy budowie nowego salonu zlokalizowanego przy ul. Łużyckiej 9 . Nie mogło być inaczej: ambasador do Gdyni, na realizację kolejnych odcinków programu przyjeżdża samochodem marki Mercedes-Benz, przekazanym przez firmę BMG. Aktualnie prezenter podróżuje Klasą C.
Całkiem niedawno był ogólnopolskim ambasadorem Range Rovera Velara. Ale to już przeszłość, bo od marca Mateusz Kusznierewicz firmuje swoją osobą Porsche Centrum Sopot. Dealer będzie wspierał żeglarza w przygotowaniach do regat. Sportowiec na początku współpracy jeździł Panamerą, aktualnie podróżuje Cayenne Coupe.
Najnowocześniejszy jacht Black Pearl w Gdańsku
W 2018 roku ambasadorem firmy Auto Plus, przedstawiciela marek Alfa Romeo, Jeep i Fiat, został Grzegorz Skawiński. Lider zespołu Kombii przez pierwszy rok współpracy z dealerem użytkował Alfę Romeo Stelvio. Aktualnie jeździ Jeepem Wranglerem.
Grzegorz Skawiński został ambasadorem salonu samochodowego
Od kilku dni swojego ambasadora ma także firma British Automotive Gdańsk, przedstawiciel marek Jaguar i Land Rover. Dealer związał się roczną umową z Katarzyną Figurą, która jeszcze do niedawna reprezentowała barwy Mini. Aktorka została ambasadorką projektu JaguArt i już niebawem będzie ją można spotkać na ulicach Trójmiasta w Jaguarze E-Pace.
Jakub Krzyżak, znany trener personalny, to z kolei ambasador Lexus Trójmiasto. xTrainer jest twarzą dealera od 2017 roku. Przez ponad dwa lata testował różne modele Lexusa. Już niebawem przesiądzie się do UX-a, w którym będzie promował hasło "żyj hybrydowo".
Miejsca
Opinie (53) ponad 20 zablokowanych
-
2019-08-17 17:00
Gdzie są zakłady pracy?
- 10 1
-
2019-08-17 19:06
(nie)znani (2)
Skawiński, Figura ok..ale Borek?Krzyżak? Hm..? serio?
- 26 3
-
2019-08-17 22:26
wyjdź z piwnicy... chyba najmniej z tego zestawienia znani są Myszka i Krzyżak, co nie znaczy, że nieznani...
- 3 11
-
2019-08-19 11:58
Ja kojarze innego Borka, zadawal sie z Kopalnym i Naczelnym.
- 0 0
-
2019-08-17 20:16
czy są tacy klienci którzy na podstawie tego kto jest ambasadorem danej marki decyduja sie na zakup samochodu? szok!
- 37 0
-
2019-08-17 22:06
Bo tylko celebrytów na nie stać?
A Madzia A. była?
- 13 0
-
2019-08-17 22:08
podniecaniem się kupą żelastwa bez duszy jest bleeeeee
jw
- 8 6
-
2019-08-17 22:39
(1)
Tylko w Polsce znane osoby musza dorabiać na reklamach .....
- 5 10
-
2019-08-18 13:37
Bzdura. Zbędne osoby na całym świecie są "twarzami" różnych firm, od kosmetyków po ubezpieczenia. Nie wiem tylko czy jest to dorabianie czy zarabianie. Tak czy inaczej to firmy zwracają się do nich a nie odwrotnie. korzystają ze swojej sławy i co z tego?
- 2 0
-
2019-08-17 22:51
Małomiasteczkowy marketing
tyle w tacie. Nie tak to się robi panie i panowie ze sklepików z autami.
- 13 1
-
2019-08-17 23:01
Jakub Krzyżak? (1)
Któż to taki?
- 23 2
-
2019-08-18 00:05
On ma 167 subskrypcji hahahha celebryta jakich malo
- 9 3
-
2019-08-17 23:05
Strasznie to słabe...
Są ludzie którzy ciężko pracują są wykształceni i ogólnie ogarnięci. Chcą sobie kupić 911 ale widza ze ambasadorem marki jest jakiś nieznany pajac. Raczej wielu z nich to zniechęca do zakupu.
- 19 0
-
2019-08-17 23:17
Mam taką zasadę (1)
nie kupuję produktów reklamowanych, dzieki temu żyję taniej i zdrowiej.
- 21 2
-
2019-08-19 09:46
raz kupilem recznik kuchenny ktory sie reklamowal "nie przeplacaj innym firmom za reklamy, ta sama jakosc" w tesco. Poszedl do kosza po kilku listkach, takiego badziewia nie widzialem nigdy. poza tym, jak ktos sie nie reklamuje to albo zaczyna albo jest slaby albo jest skąpy
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.