• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Włoska moda i spotkanie z Joanną Horodyńską

Monika Sołoduszkiewicz
10 marca 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 
Uczestniczki wydarzenia miały okazję zrobić zakupy pod okiem Joanny Horodyńskiej. Uczestniczki wydarzenia miały okazję zrobić zakupy pod okiem Joanny Horodyńskiej.

W środę 9 marca odbył się kameralny pokaz marki Liu Jo na sezon wiosna-lato. Okazją do zaprezentowania kolekcji było niedawne otwarcie nowego salonu marki w gdyńskim Klifie. Niebanalne połączenia i wiosenne inspiracje to m.in. żakard z dżinsem, "bomberka" z koronką albo moro z cekinami.



Pokaz poprowadziła Joanna Horodyńska, znana nie tylko z efektownego stylu, ale i ciętego języka, którego chętnie używa komentując stylizacje polskich gwiazd. Stylistka na tę okazję wybrała zestaw od Liu Jo składający się z koronkowych, sięgających łydki spodni, długiego wzorzystego żakietu oraz złotych butów w klimacie lat 70. z najnowszej kolekcji Gucci.

- To może bardzo szalone propozycje, ale wiedzą państwo doskonale, że taką mam szaloną, modową duszę - komentowała Joanna Horodyńska.
Na wybiegu pojawiło się kilkanaście sylwetek i dwie główne linie - Precollection i Collection, mocno osadzone w sezonowych trendach. Na koniec zaprezentowano eleganckie, wieczorowe sukienki z linii Les Cocktails.

W sezonie wiosna-lato projektanci marki czerpali inspiracje z ciągle obecnych na wybiegach lat 60. i 70. Złote lampasy w towarzystwie eleganckiej bieli, kamizelki o męskim charakterze, a jeżeli abstrakcyjne wzory, to w wariancie od stóp do głów - najlepiej na kamizelce i spodniach długości 7/8. Nie zabrakło nawiązań do sportowego stylu chętnie łączonego z klasyką i zabawy fakturami.

  • Sportowy szyk i koronki.
  • Joanna Horodyńska
  • Biel, siatka i wojskowa zieleń znalazły się w wiosennych propozycjach.
  • W propozycjach marki nie zabrakło denimu.
  • Pokaz kolekcji Liu Jo.

Wśród propozycji znalazły się dżersejowe, dopasowane sukienki, szerokie ażurowe spodnie i tuniki z siatki. Dominującą biel ożywiały sportowe buty w nasyconych barwach, a kolorowe kurtki typu bomber zdobiły koronkowe aplikacje naniesione na transparentną siatkę. Nasycone, neonowe barwy znaleźliśmy też na dodatkach. Fiolet, cytrynowa żółć i pomarańcz świetnie prezentowały się na niewielkich, pudełkowych torebkach.

- Liu Jo to włoska marka, która jest synonimem swobody i wyrazistości, a wszystko to zostało zamknięte klamrą luksusu. Najnowsza kolekcja zaskakuje oryginalnością, ale też jest zgodna z obowiązującymi trendami. Ubrania są inspirowane tematami retro z lat 60., ale spokojnie, bo wszystko to w bardzo nowoczesnej oprawie, zatem przyswajalne. Pojawia się również błysk - tak charakterystyczny dla marki Liu Jo - a więc cyrkonie, brokaty czy cekiny. Zobaczymy nowe fasony i materiały inspirowane blaskiem wspaniałych lat 70. i stylem glamour. Jeśli sięgniemy do historii mody to zobaczymy, że właśnie w latach 70. pojawiło się to pojęcie. Wariacja na temat kreacji wieczorowych to przede wszystkim krótkie sukienki koktajlowe i odrobina awangardy - mówiła Joanna Horodyńska.
Tym dynamicznym projektom trudno odmówić świeżości czy polotu. Liu Jo to także zamiłowanie do detali - efektownych, żeby nie powiedzieć efekciarskich. Nie mogło zatem zabraknąć błyskotek: lśniące kryształy znalazły się na dżinsach czy krótkich żakietach. Minisukienkę z długimi rękawami i odkrytymi plecami zdobiły cekiny. Bluzki z laserowo ciętej skóry w pudrowym odcieniu nabrały metalicznego połysku. Złote, zróżnicowane faktury zastosowano na sportowych butach. Motyw zebry zagościł na gorsetowych sukienkach, a nadrukowane róże na dżinsie. Moda na moro nie ominęła także tej kolekcji. Charakterystyczny wzór nabrał bardziej kobiecego charakteru za sprawą cekinowych aplikacji.

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (31)

  • Joasia jak nikt zna się na modzie !!!!! (2)

    Pozdrowienia dla jej kolegi z TVN-u

    • 4 49

    • A ona to kto?

      jakaś projektantka czy znana bo znana Ci ? tylko nie wiem skąd ?

      • 14 3

    • tak, tak zna sie jak cholera. wystarczy popatrzeć na program 'gwiazdy na dywaniku' na polsat cafe. wraz z jacykowem ubrani jak dwa klauny z darów dla powodzian komentują stroje warsiawki. ubaw po pachy

      • 34 1

  • Czy ten Pani koleżka cudak numer jeden nad Wisłą też będzie?

    • 17 6

  • :) (1)

    - To może bardzo szalone propozycje, ale wiedzą państwo doskonale, że taką mam szaloną, modową duszę - komentowała Joanna Horodyńska.

    Droga Joasiu! To może w takim razie, zanim następnym razem skrytykujesz jakąś celebrytkę za jej gust, przypomnij sobie te słowa. Może ona też "ma taką szaloną, modową duszę"??

    • 75 3

    • W samo sedno!

      • 8 0

  • Znowu promujecie jakies zadufane w sobie miernoty intelektualne. (1)

    Horodynska, kim ona w ogole jest?

    • 62 6

    • Niestety - tandetne celebrytki, wybitne specjalistki od gaci i innych bzdetów czyli deluxe według obecnych standardów.

      • 30 1

  • A ta Joanna to kto to? (6)

    • 35 3

    • wyjątkowo brzydka baba (2)

      • 14 4

      • to widze a coś po za tym o niej wiecie ? co to w ogóle jest? (1)

        • 6 4

        • Wiem że siedziała na golasa w wannie w jakiejś tv.

          • 1 0

    • Znana z publicznego brania kąpieli za młodu (tak w temaci einteligencji ;-) )

      Ale się trochę postarzała.... Już nie pokazuje się w wannie. W sumie całe szczęście...

      • 10 5

    • (1)

      Hahaha - idę o zakład że wszyscy pytałający tutaj "kto to jest?" doskonale znają odpowiedź na swoje pytanie : )

      • 4 4

      • Nie ma czegoś takiego, jak "polski Internet".

        • 0 1

  • co to za jedna ? bo swiat mody o takiej nic nie slyszal ? (1)

    Nie mam telewizora a to jakas gwiazda z TV ?

    • 22 6

    • masz za to internet, jeszcze większy pożeracz czasu

      • 4 8

  • . (1)

    A pani Ola z trojmiasto.pl setny raz z ta sama torebka. Nuda.

    • 11 5

    • Nie wiem,kim jest "pani Ola z trojmiasta" ale dlaczego miałaby mieć 365 torebek?

      Ja np mam cztery, z czego i tak używam ciągle jedną.

      • 2 0

  • wyjątkowa miernota i do tego szpetna

    kto takie coś promuje ?

    • 16 2

  • (1)

    Klif promuje się jak może. Tudno się dziwić jak sklepy tam padają jak muchy. Kilka dni temu naliczyłem tam z 15 wolnych lokali.

    • 18 2

    • a co jeszcze ciekawego robisz w wolnym czasie?;)

      • 7 3

  • Horodynska...

    Wielka znawczyni mody z doswiadczeniem prezenterki w mtv - brzmi zalosnie...

    • 20 2

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane