Mecz podczas rozgrywek Euro 2012 można obejrzeć za 120 zł od osoby, ale też za 1,4 tys. euro. Jaka jest różnica? Za kilka tys. zł mamy catering, alkohole, rozrywkę i szansę na przejście się na stadion po czerwonym dywanie.
tak, bo na pewno przysłużyłoby się to moim interesom
15%
raczej tak, dużo zależy od ostatecznej oferty dopasowanej do moich potrzeb
15%
nie, to za dużo pieniędzy, by obejrzeć mecz, który można zobaczyć w telewizji
70%
Dla biznesmenów, którzy chcą nie tyko obejrzeć zmagania piłkarzy na gdańskiej murawie, ale także podpisać intratne kontrakty czy nawiązać nowe biznesowe znajomości w sportowej atmosferze, UEFA przygotowała na wszystkich polskich stadionach program Corporate Hospitality Club Prestige. Składa się on z dwóch opcji: pakietu Club Prestige Platinum i Club Prestige Gold.
Pierwszy obejmuje dostęp do prywatnej loży, tzw. "skyboxu", drugi zapewnia dostęp do otwartej strefy biznesowej z miejscami siedzącymi, cateringiem, muzyką na żywo przed i po meczu. Obie opcje zawierają najlepsze bilety na mecz.
We wspólnej strefie Hospitality goście Clubu Prestige będą mieli okazję oglądać występy artystyczne i wziąć udział w szeroko pojętej ofercie rozrywkowej, nawiązującej do tematyki piłkarskiej. Wszyscy mają też zapewnione miejsca parkingowe, obsługę kelnerską, a także specjalne wejście na stadion po... czerwonym dywanie. Instalacja wejścia do strefy Hospitality na
PGE Arenie niedawno się rozpoczęła.
Zobacz szczegóły Corporate Hospitality Club Prestige (PDF). Więcej o Club Prestige (PDF). Za takie przywileje trzeba będzie sporo zapłacić. Pojedyncze pakiety na wybrane mecze w ramach fazy grupowej w Gdańsku w strefie Gold, dostępne są w cenie 1450 euro, natomiast za ćwierćfinał 1850 euro od osoby.
Seria wszystkich rozgrywanych w Trójmieście spotkań grupowych dostępna jest w ramach pakietu stadionowego o nazwie "Gdańsk 3" i oferowana jest w cenie 2900 euro za pakiet Gold, czyli około 966 euro za osobę na jeden mecz.
- Nie jest to tylko drogi bilet, ale cały pakiet usług. Chodzi o to, by firmy miały możliwość zaproszenia np. kluczowych partnerów biznesowych, czy najlepszych pracowników na mecz w ekskluzywnych warunkach, do strefy prestiżowej - mówi
Robert Korzeniowski, były mistrz olimpijski w chodzie, a obecnie konsultant UEFA ds. PR i Marketingu Programu Corporate Hospitality.
Za 10-osobowy "skybox" na mecz Hiszpania - Włochy (cieszący się największa popularnością wśród kupujących) trzeba będzie wydać... 22, 5 tys. euro, a więc ponad 2 tys. euro za miejsce.
- Jeśli jednak ktoś zdecydowałby się zaprosić swoich gości na wszystkie mecze w Gdańsku do Club Prestige Platinium, to zapłaci 8.800 euro za pojedyncze miejsce w 10- lub 20-osobowej loży, mogąc na każdy mecz zaprosić innych gości - dodaje Korzeniowski.
- W ramach tego programu do loży na PGE Arenie, jednej z 39, można wejść już na 3 godz. przed meczem i zostać w niej do 90 min. po meczu. Jest wykwintna kuchnia, obsługa kelnerska, wybór alkoholi, zachowana prywatność, miejsca parkingowe. Ale też w zależności od pakietu rozmaite rozrywki. Miejsca już cieszą się sporym wzięciem. W strefie Gold sprzedanych jest ok. 75 proc. miejsc, a w Platinium ok. 60 proc.
- Odnotowujemy duże zainteresowanie meczami w Gdańsku wśród krajów z Bliskiego Wschodu, Azji, Indonezji, Wietnamu. Już mamy klientów z tych krajów, którzy przyjadą. Ponad 100 krajów jest na naszej liście klientów - mówi
Magdalena Mazany z UEFA.
- Gdańsk podczas mistrzostw będzie multikulturowy.