- 1 Jason Momoa w gdańskiej restauracji (134 opinie)
Anna Przybylska gościem otwarcia La Manii w Gdyni
Chociaż La Mania otworzyła swoje drzwi dla klientek 9 stycznia, wczoraj, w obecności jej właścicielki Joanny Przetakiewicz, nastąpiło oficjalne przecięcie wstęgi. Mimo błysków fleszy towarzyszących pojawieniu się kilku gwiazd, w tym Ani Przybylskiej, którą Przetakiewicz określiła mianem "idealnej klientki salonu", otwarcie odbyło się w luźnej, bezpretensjonalnej atmosferze. To za sprawą założycielki marki, która zadbała, by każdy z przybyłych poczuł się tego wieczoru gościem specjalnym La Manii.
Butik w Klifie jest czwartym z kolei w Polsce
- Przez pierwsze dwie godziny otwarcia sklepu mieliśmy już kilkanaście klientek, które dokonały zakupów. Zainteresowanie, mimo godzin porannych, było ogromne. Zresztą, jestem pewna, że takie pozostanie. Trójmiasto było zawsze bardzo międzynarodowe i otwarte. To miejsce, które ma ogromne okno na świat w postaci morza. - mówi Joanna Przetakiewicz.
La Mania od niedawna posiada swoje butiki w prestiżowym domu handlowym Harrods w Londynie oraz Excelsior w Mediolanie. Jest też ulubioną marką polskich gwiazd. W sukienkach, kostiumach i kombinezonach La Manii chętnie pokazują się Sonia Bohosiewicz, Hanna Lis, Marta Żmuda-Trzebiatowska czy Małgorzata Socha. W Trójmieście nieoficjalną twarzą marki jest Anna Przybylska. - Ania jest idealną klientką La Manii: silna mama, spełniona aktorka, kobieta, która nie czeka, aż coś się wydarzy, sama o tym decyduje - dodaje Przetakiewicz.
- To brand zadedykowany zarówno dwudziestolatkom jak i kobietom dojrzałym. Chociaż kolekcja jest szalenie elegancka i zmysłowa, może służyć kobietom takim, jak ja, które na co dzień ubierają się na sportowo, zwyczajnie, w sposób nie zwracający na siebie uwagi. Prostota i uniwersalność są charakterystyczne dla La Manii. - mówiła w kuluarach Anna Przybylska. Przyznała też, że nie uważa siebie za osobę, która na modzie zna się dobrze, ale ma słabość do marki ze względu na jej założycielkę:
- Kobieta, która mogłaby w zasadzie nie robić nic, nie kryje się za plecami partnera, ale wymyśla sobie pomysł na życie, który idealnie spełnia oczekiwania modowe Polek. Bez fałszywej skromności i kokieterii zaskarbia sobie sympatię branży na całym świecie - Przybylska komentowała sukces właścicielki.
Minimalistyczne i strukturalne stroje inspirowane
Strategicznym partnerem domu mody w Trójmieście jest Sunreef Yachts, jeden z liderów projektowania prestiżowych katamaranów i jachtów na polskim rynku. Prezes firmy, Francis Lapp, asystował przy oficjalnym przecięciu wstęgi.
Z lampką Moet&Chandon w dłoni, zaproszeni goście mogli obejrzeć elegancko prezentujące się na wieszakach ubrania i porozmawiać z autorką kolekcji.
Miejsca
Wydarzenia
Zobacz także
Opinie (94) ponad 10 zablokowanych
-
2013-01-17 15:25
jak zwykle zawiść i zazdrość
to są nasze dwie narodowe cechy...
ogólnie wydarzenie takie sobie, nic szczególnego, ale widzę wszystkich tych, którym nie udało się otrzymać zaproszenia bardzo porusza do wtrącenia kilku złośliwości. moglibyście nie zwrócić na nie uwagi...ale boli... więc wylewacie anonimowo swoje żale.. :/- 11 15
-
2013-01-17 13:09
rewela kazdy lanser musi zajs do tego sklepu (1)
a czy Tiger będzie witał klientów :) Bo wyglada na takiego co bedzie stał i drzwi otwierał:)
- 17 2
-
2013-01-17 14:04
nie przesadzaj, nie każdy się nadaje do tak ważnych funkcji
- 8 0
-
2013-01-17 14:03
Towarzystwo wzajemnej adoracji
nie mające nic wspólnego z normalnym życiem i zwyczajnymi ludźmi
- 23 2
-
2013-01-17 12:36
HMMM (1)
OSOBIŚCIE UWAŻAM ŻE >>>jakość jest wysoka.....materiały wyszukane i dobrze dobrane....wzornictwo ponadczasowe i warte swojej ceny. WIDZIAŁEM. ROZMAWIAŁEM WIEM.
jesli ktos pisze o kiepskiej jakosci to chyba nie wiem co mam mu powiedziec...rece opadaja....znawcy gwiazd tez widze ze sie tu wypowiadaja....ludzie puknijscie sie w czoło.- 17 20
-
2013-01-17 13:32
to geje też tam się ubierają?
- 7 6
-
2013-01-17 13:27
ja pamietam jeszcze jak pani Ania w coco bongo na pogórzu sie bawiła (za dobrze ) :)
;)
- 17 1
-
2013-01-17 12:52
jaki kraj takie "gwiazdy", sklepik żalosny i siermiężny jak wszystko w Polsce
- 14 4
-
2013-01-17 12:50
Ania śliczna dziewczyna !
Normalnie mnie robi !
- 10 11
-
2013-01-17 12:49
sieć Biedronka szykuje się do kontrataku - La Mańka nadchodzi!
- 19 2
-
2013-01-17 12:48
Widzę że i "zwolennicy"
zaczynają się pojawiać i bardzo dobrze !!!
Nikt do wzornictwa nie ma zastrzeżeń. Kolorystyka też ok. Materiały, uważam, nie są wcale wyszukane. Nic ponadczasowego tam nie widać. A czy warte swojej ceny, to pokaże rynek. Ja uważam że warte coś jest tyle, ile klient chce zapłacić.- 16 3
-
2013-01-17 12:46
informacja dnia
wow... nie no kurde... to jest news!!! już rozesłałem znajomym... nie mogę się pozbierać po tej infromacji! dzięki!
- 27 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.