- 1 Jason Momoa w gdańskiej restauracji (134 opinie)
Anna Przybylska gościem otwarcia La Manii w Gdyni
Chociaż La Mania otworzyła swoje drzwi dla klientek 9 stycznia, wczoraj, w obecności jej właścicielki Joanny Przetakiewicz, nastąpiło oficjalne przecięcie wstęgi. Mimo błysków fleszy towarzyszących pojawieniu się kilku gwiazd, w tym Ani Przybylskiej, którą Przetakiewicz określiła mianem "idealnej klientki salonu", otwarcie odbyło się w luźnej, bezpretensjonalnej atmosferze. To za sprawą założycielki marki, która zadbała, by każdy z przybyłych poczuł się tego wieczoru gościem specjalnym La Manii.
Butik w Klifie jest czwartym z kolei w Polsce
- Przez pierwsze dwie godziny otwarcia sklepu mieliśmy już kilkanaście klientek, które dokonały zakupów. Zainteresowanie, mimo godzin porannych, było ogromne. Zresztą, jestem pewna, że takie pozostanie. Trójmiasto było zawsze bardzo międzynarodowe i otwarte. To miejsce, które ma ogromne okno na świat w postaci morza. - mówi Joanna Przetakiewicz.
La Mania od niedawna posiada swoje butiki w prestiżowym domu handlowym Harrods w Londynie oraz Excelsior w Mediolanie. Jest też ulubioną marką polskich gwiazd. W sukienkach, kostiumach i kombinezonach La Manii chętnie pokazują się Sonia Bohosiewicz, Hanna Lis, Marta Żmuda-Trzebiatowska czy Małgorzata Socha. W Trójmieście nieoficjalną twarzą marki jest Anna Przybylska. - Ania jest idealną klientką La Manii: silna mama, spełniona aktorka, kobieta, która nie czeka, aż coś się wydarzy, sama o tym decyduje - dodaje Przetakiewicz.
- To brand zadedykowany zarówno dwudziestolatkom jak i kobietom dojrzałym. Chociaż kolekcja jest szalenie elegancka i zmysłowa, może służyć kobietom takim, jak ja, które na co dzień ubierają się na sportowo, zwyczajnie, w sposób nie zwracający na siebie uwagi. Prostota i uniwersalność są charakterystyczne dla La Manii. - mówiła w kuluarach Anna Przybylska. Przyznała też, że nie uważa siebie za osobę, która na modzie zna się dobrze, ale ma słabość do marki ze względu na jej założycielkę:
- Kobieta, która mogłaby w zasadzie nie robić nic, nie kryje się za plecami partnera, ale wymyśla sobie pomysł na życie, który idealnie spełnia oczekiwania modowe Polek. Bez fałszywej skromności i kokieterii zaskarbia sobie sympatię branży na całym świecie - Przybylska komentowała sukces właścicielki.
Minimalistyczne i strukturalne stroje inspirowane
Strategicznym partnerem domu mody w Trójmieście jest Sunreef Yachts, jeden z liderów projektowania prestiżowych katamaranów i jachtów na polskim rynku. Prezes firmy, Francis Lapp, asystował przy oficjalnym przecięciu wstęgi.
Z lampką Moet&Chandon w dłoni, zaproszeni goście mogli obejrzeć elegancko prezentujące się na wieszakach ubrania i porozmawiać z autorką kolekcji.
Miejsca
Wydarzenia
Zobacz także
Opinie (94) ponad 10 zablokowanych
-
2013-01-17 12:37
zbrzydla ta przybylska ,zresztą z czego ona jest znana ,bo lazi tu i tam ale nic konkretnego nie robi
- 16 12
-
2013-01-17 12:31
Przybylska
Przybylska jakaś wystraszona,a i widać że czas dla niej leci.
Nawet włosy już leciwe i lekko wylysiałe!!!- 18 6
-
2013-01-17 11:10
blad (1)
Przetakiewicz nie jest projektantką jak napisaliście.
- 34 4
-
2013-01-17 12:22
dokladnie
jest partnerką bogacza
- 29 4
-
2013-01-17 12:16
Do kariery wy się pchacie jak do pralki
brudne gacie
- 16 2
-
2013-01-17 12:09
jest danuta, jest impreza
- 25 1
-
2013-01-17 11:40
heh gwiazdy....
- 45 6
-
2013-01-17 11:33
Jaki butik...
takie gwiazdy
- 64 5
-
2013-01-17 11:26
Dlaczego tam są tak małe ceny ?
Każdy wie, dobre musi być drogie, czy nie umieją zastosować mnożnika cen.
- 21 5
-
2013-01-17 11:13
Towarzystwo wzajemnej adoracji
- 105 5
-
2013-01-17 11:10
Po trójmiejsku pseudo luksu w pseudo luksusowym miejscu z pseudo Celebrytami, mocno wypromowana marka słaba jakościowa
- 85 8
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.