• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pierwszy Tallinder w Galerii Bałtyckiej. Marka premium LPP

VIK
12 stycznia 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 
  • Firma LPP jest właścicielem marki Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Teraz dołączy do nich marka premium, czyli Tallinder.

Gdańska firma LPP oficjalnie przedstawiła nową markę. Tak jak już informowaliśmy będzie to... Tallinder, czyli pierwsza marka premium w portfolio LPP. Kolekcja jest dedykowana osobom powyżej 30 roku życia, które "kreując swój wizerunek wyznają zasadę less is more i poszukują ponadczasowych, eleganckich projektów" - napisano w komunikacie. Pierwszy sklep otwarty zostanie w lutym w Gdańsku.



Czym kierujesz się dokonując zakupu odzieży?

- Rozwijanie portfolio i otwieranie się na nowe grupy klientów w tej branży, obok dynamicznej rozbudowy sieci dystrybucji, jest kluczem do sukcesu. Naszym celem jest dostarczanie modnej odzieży, w zróżnicowanej stylistyce, jak największej grupie odbiorców w kolejnych miastach i krajach - powiedział Hubert Komorowski, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za markę Tallinder. - Nasza najnowsza propozycja adresowana jest do klientów ceniących elegancję i najwyższą jakość. Szukamy zatem powierzchni handlowych w najbardziej prestiżowych lokalizacjach.
Czytaj też: Tallinder, czyli nowa marka LPP. Czy nazwa musi coś oznaczać?

Pierwszy salon marki Tallinder otwarty zostanie w lutym w Gdańsku w Galerii Bałtyckiej (poziom 0). W marcu oraz kwietniu br. zaplanowano otwarcie sklepów w Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu oraz Gdyni (CH Riviera) i Warszawie. Średnia powierzchnia salonów, które zostaną otwarte w 2016 roku wynosi nieco ponad 450 m kw. Całość kolekcji nowej marki będzie także dostępna w sklepie internetowym tallinder.com.

W kolekcji marki klienci znajdą zarówno linię damską, jak i męską, składające się z ubrań oraz akcesoriów i butów. Modele nowej marki powstają w gdańskiej centrali LPP, a produkcja ok. 70 proc. kolekcji zlecana jest w Europie - w Polsce, we Włoszech, Portugalii oraz w Turcji. Prace nad nowym brandem trwały półtora roku. Koncept sklepu podporządkowany został charakterowi marki premium.

"Wizyta w salonie będzie okazją, by kupić ubrania i dodatki, ale również by zrelaksować się w strefie lounge czy przejrzeć magazyny i albumy o sztuce, designie, modzie oraz architekturze. Wnętrza sklepów wyróżniać będą naturalne materiały - kamień i barwione atramentem drewno" - napisano w komunikacie.
Na jakim poziomie będą ceny? Tego również nie podano. Czy "wymagający" klienci sięgną po produkty firmy, kojarzonej z sieciowymi markami popularnymi?

Jak widać gdańska spółka ma coraz większy apetyt na... luksusowy segment rynku. W grudniu LPP poinformowało, że zawarto przedwstępną umowę wynajmu lokalu handlowego w Londynie przy Oxford Street, czyli jednej z najbardziej rozpoznawalnych i prestiżowych ulic na świecie. Znajdziemy tu ponad 300 sklepów, w tym najdroższe butiki i luksusowe marki. Jednak według zapowiedzi w londyńskim lokalu LPP, wynajętym na 25 lat za 675 mln zł, będzie prowadzona sprzedaż odzieży i akcesoriów marki... Reserved.
VIK

Miejsca

Zobacz także

Opinie (172) 8 zablokowanych

  • czyli ten sam badziew

    tylko w jeszcze większej cenie...

    • 17 5

  • T jak Sergio Tacchini

    • 8 2

  • Brawo! Dobrze , że sie rozwijają. Życzę sukcesu.

    • 6 9

  • Brawo !!! Bardzo dobrze , że się rozwijają, życzę powodzenia !!!! (2)

    Proponuję wspieroć polski biznes , i cieszyć sie z sukcesów Polaków.

    • 8 10

    • Tym bardziej, że będą szyć w Polsce

      • 0 1

    • Daj spokój już

      Weź sie za robotę w LPP a nie piszes zpozytywy. Kolega z pracy

      • 4 2

  • Brawo.

    Brawo lpp czekam na dalsze inwestycje i jeszcze wiekszy rozwój!!!
    Trzymam kciuki! Stańcie sie potęgą jak H&M itp.

    • 7 5

  • Normalny biznes

    Nie ma się czym podniecać, bo znający mechanizmy rynku odzieżowego (ale nie tylko) już od dawna spodziewali się po LPP próby podniesienia prestiżu swoich marek sieciowych, aby można było stosować wyższe marże na taki sam rodzaj produktów. Czyli po prostu zrównać ceny np. z Zarą. Udało się w pełni dociągnięcie Reserved do poziomu H&M, to teraz jest krok następny. Tyle tylko, że inni właściciele marek aż tak bardzo ich nie rozdrabniają i LPP trochę tu chyba przesadziło. No, ale od czego jest konsolidacja?

    • 7 1

  • Tak premumium (1)

    tylko żeby rozmiary odzieży były normalne nosze rozmiar 38 ale nijak nie mogę się wbić w 38 z firmy LPP

    • 11 3

    • Może już czas się przyznać, że to nie 38 tylko 40 lub wyżej.

      Tez znam osoby, które twardo trzymają się jednego rozmiaru, który z nich "wypływa"

      Ps ja noszę 36 i w LPP też- czasami są nawet za luźne

      • 5 3

  • Jakość ubrań fatalna, podobnie jak w HM czy Zara

    Cały badziew szyty w biednych krajach takich jak Bangladesz, za grosze. Kupujecie np T-shirt za kilkadziesiąt złotych, a jego cena w zakupie nie przekracza dolara. Po jednym praniu wygląda jak szmata, rozmiarowka również wschodnia a nie europejska, takie firmy jak Zara, HM, Reserved mają piękne salony, ale tak naprawdę to takie Biedronki ubraniowe, nie obrazajac Biedronek bo akurat jakość w Biedrze jest na niezłym poziomie

    • 18 1

  • Dziękuje za rzeczy z LPP. Jakość nie idze z ceną :/ (3)

    Mam bluzę Reserved którą ubieram już tylko na treningi, ale to co mnie w niej urzekło jest niezniszczalna. Rok produkcji 1995 albo 1996. Zresztą to nie ważne. Poza szarym kolorem ma tylko kilka przetarć, ale co najważniejsze nie puścił żaden szef. Ostatni ciuch ze stajni LPP kupiłem chyba ze 3 lata temu. Biorąc pod uwagę jakość dałem za nie harmonie pieniędzy a rozpadły się jak by były zrobione z pyłu. Żałuje że nie dałem wtedy paru PLN'ów więcej i nie zrobiłem zakupów jakieś naprawdę porządnej marki. Pytanie więc jak mam zaufać nowej marce LPP skoro nie potrafi utrzymać jakości w obecnie posiadanych markach? Przecież nawet jak ciuchy będą kosztowały jak na markę premium przystało to skąd mam wziąć pewność że za wydanymi pieniążkami będę miał wymaganą jakość?

    • 16 4

    • za "pieniążki" masz minusa

      • 8 1

    • (1)

      A dokąd ten szef cię nie puścił? Może dlatego,że jakiś szew jednak puścił.

      • 1 2

      • ehh :/ racja przecież pisze się szwy :o #&*@#(^!^#^% mój błąd. Idę się ukarać pejczem :(

        • 2 0

  • niestety bardzo podobne LOGO juz bylo.... chyba niedopatrzenie (1)

    http://logonoid.com/images/talbot-logo.jpg

    • 1 2

    • Wskaż podobieństwa

      1. w kolorystyce
      2. w stylu okręgu
      3. w foncie
      4. w proporcjach
      5. w cieniowaniu
      6. w efekcie trójwymiarowości
      7. w podziale okręgu na dwie części

      • 2 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane