- 1 Zadbaj o włosy jak w azjatyckim salonie (3 opinie)
- 2 Trójmiasto w przewodniku Michelin (74 opinie)
- 3 Wystawa trójmiejskiej malarki w Wenecji (69 opinii)
- 4 Zobacz luksusowy jacht za 29 mln euro (59 opinii)
- 5 Whisky w kieliszkach, jej aromaty na talerzu (22 opinie)
- 6 Nie tylko city break na wiosenny urlop (29 opinii)
Wody toaletowe i dezodoranty Dariusza "Tigera" Michalczewskiego
Dariusz "Tiger" Michalczewski, we współpracy z firmą BioDermic Polska, w październiku tego roku wprowadzi na polski rynek wody toaletowe i antyperspiranty sygnowane marką Tiger.
Wizerunek Dariusza Michalczewskiego tak jak w przypadku napoju energetycznego sygnowanego marką Tiger, ma pomóc firmie BioDermic Polska w rozreklamowaniu nowej marki wód toaletowych i antyperspirantów.
- Chyba nikt nie jest w stanie lepiej przetestować antyperspirantów niż sportowcy, którzy niemal codziennie muszą brać udział w wyczerpujących treningach, podejmować trudne wyzwania i radzić sobie ze stresem. Bezskutecznie próbowałem znaleźć antyperspirant, spełniający wszystkie wymagania, jakie stawiam przed tego typu produktami - informuje Dariusz Michalczewski.
Wody toaletowe i antyperspiranty dostępne będą w dwóch wersjach - linii męskiej i damskiej. Jak zapewnia Dariusz Michalczewski wyróżniać się będą ciekawym wyglądem, wysoką skutecznością i trwałością zapachu.
- Dużą wagę przyłożyliśmy do stworzenia interesujących, trwałych kompozycji perfumeryjnych. Zależało nam na tym, żeby zapachy były świeże i energetyzujące, a zarazem seksowne. Dezodoranty oparte są na identycznych nurtach zapachowych, jak ma to miejsce w przypadku wód toaletowych marki Tiger - mówi Dariusz Michalczewski.
Pomysł na stworzenie linii wód toaletowych i antyperspirantów Tiger powstał w połowie 2011 roku, natomiast premiera planowana jest w październiku.
Zobacz także
Opinie (71) ponad 20 zablokowanych
-
2012-09-25 20:10
napełniają te butelki wodą z toalety tygryska ?
- 2 0
-
2012-09-25 20:16
opakowanie przypomina płyn na komary
i kleszcze
- 17 0
-
2012-09-25 20:29
Od - to się dostaje prezent
Dość już tego marketingowego bełkotu. Od kogoś dostaje się prezent. W tym przypadku można tylko dostać produkt, zresztą takiej jakości, że...
- 0 0
-
2012-09-25 21:07
Opakowanie przypomina napój
energetyczno - energizujący
- 8 0
-
2012-09-25 21:07
Wersja dla pań - TIGERKA
- 5 0
-
2012-09-25 23:12
tylko na rynek krajowy. mamy tyle produktów tego typu, że kolejny nie wiem do kogo na trafiać. A marka sama w sobie, aktualnie słaba.
K.- 3 0
-
2012-09-26 06:16
Ja tam tylko Dior, Givenchy i Davidoff :) Tiger ma byc deluxe hahaha, dobrze mnie z rana rozbawiliscie :)
- 5 4
-
2012-09-26 07:40
Lubię Darka jako sportowca ale... (1)
nie lubię jako biznesmena.
Spalarnia odpadóww której ma udziały spala rakotwórcze odpady z Ukrainy a on chcę przyperfumować ludzi aby smrodu w Nowym Porcie i na Westerplatte nie czuli?- 10 1
-
2012-09-26 09:01
Sukcesu nie odniosa w tym aspekcie.
Firma moze juz liczyc straty. Kompletnie brak rozpoznania rynku. :-) :-) :-) :-)
Konkurent...dla Brutala tylko :-) :-) :-) :-) :-) :-) oraz Pani Walewskiej :-) :-) :-) :-)- 2 1
-
2012-09-26 09:29
krytykują go wszyscy ale gdyby wiedzieli, z jakim rozmachem wspiera akcje charytatywne ,udziela się po szkołach , sponsoruje ducha sportu to kopary by nam opadły...
więc niech interesy kręci z zyskiem i to 100lat ...- 12 4
-
2012-09-26 18:56
Cały Gdańsk pachnie Tigerem !
Kazdy kto jest z Gdańska powinien używac zapachu Tiger !
To powinien byc znak rozpoznawczy ludzi z Gdańska !
Flagowy produkt Gdańska !
Mozna by go exportowac razem z innymi flagowymi wyrobami polskimi czyli: polskimi ziemniakami, cebulą, paprykarzem szczecińskim, wódką i strojami ludowymi. Wszystko to z dumnie brzmiacym napisem: Made In Poland- 3 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.