• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Wody toaletowe i dezodoranty Dariusza "Tigera" Michalczewskiego

Natalia Lebiedź
25 września 2012 (artykuł sprzed 11 lat) 
Dariusz Michalczewski został ambasadorem linii zapachów Tiger. Dariusz Michalczewski został ambasadorem linii zapachów Tiger.

Dariusz "Tiger" Michalczewski, we współpracy z firmą BioDermic Polska, w październiku tego roku wprowadzi na polski rynek wody toaletowe i antyperspiranty sygnowane marką Tiger.



Wizerunek Dariusza Michalczewskiego tak jak w przypadku napoju energetycznego sygnowanego marką Tiger, ma pomóc firmie BioDermic Polska w rozreklamowaniu nowej marki wód toaletowych i antyperspirantów.

Nowa linia wód toaletowych i dezodorantów Tiger. Nowa linia wód toaletowych i dezodorantów Tiger.
- Chyba nikt nie jest w stanie lepiej przetestować antyperspirantów niż sportowcy, którzy niemal codziennie muszą brać udział w wyczerpujących treningach, podejmować trudne wyzwania i radzić sobie ze stresem. Bezskutecznie próbowałem znaleźć antyperspirant, spełniający wszystkie wymagania, jakie stawiam przed tego typu produktami - informuje Dariusz Michalczewski.

Wody toaletowe i antyperspiranty dostępne będą w dwóch wersjach - linii męskiej i damskiej. Jak zapewnia Dariusz Michalczewski wyróżniać się będą ciekawym wyglądem, wysoką skutecznością i trwałością zapachu.

- Dużą wagę przyłożyliśmy do stworzenia interesujących, trwałych kompozycji perfumeryjnych. Zależało nam na tym, żeby zapachy były świeże i energetyzujące, a zarazem seksowne. Dezodoranty oparte są na identycznych nurtach zapachowych, jak ma to miejsce w przypadku wód toaletowych marki Tiger - mówi Dariusz Michalczewski.

Pomysł na stworzenie linii wód toaletowych i antyperspirantów Tiger powstał w połowie 2011 roku, natomiast premiera planowana jest w październiku.

Zobacz także

Opinie (71) ponad 20 zablokowanych

  • napełniają te butelki wodą z toalety tygryska ?

    • 2 0

  • opakowanie przypomina płyn na komary

    i kleszcze

    • 17 0

  • Od - to się dostaje prezent

    Dość już tego marketingowego bełkotu. Od kogoś dostaje się prezent. W tym przypadku można tylko dostać produkt, zresztą takiej jakości, że...

    • 0 0

  • Opakowanie przypomina napój

    energetyczno - energizujący

    • 8 0

  • Wersja dla pań - TIGERKA

    • 5 0

  • tylko na rynek krajowy. mamy tyle produktów tego typu, że kolejny nie wiem do kogo na trafiać. A marka sama w sobie, aktualnie słaba.
    K.

    • 3 0

  • Ja tam tylko Dior, Givenchy i Davidoff :) Tiger ma byc deluxe hahaha, dobrze mnie z rana rozbawiliscie :)

    • 5 4

  • Lubię Darka jako sportowca ale... (1)

    nie lubię jako biznesmena.
    Spalarnia odpadóww której ma udziały spala rakotwórcze odpady z Ukrainy a on chcę przyperfumować ludzi aby smrodu w Nowym Porcie i na Westerplatte nie czuli?

    • 10 1

    • Sukcesu nie odniosa w tym aspekcie.

      Firma moze juz liczyc straty. Kompletnie brak rozpoznania rynku. :-) :-) :-) :-)
      Konkurent...dla Brutala tylko :-) :-) :-) :-) :-) :-) oraz Pani Walewskiej :-) :-) :-) :-)

      • 2 1

  • krytykują go wszyscy ale gdyby wiedzieli, z jakim rozmachem wspiera akcje charytatywne ,udziela się po szkołach , sponsoruje ducha sportu to kopary by nam opadły...
    więc niech interesy kręci z zyskiem i to 100lat ...

    • 12 4

  • Cały Gdańsk pachnie Tigerem !

    Kazdy kto jest z Gdańska powinien używac zapachu Tiger !
    To powinien byc znak rozpoznawczy ludzi z Gdańska !
    Flagowy produkt Gdańska !
    Mozna by go exportowac razem z innymi flagowymi wyrobami polskimi czyli: polskimi ziemniakami, cebulą, paprykarzem szczecińskim, wódką i strojami ludowymi. Wszystko to z dumnie brzmiacym napisem: Made In Poland

    • 3 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane