- 1 Zobacz luksusowy jacht za 29 mln euro (59 opinii)
- 2 Zadbaj o włosy jak w azjatyckim salonie (3 opinie)
- 3 Wystawa trójmiejskiej malarki w Wenecji (69 opinii)
- 4 Trójmiasto w przewodniku Michelin (76 opinii)
- 5 Whisky w kieliszkach, jej aromaty na talerzu (23 opinie)
- 6 Spotkali się w szczytnym celu (8 opinii)
Wiosna w rozkwicie. Pokaz Imperial Fashion, Deni Cler i Emanuel Berg
6 czerwca 2014 (artykuł sprzed 9 lat)
Pokaz kolekcji trzech znakomitych marek, konsultacje ze stylistką, porady kosmetyczne, muzyka na żywo i nadmorskie widoki rodem z pocztówki- tak w skrócie można podsumować czwartkowy wieczór w sopockim Hotelu Bursztyn.
Uczestnicy spotkania mieli okazję zobaczyć pokazy wiosenno - letnich kolekcji trzech różnych marek. Swobodnej i awangardowej Imperial Fashion, eleganckiej i kobiecej Deni Cler oraz klasycznej i formalnej Emanuel Berg. Bez wątpienia część propozycji, zaprezentowanych przez wszystkie marki, nie była wielkim zaskoczeniem dla uważnych obserwatorek modowego rynku.
Jako pierwsze na wybiegu pojawiły się modelki prezentujące kolekcję Imperial Fashion. Dynamiczny pokaz przykuł uwagę uczestników spotkania, którzy z dużym zainteresowaniem śledzili wszystko to, co działo się na zaimprowizowanym wybiegu.
- Imperial Fashion to założona w 1978 roku marka dedykowana dynamicznym kobietom, które nie boją się nowych trendów. W prezentowanej kolekcji odnajdziecie państwo zarówno dominujące w tym sezonie pastele, ale też klasyczne zestawienia czerni, bieli i złota- powiedziała Joanna Małek, stylistka prowadząca pokaz.
W kolekcji Deni Cler przeważały charakterystyczne dla tej marki stylizacje o nieco bardziej formalnym charakterze. Obok podstawowych krojów spodni i żakietów, zaprezentowano też kobiecą i romantyczną odsłonę w postaci zwiewnych, koktajlowych sukienek. Największy entuzjazm zgromadzonych na pokazie pań wzbudził garnitur w odcieniu pudrowego różu z kwiatowym wzorem utrzymanym w odcieniach szarości. Wśród wszechobecnych pasteli i ubrań o eleganckich, choć ascetycznych fasonach, nie zabrakło mocniejszych akcentów kolorystycznych i fantazyjnych dodatków np. lakierowanych skórzanych toreb.
- Dominujące w kolekcji lekkie jedwabie, lny i koronki są uniwersalnym rozwiązaniem, które z pewnością sprawdzi się zarówno do biura, jak i na wieczorne wyjścia- podkreśliła Joanna Małek.
Ostatnią prezentowaną marką był Emanuel Berg. Kolekcji strojów towarzyszyła biżuteria Tusey.
- Emanuel Berg to przeszło dwadzieścia lat tradycji szycia na miarę. Zapraszamy do odbycia podróży po świecie elegancji i luksusu- zapowiadała Joanna Małek.
Zaprezentowana kolekcja obejmowała pięć formalnych stylizacji w stosunkowo stonowanych kolorach. Najbardziej interesującym akcentem okazały się jedwabne koszule - biała z pionowymi, plisowanymi panelami oraz granatowa z białymi mankietami i kołnierzykiem.
Formuła pokazu mody została rozszerzona o rozmowy ze stylistką i przedstawicielkami Instytutu Zdrowia i Urody Yasumi. Panie bardzo chętnie dyskutowały o zabiegach kosmetycznych, ale pojawiło się też kilka pytań o nową metodę odchudzania opartą na badaniu DNA. Ekspertki z Instytutu Zdrowia i Urody Yasumi podczas spotkania prezentowały wyjątkowy rytuał złotej maski, polegający na odżywieniu skóry za pomocą maseczki z 24-karatowego złota.
-Zabieg nazywany przez nas rytuałem złotej maski ma działanie głęboko nawilżające i rozjaśniające. Właściwości złota są znane już od starożytności. Wierzono, że jest znakomitym środkiem bakteriobójczym i przeciwzapalnym. Dziś wiemy, że złoto zawarte w masce pobudza produkcję kolagenu i działa liftingująco - tłumaczyła Iwona Ziemianowicz, właścicielka Instytutu Zdrowia i Urody Yasumi.
Kolejnym punktem minionego wieczoru była prezentacja prestiżowej inwestycji mieszkaniowej w Gdyni Orłowie, o której opowiedziała Jolanta Starnawska z Vida Verde. Gościem specjalnym była dr Ewa Kempisty- Zdebik, która opowiadała o Polskim Stowarzyszeniu Promocji Medycyny Męskiej Achilles. Dopełnieniem spotkania było zaprezentowanie nowej odsłony Peugeota 308 zwycięzcy plebiscytu "Samochód Roku".
Sprzyjający relaksowi klimat udzielił się wszystkim zgromadzonym, także za sprawą sekcji live cooking i cateringu przygotowanego przez Hotel Bursztyn. O wyjątkową oprawę muzyczną i kameralną atmosferę zadbała grupa ISLET. Na zakończenie wieczoru odbyła się gromko oklaskiwana loteria wizytówkowa.
Trzeba przyznać, że imprezy organizowane przez magazyn Dolce Vita oraz Vida Verde niezmiennie cieszą się dużą popularnością - i to nie tylko wśród miłośników mody.
Miejsca
Wydarzenia
Opinie (12) 3 zablokowane
-
2014-06-07 16:46
Ludzie plebsu
Ludzie plebsu zazdroszczą bo nie mogą pożyć na poziomie!
- 2 3
2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.