• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

UFUFU hucznie świętuje rocznicę istnienia

Monika Sołoduszkiewicz
6 grudnia 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
Żadna impreza urodzinowa nie może obyć się bez tortu. Żadna impreza urodzinowa nie może obyć się bez tortu.

W piątkowy wieczór hucznie obchodziliśmy pierwsze urodziny butiku UFUFU w galerii Madison. Licznie przybywających gości witało morze złotych balonów, wędrujących pod sam sufit, majestatycznie rozwinięty czerwony dywan, kieliszki ze srebrzącym się szampanem i półnadzy mężczyźni w złotych maskach.



UFUFU powstało trzy lata temu. W chwili obecnej markę tworzą Aleksandra Mątkiewicz, Katarzyna Kmiecik i Michał Starost. Trójkę współpracowników połączyła miłość do mody i pasja tworzenia rzeczy niebanalnych.

Aleksandra Mątkiewicz i Michał Starost. Aleksandra Mątkiewicz i Michał Starost.
- W UFUFU zaczynaliśmy od małego atelier i szycia na miarę. Kiedy wpadłam na pomysł otwarcia multibrandowego butiku w Trójmieście, nie spotkał się on ze szczególnym entuzjazmem otoczenia. Najczęściej słyszałam, że Polacy uwielbiają sieciówki i nie zwrócą uwagi na butik polskich projektantów. Kiedy rozglądam się dziś wieczorem, widząc naszych przyjaciół i tak licznie przybyłych gości wiem, że się mylili. Pierwsze urodziny UFUFU są znakomitym dowodem na to, że Polacy doceniają rzeczy niebanalne, szyte w krótkich seriach i odchodzą od "masówki" proponowanej przez sklepy sieciowe - powiedziała Aleksandra Mątkiewicz, pomysłodawczyni i Prezes Zarządu UFUFU.

Katarzyna Kmiecik, projektantka i organizatorka wczorajszego wieczoru. Katarzyna Kmiecik, projektantka i organizatorka wczorajszego wieczoru.
Katarzynie Kmiecik, sprawczyni całego zamieszania, udało się stworzyć niesamowicie przyjazny a zarazem elegancki i magiczny klimat. Nie zabrakło okazałego tortu z logo UFUFU, ani tym bardziej, wielokrotnie odśpiewanego sto lat. O oprawę muzyczną i przestrzeganie scenariusza imprezy zadbał Marcin Antczak z RMF MAXXX.

- Czego można nam życzyć w dniu urodzin? Przede wszystkim tego, żeby spełniły się nasze kolejne marzenia i udało się zrealizować wszystkie projekty. Obecnie myślimy nad mobilnym butikiem, który miałby jeździć wszędzie tam, gdzie w Polsce dzieje się coś ciekawego a sezon letni spędzać w Trójmieście. Nie zależy nam na tym, by pokazywać się na ściankach ani bywać, a ponieważ kochamy i cenimy bezpośredni kontakt z ludźmi, to naturalną konsekwencją byłoby otwarcie Tapas Baru UFUFU na terenie Trójmiasta - zdradziła nam Katarzyna Kmiecik, projektantka i organizatorka wczorajszego wydarzenia.

Atrakcjom nie było końca. Na urodziny butiku wpadł sam Chuck Norris i chociaż powziął zamiar zaaresztowania Aleksandry Mątkiewicz, to szybko od niego odstąpił, by cierpliwie pozować do zdjęć razem z gośćmi. Wiele emocji wzbudziła loteria wizytówkowa, podobnie jak atrakcyjne zniżki, które sprawiły, że z wieszaków znikały kolejne kreacje. Kulminacyjnym punktem wieczoru był występ tancerzy prezentujących zmysłowy, angolski taniec kizomba. Sensualny nastrój udzielił się także zgromadzonym gościom, którzy szybko zaczęli zapełniać zaimprowizowany parkiet.

Bez wątpienia, najbardziej wzruszającym momentem wieczoru była chwila podziękowań dla całego zespołu oraz garść wspomnień, jaką wywołał film, przygotowany specjalnie na tę okazję przez Katarzynę Kmiecik.

-Doskonale pamiętam dzień, w którym poznałem Kasię i dziś nie wyobrażam sobie UFUFU bez niej. Wzajemnie nauczyliśmy się od siebie wielu rzeczy. Dzięki Kasi wiem, ze cudze sukcesy mogą cieszyć mnie równie mocno, jak własne - powiedział projektant Michał Starost.

Wydarzenia

Urodziny UFUFU

Miejsca

  • UFUFU Gdańsk, Wielkie Młyny 16

Opinie (27) 1 zablokowana

  • (1)

    Świetnie zorganizowana impreza obfitująca w niebanalne atrakcje. Na wieszakach jak zwykle wiele zachęcających propozycji od UFUFU. Ubrania wykonane ze świetnych tkanin, zawsze warto tam zajrzeć, bo co chwila pojawiają się jakieś nowości.

    • 7 5

    • Brak słów

      Cóż za cudowna opinia - zapewne pisana przez samych właścicieli/projektantów, brawo!

      A co do poprzedniczek niestety muszę przyznać im rację - obsługa tragiczna (szczególnie jeden Pan), a jakoś niewspółmierna do ceny

      Proponuję zmienić system wynagrodzenia - może zamiast skupiać się na prowizji od sprzedaży (którą widać "gołym okiem" - nikt kto ma płacone za godzinę nie jest aż tak nachalny) należy zaproponować tym ludziom dobrą godzinówkę?

      Jedyny plus to fasony - faktycznie rzeczy trochę inne niż t z sieciówek (to też skłoniło mnie do zakupu),

      • 1 0

  • Słaba jakość (4)

    Z przykrością muszę stwierdzić, że rzeczy z metką UFUFU są bardzo słabej jakości - zaledwie po kilku założeniach bluzka była do wyrzucenia. Początkowo myślałam, że trafiłam może na zależały materiał, ale po 2 tygodniach u siostry (kupiła tunikę) zrobiło sie to samo. Rzeczy nie sa warte swojej ceny.

    • 12 8

    • reklamacje w UFUFU (1)

      Szanowna Pani Renato, jestem współwłaścicielką UFUFU - nie mogę zgodzić się z Pani opinią - reklamacje naszych ubrań zdarzają się bardzo rzadko. Jeśli jednak się zdarzają i są uzasadnione - zawsze je rozpatrujemy. Nie szyjemy z jak to Pani określiła "z zależałych tkanin". Zapraszam Pani oraz Pani Siostrę do sklepu wraz z zakupionymi rzeczami celem reklamacji. Nie bardzo rozumiem publikowanie takich opinii bez uprzedniejszego zgłoszenia swojej reklamacji / niezadowolenia do sklepu.

      • 3 4

      • dziwne, żeby się Pani zgadzał - swoją drogą..

        Ja też nie rozumiem, dlaczego Pani "nie bardzo rozumie" publikowania takich opinii?! Jakie wrażenia, taka opinia..

        • 0 0

    • Ja mam tunikę juz prawie rok i nic się nie dzieje. Może złe panie piora?

      • 3 2

    • Myśle ze wymarzony sklep dla pani to H&M.

      • 3 9

  • marketing ok

    Jakiekolwiek by te ciuchy nie były i obsługa była , ten tekst klientów do Salonu napędzi :)

    • 1 3

  • Fota nr 3 (1)

    Czy ja tam Kallaxa/Expedita z Ikea widzę? To jak to już z meblami z Ikea jest? Obciach czy nie obciach bo już się gubię :)

    • 6 4

    • Pani potwierdzila regule o ktorej tyle slyszala ;)

      Najczęściej słyszałam, że Polacy uwielbiają sieciówki i nie zwrócą uwagi na butik polskich projektantów.

      Czytaj więcej na:

      • 0 0

  • (1)

    Dlaczego nie ma relacji z 10 czy 20 lecia działalności niektórych sklepów monopolowych? To jest dopiero sukces, a nie jakiś śmieszny punkcik, o którym nikt nie słyszał.

    • 28 17

    • :)

      Zależy, kto jakie sklepy lubi, może Zdzichu nie jesteś klientem docelowym sklepu modowego, dlatego sam nie wiesz co gadasz, i faktycznie bardziej nadajesz się na 20sto lecie monopolowego niż na imprezy na trochę wyższym poziomie?

      • 4 1

  • (2)

    Z przykrością muszę stwierdzić, że tak nachalnej obsługi, jak w Ufufu w gdańskim Madisonie, nie spotkałam w żadnym innym sklepie. Pan, który mi pomagał zlokalizować ciuchy, był wręcz napastliwy, a ja wyszłam z poczuciem, że kolejne rzeczy zostały mi wciśnięte na siłę. Fajnie, żeby nad tym popracowali.

    • 13 9

    • Ja tez tam robię zakupy i była to moja decyzja. Nikt mnie na sile nie zaciągał. Obsługa miła i uśmiechnięta w odróżnieniu od sprzedawcow w innych sklepach, który y pewnie chodzą do pracy za karę.

      • 3 4

    • Ja tam robię zakupy i nikt mnie na sile nie wciągał do sklepu. Obsługa miła i dowcipna. Coś innego niż nadęte i niezadowolone z pracy sprzedawczynie w innych sklepach.

      • 3 4

  • Haters gonna hate:)

    Taniec Kizomba pojawił się dlatego, iż jedna z założycielek UFUFU jest mocno związana z tymi klimatami,i sama trenuje ten taniec. Gdybyś "Zdzichu" przytomnie słuchał wypowiedzi Pani Oli Mątkiewicz, a nie koncentrował się na piciu darmowego szampana, na pewno wyniósł byś z imprezy więcej wiedzy na temat miejsca, w którym gościłeś:) Czy polska marka ma za obowiązek jako urozmaicenie imprezy swoim Szanownym Gościom zaprezentować Oberka??

    • 5 4

  • Angolski taniec kizomba (4)

    to doskonały pomysł na uhonorowanie firmy o tak silnie podkreślanych polskich korzeniach. Konsekwencja daleko posunięta. Ale życzę powodzenia chociaż raczej nic u Was nie kupię.

    • 20 5

    • Jak czytam opinie że zle że nie dobrze że słabo to nadal kupujcie od chińczyków na bazarach zamiast podziwiać Polski pomysł wy wolicie pisać o sklepach monopolowych , to po prostu typowe dla Polaka nienawidzić że ktos odnosi sukces na tym rynku jesteście sfrustrowanym społeczeństwem bez pomysłu na własne zycie i zazdrościcie że komuś sie udaje !!!

      • 4 4

    • Zosia (2)

      Byłam na urodzinach, bo jestem Klientką i mnie zaproszono. Bardzo mi się podobało, naprawdę fantastyczny event, coś zupełnie innego. Cieszę się, że nie było pokazu, bo te są zawsze. UFUFU pokazywało się w Sopocie, wiem że mają pokazy także w innych miastach. Było oryginalnie, inaczej! Zaskakująco! Fajny relaks i dziękuję za zaproszenie. Pozdrawiam, Zosia

      • 6 12

      • zupełnie coś innego od czego?

        • 8 0

      • Zosia

        Zosia

        • 10 1

  • Eee

    Czemu nie ma więcej zdjęć?

    • 4 1

  • Bardzo słaba jakość ubrań. Brak wykończeń obsługa wyjaśnia jako panujące trendy. Dla mnie to krawieckie niechlujstwo i bylejakość. Niestety.

    • 11 6

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane