• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Tłum w Grandzie. Siła przyciągania Versace

Aleksandra Sobocińska
22 marca 2014 (artykuł sprzed 10 lat) 
Jedna z propozycji Versace na sezon wiosna/lato 2014. Czy to dla tego pokazu do Granda przybyło 600 gości? Jedna z propozycji Versace na sezon wiosna/lato 2014. Czy to dla tego pokazu do Granda przybyło 600 gości?

Piątkowy wieczór fanów mody podzielił na dwie grupy - pierwsza przybyła do CSG na Galę Amber Look Trends & Styles, druga zgromadziła się tłumnie na pokazie mody w Sofitel Grand Sopot, gdzie zaprezentowano najnowsze kolekcje Versace, Escada Sport i Patrizia Pepe oraz zaprezentowano marki Emanuel Berg i Kate&Kate.



Sala balowa Granda szybko wypełniła się gośćmi. Osoby, które przybyły przed czasem, mogły liczyć na miejsce siedzące przy samym wybiegu, natomiast spóźnialskich zaskoczyła spora kolejka do wejścia. Okazało się bowiem, że do hotelu przybyło 600 gości, a nie - jak przewidywano - 400. Ta liczba przerosła oczekiwania organizatorów. Większość gości pokaz obserwowała na stojąco, w niemałym ścisku.

Która z marek najlepiej odzwierciedla twój gust?

- Gości oczekujących świeżości i nowych trendów przyciągnęły ciekawe marki, z Versace na czele oraz piękno nadmorskiego hotelu, czyli klasyka stylu. Nie spodziewaliśmy się 100-procentowej frekwencji, to rzadko spotykane. Liczba przybyłych gości świadczy o dużym zapotrzebowaniu na tego typu wydarzenia w Trójmieście - skomentowała Agnieszka Fejfer-Wojeńska, specjalistka ds. marketingu i PR magazynu Dolce Vita, który był organizatorem pokazu

Przed pokazami na skrzypcach elektrycznych zagrała Alexa. Imprezę poprowadziła Monika Goździalska. Kolekcja Escada Sport pojawiła się na wybiegu jako pierwsza.

- Escada Sport zaspokaja potrzeby klientów oczekujących komfortowej, ale jednocześnie wysokiej jakości odzieży sportowej i weekendowej. Kolekcje skierowane są do kobiet poszukujących w stroju elegancji i komfortu - tak pokaz zapowiedziała Monika Goździalska Na wybiegu pojawiły się soczyste kolory i lekkie tkaniny - kwintesencja sportowej elegancji we współczesnym wydaniu.

Barbara Zaborowska, właścicielka Olimpia Group oraz Francis Lapp, prezes Sunreef Yachts wraz z małżonką. Barbara Zaborowska, właścicielka Olimpia Group oraz Francis Lapp, prezes Sunreef Yachts wraz z małżonką.
Następnie zaprezentowano kolekcję marki Patrizia Pepe.

- Głównym trendem jest sportowy styl z przewagą czystej bieli. Wiosną modne będą też wzorzyste zestawy w wersji total look. Obok pasteli i stonowanych kolorów pojawią się mocne barwy, które już od jakiegoś czasu są prawdziwym hitem sezonu - skomentowała konferansjerka. Ta kolekcja najbardziej przypadła mi go gustu. Przeplatały się w niej najważniejsze trendy sezonu wiosna/lato 2014 - printy, pastele, biel i czerń oraz motywy kwiatowe, a wszystkie propozycje były odzwierciedleniem włoskiego szyku.

Kolejnym punktem był występ wokalistki, Doroty Stefańskiej, która zaprezentowała dwa utwory. Muzyka na żywo stanowiła doskonałe preludium dla pokazu Versace. - Wyimaginowana kobieta od Versace Collection w kolekcji wiosna - lato 2014 to wakacyjna towarzyszka podróży, która przemierza Stany Zjednoczone, poprzez Kalifornię i Florydę. Kolekcja wiosna - lato 2014 to wakacyjny look kobiety cieszącej się latem, wakacjami i życiem. Obok bieli i czerni pojawiają się kolory takie jak magnetyczny niebieski, srebrny, miętowy, żółty, liliowy, czerwony i kolor cherry - powiedziała Goździalska. W kolekcji nie zabrakło charakterystycznych dla marki bogatych nadruków, jednak pojawiła się w niej również ponadczasowa klasyka.

Swoje kolekcje zaprezentowali też Emanuel Berg i Kate&Kate. W ostatniej części spotkania, na scenie pojawiła się Paulina Papierska, finalistka pierwszej edycji Top Model oraz - od niedawna - ambasadorka marki Wibo.

Głównym partnerem pokazu była firma Olimpia Group oraz jej właścicielka, Barbara Zaborowska.

W kuluarach nie brakowało kąśliwych uwag o ponadprogramowej liczbie gości. Faktycznie, przemieszczanie się w tłumie nie należało do komfortowych, jednak sam pokaz był doskonale zorganizowany. Oby ogromne zainteresowanie wydarzeniem sprawiło, że podobnych pokazów mody będzie w Trójmieście znacznie więcej.

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (126) 8 zablokowanych

  • Granda! (2)

    Przyszłam do granda, a tam granda.

    • 13 4

    • cieć (1)

      w Grandzie granda bo tam przyszłaś, może to tak było ?

      • 1 2

      • babki na widowni w rozmiarze chyba 56

        • 2 0

  • Przyjemny wieczór z modą

    Byłam, widziałam. Super pokaz mody. Czekam na więcej takich imprez!!!
    BRAWO

    • 11 6

  • Pokaz mody

    Dziękuję organizatorom za świetnie zorganizowany pokaz mody i za bardzo miło spędziny piątkowy wieczór. Oby częściej takie imprezy w Trójmieście!

    • 12 9

  • Wejście o czasie (1)

    Ludzie czy jak kupicie nawet bilet 3 miesiące wcześniej na koncert czy teatr czy do opery, to wpuszczą Was po czasie?? Nie, bramki będą zamknięte!

    • 16 4

    • Do teatru można wejść po czasie

      • 0 1

  • rada na nastepny raz (3)

    Tak jak na pokazie podczas otwarcia Hiltona czy w Merze, kolekcja z Olimpii Group piękna i efektowna. Tym razem, jednak organizacja szwankowała. Wniosek? Pani Basiu! Prosimy o więcej pokazow, ale bez udziału magazynu Dolce Vita.

    • 15 11

    • jan I

      a może odwrotnie, pani Basiu może bez pokazów.....Magazyn Dolce Vita bez Basi może wypaść lepiej !!!

      • 5 0

    • Tak! Zgadzam się róbcie sobie pokazy dla siebie, w swoim gronie Olimpia Group. I sklepy też na wszelki wypadek zamknijcie i wpuszczajcie na hasło ;)
      ...i owszem bez udziału innych partnerów..hoteli, żywienia, mediów!

      • 4 0

    • Info

      Z tego co wiem w Merze tez organizatorem i sponsorem był magazyn Dolce Vita...wypadło bardzo dobrze, w Grand Hotelu rownież wszystko wypadło dobrze! Po Merze i po wielu innych eventach organizowanych przez magazyn DV widać, że zwiększyło się grono zainteresowanych!
      Hymmmmm.....Może to wina innego organizatora....?
      Partnerzy bardzo zadowoleni.

      • 3 1

  • (1)

    wielki świat....ani jednej symaptycznej twarzy. Czekamy na eventy dla normalsów;)

    • 9 7

    • To zmień partnera.. na niego też nie mogłaś patrzeć..?? Dla "normalsów" to chyba nie Versace czy Grand Hotel.. ludzie zastanówcie się czego chcecie i na co chodzicie!

      • 5 1

  • Grand Hotel

    To był świetny Event modowy. Wielka siła przyciągania dobrych marek jak i samego czasopisma. Gości było dużo, ale to świadczy o popularności. Wielu ludzi nie docenia i jest poprostu zazdosnymi. Czyli typowymi polakami z wielkim Ego. Wielki plus dla hotelu, że świetnie pokierował trudną organizacją. Oby więcej takich eventów.

    • 8 7

  • Autopromocja pełną gębą!

    Jak widać organizatorzy zacięcie walczą z negatywnymi komentarzami.
    Byłam i popieram w 100% Pana Sylwestra. Cała imprezka to porażka. Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu. Lepiej było zorganizować taki pokaz w remizie :-)
    Pozdrawiam zainteresowanych ;-)

    • 13 6

  • Pokaz mody

    Zawsze znajdą się ludzie,którzy będą nie zadowoleni! Ja bym się tym nie przejmowała. Duża liczba gości to tylko świadczy o popularności organizatorów oraz partnerów owego wydarzenia!
    Pokaz mody bardzo sympatyczny, sala ładnie przygotowana, modelki bardzo profesjonalnie prezentowały kolekcje, Pani prezenterka śliczna kobieta.
    Muzycznie też fajnie, z klasą!
    Kawa oraz jedzenie pyszne i dobrze podane.
    Cały event na PLUS! czekam na kolejny pokaz mody z tak liczną publicznością!
    Dziękuje.

    • 6 6

  • ha ha elita

    ale bazar na tym forum. Kartuzy tańczą i śpiewają sic.

    • 10 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane