• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Tłum w Grandzie. Siła przyciągania Versace

Aleksandra Sobocińska
22 marca 2014 (artykuł sprzed 10 lat) 
Jedna z propozycji Versace na sezon wiosna/lato 2014. Czy to dla tego pokazu do Granda przybyło 600 gości? Jedna z propozycji Versace na sezon wiosna/lato 2014. Czy to dla tego pokazu do Granda przybyło 600 gości?

Piątkowy wieczór fanów mody podzielił na dwie grupy - pierwsza przybyła do CSG na Galę Amber Look Trends & Styles, druga zgromadziła się tłumnie na pokazie mody w Sofitel Grand Sopot, gdzie zaprezentowano najnowsze kolekcje Versace, Escada Sport i Patrizia Pepe oraz zaprezentowano marki Emanuel Berg i Kate&Kate.



Sala balowa Granda szybko wypełniła się gośćmi. Osoby, które przybyły przed czasem, mogły liczyć na miejsce siedzące przy samym wybiegu, natomiast spóźnialskich zaskoczyła spora kolejka do wejścia. Okazało się bowiem, że do hotelu przybyło 600 gości, a nie - jak przewidywano - 400. Ta liczba przerosła oczekiwania organizatorów. Większość gości pokaz obserwowała na stojąco, w niemałym ścisku.

Która z marek najlepiej odzwierciedla twój gust?

- Gości oczekujących świeżości i nowych trendów przyciągnęły ciekawe marki, z Versace na czele oraz piękno nadmorskiego hotelu, czyli klasyka stylu. Nie spodziewaliśmy się 100-procentowej frekwencji, to rzadko spotykane. Liczba przybyłych gości świadczy o dużym zapotrzebowaniu na tego typu wydarzenia w Trójmieście - skomentowała Agnieszka Fejfer-Wojeńska, specjalistka ds. marketingu i PR magazynu Dolce Vita, który był organizatorem pokazu

Przed pokazami na skrzypcach elektrycznych zagrała Alexa. Imprezę poprowadziła Monika Goździalska. Kolekcja Escada Sport pojawiła się na wybiegu jako pierwsza.

- Escada Sport zaspokaja potrzeby klientów oczekujących komfortowej, ale jednocześnie wysokiej jakości odzieży sportowej i weekendowej. Kolekcje skierowane są do kobiet poszukujących w stroju elegancji i komfortu - tak pokaz zapowiedziała Monika Goździalska Na wybiegu pojawiły się soczyste kolory i lekkie tkaniny - kwintesencja sportowej elegancji we współczesnym wydaniu.

Barbara Zaborowska, właścicielka Olimpia Group oraz Francis Lapp, prezes Sunreef Yachts wraz z małżonką. Barbara Zaborowska, właścicielka Olimpia Group oraz Francis Lapp, prezes Sunreef Yachts wraz z małżonką.
Następnie zaprezentowano kolekcję marki Patrizia Pepe.

- Głównym trendem jest sportowy styl z przewagą czystej bieli. Wiosną modne będą też wzorzyste zestawy w wersji total look. Obok pasteli i stonowanych kolorów pojawią się mocne barwy, które już od jakiegoś czasu są prawdziwym hitem sezonu - skomentowała konferansjerka. Ta kolekcja najbardziej przypadła mi go gustu. Przeplatały się w niej najważniejsze trendy sezonu wiosna/lato 2014 - printy, pastele, biel i czerń oraz motywy kwiatowe, a wszystkie propozycje były odzwierciedleniem włoskiego szyku.

Kolejnym punktem był występ wokalistki, Doroty Stefańskiej, która zaprezentowała dwa utwory. Muzyka na żywo stanowiła doskonałe preludium dla pokazu Versace. - Wyimaginowana kobieta od Versace Collection w kolekcji wiosna - lato 2014 to wakacyjna towarzyszka podróży, która przemierza Stany Zjednoczone, poprzez Kalifornię i Florydę. Kolekcja wiosna - lato 2014 to wakacyjny look kobiety cieszącej się latem, wakacjami i życiem. Obok bieli i czerni pojawiają się kolory takie jak magnetyczny niebieski, srebrny, miętowy, żółty, liliowy, czerwony i kolor cherry - powiedziała Goździalska. W kolekcji nie zabrakło charakterystycznych dla marki bogatych nadruków, jednak pojawiła się w niej również ponadczasowa klasyka.

Swoje kolekcje zaprezentowali też Emanuel Berg i Kate&Kate. W ostatniej części spotkania, na scenie pojawiła się Paulina Papierska, finalistka pierwszej edycji Top Model oraz - od niedawna - ambasadorka marki Wibo.

Głównym partnerem pokazu była firma Olimpia Group oraz jej właścicielka, Barbara Zaborowska.

W kuluarach nie brakowało kąśliwych uwag o ponadprogramowej liczbie gości. Faktycznie, przemieszczanie się w tłumie nie należało do komfortowych, jednak sam pokaz był doskonale zorganizowany. Oby ogromne zainteresowanie wydarzeniem sprawiło, że podobnych pokazów mody będzie w Trójmieście znacznie więcej.

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (126) 8 zablokowanych

  • ha ha elita

    ale bazar na tym forum. Kartuzy tańczą i śpiewają sic.

    • 10 4

  • Pokaz mody

    Zawsze znajdą się ludzie,którzy będą nie zadowoleni! Ja bym się tym nie przejmowała. Duża liczba gości to tylko świadczy o popularności organizatorów oraz partnerów owego wydarzenia!
    Pokaz mody bardzo sympatyczny, sala ładnie przygotowana, modelki bardzo profesjonalnie prezentowały kolekcje, Pani prezenterka śliczna kobieta.
    Muzycznie też fajnie, z klasą!
    Kawa oraz jedzenie pyszne i dobrze podane.
    Cały event na PLUS! czekam na kolejny pokaz mody z tak liczną publicznością!
    Dziękuje.

    • 6 6

  • Autopromocja pełną gębą!

    Jak widać organizatorzy zacięcie walczą z negatywnymi komentarzami.
    Byłam i popieram w 100% Pana Sylwestra. Cała imprezka to porażka. Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu. Lepiej było zorganizować taki pokaz w remizie :-)
    Pozdrawiam zainteresowanych ;-)

    • 13 6

  • Super pokaz (7)

    Bardzo piękny pokaz mody! Dziękujemy organizatorom:)
    Faktycznie było bardzo dużo ludzi...ale to tylko na plus!

    • 25 46

    • Event (1)

      Impreza była bardzo udana, jako partner wydarzenia jesteśmy zadowoleni!:) dziękujemy:)

      • 10 6

      • Jak na impreze modowa swietnie sie prezentuje facet w za malej koszuli i opinajacej marynarce. Klasa sama w sobie

        • 3 2

    • Pani Kasiu 6 komentarzy już w zupełności wystarczy, dziękuje.

      • 23 3

    • Pokaz mody

      Często bywam ma pokazach mody, których w Trojmiescie jest ogólnie mało! Uważam, ze było bardzo profesjonalnie! Zawsze tak jest, ze znajda sie osoby niezadowolone....ale Ci co sie znają....doceniają:) prowadząca super, modelki piękne a kolekcje Pani Barbary zawsze eleganckie i zmysłowe! Moje ulubione!
      Nie trzeba tylko jeść na eventach, mysle ze bardzo dużo gości przyszło zobaczyć tak elegancki pokaz jakich mało! Sala przygotowana idealnie! Gratuluje Pani Barbarze, która prowadzi piękne salony, oraz organizatorom. Magazyn Dolce Vita wydanie nr.20 bardzo ciekawe;)

      • 10 8

    • Byli tacy co wyszli, ale dużo zostało i bawli sie swietnie! Impreza była bardzo przyjemna:) Kolekcja piękna, gratuluje Pani Basi!

      • 9 11

    • Jedzenie

      Moze nie siedziałam, ale widziałam cały pokaz, zjadłam pyszne sushi oraz wypiłam drinka! Zawsze jest tak, że są osoby zadowolone i takie co nigdy nie beda zadowolone!! Gratuluje tak dużego pokazu mody!

      • 11 15

    • Było dobrze

      Byłem na owym pokazie , miejsc siedzących było dużo...trzeba było przyjść o odpowiedniej porze! Wraz ze znajomymi siedzielismy i pokaz bardzo nam sie podobał:) Trzeba pomyśleć o większej sali na kolejny pokaz...

      • 10 14

  • Grand Hotel

    To był świetny Event modowy. Wielka siła przyciągania dobrych marek jak i samego czasopisma. Gości było dużo, ale to świadczy o popularności. Wielu ludzi nie docenia i jest poprostu zazdosnymi. Czyli typowymi polakami z wielkim Ego. Wielki plus dla hotelu, że świetnie pokierował trudną organizacją. Oby więcej takich eventów.

    • 8 7

  • rada na nastepny raz (3)

    Tak jak na pokazie podczas otwarcia Hiltona czy w Merze, kolekcja z Olimpii Group piękna i efektowna. Tym razem, jednak organizacja szwankowała. Wniosek? Pani Basiu! Prosimy o więcej pokazow, ale bez udziału magazynu Dolce Vita.

    • 15 11

    • Info

      Z tego co wiem w Merze tez organizatorem i sponsorem był magazyn Dolce Vita...wypadło bardzo dobrze, w Grand Hotelu rownież wszystko wypadło dobrze! Po Merze i po wielu innych eventach organizowanych przez magazyn DV widać, że zwiększyło się grono zainteresowanych!
      Hymmmmm.....Może to wina innego organizatora....?
      Partnerzy bardzo zadowoleni.

      • 3 1

    • Tak! Zgadzam się róbcie sobie pokazy dla siebie, w swoim gronie Olimpia Group. I sklepy też na wszelki wypadek zamknijcie i wpuszczajcie na hasło ;)
      ...i owszem bez udziału innych partnerów..hoteli, żywienia, mediów!

      • 4 0

    • jan I

      a może odwrotnie, pani Basiu może bez pokazów.....Magazyn Dolce Vita bez Basi może wypaść lepiej !!!

      • 5 0

  • (1)

    wielki świat....ani jednej symaptycznej twarzy. Czekamy na eventy dla normalsów;)

    • 9 7

    • To zmień partnera.. na niego też nie mogłaś patrzeć..?? Dla "normalsów" to chyba nie Versace czy Grand Hotel.. ludzie zastanówcie się czego chcecie i na co chodzicie!

      • 5 1

  • Pokaz mody

    Dziękuję organizatorom za świetnie zorganizowany pokaz mody i za bardzo miło spędziny piątkowy wieczór. Oby częściej takie imprezy w Trójmieście!

    • 12 9

  • Przyjemny wieczór z modą

    Byłam, widziałam. Super pokaz mody. Czekam na więcej takich imprez!!!
    BRAWO

    • 11 6

  • tym razem (4)

    Już nie pierwszy raz zaobserwowałem, że takie przedsięwzięcie składa się z paru bazowych elementów, które są kluczem do pozytywnej oceny zarówno ze strony organizatorów jak i klientów takiej imprezy. Jednym z filarowych elementów były marki, które widniały w tytule imprezy i wyszły z niej obronna ręką. Kolekcje odpowiednio stonowane, wystarczająca ilość i na plus kolejność, którą zakończyło Versace głównego pokazu.Miejsce na taką imprezę pomaga wczuć się jeszcze bardziej w prezentację.Z pokazu na pokaz nagród dla niezadowolonych z niczego gości coraz więcej. Gdyby goście oprócz wykwintnych kreacji zachowali poziom podczas wręczania podarunków, zamiast plądrować bufet nie czuł bym się jak na jarmarku.No tak ale każdy wie po co tam przybył. Pokaz płynie był przeplatany pokazem umiejętności Skrzypaczki w wersji elektronicznych podkładów, który ładnie podkreślał kolekcje Patrizia Pepe. Pani wokalistka z niezłym temperamentem trafnie dopełniała nowoczesne brzmienie skrzypiec. Po całości zaproszono gości na poczęstunek a raczej to co z niego zostało, za co nie można obwiniać organizatorów tylko kraj w którym żyjemy i publikę jaką mieli zaszczyt zaprosić. Na uwagę zasługuje kawa, która wykorzystała czas i warunki żeby pokazać klientowi, że jakość idzie w parze ze standaryzacją serwowania.Jak już widać z dostępnych środków i dobrego rozplanowania można zrealizować ładny pokaz ale zawsze będzie występował czynnik w postaci gościa, który w ogóle nie powinien się zjawić na takiej imprezie.Mam nadzieję, że następny pokaz odbędzie się w gronie bardziej wartościowych ludzi, którzy to docenią i potrafią w pełni wykorzystać poświęcony im czas. Dla mnie na plus: modelki, modele
    Oświetlenie
    atrakcje muzyczne
    ogółem przedstawiona kolekcja
    Możliwość wymienienia poglądów przy dobrej kawce.
    Druga połowa na minus to:
    49% ludzi, którzy powinni usłyszeć po przyszłym pokazie, że było zacnie od pani ekspedientki przykładowej marki dla której również zabrakło zaproszenia.
    1% trzeba poświęcić na akustyke, która nie ograniczała kontaktu z publicznością ale po odpowiedniej kalibracji pozwoliła by bardziej cieszyć się atrakcjami muzycznymi i podkreślić podkład na wybiegu dla modeli.
    Widać, że Dolce Vita wie o co w tym chodzi i jak wyeliminują na przyszłość tzw negatywny czynnik to na kolejne pokazy nie wiem czy sam dostanę zaproszenie;)
    Pozdrawiam

    • 16 8

    • Bardzo trafne przemyślenie.

      • 5 2

    • Fanka

      Bardzo trafna opinia.Gratulacje dla magazynu.

      • 4 3

    • Co to jest filarowy element (1)

      ?

      • 2 1

      • Np. Filarowym elementem dzisiejszego dnia dla Ciebie może być zabranie wiersza w dyskusji na tym forum.
        Pozdrawiam.

        • 1 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane