W piątkowy wieczór odbyła się jesienna edycja Sopot Wave. Wydarzenie zorganizowano, żeby podsumować miniony sezon żeglarski. Prawie trzystu gości pojawiło się w restauracji Pomarańczowa Plaża w Sopocie. Podczas spotkania odbyły się pokazy mody, koncert, rozdanie nagród żeglarskich i prezentacja luksusowych aut.
Od ostatniej edycji, organizowanego cyklicznie Sopot Wave, minęło prawie pięć miesięcy. Wiosenne wydarzenie otworzyło sezon żeglarski w industrialnej przestrzeni budynku
Sopot Centrum. Tym razem na miejsce ósmej edycji, organizatorzy wybrali restaurację
Pomarańczowa Plaża wracając tym samym do korzeni, bo właśnie tu odbyło się pierwsze wydarzenie z tego cyklu.
Zobacz także:
Sopot Wave w nowym miejscu: inauguracja sezonu żeglarskiego i pokazy mody
Wśród gości pojawili się znani żeglarze, ludzie biznesu i miłośnicy mody, a wśród nich projektant
Michał Starost, który odpowiadał za przygotowanie pokazów mody. Zaproszeni goście, łącznie prawie trzysta osób, rozpoczęli wieczór od poczęstunku i lampki prosecco. Pierwsza część odbywała się głównie na tarasie przynależącym do restauracji, a stosunkowo ciepły wieczór sprzyjał przebywaniu na świeżym powietrzu.
Organizatorem spotkania był wydawca trójmiejskich magazynów "Prestiż" i "W Ślizgu, czyli
Michał Stankiewicz. Natomiast prowadzenie imprezy przypadło dwóm osobom:
Sylwii Różyckiej, aktorce oraz
Piotrowi Kuli, żeglarzowi sportowemu. Duet starał się rozbawiać publiczność często żartując, co zazwyczaj im się udawało.
Oficjalne rozpoczęcie imprezy odbyło się z ponad godzinnym opóźnieniem. Ta część odbywała się wewnątrz restauracji, tam też przygotowano wybieg. Pierwszym z ważnych punktów spotkania było wręczenie nagród laureatom
Biznesowej Ligi Żeglarskiej, czyli regat odbywających się przez cały sezon przy sopockim molo. Nagrody wręczyli Rafał Sawicki i Paweł Górski reprezentujący
GSC Yachting i
Yacht Club Sopot.
Zwycięzcami tegorocznej Biznesowej Ligi Żeglarskiej została ekipa firmy Sail Service.Główną atrakcją były pokazy mody marek, których rzeczy dostępne są w trójmiejskich butikach. Jako pierwsza pojawiła się kolekcja ubrań firmy
Silk Epoque by Olga Ziemann. Była to pierwsza kolekcja projektantki, o czym poinformowała ona sama ze sceny. Marka powstała z miłości do jedwabiu. Zaprezentowana kolekcja to głównie zwiewne sukienki i eleganckie propozycje na wieczór w odcieniach czerni, fioletu, zieleni i granatu.
Kolejno pokazano jesienne propozycje marki
Max&Co. W tych ubraniach styl boho występuje w nowoczesnym wydaniu i zaciera się granica pomiędzy tym co wypada nosić na co dzień, a tym kreacjami na wielkie wyjścia. Kwieciste bluzki, sukienki i spódnice połączono z wełnianymi płaszczami i puchowymi kurtkami.
Jedyną tego wieczoru męską kolekcję zobaczyliśmy w wykonaniu marki
Ramatuelle Beachwear. Modele zaprezentowali kąpielówki i szorty męskie w klasycznych wzorach, a jako dodatek służyły im słuchawki i inne akcesoria firmy
Denon, jednego ze sponsorów spotkania.
Ostatni pokaz należał do marki
Jungle Chic Concept Store, której sklep znajduje się w Centrum Handlowym Klif w Gdyni. Jest to salon, w którym znajdziemy ubrania i dodatki do wnętrz wyłącznie polskich projektantów. Pokazano wieczorowe kreacje oraz jesienne propozycje z charakterystycznymi dla tego sezonu elementami: krata, kapelusze, kaszkiety, nawet słowiańskie motywy, a dominowały kolory ziemi.
Następnie zaproszono gości na krótką przerwę, spróbowanie przekąsek i przyjrzenie się prezentowanym przed restauracją autom marki Mercedes podstawionych na tę okazję przez salon
BMG Goworowski.
Ostatnim oficjalnym punktem wydarzenia były krótkie wywiady przeprowadzone na żywo przez Piotra Kulę z zawodowymi żeglarzami. Swoimi zawodowymi przeżyciami podzielili się kolejno:
Anna Świtajska i
Tymek Bendyk reprezentanci kadry olimpijskiej z Uczniowskiego
Klubu Sportowego Navigo oraz
Maja Dziarnowska i
Paweł Tarnowski z
Sopockiego Klubu Żeglarskiego.
Muzycznym akcentem tego wieczoru był
występ zespołu Deadly Plants tworzonego przez pięciu młodych muzyków, którzy starają się pokazać, że rock'n'roll jest ponadczasową muzyką.
Partnerami i sponsorami wydarzenia były takie firmy jak: Denon, Noble Bank, Hotel My Story, ASdent Sopot, Henkell&Co, Mionetto Prosecco, Bar4you, IQOS, Excellent Q, Pomorskie Studium Sztuk Wizualnych. BMG Gaworowski Mercedes i Pomarańczowa Plaża.
Wszystkie wydarzenia odbywające się w Trójmieście w ten weekend znajdziesz w naszym kalendarzu imprez