wiadomości - Samochody

Premiera BMW X7 w studiu filmowym

Ma ponad pięć metrów długości, trzy rzędy siedzeń i gigantyczny grill - mowa o flagowym SUV-ie spod znaku biało-niebieskiej szachownicy, modelu X7. W piątkowy wieczór w gdyńskim studiu filmowym Panika zobacz na mapie Gdyni odbyła się oficjalna trójmiejska premiera tego bawarskiego giganta, na którą zaprosiła Grupa Zdunek.



Po raz kolejny potwierdziło się, że Studio Panika to świetne miejsce nie tylko do realizowania produkcji filmowych, ale również do organizacji imprez motoryzacyjnych. W ubiegłym roku w przestronnej hali filmowej debiutowały modele Jaguara E-PaceToyoty Camry, teraz przyszła kolej na przedstawiciela niemieckiej motoryzacji - potężne BMW X7.

Nie był to jednak jedyny model, który zaprezentowano w piątkowy wieczór. Grupa Zdunek przygotowała dla zaproszonych gości niespodziankę w postaci prezentacji drugiego, równie ważnego modelu w gamie BMW - serii 7. Flagowa limuzyna bawarskiego koncernu przeszła modernizację.

Premierowy pokaz modelu X7 zobaczyło blisko 150 zaproszonych gości, głównie klientów BMW Zdunek. Imprezę poprowadził ambasador trójmiejskiego dealera, komentator sportowy - Mateusz Borek. Natomiast o oprawę muzyczną zadbała wokalistka Natalia Lubrano.

BMW X7 to pierwszy przedstawiciel Bawarczyków w segmencie luksusowych SUV-ów. Debiutujący model o klienta powalczy z bardzo mocnymi rywalami. To chociażby Mercedes-Benz GLS, Range Rover czy Lexus LX. Niemiecki gigant ma 5151 mm długości, 2000 mm szerokości i 1805 mm wysokości. Ogromny rozstaw osi mierzy aż 3105 mm. Monstrualna bryła została "odziana" w felgi w rozmiarach od 20 do 22 cali. Wielkość tego modelu robi wrażenie.

W standardowej konfiguracji w kabinie SUV-a miejsc jest siedem. Środkowy rząd można jednak modyfikować - montując w nim dwa pojedyncze fotele. Przy siedmioosobowym zestawieniu pojemność bagażnika wynosi 326 litrów, przy dwóch fotelach jest ponad dwa razy większy (750 litrów).

W zasadzie od momentu pojawienia się w sieci pierwszych zdjęć X7 głośno komentuje się stylistykę bawarskiego SUV-a. Głównym powodem są oczywiście największe w historii BMW "nerki". Ocenę pozostawiamy wam, bo przecież o gustach się nie dyskutuje.

Aktualnie oferta silnikowa BMW X7 składa się z trzech, 3-litrowych propozycji: jednego "benzyniaka" o mocy 340 KM i dwóch diesli o mocach 265 KM i 400 KM.

Cennik BMW X7 otwiera kwota 393 100 zł za wersję xDrive30d, czyli 265-konnym dieslem pod maską.

Warto jednak zaznaczyć, że jak na przedstawiciela klasy premium przystało, podstawowe wyposażenie jest z górnej półki. W standardowej konfiguracji auto posiada m.in. pneumatyczne zawieszenie obu osi i adaptacyjny układ jezdny z elektronicznym sterowaniem amortyzatorów oraz aktywną stabilizacją przechyłów bocznych, BMW Live Cockpit Professional, ekran multimedialny o przekątnej 12,3 cala, trzyczęściowy dach panoramiczny, reflektory diodowe, skórzaną tapicerkę czy czterostrefową klimatyzację automatyczną.

Oprócz debiutującego BMW X7 zaproszeni goście mieli okazję przymierzyć się do zmodernizowanej serii 7. Trzeba przyznać, że Bawarczycy dość wyraźnie odświeżyli swoją flagową limuzynę.

Więcej szczegółowych informacji na temat obu samochodów napiszemy po pierwszych jazdach testowych.

Opinie (53) ponad 10 zablokowanych

  • (3)

    Nie noo z grillem to przesadzili. Noo chyba,ze dodaja do zakupu aluminiowe tacki i rozpalke.. Tak poza tym to wiadomo BMW. Komfort i jakosc wykonczenia szczegolnie we wnetrzu.

    • 30 10

    • Wiem, że to luksus i prestiż, ale wstydzilbym się jechać samochodem z przodem który wygląda jakby ktoś wziął normalny samochód i wjechał w ścianę by to wszystko naprostowac. Ten grill to jest po prostu masakra

      • 11 4

    • Śmieszne jest to, że pan przekonuje ze "nie wygląda to źle" (1)

      Jak rozumiem sam w to nie wierzy, ale nie wypada mówić inaczej ;)

      • 7 3

      • Też na to zwróciłem uwagę :) generalnie ton wypowiedzi: nie jest źle choć mogłoby być lepiej

        • 2 0

  • Ta 7mka ciekawsza od X7

    • 17 8

  • Celebryci (5)

    Połowa ludzi przyszła dla lansu 2 połowa sprawdzić czy 500+ starczy na ratę leasingu trojmiejscy celebryci ..., połowa nie płaci podatków i kombinuje by jeździc takimi autami uważają się za nadLudzi a słoma z butów wystaje

    • 77 15

    • nie dla lansu tylko ożłopać i najeść za darmo (2)

      • 21 0

      • ale na tym evenciku jedzenia nie było (1)

        • 1 0

        • no, tego to sie pewnie nie spodziewali

          • 2 0

    • (1)

      lekarze i informatycy w akcji

      • 3 1

      • po 50 ewentualnie

        młodych z tych zawodów nie stać na auto za 7 koła miesięcznie

        • 0 0

  • Pole (1)

    Ma tyle uroku ile silnik bombowca Junkers Ju88

    • 24 3

    • O nie, silnik Junkersa miał go więcej!

      • 2 0

  • Do wysmakowanej E38 to ma się nijak. (1)

    Niestety.

    • 20 5

    • Nie ma już ani jednej pięknej e38. Wszystkie już zmęczone te co widać.

      • 4 1

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Premiera BMW X7

    Ale klimaty jak na filmie gangsterskim. (2)

    te facjaty, wielkie brzuchy, i cwaniaczkowate oczka.

    • 54 5

    • Opinia do filmu

      Zobacz film Premiera BMW X7

      (1)

      Ty, arystokrato z wcięciem w talii i spojrzeniem profesora politechniki zapewne uczęszczasz na inaugurację cotygodniowych gazetek w Lidlu... ;)

      • 8 11

      • Opinia do filmu

        Zobacz film Premiera BMW X7

        Ty miszczu od mielenia gruzu

        Zapewne imponujesz Zośce gdy po grillowania w solarium zaparkujesz pod remizą.

        • 2 1

  • Jednak audi lepsze... (7)

    • 14 22

    • kałdi dla pastuchów i świniobijców.... (3)

      • 5 7

      • (1)

        z tego co zauważyłem na mieście (a dużo jeżdżę) - więcej patologii widziałem w bmce.

        • 9 3

        • Już nie!

          Moim zdaniem popularność Audi wśród napakowanych tępaków wręcz eksplodowała w ostatnich 2-3 latach.
          No i na prowincji Audi wiedzie prym, oczywiście 15-20 letnie sztuki.

          • 8 0

      • 4 zera dla frajera

        Ale nic lepszego od Biełoruskiego Małego Wa c k a

        • 3 1

    • Taaaa, audi... (1)

      taka droższa wersja skody...

      • 8 7

      • chciałbyś, ale twoja skoda to co najwyżej biedniejsza wersja VW

        a VW biedniejsza Audi, zatem twoja skoda to biedniejsza wersja biedniejszej wersji. Taka biedniejsza wersja do kwadratu

        • 1 0

    • jeden ch..

      • 2 0

  • (2)

    pięknie będzie wyglądała zaparkowana na chodniku albo trawniku.

    • 31 6

    • Wiadomo, jak się zaciągnie 3 kredyty na to cudo, to 2 zł na parking już nie starczy.

      • 16 1

    • albo w wejsciu do sklepu

      • 2 0

  • Mody sie zmieniaja, a ja jestem stary - ale brakuje mi pewnej sportowej "lekkosci" starych BMW i ich linii... (3)

    E30, E32, E34.... tak do E46 maksymalnie.

    • 16 2

    • E30 była wspaniała, E46 już jednak sprawiała wrażenie sporo cięższej i większej (2)

      przynajmniej w prowadzeniu. E30 mam, ale jeździłem też rekinem E21 i 2002Ti kumpla. Tamte beemki były zupełnie inne, lekkie, zwinne. Od czasów E36 to auto zmieniło charakter. Ucywilizowało się ale tez przestało być zapitalaczem mimo że te nowe dużo mocniejsze

      • 3 0

      • Zazdroszcze E30 - ogladalem sie za taka srebrna poliftowa 324td jezdzaca po Gdyni. (1)

        ... w okolicach 1987-1988.

        Wtedy to byl chyba wiekszy kosmos finansowy niz teraz X7 z kaloryferem zamiast nerki.

        • 2 0

        • jedyne co mnie irytowało w mojej E30 to układ kierowniczy, a dokładnie jego przełożenie

          2 obroty w lewo i 2 w prawo. Zmieniłem magiel na bardziej współczesny z E36.

          • 0 1

  • Fajne studio Panika

    • 3 5

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najnowsze artykuły

wydarzenia