- 1 Nie tylko city break na wiosenny urlop (28 opinii)
- 2 Whisky w kieliszkach, jej aromaty na talerzu (3 opinie)
- 3 Trójmiasto w przewodniku Michelin (72 opinie)
- 4 Zobacz luksusowy jacht za 29 mln euro (59 opinii)
- 5 Wystawa trójmiejskiej malarki w Wenecji (69 opinii)
- 6 Spotkali się w szczytnym celu (8 opinii)
Polowanie na wyprzedaże. Czym kuszą marki premium?
Marketingowa machina nabiera rozpędu w okresie przedświątecznym, a gros marek, właśnie na początku nowego roku, odnotowuje wręcz astronomiczne przychody. Chociaż raczej bywamy niezadowoleni z tłumów kłębiących się w galeriach handlowych, to statystyki pokazują, że każdego roku rośnie liczba Polaków wybierających się na sezonowe wyprzedaże.
Tym razem zimowe wyprzedaże rozpoczęły się wcześniej i prawdopodobnie zakończą się wraz z początkiem lutego. Część sklepów coraz częściej rezygnuje z okresu tzw. "pogłębionych wyprzedaży", czyli ostatnich tygodni, kiedy promocje sięgają 70 proc. i już od pierwszych chwil kusi klientów 40 - 50 proc. obniżką.
Wyprzedaże marek premium rządzą się własnymi prawami i w wielu butikach nie znajdziemy licznych ofert, obejmujących 70 proc. rabaty. Każdy ze sklepów indywidualnie ustala harmonogram wyprzedaży. a w niektórych z nich na większe obniżki poczekamy nawet do 16 stycznia.
Chociaż zdarza się nam narzekać, że atrakcyjność ofert znacząco odbiega od standardów przyjętych u naszych zachodnich sąsiadów, i tak czekamy na wyprzedaże. Pamiętajmy jednak, by nie wpaść w pułapkę promocyjnej ceny i zawsze przedkładać jakość nad liczbę zakupionych produktów.
W butiku Karen Millen sezonowa wyprzedaż sięga 70 proc. Na wieszakach nie brakuje wzorzystych sukienek, podkreślających sylwetkę kombinezonów, skórzanych spodni, bluzek ozdobionych kryształowymi aplikacjami oraz torebek w odcieniu nasyconego bordo czy skrzących złotym blaskiem kopertówek.
- Na szczególną uwagę w okresie wyprzedaży zasługują płaszcze i kurtki, od miejskich trenczy po sportowe fasony, w cenach już od 500 zł. Klasyczne, ponadczasowe modele sukienek, tak lubiane przez nasze klientki, znajdziemy w ofercie już od 300 zł - zaznacza Karolina Szatkowska, Assistant Manager w Karen Millen.
W butiku Lidii Kality wyprzedaż sięga 60 proc. a minimalistyczną, oryginalnie zapakowaną biżuterię, kupimy już od 90 zł. Mocną stroną jesienno-zimowej kolekcji są na pewno wzorzyste, żakardowe sukienki, nawiązujące do stylu retro futra i klasyczne, wiązane w talii płaszcze w energetycznym odcieniu limonki.
Butik Charme oferuje jesienno-zimową kolekcję z 30 - 50 proc. zniżką. Naszą uwagę obok miękkich dzianin, utrzymanych w odcieniach szarości i modnych w ostatnich sezonach dżinsów typu boyfriend, przyciągnęły bajecznie kolorowe, lisie futra wyściełające podszewki militarnych parek.
- Wszystkie ubrania z kolekcji Mr & Mrs Furs są rezultatem najlepszego, włoskiego rzemiosła. Oryginalne, militarne kurtki w stylu vintage, tworzone przez Alessia Giacobino, dzięki wzbogaceniu w cenne futra (m.in. z jenotów i z lisów), zapewniają uczucie luksusu i niepowtarzalności. Podobnie, jak dostępne u nas modele futer marki Gianfranco Ferre, wykonane są z najwyższej jakości norki Black Lama i dodatkowo posiadają przepiękne kaptury (np. z kojota kanadyjskiego czy z jenota) - mówi Anna Gęga, kierownik salonu Charme.
W salonie Stefanel również znajdziemy wyprzedaż na poziomie 30 - 50 proc. Warto rozejrzeć się za płaszczem lub peleryną, za które zapłacimy obecnie połowę ceny. W kolekcji świetnie prezentują się pastelowe dzianiny, jedwabne bluzki w pudrowych kolorach, skórzane topy w odcieniach bakłażana i plisowane, sięgające kolan spódnice.
Miłośniczki klasycznie eleganckich, kobiecych linii powinny odwiedzić butik Deni Cler Milano. To jedno z nielicznych miejsc, w których sezonowa wyprzedaż osiągnęła pułap 70 proc. W Deni Cler Milano znajdziemy minimalistyczne tuniki w ognistym odcieniu czerwieni, przecenioną biżuterię oraz obszerne płaszcze z suri alpaki.
- Podczas wyprzedaży warto zwrócić uwagę na płaszcze szyte ze świetnej jakości tkanin: alpaka, wełna jagnięca, kaszmir, które można kupić w naprawdę dobrych cenach. Warto "upolować" stroje formalne, wełniane sukienki, czy też żakiet o klasycznym, ponadczasowym kroju - podkreśla Beata Waśniewska, kierownik salonu Deni Cler Milano.
W butikach Marella, MM Fashion oraz Patrizia Pepe ubrania są przecenione o 40 proc., a akcesoria o 50 proc. W MM Fashion znajdziemy m.in. taliowane, pikowane kurtki w bogatej ofercie kolorystycznej - od strażackiej czerwieni, poprzez miętę z metalicznym połyskiem, po elegancki kobalt.
Salon Patrizia Pepe miło zaskoczył nas przeceną biżuterii z charakterystycznym motywem ważek i motyli oraz kożuchem utrzymanym w modnym, pastelowych odcieniu. Wybierając się do Marelli, warto zwrócić uwagę na płaszcze w tzw. fasonie oversize, które kupimy z 40-proc. zniżką. Na wieszakach króluje mocny kolor szmaragdowej zieleni, energetyczna fuksja i futerka w jasnym odcieniu szarości.
Jedne z najbardziej awangardowych fasonów ubrań i dodatków oferuje butik Magnific. Znajdziemy tam kolekcje takich marek jak: Love Moschino, Betty Blue, Casadei czy Elisabeta Franchi. W sezonie wyprzedaży zniżki sięgają 70 proc. Naszą uwagę przykuły zamszowe botki w głębokim odcieniu fuksji, skórzane kurtki, zamszowe spódnice o ciekawej fakturze oraz dodatki Love Moschino.
W salonie Noble Place królują kultowe modele torebek marki Longchamp oraz ekskluzywna biżuteria i zegarki. Obniżka tych ostatnich kształtuje się na poziomie 20 - 30 proc., natomiast torebki kupimy nawet o 50 proc. taniej. Za czerwono-czarny model Le Pliage Losagne zapłacimy około 550 zł (cena przed wyprzedażą: 785 zł). Za zegarek marki Montblanc ze stalową bransoletą i stosunkowo dużą kopertą zapłacimy obecnie 45848 zł (poprzednia cena: 57310 zł).
- Klientki wybierając torebki marki Longchamp kierują się jakością wykonania, wyglądem, komfortem użytkowania jak i kolorystyką. Kolory, jakie przodowały w sezonie zimowym to ciemny fiolet, róż, brąz i czerwień. Biżuteria marki Boucheron wyróżnia się niepowtarzalnym stylem. Można zaobserwować, że w obecnym sezonie dużym zainteresowaniem cieszyła się biżuteria z białego złota z dodatkiem diamentów - zdradziła Aleksandra Mach, kierownik salonu Noble Place.
W niedawno otwartym salonie Marciano Guess obniżki sięgają 40 proc. Niewątpliwym atutem jesienno - zimowej kolekcji jest spójna kolorystyka, oparta na kontrastach bieli i czerni oraz minimalistyczne kroje. Na wyprzedaży znajdziemy m. in. obszerne, ozdabiane numerami bluzy o sportowym charakterze, miękko układające się bluzki w pastelowych odcieniach czy wykończone futrem, dopasowane, pikowane płaszcze.
Miejsca
Zobacz także
Opinie (73) 6 zablokowanych
-
2015-01-07 21:45
Parka Charme (5)
O...bardzo dziękuję za info :-). Jadę jutro po PARKĘ za 18000 :-)))
- 16 0
-
2015-01-07 22:16
dobra Parka nie jest zła :) (4)
- 1 0
-
2015-01-08 09:06
(3)
hehe 15 tys za kurtkę która wygląda jak za 250 zł . Kto kupuje takie ciuchy i po co ?
- 8 0
-
2015-01-08 18:00
podobno z takich kurtek nie zdejmuj sie cen by pospulstwo przez cały czas widziało ile kosztowała !
... podobno
- 3 0
-
2015-01-08 14:04
może ci,m krzy zarabiają po kilkadziesiąt tys.m-cznie
albo kilka osób, które wygrały w totka
- 1 0
-
2015-01-08 10:45
snoby ,nowobogadzke buraczki
- 4 0
-
2015-01-07 10:59
Dodam od siebie, (4)
że te wyprzedaże to bzdura roku. Jak się marżę ma na 300% to 30 a nawet 50% nic nie znaczy...a jeszcze lepszym patentem stosowanym w sklepach jest podniesienie cen przed wyprzedażą aby potem zrobić "wielką obniżkę".
Dodajmy do tego idiotyczne wysokości podatków i czynszów oraz cła i marże a mamy ceny na jakich wysokość roześmiałby się Niemiec czy Francuz, nie tylko Polak...
No ale artykuł sponsorowany, wybaczam pani Monice...- 78 1
-
2015-01-07 14:07
(2)
Kiedyś byłem w sklepie dla dzieci "SMYK" (czas świąteczny mega wyprzedaże) oglądam klocki lego i widzę promocję -50% więc łapię za telefon odpalam neta i oglądam klocki lego ze strony internetowej jednych ze sklepów stacjonarnych w Gdyni, ta sama cena mimo że -50%.Podchodzę do pani i pytam się co to za promocja jeśli te klocki tyle kosztują,pani pyta mnie się gdzie? Pokazuję jej telefon a ona że to przez internet, na to ja jej mówię że to strona internetowa sklepu stacjonarnego który znajduje się w centrum Gdyni.Pani mi odpowiedziała "a tutaj jest SMYK' obróciła się na pięcie i zniknęła.Moja noga w tym złodziejskim sklepie już nigdy nie stanęła.To są te promocje,ale frajerzy się łapią.Polecam sprawdzanie cen faktycznych w internecie.
- 24 0
-
2015-01-08 16:47
A mozesz podac co to za sklep w Gdyni?
- 2 0
-
2015-01-07 14:28
No wlasniem dzieci maja te same zabawki. Ale te ze smyka maja jedna sztuke. Tych tanszych stac na zakup drugiej sztuki bo oszczedzili na smyku.
- 5 1
-
2015-01-07 21:35
dokładnie wysokie podatki, wysokie cła, czynsze i mamy juz z samego tego powodu cene KOSMOS !
I najmniej z tego wszystkiego dostaje tzw chinski niewolnik - najbardziej obławia sie Panstwo bo w zasadzie nic nie robi a zabiera dla siebie najwiecej.
- 7 0
-
2015-01-07 15:22
Wyprzedaze (1)
Nie lubię wyprzedaży, bo łatwo na nich kupić rzeczy tylko ze względu na cenę, a których nie kupiłoby sie w normalnej cenie. Potem sie okazuje ze dana rzecz leży w kącie nie używana. Wole zapłacić normalna cenę i kupić to, co mi sie naprawdę podoba a nie tylko "o tanio, kupie, może się przyda".
- 21 4
-
2015-01-08 14:11
nigdy nie kupuję"na wyprzedaży"
- 2 0
-
2015-01-07 11:03
Paliwo staniało.... (2)
teraz czekam aż Jachty POTANIEJĄ;)
Wtedy sobie również ja nareszcie zakupie jakiś Duży ładny "z wyprzedaży"- 49 0
-
2015-01-08 09:56
i zapłacisz za postójw Gdyni ok 10 tys za sezon
- 3 0
-
2015-01-07 22:17
Paliwo staniało ale wkrotce podrozeje bo nasz rzad cichaczem wprowadził nowy kolejny POdatek na paliwo
- 4 0
-
2015-01-08 08:15
W TK Max ...
... wyprzedaże cały rok :D
- 7 2
-
2015-01-07 15:54
W POlsce nie ma przecen!!Przeceny sa na zachodzie (1)
Tam ludzi czekają w nocy przed sklapem a własciciel przynosi koce dla klientów i czestuje wszystkich goraca czekoladą!!Podajcie choc jeden przykład z POlski taki sam!! Niema tego nawet w sklepach dla snobów a raczej dla nowobogackich buraków co sa frajerami i przepłacaja za towary które na zachodzie sprzedaja w promocjach za 10% ceny w POlsce gdzie zarobki mamy 9 razy nizsze .Ale tak własnie robia w krajach 3 swiata zeczy dostepne na zachodzie dla kazdego w krajach biedoty sprzedaje się 10 razy drozej jako synonim luksusu!
- 50 2
-
2015-01-08 04:18
Goraca czekolada?
Fuuuuj!
- 1 2
-
2015-01-07 17:00
Głupki z głupków robią głupa
a galeriom radość.
Było 199 a po sale jest tylko 199- 32 0
-
2015-01-07 14:22
O jakich wyprzedażach mówimy? Obniżka 20% na magazyn z poprzednich sezonów?
- 23 1
-
2015-01-07 11:35
-na wyprzedaz to:
-wskakuje do wizzira abo rajanera i hoop london,mediolan ,a nie jakies P********ki z klifa
- 59 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.