wiadomości - Aktualności

Pandemia a zakupy online. Coraz chętniej wybieramy kosmetyki z dostawą do domu

mat. prasowe

Pandemia zmieniła nasze podejście do zakupów. Klienci docenili fakt, że mogą zrobić zakupy bez wychodzenia z domu, a zamówienie zostanie im dostarczone pod same drzwi. Co najchętniej kupują Polacy online w czasie pandemii? Z raportu Gemius dla e-Commerce Polska wynika, że największą popularnością cieszyły się odzież, akcesoria i dodatki (69 proc.), obuwie (58 proc.) oraz kosmetyki i perfumy (57 proc.). Już 35 proc. klientów kupuje kosmetyki przez internet, wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Wonga Polska. Zyskuje na tym cała branża, ale też lokalni przedsiębiorcy, którzy dostosowali się do potrzeb szybko zmieniającego się rynku.



Kolejne obostrzenia ograniczają nasze możliwości zakupowe i, choć wiele firm na tym cierpi, to w obecnej sytuacji najbardziej zyskują sklepy internetowe. Z najnowszych badań wynika, że aż 87 proc. internautów kupuje online, co oznacza wzrost zakupów przez internet aż o 11 proc. w stosunku do roku ubiegłego. Jednym z lokalnych trójmiejskich przedsiębiorców jest Monika Radwańska, która postanowiła dostosować się do aktualnych potrzeb rynku.

- Pandemia COVID-19 spowodowała, że postanowiłam rozszerzyć działalność firmy w internecie, dzięki czemu już na dniach otworzy się "Oh by MO Store" - sklep z wyjątkowymi kosmetykami i urządzeniami kosmetycznymi - komentuje Monika Radwańska, właścicielka "Oh by MO Store".
mat. prasowe

Black Friday, mikołajki i Boże Narodzenie przed nami



Koniec roku to niezliczone okazje do tańszych zakupów i możliwość znalezienia niezwykłych prezentów. Już 27 listopada czeka nas Black Friday, czyli święto wyprzedaży, które od kilku lat zyskuje ogromną popularność również w Polsce. Tym razem promocje w dużym stopniu przenoszą się do sieci.

To również dzień, kiedy okazyjnie można kupić np. świąteczne prezenty, bo niedługo czekają nas mikołajki, a zaraz po nich święta Bożego Narodzenia. Oferty w sklepach kuszą coraz większymi promocjami i atrakcyjnymi pakietami produktów, polecanymi właśnie na upominki.

Co najchętniej dajemy w prezencie? Niezmiennie pod choinką umieszczamy perfumy czy kosmetyki, każdy ich przecież używa. Szczególnie chętnie kupujemy je najbliższym, bo znamy ich preferencje dotyczące marek, zapachów, kwestie uczuleń na składniki, a to bardzo istotne, gdy wybieramy upominki.

Polska jednym z najważniejszych eksporterów w branży kosmetycznej



Przemysł kosmetyczny w Polsce rośnie w siłę i wykazuje duży potencjał do dalszego rozwoju - wskazuje Ministerstwo Rozwoju. Mimo pandemii eksport kosmetyków z Polski wciąż rośnie. Z danych GUS wynika, że od stycznia do lipca 2020 r. sprzedaż produktów z tej branży za granicę wzrosła o 6 proc.

Polska jest piątym rynkiem kosmetycznym w Europie. Wartość eksportu naszych kosmetyków do ponad 160 krajów świata szacuje się na ok. 3 mld euro. Jedne z najpopularniejszych marek na świecie to Ziaja oraz Oceanic.

Beauty Invest to firma, która oferuje wybór kosmetyków najwyższej jakości, zarówno marek popularnych, jak i niszowych, ekologicznych.
Beauty Invest to firma, która oferuje wybór kosmetyków najwyższej jakości, zarówno marek popularnych, jak i niszowych, ekologicznych. mat. prasowe

Kupując online, też możesz wspierać lokalnych przedsiębiorców



W Polsce jest kilkaset większych i mniejszych hurtowni kosmetycznych, które przy wsparciu polskich producentów promują polskie marki. Nawiązują współprace międzynarodowe np. z Chinami, Grecją, Włochami czy Hiszpanią.

Przykładem takiej firmy jest Beauty Invest. Firma, która wystartowała w tym roku i rozwija się w szybkim tempie.

Beauty Invest oferuje zarówno popularne, jak i mniej znane marki. Wybierać możemy pomiędzy kosmetykami do twarzy, makijażu, ciała i włosów, poznając jednocześnie najnowsze trendy obowiązujące na rynku.

Firma proponuje klientom wielki wybór kosmetyków najwyższej jakości, zarówno marek popularnych, jak i niszowych, ekologicznych. Gwarantuje też bardzo konkurencyjne ceny. Nieustanie rozwija się i nawiązuje kontakty w kraju i za granicą. Ciągle rosnąca oferta odzwierciedla filozofię firmy: wyszukiwanie "perełek". Klienci Beauty Invest to sklepy stacjonarne i internetowe, hurtownie, salony piękności oraz wszyscy, którzy szukają wyjątkowych produktów do makijażu i pielęgnacji.

Sławomir Krotoszyński, twórca Beauty Invest
Sławomir Krotoszyński, twórca Beauty Invest fot. Marcin Ziółkowski/ mat. Beauty Invest
Sławomir Krotoszyński, twórca Beauty Invest, poleca produkty francuskiej marki Filorga, która odniosła sukces dzięki produktom przeciwstarzeniowym oraz wprowadziła na rynek serię niezwykle popularnych produktów do pielęgnacji domowej. Jego zdaniem warto też zwrócić uwagę na francuską markę Thalgo. To lider w dziedzinie SPA i talasoterapii na całym świecie. Jedną z "perełek", które lubi wyszukiwać Beauty Invest, jest Cavi Cosmetics - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Są one oferowane zarówno w wersji do salonów kosmetycznych, jak i do użytku domowego. Zdaniem Sławomira Krotoszyńskiego należy też wypróbować Swiss Perfection, luksusowe szwajcarskie kosmetyki, które zadowolą najbardziej wymagających klientów

Beauty Invest pomaga firmom poszukującym kosmetyków markowych, dla wymagających odbiorców indywidualnych i salonów kosmetycznych. Gwarantuje kontakt zarówno z wielkimi markami, jak i niszowymi producentami kosmetyków rzemieślniczych.

- Naszą pasją jest znajdowanie nowinek i pokazywanie ich szerszej publiczności. Oferujemy: manicure i pedicure, kosmetyki do twarzy, jak i kosmetyki do makijażu: podkłady, róże, kosmetyki do oczu, czyli tusze do rzęs, cienie, korektory, a także ust, perfumy. Naszym wielkim atutem są także atrakcyjne ceny - zapewnia Sławomir Krotoszyński, założyciel Beauty Invest.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Opinie (9)

  • W tym roku wszystkie prezenty pod choinkę będę zamawiała online. Dla mamy i siostry będę zamawiała kosmetyki i biżuterię, dla taty nowy portfel i książkę. Chce mu zamówić kryminał z poczty kwiatowej, bo oni dodatkowo umieszczają dedykacje na pierwszej stronie dla obdarowanej osoby. Myślę, że każdy będzie szczęśliwy z upominku. W tym roku na pewno prezenty będą skromniejsze.

    • 3 3

  • Pani Monika

    Nareszcie kupię urządzenie i to bardzo profesjonalne.Liczę na nowinki i dobre ceny.Nowy sklep to nowe pomysły,czekamy.Ulcia

    • 2 4

  • filorga the best of the best (1)

    Wspaniała firma filorga. polecam serdecznie.

    • 2 4

    • Miałam Time Filler Mat z Filorgi. Jak dla mnie średnio. Ani mat ani filler. Ale nie próbowałam innych produktów. Poki co najlepszym kremem jaki miałam i mogę polecic to firmy Teoxane. Ale cena ok. 350-370 zł. Inne dobre marki to CellFusion i Sesderma. CellFusion Laser Sunscreen to dla mnie najlepszy krem z filtrem SPF50. Polecam bo nie jest tak tłusty i się nie klei

      • 1 1

  • Miło (1)

    Miło to się czyta. Podziw za to ze w takich czasach biznes kwitnie. Tak trzymać

    • 2 3

    • za kase rodziców to wszystko zakwitnie

      • 2 0

  • wygoda zakupów on-line

    Nareszcie sklep z kosmetykami i urządzeniami kosmetycznymi :) Zapowiada się komfort i wygoda we własnym domu dla każdej z Nas. Pani Moniko czekam na otwarcie sklepu :) Wspaniały pomysł!

    • 2 2

  • Synek milionerów uczy biedaków jak zarabiać a sam w życiu nie przepracował jednego dnia

    • 2 2

  • Polecam firmę investbeauty ! Wiarygodność i rzetelność !

    • 1 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najnowsze artykuły