- 1 Nie tylko city break na wiosenny urlop (28 opinii)
- 2 Whisky w kieliszkach, jej aromaty na talerzu (3 opinie)
- 3 Trójmiasto w przewodniku Michelin (72 opinie)
- 4 Zobacz luksusowy jacht za 29 mln euro (59 opinii)
- 5 Wystawa trójmiejskiej malarki w Wenecji (69 opinii)
- 6 Spotkali się w szczytnym celu (8 opinii)
Otwarcie butiku S'portofino w Gdyni
W środę wieczorem odbyło się oficjalne otwarcie butiku oferującego luksusową odzież sportową, S'portofino, który znajduje się w gdyńskim Klifie. W wydarzeniu wzięło udział ponad 50 osób. Goście mogli podziwiać pokaz zimowej kolekcji, wysłuchać koncertu na żywo oraz skosztować przygotowanych przez restaurację Sztuczka przekąsek.
Salon S'portofino, mieszczący się w gdyńskim centrum handlowym Klif, wypełniło ponad 50 zaproszonych gości, wśród których większość stanowiły osoby reprezentujące środowisko golfowo-żeglarskie. Nie zabrakło również zagranicznych gości - przedstawicieli marek dostępnych we wspomnianym salonie.
Spotkanie rozpoczęło się od symbolicznej lampki szampana i powitania zebranych przez założycielkę marki, Bożenę Ślęzak:
- Jest mi niezmiernie miło, że tak licznie przybyli państwo dzisiaj. Przed nami otwarcie już szóstego salonu w Polsce. Od 10 lat rozwijamy naszą firmę, która skierowana jest do osób kochających modę i sport, żyjących czynnie, ale czasami też odpoczywających na kanapie. Jest to wyjątkowe miejsce ze względu na marki, z którymi współpracujemy. Są to zawsze rzeczy z historią, nieprzypadkowe - mówiła właścicielka.
W trakcie przemówienia wyświetlono film promujący przyszłoroczną kolekcję.
S'portofino to tzw. multibrand oferujący głównie sportowe ubrania marek premium. W sezonie jesienno-zimowym skupia się wokół takich dziedzin jak narciarstwo i apres-ski, a w okresie wiosenno-letnim oferuje swoje do golfa lub plażę. W salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym dostępnych jest ponad 70 marek z najwyższej półki, m.in. kolekcje włoskich producentów Aeronautica Militare, Chervo, Deha czy Moon Boot, niemieckiego Bognera, austriackiego Sportalmu czy najszersza oferta narciarskich modeli japońskiej marki Descente.
Podczas spotkania podkreślono także nieprzypadkowy wybór Gdyni jako kolejnego miejsca do bezpośredniej sprzedaży.
- Zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnego salonu właśnie w Gdyni. Od lat mamy tu wielu znajomych, np. zaprzyjaźniony klub golfowy - Sierra Golf Club. Gdynia to również marina i yachting, czyli jedna z naszych grup docelowych - dodała Bożena Ślęzak.
W trakcie spotkania odbył się niekonwencjonalny pokaz mody. Modelki i modele zaprezentowali kilka stylizacji, nie na klasycznym wybiegu, tylko przechadzając się pomiędzy gośćmi. Nie dało się nie zauważyć głównie narciarskich ubrań wykończonych futrami i śniegowych obszernych butów w kilku kolorach.
O wykwintne przekąski w stylu finger food zadbała gdyńska restauracja Sztuczka.
Rozmowy toczyły się zarówno w salonie, jak i w zaaranżowanej przestrzeni przed wejściem, a urozmaicił je występ muzyka, Kamila Piotrowicza.
W trakcie wydarzenia rozlosowano nagrody ufundowane przez partnera wydarzenia - Porsche Centrum Sopot.
Na pożegnanie każdy z gości otrzymał upominek od firmy S'portofino.
Miejsca
Wydarzenia
Opinie (35) ponad 20 zablokowanych
-
2017-12-14 11:20
Bylam juz na zakupach i jest superfajnie (2)
Kupilam skarpety tkane złota nicia mam nadzieje ze sprawdza sie na stoku
- 35 11
-
2017-12-15 08:24
będziesz w nich szybciej zjeżdżać niż na nartach!
- 12 0
-
2017-12-14 16:12
Złota nić to zwykły chwyt marketingowy.
- 6 3
-
2017-12-14 16:26
A bezdomni marzną...
A tymczasem studenci mają akcję: "poRatuj ciuchem", dla bezdomnych i innych nieszczęśników odartych z ubrania ...
Te futerka pewnie fajnie by ich grzały...- 17 4
-
2017-12-14 14:36
Poczekam na kosze 'wszystko po 50 zł'
może wtedy wpadnę
- 35 1
-
2017-12-14 13:46
Gratulacje!
Piękny salon :)
- 7 14
-
2017-12-14 13:33
Fajnie być zamożnym
- 17 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.