- 1 Jason Momoa w gdańskiej restauracji (135 opinii)
Najcenniejsze postacie showbiznesu z Trójmiasta
Agnieszka Chylińska, Anna Przybylska i Adam "Nergal" Darski znaleźli się na liście najbardziej popularnych gwiazd polskiego show-biznesu przeprowadzanego przez miesięcznik "Forbes".
W rankingu 100 najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu stworzonym przez magazyn "Forbes" wycenę przeprowadziło 12 uznanych agencji reklamowych. Zaproponowana wycena to szacunkowe kwoty, które reklamodawcy skłonni byliby zapłacić za udział celebryty w reklamie.
Z kolei gdyńska aktorka, Anna Przybylska, znajduję się na 52. miejscu. W wycenie reklamodawców awansowała , poprawiając ubiegłoroczny wynik o 31 miejsc z sumą 381 000 zł. Jej wartość jako pierwszej polskiej aktorki, która została międzynarodową twarzą kosmetyków marki Astor reklamodawcy docenili już dawno. Wystąpiła m.in. w spotach wody Veroni Mineral, została twarzą kampanii reklamowej CCC, marki Mercedes-Benz oraz ambasadorem lokalnego dealera Mercedesa, firmy Witman.
Debiutantem rankingu jest Adam "Nergal" Darski, który jest coraz bardziej widoczny w polskim show-biznesie. Ostatnio lider zespołu Behemoth podpisał umowę z firmą Agros-Nova i został twarzą napoju energetycznego Demon. Został wyceniony przez reklamodawców na kwotę 359 000 zł i tym samym zajął 63. pozycję.
Agnieszka Radwańska, tenisistka - 882 000 zł;
Marek Kondrat, aktor - 878 500 zł;
Robert Lewandowski, piłkarz - 738 000 zł;
Wojciech Szczęsny, piłkarz - 674 500 zł;
Jakub Błaszczykowski, piłkarz - 651 000 zł;
Przemysław Tytoń, piłkarz - 643 000 zł;
Tomasz Lis, dziennikarz - 641 000 zł;
Szymon Majewski, osobowość - 639 000 zł;
Marcin Gortat, koszykarz - 619 500 zł;
Kuba Wojewódzki, osobowość - 604 000 zł.
Zobacz także
Opinie (70) ponad 10 zablokowanych
-
2012-08-26 10:03
a co sportowiec Tytoń reklamuje???? (1)
ja nie znam reklamy z jego udziałem...
- 1 0
-
2012-10-25 12:30
Papierosy
- 0 0
-
2012-08-26 16:19
Lis i Wojewódzki to jakieś nieporozumienie?
Chyba to jest cena za kłamstwo, manipulacje które najkrócej można nazwać agenturą wpływu
- 2 0
-
2012-10-25 12:30
Może zamiast kształcić politologów bądź spawaczy
należy postawić na kształcenie "osobowości". Kasa na oko lepsza.
- 0 0
-
2012-10-25 12:35
Kult prymitywnych kopaczy
miarą zdebilenia społeczeństwa współczesnego.
- 0 0
-
2012-12-28 16:12
Co to za zawód "osobowość"?
Pozostali są bez osobowośći czy jak? Eeech....zal doope sciska jak sie czyta te badziewia/
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.