W piątkowy wieczór miało miejsce huczne - choć nieformalne - otwarcie sezonu żeglarskiego. Wydarzenie, które zorganizowano w sopockiej restauracji Pomarańczowa Plaża, przyciągnęło nie tylko miłośników żagli, ale również trójmiejskich przedsiębiorców, przedstawicieli świata mody oraz biznesu.
Sopot Wave to pierwsza edycja cyklicznego wydarzenia, która prawdopodobnie wpisze się na stałe w imprezowy kalendarz Trójmiasta.
nie, jest ich i tak za dużo
36%
-
Podczas Sopot Wave bawimy się i prezentujemy modę, a wszystko odbywa się w klimatach żeglarskich - tymi słowy gości powitał
Jakub Jakubowski, wydawca i redaktor naczelny magazynu "Prestiż" i "W Ślizgu", organizator imprezy.
-
Ideą jest połączenie żeglarstwa i mody, dwóch światów, które od dawna się przenikają. Dla nas przygoda z modą rozpoczęła się pięć lat temu, gdy wydawaliśmy pierwszy numer magazynu "Prestiż", a rok temu weszliśmy w świat żeglarstwa, wraz z wydaniem magazynu "W Ślizgu" - dodał współwłaściciel magazynów,
Michał Stankiewicz.
Podczas imprezy zaprezentowano najnowsze kolekcje kilku znanych marek - Patrizii Pepe, Marelli, Campione, Aeronautica (Bea Concept), Elisabetta Franchi (Bea Concept) i Helly Hansen. Na wybiegu pojawiły się propozycje zarówno dla pań szukających inspiracji na letnie stylizacje, jak i panów, którzy aktywnie żeglują.
-
Helly Hansen to wiodący producent wysokiej jakości ubrań żeglarskich. Marka słynie z innowacyjności, wiele ich patentów przydaje się zarówno w codziennym żeglowaniu, choćby po mazurskich jeziorach, jak i po znacznie bardziej wymagających oceanach - powiedział
Zbigniew "Gutek" Gutkowski, żeglarz,
ambasador marki Helly Hansen w Polsce.
W najnowszej kolekcji włoskiej marki Patrizia Pepe dominowały jasne, pastelowe kolory, zwiewne materiały i nonszalancki luz. Stylizacje zapewne chętnie wybiorą młode, przebojowe kobiety, ceniące sobie swobodę i cieszące się życiem. Kolekcja ekskluzywnej Marelli, należącej do modowej grupy MaxMara Fashion Group, była bardziej stonowana i elegancka, choć i tu nie zabrakło propozycji wygodnych, codziennych stylizacji na upalne, letnie dni. Sportowa klasyka to przewodnia koncepcja marki Campione, której propozycje określić można mianem weekendowych. W kolekcji odczuwalne były inspiracje stylem marinistycznym. Największy zachwyt gości wzbudziła czerwona sukienka (Elisabetta Franchi) z długimi rękawami i asymetrycznym dołem.
Tego wieczoru odbył się również pokaz barmański, który bardzo spodobał się gościom. Spotkanie było pretekstem do zapoznania się najnowszymi numerami magazynów "Prestiż" i "W Ślizgu".
Imprezę porowadziła
Sylwia Różycka, charyzmatyczna aktorka i wokalistka, a o oprawę muzyczną zadbali Dj Bartes i saksofonista,
Krzysztof Sandecki. Zakończeniem spotkania była licytacja wizytówkowa.
Wśród licznie przybyłych gości pojawili się m.in. Michał Starost, projektant mody, Anna Dębicka, dyrektor Klifu, Marek Ciszewski, dyrektor Riviery, Barbara Zaborowska, właścicielka Olimpia Group i znani żeglarze - Karol Jabłoński, Zbigniew Gutkowski,
Przemysław Tarnacki, Maciej Marczewski, Rafał Sawicki, Lukasz Wosiński, Przemek Zagórski.
Na Sopot Wave panował pozytywny, iście żeglarski klimat. Zgodnie z zamysłem organizatorów, impreza ma odbywać się cyklicznie, jednak nieznane są szczegóły kolejnych odsłon. Wstęp był bezpłatny, niemniej należało okazać zaproszenie.