• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Mercedes urwie ci głowę

Mart
22 kwietnia 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 
Mercedes AMG S 65 kabriolet - ponadprzeciętny luksus pod gołym niebem. Mercedes AMG S 65 kabriolet - ponadprzeciętny luksus pod gołym niebem.

Czy jazda z prędkością 300 km/h z otwartym dachem jest przyjemna? To można sprawdzić samemu, pod warunkiem, że zasiądzie się za kierownicą najnowszego Mercedesa klasy S w wersji cabrio. Pierwsze egzemplarze pojawiły się już w salonach marki i trafiają do klientów.



Kabriolet powstał na bazie coupe. I to od razu rzuca się w oczy, szczególnie poniżej linii okien i otwieranego dachu. Najwięcej nawiązań widać w tylnym pasie pojazdu: światła, chromowana listwa, mały dyfuzor i dwie końcówki układu wydechowego bardzo wyraźnie nawiązują do dwudrzwiowej wersji sztandarowego modelu ze Stuttgartu.

Wnętrza pojazdu nie pomylimy z żadnym innym modelem. Charakterystyczne kształty ubrano w skórę w kilku barwach, chrom, aluminium, drewno i alcantarę. Automatyczny system ochrony przed wiatrem AIRCAP, układ ogrzewania okolic karku AIRSCARF, podgrzewane podłokietniki czy inteligentna klimatyzacja to tylko niektóre pozycje z listy niezwykle bogatego wyposażenia.

Mercedes AMG S 65 kabriolet Mercedes AMG S 65 kabriolet
Zamykanie i otwieranie trójwarstwowego, izolowanego akustycznie dachu z tkaniny w czterech kolorach do wyboru zajmuje 20 sekund i można zrobić to do prędkości 60 km/h.

Największe wrażenie robią jednak osiągi Mercedesa. W salonie BMG Goworowski pojawiła się najmocniejsza odmiana tego kabrioletu w wersji AMG - ma 630 KM, 1000 Nm maksymalnego momentu obrotowego i sportowy układ jezdny oparty na zawieszeniu pneumatycznym AIRMATIC.

Czytaj także: Mercedes Klasy E zaprezentowany

S 65 bez dachu przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,1 s, prędkość maksymalną ograniczono mu elektronicznie do 250 km/h. Kierowca, któremu mało i uważa, że jego zatoki to wytrzymają, może pojechać jeszcze szybciej, w ramach "pakietu kierowcy" prędkość maksymalną samochodu można podnieść do 300 km/h.

Mercedes AMG S 65 kabriolet Mercedes AMG S 65 kabriolet
Mart

Miejsca

Opinie (63) 1 zablokowana

  • jupppi (2)

    Dawać tu głąba od BMW!

    • 29 14

    • Moje BMW robi ta eske na wstecznym ! (1)

      • 10 6

      • To ciekawe

        • 4 1

  • max

    • 3 3

  • Czy to oby na pewno S65 ? :) (7)

    Nie jest to żadne S65 AMG , jak się nie znacie to nie wprowadzajcie ludzi w błąd ... Na Waszym miejscu bym to dobrze sprawdził z dealerem i poprawił bo siara .

    Gdzie zderzaki , dyfuzor i końcówki wydechu od wersji AMG ??

    • 30 9

    • no racja...

      to przecież syrenka!

      • 7 7

    • (3)

      Masz z tym problem i z kibla nie możesz się wydostać, czy co z Tobą dzieciaku ?

      • 4 14

      • (2)

        Solidność salonowej prezentacji - nawet materiałów nie umiecie dobrać do artykułu sponsorowanego , pewnie tak samo jak z wyposażeniem modelu auta dla klienta. Jak coś robisz to rób to solidnie a nie byle by było i jakoś wyglądało. Dzieciaku...

        • 9 2

        • (1)

          Najpierw słownik pozniej opinia

          • 4 4

          • nauczyciel polskiego przerobiony na pracownika salonu ? sprawdzasz błędy w mercedesie ?

            • 8 0

    • s500 i to nawet nie w pakiecie AMG,dziennikarz zenada! (1)

      • 23 0

      • słaby

        nie stety ale to AMG 65 merc spadł na psy ,byłem w salonie dramat auto

        • 1 2

  • Wieswagen b5 nakrywa go juz na starcie

    • 38 1

  • (6)

    Kupię go, ale będę musiał odkladać z pensji z 0,5 roku.
    BMW nie ma teraz fajnych kabrioletów :(
    Niemniej widzę że warto, w poniedziałek jakiś test drive musi być !

    • 12 12

    • twoje e36 316 już ci się znudziło?

      • 14 2

    • jak kupisz to weź twojego kumpla szpilka i wyjedźcie razem do Warszawy.

      • 14 0

    • ja też się szykuję na zakup

      ale na razie provident odmówił mi rat na 650 lat. Nic, szukam dalej.

      • 20 0

    • ;)

      Odradzam zakup. Mam takie dwa i szczerze mówiąc - szału nie ma.

      • 12 1

    • (1)

      Dementuję. Nie zamierzam zmieniać samochodu, bo całkiem niedawno zmieniłem starą M5 na nową M6 Gran Coupe 2016, którą mam zamiar pojeździć ze 3-4 lata.

      • 5 11

      • ale ty jesteś fajny laski to chyba szcz*jom za tobom.

        • 13 0

  • krótki artykuł... (5)

    i bardzo mało zdjęć. Nie daliście ani jednego zdjęcia auta z przodu. Środka w sumie nie widać, poza tym jednym, cienkim zdjęciem zagłówków. Informacji w artykule niewiele.
    Można było się naprawdę dużo bardziej postarać. O motoryzacji w ogóle macie bardzo niskiej jakości materiały, moglibyście się poprawić skoro chcecie to wrzuać na stronę główną.

    • 15 3

    • (4)

      Zapuść Se Google i tam masz z każdej strony foty. A może znasz tylko tą stronę?

      • 1 7

      • (3)

        Znaleźć to sobie mogę na innych stronach. Pytanie tylko po co pisać takie nędzne artykuły jak ten tutaj skoro nic z niego się nie dowiem a zdjęć muszę poszukać w google?

        • 12 0

        • (2)

          Bo będąc w takim, a nie innym statucie materialnym, ten artykuł jest tak samo mało przydatny dla Was jak brak zdjęć.

          • 1 5

          • bueheheheh dobreeee

            • 2 0

          • rzucasz się do dyskusji o mercedesach, a statusu od statutu nie odróżniasz

            i tacy sprzedają tą kultową markę?

            • 3 0

  • bmw e46 cabrio

    jechalem 220 ze zlozonym dachem w bmw e46 cabrio. zadna frajda.

    • 10 1

  • (2)

    urwie ci głowę i odbije nerki - zawieszenie torowe to nie na nasze drogi, pozdrawiam pana z mesia AMG co jak jedzie po dziurach to tyłek na siedzeniu podnosi i zęby zaciska :) Dziękuję , zawsze poprawia mi pan humor :)

    • 15 11

    • Tobie nie odbije (1)

      A zawieszenie jest adaptacyjne

      • 3 2

      • taaaa widziałem na drodze zaadaptowane zawieszenie w praktyce

        • 3 3

  • Więcej więcej co raz więcej

    Różne rzeczy można gadać ale fakt że sprzedaz aut luksusowych leci w górę cały czas jest niepodwazalna. Na ulicach widać już tego co raz więcej. Przyjemny widok dla fanów motoryzacji na naszych drogach.

    • 10 1

  • Mercedes zawsze był synonimem solidności - dziś to niestety cień tamtych lat ... (2)

    Tę jakość tych samochodów to widać codziennie na ulicach ... niekiedy taka korozja że można patrzeć jak przez lornetkę - takie dziury. A diesle kopcą jakby napędzane były węglem

    Nowe modele już nie zachwycają stylistyką - są wręcz nudne i nie przemyślane. Z prestiżu to jedynie cena pozostała.

    • 35 7

    • Troszkę Rysiu przesadzasz. S klasa to mimo wszystko trochę inne pojazdy od reszty produktów koncernu.

      Jasne, że daleko im do trwałości W126 czy W124, ale pamiętaj że liczba podzespołów, elektroniki i stopień ich skomplikowania w nowej S klasie które są podatne na szybsze zużycie i awaryjność jest o niebo większa od ww. klasyków. Poza tym nikt już dziś nie produkuje seryjnie samochodów z założeniem że będą jeździć 20 lat bez gruntownego remontu.

      • 8 1

    • na pewno masz nową S-kęi wiesz co piszesz.

      Od kilku lat mercedes powraca do dawnych tradycji solidności. Jeżdżę (co prawda nie swoim) nowy modelem S-ki i w porównaniu do poprzedniej generacji to przepaść pod kątem bezawaryjności. Przez 150 tys. km totalnie nic się nie zepsuło, w poprzednim modelu co chwila odwiedzaliśmy serwisy w całym kraju i europie.
      Nie piszę o jakości wykonania (materiały, spasowanie) bo w każdej generacji jest najlepsza ale o skoku jakości bezawaryjności.

      • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane