Każda kobieta jest wyjątkowa - taka maksyma przyświecała ponad stu zgromadzonym na sali paniom, które postanowiły wziąć los w swoje ręce. Dlaczego warto w pełni korzystać z życia, prowadzić biznes z pasją i podnieść poczucie własnej wartości? Odpowiedzi udzielało sześć pewnych siebie kobiet sukcesu.
Całodniowe spotkanie odbyło się w gdyńskim hotelu
Marriott . Prowadzącymi byli: aktor
Andrzej Młynarczyk oraz organizatorka gali -
Marcelina Ruszkowska, którzy na zasadzie mocnych kontrastów stworzyli zgrany duet. W przerwach pomiędzy wystąpieniami można było przechadzać się po diamentowej wystawie, zakupić książki prelegentów, a także wziąć udział w konkursach wizytówkowych wielu firm. Nagród było tak dużo, że prawie każdy na sali został czymś obdarowany. Do grona wystawców zaproszono m.in.
Ewę i Piotra Krajewskich, którzy prezentowali najnowszą kolekcję sukien wieczorowych. Niezapowiedzianym gościem specjalnym była modelka
Tonia Ugwu, która opowiedziała o spełnianiu marzeń i dążeniu do realizacji celów.
Czytaj więcej:
Tonia Ugwu: piękna Nigeryjka z TrójmiastaGdy wybiła godzina zero, najtrudniejsze zadanie czekało na pierwszą prelegentkę -
Ewelinę Gawłowską. Atmosfera początkowo była nieco leniwa, co może zdarzyć się w sobotnie poranki, ale pełna determinacji Gawłowska szybko zyskała uwagę zgromadzonych kobiet. Założycielka platformy rozwoju osobistego i biznesowego "Life Success Company" w Londynie oraz "Sukces z pasją" w Polsce to prawdziwy wulkan energii. Żyje tak, jak to sobie zaplanowała, podróżując po świecie ze swoim partnerem. Wszystko dzięki klarowności własnej wizji oraz latom doświadczeń, o których mówiła tego dnia żądnym wiedzy paniom. Na jednej odważnej przeprowadziła nawet proces odkrywania własnych wartości.
tak, cały czas jest zapotrzebowanie na takie spotkania
23%
tak, sama w nich chętnie uczestniczę
8%
tak, ale ostatnio jest ich trochę za dużo
12%
nie, lepszą alternatywą byłyby spotkania podnoszące kompetencje twarde
23%
nie, zamiast słuchać, lepiej działać
34%
Drugą prelegentką była
Anna Urbańska, Master Trener Structogramu, rewolucyjnej metody rozwojowo-edukacyjnej, dzięki której ludzie prawdziwie poznają siebie. Prelekcja była pełna faktów opisujących działanie mózgu. Urbańska wskazała na trzy kolory, odpowiadające za różne części tego organu, co niezależnie od płci - jak uważa trenerka - jest determinantą naszych zachowań. Każda z pań zgromadzonych na sali mogła odnaleźć w tym schemacie samą siebie, co - jak dodała humorystycznie Urbańska - jest wyjaśnieniem np. potrzeby kupowania nowych butów czy nieustannej chęci wracania do przeszłości.
Trzecia miała być
Wanda Wegner, specjalistka z zakresu psychologii sukcesu rozumianego holistycznie, ale z ważnych powodów nie dojechała na miejsce. Przeprosiła gości podczas połączenia na żywo, a następnie zapowiedziała swoją córkę chrzestną -
Aleksandrę Wegner, która od dziecka fascynowała się ludzkim umysłem oraz fizyką i teorią kwantową. Jej metody na wykorzystanie potencjału umysłu opierają się na badaniach naukowych i motywacji. Wspólnie z Wandą Wegner prowadzą warsztaty, na których pokazują, jak zamknąć stare i rozpocząć nowe życie.
Skoro spotkanie było sprofilowane dla kobiet, nie mogło zabraknąć mody, a dokładniej słowa o dress code. Temat zarysowała
Agnieszka Świst-Kamińska, która z powodzeniem rozwija Szkołę Męskiego Stylu w Polsce, prowadząc również warsztaty dla kobiet. Podczas spotkania skupiła się przede wszystkim na wizerunku kobiet w biznesie oraz zasadzie czterech sekund, po których odbiorca wyrabia sobie pierwsze zdanie na nasz temat. Panie dowiedziały się również, że nie warto męczyć wzroku partnera biznesowego nagromadzeniem wielu kolorów. Wystarczą trzy - klasyczne: biały i granatowy oraz czerwony dla podkreślenia kobiecości. W takim zestawieniu będziemy wyglądać elegancko i profesjonalnie.
Przedostatnia była
Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet, laureatka plebiscytu Kobiecy Biznes 2014, redaktor naczelna Law Business Quality i Imperium Kobiet -
Ilona Adamska. Kobieta pełna energii, która - chociaż nieco w cieniu - pracuje w świecie celebrytów i znanych osobistości. Opowiedziała o pracy wśród tych najbardziej medialnych, a także o wydawaniu magazynów, portali i blogów. Zainspirowała kobiety do tego, aby przez życie iść szturmem, wyzbywając się ograniczających przekonań.
Ostatnią prelegentką była
Joanna Janowicz, która opowiedziała o tym, jak budować silną markę. Bazując na doświadczeniu (współpracowała m.in. z
Euro 2012, Stadionem Narodowym w Warszawie, największymi mediami w Polsce i za granicą) opowiedziała o sprzedaży własnej osobowości oraz promowaniu marki. Zgodnie z hasłem przewodnim - masz Lamborghini, naucz się nim jeździć - pokazała, że każdy z nas ma potencjał, ale nie każdy wie, jak go wykorzystać.
Po gali wszystkie uczestniczki zostały zaproszone na imprezę integracyjną do Unique Club & Lounge w Sopocie.
Koszt udziału w wydarzeniu zależny był od rodzaju wejściówek. Bilet General kosztował 247 zł, a VIP 497 zł.