- 1 Whisky w kieliszkach, jej aromaty na talerzu (23 opinie)
- 2 Zadbaj o włosy jak w azjatyckim salonie (3 opinie)
- 3 Trójmiasto w przewodniku Michelin (76 opinii)
Kendall Jenner, siostra Kim Kardashian, twarzą Reserved
Kendall Jenner, obecnie jedna z najsłynniejszych i najlepiej zarabiających topmodelek, młodsza siostra Kim Kardashian, została nową twarzą Reserved. To kolejna zagraniczna gwiazda, która użyczyła swojego wizerunku wywodzącej się z Trójmiasta marce.
#CiaoKendall: Kendall Jenner i Reserved
Tę postać dobrze znają przede wszystkim miłośnicy mody, show-biznesu oraz śledzący losy klanu Kardashianów, najsłynniejszej i najbardziej medialnej rodziny na świecie (od lat występują w swoim reality-show "Z kamerą u Kardashianów"). Kendall Jenner, przez wielu uważana za najładniejszą z sióstr Kardashian, córka Kris Jenner oraz Bruce'a Jennera (obecnie Caitlyn Jenner), lekkoatlety i mistrza olimpijskiego, od kilku lat znajduje się w czołówce najbardziej rozpoznawalnych i wpływowych modelek. Wielokrotnie trafiała na okładki biblii mody, czyli magazynu "Vogue". Jej profil na Instagramie obserwuje 116 mln użytkowników.
Marka Resereved od kilku dni zapowiadała w kanałach społecznościowych nową gwiazdę, która będzie ją reprezentować w jesienno-zimowym sezonie. Na zdjęciach można było jedynie zobaczyć odwróconą kobietę. Dopiero 1 października ujawniono jej nazwisko, choć w komentarzach internauci wielokrotnie wywoływali właśnie Kendall i sugerowali, że to ona będzie promować polską markę.
Nową kampanię promuje także krótki film nakręcony przez Gordona von Steinera, reżysera związanego z branżą modową. Całość utrzymana jest we włoskim klimacie.
Do tej pory twarzami marki były m.in. Kate Moss , Cindy Crawford , Cara Delevingne czy Sasha Pivovarova. Pojawiły się również takie postaci jak: Brooklyn Beckham, syn Davida i Victorii Beckhamów oraz córka Micka Jaggera, Georgia May Jagger.
Miejsca
Zobacz także
Opinie (84) ponad 20 zablokowanych
-
2019-10-03 09:53
Reserved decyduje się na coraz odważniejsze ruchy w branży, inne marki mogą zacząć się obawiać.
- 3 10
-
2019-10-03 09:09
Ładna dziewczyna Podobasz mi się Kendall, tylko teraz tego nie zepsuj..
- 4 1
-
2019-10-02 18:21
(2)
Jak czytam, niektóre komentarze to mam wrażenie, że bardziej nas doceniają za granicą niż my sami. Może jest to celebrytka, ale z tego co kojarzę to jest to najmłodsza miliarderka, więc nie byle kto jeśli chodzi o rozpoznawalność i popularność wśród nastolatek i młodych kobiet, a przecież marka jest kierowana głównie dla tego przedziału wiekowego, więc nawiązanie współpracy z influencerką tego formatu na pewno będzie miało wymierne korzyści. Gratuluję.
- 5 15
-
2019-10-03 08:17
Będzie miało wymierne korzyści ? tak, dla tej modelki.
- 1 0
-
2019-10-02 19:49
Zaangażowanie takiej osoby wymaga pieniędzy i tylko pieniędzy, niczego więcej - nie ma w tym żadnego podziwu dla firmy, a już na pewno dla Polski. Reklama, choć jest na bardzo dobrym poziomie, nie podniesie automatycznie prestiżu marki. Nie wpłynie też na jakość ubrań, a to jednak wydaje się najważniejsze w budowaniu opinii o marce.
- 8 0
-
2019-10-02 10:57
Nie, nie i jeszcze raz nie (2)
Sama marka jest co najmniej kiepska. Co nowa kolekcja, to co raz większe rozczarowanie. Już pomijam jakość materiałów i wykonanie, te fasony są straszne. Ciekawe, ile ton śmieci wyrzucają po zmianie kolekcji.
- 23 4
-
2019-10-02 16:19
(1)
Jeśli kiepska Marka to dlaczego ekspanduje na całą europę a nawet dalej?
- 0 6
-
2019-10-03 07:25
Bo ma względne ceny i promocje, więc można kilka razy w roku wymienić garderobę na nową, o ile ktoś lubi taki styl. Im człowiek starszy tym bardziej zależy mu na jakości, więc odchodzi od marki, a na jego miejsce wchodzi młodzież, której jest na świecie mnóstwo, więc rynek zbytu nadal istnieje.
- 9 0
-
2019-10-02 06:48
tak na prawe nie ma to wiekszezgo znaczenia, ta czy inna modelka..... (2)
.... nie wiem, moze jestem staroswiecki ale ciuchy kupuje, gdy - czegos potrzebuje, cos mi sie podoba albo cena jest atrakcyjna i nie patrze czy twarza marki w tym sezonie jest modelka ta czy inna
ps. jakos ciuchow spadla w ostatnich latach dramatycznie - long sleeve po kilku praniach wyglada gorzej niz inny kupiony 2 lata temu..... ubrania mechaca sie masakrycznie, cienkie t-shirty traca forme po kilkunastu praniach - gdybym bawil sie z moim psem i dal mu je do tarmoszenia to podejrzewam, ze wygladalyby podobnie.... masakra- 30 3
-
2019-10-02 09:34
przecież ty i tak chodzisz w jednym tshircie od pięciu lat to po co ten hejt???? (1)
- 1 8
-
2019-10-03 06:46
brawo, trafiles w punkt...
...chociaz nie zupelnie - bo nie t-shirt a jeansy, i nie jedne a 10 par, ale wiek sie zgadza, w tym roku wyrzucilem juz 3 pary bo sie poprzecieraly, kupione w re i crp - bardzo dobra jakosc..... jedyna wpadka to jeansy kupione kiedys w house, ktore nie wytrzymaly nawet 2 sezonow
ps. zeby nie bylo ze hejtuje to nie moge sie wypowiedziec na temat jeansow, ktore sa szyte obecnie bo praktycznie w zadne sie nie mieszcze - przynajmniej, te ktore mi sie podobaja - dziwna rozmiarowka albo jak worek albo opiete na lydkach i udach tak ze chodzic sie nie da..... dziwne rozmiarowki teraz maja....- 3 0
-
2019-10-02 19:53
Twarz obojętna- nie znam, ale też nie oglądam tv
- 6 0
-
2019-10-01 23:18
(2)
Kasę by wydali na polepszenie jakości ciuchów a nie że koszulka po 3 praniach nadaje się do mycia podłóg
- 65 6
-
2019-10-02 16:19
nie o jakość chodzi w biznesie dla mas, tylko o rozgłos
klienci, którzy cenią jakość i konkret, to nisza - coś dla drobnych zakładów.
Podobnie z polityką - masa nie ocenia po działaniach i efektach, tylko po sloganach.- 5 0
-
2019-10-02 13:01
Dokładnie.
- 4 0
-
2019-10-02 12:21
(1)
Babka ma kasy jak lodu, więc z pewnością z byle kim nie podejmuje współpracy
- 4 14
-
2019-10-02 14:34
Dla kasy zrobi wszystko, jak reszta rodziny.
- 10 0
-
2019-10-01 22:15
Dobry wybór! Brawo Reserved! (1)
- 36 58
-
2019-10-02 13:00
Hahahahah
- 4 0
-
2019-10-01 22:23
Chwalic sie czy żalić..? (3)
Siostra gwiazdy ktora zasłyneła z kompromitujacego tv show i porno taśmy. Nie nie zazdroszcze.
- 34 4
-
2019-10-02 06:21
Opinia wyróżniona
Trzeba przyznać że mamuśka Kim (2)
Nieźle wypromowała rodzinę na córce. Gdyby nie nakrecony i upubliczniony przez nią słynny film z Kim w roli głównej nazwisko kardashian nie było by dziś znane. A tak sa warte miliardy dolarów, a z samym filmem nawet Kim nie ma problemów
- 26 13
-
2019-10-02 12:52
to chyba mało wiesz, bo Robert Kardashian był bardzo znanym adwokatem w stanach ;-)
- 3 2
-
2019-10-02 07:40
Uważasz, że matka Kim nakręciła ten słynny film? ;))))))))))
- 2 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.