• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Kendall Jenner, siostra Kim Kardashian, twarzą Reserved

OSA
1 października 2019 (artykuł sprzed 4 lat) 
  • Kendall Jenner to jedno z najgorętszych nazwisk w branży modowej. Jest młodszą siostrą Kim Kardashian.
  • Resereved od kilku dni zapowiadało w kanałach społecznościowych swoją nową gwiazdę. Na zdjęciach można było jedynie zobaczyć odwróconą kobietę. Dopiero 1 października ujawniono jej nazwisko.
  • Kendall Jenner to jedno z najgorętszych nazwisk w branży modowej. Jest młodszą siostrą Kim Kardashian.
  • Kendall Jenner to jedno z najgorętszych nazwisk w branży modowej. Jest młodszą siostrą Kim Kardashian.
  • Kendall Jenner to jedno z najgorętszych nazwisk w branży modowej. Jest młodszą siostrą Kim Kardashian.

Kendall Jenner, obecnie jedna z najsłynniejszych i najlepiej zarabiających topmodelek, młodsza siostra Kim Kardashian, została nową twarzą Reserved. To kolejna zagraniczna gwiazda, która użyczyła swojego wizerunku wywodzącej się z Trójmiasta marce.



#CiaoKendall: Kendall Jenner i Reserved



Tę postać dobrze znają przede wszystkim miłośnicy mody, show-biznesu oraz śledzący losy klanu Kardashianów, najsłynniejszej i najbardziej medialnej rodziny na świecie (od lat występują w swoim reality-show "Z kamerą u Kardashianów"). Kendall Jenner, przez wielu uważana za najładniejszą z sióstr Kardashian, córka Kris Jenner oraz Bruce'a Jennera (obecnie Caitlyn Jenner), lekkoatlety i mistrza olimpijskiego, od kilku lat znajduje się w czołówce najbardziej rozpoznawalnych i wpływowych modelek. Wielokrotnie trafiała na okładki biblii mody, czyli magazynu "Vogue". Jej profil na Instagramie obserwuje 116 mln użytkowników.

Marka Resereved od kilku dni zapowiadała w kanałach społecznościowych nową gwiazdę, która będzie ją reprezentować w jesienno-zimowym sezonie. Na zdjęciach można było jedynie zobaczyć odwróconą kobietę. Dopiero 1 października ujawniono jej nazwisko, choć w komentarzach internauci wielokrotnie wywoływali właśnie Kendall i sugerowali, że to ona będzie promować polską markę.

Nową kampanię promuje także krótki film nakręcony przez Gordona von Steinera, reżysera związanego z branżą modową. Całość utrzymana jest we włoskim klimacie.


Do tej pory twarzami marki były m.in. Kate Moss , Cindy Crawford , Cara Delevingne czy Sasha Pivovarova. Pojawiły się również takie postaci jak: Brooklyn Beckham, syn Davida i Victorii Beckhamów oraz córka Micka Jaggera, Georgia May Jagger.

OSA

Miejsca

Zobacz także

Opinie (84) ponad 20 zablokowanych

  • Reserved decyduje się na coraz odważniejsze ruchy w branży, inne marki mogą zacząć się obawiać.

    • 3 10

  • Ładna dziewczyna Podobasz mi się Kendall, tylko teraz tego nie zepsuj..

    • 4 1

  • (2)

    Jak czytam, niektóre komentarze to mam wrażenie, że bardziej nas doceniają za granicą niż my sami. Może jest to celebrytka, ale z tego co kojarzę to jest to najmłodsza miliarderka, więc nie byle kto jeśli chodzi o rozpoznawalność i popularność wśród nastolatek i młodych kobiet, a przecież marka jest kierowana głównie dla tego przedziału wiekowego, więc nawiązanie współpracy z influencerką tego formatu na pewno będzie miało wymierne korzyści. Gratuluję.

    • 5 15

    • Będzie miało wymierne korzyści ? tak, dla tej modelki.

      • 1 0

    • Zaangażowanie takiej osoby wymaga pieniędzy i tylko pieniędzy, niczego więcej - nie ma w tym żadnego podziwu dla firmy, a już na pewno dla Polski. Reklama, choć jest na bardzo dobrym poziomie, nie podniesie automatycznie prestiżu marki. Nie wpłynie też na jakość ubrań, a to jednak wydaje się najważniejsze w budowaniu opinii o marce.

      • 8 0

  • Nie, nie i jeszcze raz nie (2)

    Sama marka jest co najmniej kiepska. Co nowa kolekcja, to co raz większe rozczarowanie. Już pomijam jakość materiałów i wykonanie, te fasony są straszne. Ciekawe, ile ton śmieci wyrzucają po zmianie kolekcji.

    • 23 4

    • (1)

      Jeśli kiepska Marka to dlaczego ekspanduje na całą europę a nawet dalej?

      • 0 6

      • Bo ma względne ceny i promocje, więc można kilka razy w roku wymienić garderobę na nową, o ile ktoś lubi taki styl. Im człowiek starszy tym bardziej zależy mu na jakości, więc odchodzi od marki, a na jego miejsce wchodzi młodzież, której jest na świecie mnóstwo, więc rynek zbytu nadal istnieje.

        • 9 0

  • tak na prawe nie ma to wiekszezgo znaczenia, ta czy inna modelka..... (2)

    .... nie wiem, moze jestem staroswiecki ale ciuchy kupuje, gdy - czegos potrzebuje, cos mi sie podoba albo cena jest atrakcyjna i nie patrze czy twarza marki w tym sezonie jest modelka ta czy inna

    ps. jakos ciuchow spadla w ostatnich latach dramatycznie - long sleeve po kilku praniach wyglada gorzej niz inny kupiony 2 lata temu..... ubrania mechaca sie masakrycznie, cienkie t-shirty traca forme po kilkunastu praniach - gdybym bawil sie z moim psem i dal mu je do tarmoszenia to podejrzewam, ze wygladalyby podobnie.... masakra

    • 30 3

    • przecież ty i tak chodzisz w jednym tshircie od pięciu lat to po co ten hejt???? (1)

      • 1 8

      • brawo, trafiles w punkt...

        ...chociaz nie zupelnie - bo nie t-shirt a jeansy, i nie jedne a 10 par, ale wiek sie zgadza, w tym roku wyrzucilem juz 3 pary bo sie poprzecieraly, kupione w re i crp - bardzo dobra jakosc..... jedyna wpadka to jeansy kupione kiedys w house, ktore nie wytrzymaly nawet 2 sezonow

        ps. zeby nie bylo ze hejtuje to nie moge sie wypowiedziec na temat jeansow, ktore sa szyte obecnie bo praktycznie w zadne sie nie mieszcze - przynajmniej, te ktore mi sie podobaja - dziwna rozmiarowka albo jak worek albo opiete na lydkach i udach tak ze chodzic sie nie da..... dziwne rozmiarowki teraz maja....

        • 3 0

  • Twarz obojętna- nie znam, ale też nie oglądam tv

    • 6 0

  • (2)

    Kasę by wydali na polepszenie jakości ciuchów a nie że koszulka po 3 praniach nadaje się do mycia podłóg

    • 65 6

    • nie o jakość chodzi w biznesie dla mas, tylko o rozgłos

      klienci, którzy cenią jakość i konkret, to nisza - coś dla drobnych zakładów.
      Podobnie z polityką - masa nie ocenia po działaniach i efektach, tylko po sloganach.

      • 5 0

    • Dokładnie.

      • 4 0

  • (1)

    Babka ma kasy jak lodu, więc z pewnością z byle kim nie podejmuje współpracy

    • 4 14

    • Dla kasy zrobi wszystko, jak reszta rodziny.

      • 10 0

  • Dobry wybór! Brawo Reserved! (1)

    • 36 58

    • Hahahahah

      • 4 0

  • Chwalic sie czy żalić..? (3)

    Siostra gwiazdy ktora zasłyneła z kompromitujacego tv show i porno taśmy. Nie nie zazdroszcze.

    • 34 4

    • Opinia wyróżniona

      Trzeba przyznać że mamuśka Kim (2)

      Nieźle wypromowała rodzinę na córce. Gdyby nie nakrecony i upubliczniony przez nią słynny film z Kim w roli głównej nazwisko kardashian nie było by dziś znane. A tak sa warte miliardy dolarów, a z samym filmem nawet Kim nie ma problemów

      • 26 13

      • to chyba mało wiesz, bo Robert Kardashian był bardzo znanym adwokatem w stanach ;-)

        • 3 2

      • Uważasz, że matka Kim nakręciła ten słynny film? ;))))))))))

        • 2 5

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane