Eleganckie samochody, pokaz mody i prosecco - tak wyglądał dzień kobiet w nowo otwartym salonie samochodowym Mercedes-Benz Witman. Wydarzenie odbyło się w ramach akcji "She's Mercedes", doceniającej kobiety jako ważną grupę docelową marek motoryzacyjnych.
Dzień kobiet z marką Mercedes to ukłon w stronę kobiecości, nie tylko z okazji marcowego święta.
Co piąty nabywca Mercedesa osobowego jest kobietą. Panie stanowią około 35 proc. klientek aut kompaktowych, a w 80 proc. wpływają na decyzję o zakupie pojazdu. Stąd akcja "She's Mercedes", która ma na celu zmianę postrzegania kobiet w branży motoryzacyjnej.
Zgodnie z myślą akcji, kobiety są silne, niezależne, świadome i przede wszystkim - decyzyjne.
Czytaj więcej: Nowe salony samochodowe w Trójmieście Wieczór prowadził
Tomasz Galiński. Powitał wszystkie zgromadzone panie i przedstawił gwiazdę wieczoru -
Mercedesa-Benz nowej klasy B, model W247. Pojazd został wyposażony w system sztucznej inteligencji, która stopniowo poznaje swojego właściciela, zwiększając w ten sposób komfort i bezpieczeństwo jazdy.
- Klasa B od zawsze była bardzo funkcjonalna i bezpieczna. Obecny model W247 to samochód, który urzeka również swoim pięknem. Został wyposażony w nowy system User Experience, z którym można porozmawiać. Wydanie komendy głosowej dotyczącej wyposażenia, ustawień czy celu podróży jest dużo wygodniejsze i bezpieczniejsze. Samochód uczy się naszych zachowań, preferencji czy pokonywanych tras. Ponadto, został wyposażony w funkcję rozszerzonej rzeczywistości. Na obrazie z kamery będą wyświetlane komunikaty ułatwiające nam dotarcie do celu - mówi Krzysztof Kieruńczyk, szef sprzedaży Mercedes-Benz.
Po prezentacji walorów nowego modelu Mercedesa, wieczór uświetnił pokaz kolekcji
Karoliny Kalskiej o nazwie "She's Kalska". Blask, cekiny, nowoczesne formy - obok tej kolekcji trudno przejść obojętnie. Jak podkreślała projektantka, inspirację czerpała od samego Mercedesa.
- Mercedes nie pozostaje niezauważony na polskich drogach. Chciałam, żeby kobieta Kalskiej miała tak samo, żeby nie można było oderwać od niej wzroku. Dlatego w kolekcji "She's Kalska" jest błysk i zwracanie na siebie uwagi. Jest po prostu luksusowo - powiedziała nam Karolina Kalska. Po oficjalnej części wieczoru, panie mogły poznać prezentowane modele aut z bliska, zobaczyć wnętrza nowego salonu oraz oddać się kuluarowym rozmowom przy lampce prosecco lub aromatycznej kawie. Uczestnictwo w wydarzeniu było możliwe wyłącznie na zaproszenie.