• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Apartamenty pokazowe: Waterlane

Jakub Jakubowski
21 listopada 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 
Salon apartamentu pokazowego w Waterlane Salon apartamentu pokazowego w Waterlane

Ma ponad 100 metrów powierzchni, roztacza się z niego piękny widok na marinę i Stare Miasto, a zaaranżowany jest w nowoczesnym i - jak twierdzi inwestor - funkcjonalnym stylu. Apartament pokazowy w Waterlane rozpoczyna cykl naszych prezentacji tego typu obiektów ulokowanych w luksusowych inwestycjach mieszkaniowych w Trójmieście.



Apartament podzielony jest na dwie strefy: dzienną i prywatną. Na tą pierwszą składa się przestronny salon, kuchnia, przedpokój z dużą szafą i małą toaletą. Duże, przestronne okna w salonie gwarantują nie tylko pełnię naturalnego światła wewnątrz apartamentu, ale przede wszystkim piękne widoki, które ujawniają się po podniesieniu
Duże przeszklenia to największy atut salonu Duże przeszklenia to największy atut salonu
elektrycznej rolety. Relaks na rozkładanym fotelu, z książką w ręku z widokiem na jachty pływające po Motławie - to na prawdę kusząca propozycja. Salon zaprojektowany został w jasnych, ciepłych kolorach a odpowiedni kontrast gwarantują kolorowe obrazy, krwistoczerwone wazony oraz ciemna, ekskluzywna sofa. W kuchni również dominują ciepłe, pastelowe barwy przełamane ciemnym blatem oraz czarnymi sprzętami AGD schowanymi w zabudowie.

Strefa dzienna idealnie nadaje się do przyjmowania gości, za to strefa prywatna to prawdziwa oaza spokoju, relaksu i intymności. Znajduje się tu przede wszystkim sypialnia dla rodziców z łazienką i garderobą, a także sypialnia dla dzieci, również z osobną łazienką. Warto zwrócić także uwagę na oświetlenie apartamentu. Oświetlenie ogólne nie jest tu dominujące, centralne źródło światła jest bardzo dyskretne. W oczy rzuca się za to oświetlenie miejscowe - kinkiety, lampy stojące oraz podświetlenia ledowe.

Generalnie największym atutem tego apartamentu z pewnością jest salon z dużymi przeszkleniami. Styl całości trochę minimalistyczny, bez ekstrawagancji, ale za to spójny. Czy ładny? To jak zawsze kwestia gustu.




  • Pokój dziecka
  • Łazienka
  • Łazienka
  • Duże przeszklenia to największy atut salonu
  • Salon apartamentu pokazowego w Waterlane

Inwestycje

WaterLane

WaterLane

Waterlane

Gdańsk Długie Ogrody, ul. Szafarnia Mapa

36.2 do 173.6 m2
Powierzchnia
zakończona
Realizacja

Miejsca

Zobacz także

Opinie (76) 4 zablokowane

  • dd (3)

    pokoj dla dzieci bez zabwek....jak w sterylnym wariatkowie

    • 64 1

    • ale

      ale jest laptop - żeby się dzieciak nie nudził

      • 9 0

    • A dinozaura na tapczanie nie widzisz?! (1)

      to jest zabawka...

      • 0 6

      • to jest krokodyl z ikei

        • 11 0

  • (3)

    Falowiec jednak bardziej przytulny...

    • 79 13

    • mowisz (1)

      z wlasnego doświadczenia?

      • 3 6

      • Mowisz i masz ;-)

        • 6 0

    • hehe

      • 6 0

  • koszmar!!!

    Depresji można dostać w takim wnętrzu! Tu zapewne zatrudniony był architekt. Sorki, ale meble i dodatki z średniej klasy sklepu nadałyby wnętrzu lepszego klimatu.

    • 13 0

  • Dudnią o tym od dwóch lat

    coś kiepsko się sprzedają.

    • 11 0

  • Co za wies to wnetrze. Kto to projektowal? Bieda ze az piszczy w tym mieszkaniu jest wszystko brzydkie, kazdy element, mebel doslownie tragedia cos takiego pokazywac!

    • 14 0

  • słaby marketing - toż to miało być dla Fibaka?

    A Fibak w Polsce 1, może jeszcze kilku z podobną kasą... a teraz niby dla rodzinki z dziećmi... albo elita i Fibak, albo trochę zasobniejsza rodzinka z dziećmi...Ten Fibak to był strzał kulą w płot... Jeszcze ta reklama zewnętrzna we Wrzeszczu... Akurat ludzie pokroju Fibaka kupują mieszkanie, bo zobaczyli jakiś bannner ;-)Trzeba było wziąć listę 500 najbogatszych Polaków, do tego ludzi show biznesu i skierować do nich ekskluzywne oferty na wyłączność... A nie że Fibak ma się mieszać, sorki, z lepiej sytuowanymi Kowalskimi... Źle pomyślane, agencja przegięła...

    • 10 0

  • zdejmijcie ta naklejke z wc-rocca

    to tak jak ubrac buty z metkami i widac na kilometr,troche brak profesjonalizmu.ten kto to odbieral powinien wyleciec.....

    • 16 0

  • juz nawet reklamuja sie na tvn24 (1)

    • 15 1

    • Newsweek - waterlane

      w Newsweeku tez widziałem reklamy Waterlane :)

      • 6 1

  • 120 m za Ile???

    za 1,5 banki to powodzenia. dla naiwnych bo z Zachodu już nie kupują.

    • 17 0

  • beznadzieja!!!! jak poczekalnia w szpitalu.. do tego te obrazki ... błeee

    • 19 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Event w Audi City Gdańsk

warsztaty, dni otwarte

Otwarcie Lobster House Gdańsk

dni otwarte

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane