• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Otwarcie AD Loving Home - z miłości do wnętrz

Justyna Michalkiewicz
12 czerwca 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 
Gospodarz salonu - Przemysław Kuśmierek dumnie prezentuje nowo otwarty showroom Ad Loving Home w Gdyni. Gospodarz salonu - Przemysław Kuśmierek dumnie prezentuje nowo otwarty showroom Ad Loving Home w Gdyni.

Ponad 700 m kw. wypełnionych po brzegi prestiżowymi markami wnętrzarskimi. Meble tapicerowane i ogrodowe, a także elementy dekoracyjne do sypialni, kuchni i salonu. Wszystko podane w bardzo smacznej, eleganckiej i przestrzennej formie. Tak prezentuje się nowy showroom marki AD Loving Home przy ul. Legionów 112/15 zobacz na mapie Gdańska w Gdyni.



Marka rozwija się prężnie od prawie dwóch lat. Do tej pory, w  reprezentacyjnych lokalizacjach polskich miast, powstało 8 showroomów. Salon w Gdyni jako pierwszy posiada ofertę skierowaną głównie do projektantów i architektów. W ofercie znajdziemy m.in. produkty takich marek jak Almi Decor, Andrew Martin, Christian Lacroix, Kartell, Ralph Lauren i Rosenthal. W przeważającej mierze są to meble salonowe, czyli sofy, fotele, łóżka i stoły, a także porcelana, szkło oraz elementy dekoracyjne. Ideą i misją firmy jest kompleksowa oferta, której głównym celem jest spełnianie potrzeb wymagającego klienta.

Prestiżowe showroomy są:



- Chcemy, aby każdy klient otrzymał to, czego potrzebuje do swojego wnętrza. Jesteśmy otwarci na dyskusję, zmiany i nowe projekty. W salonie oferujemy meble oraz dodatki wnętrzarskie zarówno polskich, jak i zagranicznych prestiżowych marek. Z jednej strony prezentujemy wielkich światowych dostawców, a z drugiej polskie manufaktury, które produkują wyłącznie dla nas. W przyszłości planujemy zaprezentować koncept kuchenny oraz łazienkowy - mówi Jacek Cegłowski, prezes spółki AD Loving Home.

Gospodarzem trójmiejskiego salonu jest właściciel GSG Studio - Przemysław Kuśmierek. Młody architekt podkreśla, że potrafi zaprojektować każde wnętrze, co można zweryfikować w biurze projektowym gdyńskiego salonu. W nowym showroomie klienci znajdą nie tylko inspiracje, ale również profesjonalne porady wnętrzarskie.

- AD Loving Home to nie tylko miejsce, w którym sprzedajemy produkty. Chcemy stworzyć wyjątkową atmosferę, gdzie będziemy inspirować i doradzać naszym klientom. Mam nadzieję, że dzisiejszy wieczór odmieni życie kilku osób. Być może odnajdą państwo dla siebie wyjątkowe inspiracje. Serdecznie zachęcam wszystkich nie tylko do smakowania tego, co przygotował dla nas catering, ale także do smakowania wnętrz - mówił Kuśmierek witając gości.

W salonie znajdziemy ponad 10 000 produktów prestiżowych marek, zarówno polskich, jak i zagranicznych. Klientom będą doradzać architekci i styliści. W salonie znajdziemy ponad 10 000 produktów prestiżowych marek, zarówno polskich, jak i zagranicznych. Klientom będą doradzać architekci i styliści.

Uroczystość otwarcia nowego salonu prowadził Jerzy Snakowski. Catering przygotował szef kuchni restauracji Mon Balzac, Łukasz Ciesiński. Zamysłem były przekąski, które kolorystycznie wkomponują się w jasne wnętrza salonu. Ciesiński przygotował m.in. pucharki owocowe, ciasteczka z marynowanym dorszem, truskawką i parmezanem oraz mus z mango z łezką awokado, miętą oraz papryczką chilli. Ta ostatnia propozycja, chociaż pozornie słodka i orzeźwiająca, zaskakiwała mocną nutą ostrości.

Główną atrakcją wieczoru był koncert absolwentki Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku - Mileny Kanabus. Ta młoda, energiczna dziewczyna w towarzystwie Adama Pietrzaka, wyśpiewała kilka utworów, w wolnej interpretacji odnoszących się do aranżacji wnętrz. Pomagali jej w tym goście wydarzenia, którzy ze specjalnej komody wyciągali rekwizyty, stanowiące inspirację do kolejnych piosenek.

Jak zapowiada prezes firmy, Jacek Cegłowski - uroczystość, która odbyła się we wnętrzach gdyńskiego showroomu jest pierwszą z cyklu. W przyszłości planowanych jest więcej wydarzeń, promujących ideę, produkt i markę AD Loving Home.
Justyna Michalkiewicz

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (28) ponad 10 zablokowanych

  • (2)

    Na pierwszym zdjęciu jest mucha. Dalej nie oglądam.

    • 20 25

    • idz do okulisty (1)

      muchy nie było..

      • 0 3

      • Mucha jak byk,

        tuż pod brodą człowieka o irlandzkiej urodzie...

        • 6 0

  • Hmm..

    IKEA dla bogatych..
    Szkoda, że nie dla mnie :(

    • 27 6

  • Nie pasuje mi ta koncepcja do loftu w falowcu na Przymorzu. (2)

    Niestety.

    • 60 7

    • loft w falowcu??? (1)

      chyba cuś ci siem po..kręciło
      loft to przestrzen poprzemysłowa więc żaden falowiec

      • 2 21

      • To byłem ja...

        Nuta ironii... wiesz co to takiego ;) Miłego popołudnia :)

        • 44 1

  • Marketing made in China (2)

    "W ofercie znajdziemy m.in. produkty takich marek jak Almi Decor" Czyli Made in China za niebotyczne pieniądze ;) Przerost formy nad treścią !

    • 80 6

    • Z tą chińszczyzną w Almi D. przesadziłeś, ale faktem jest, że wiele rzeczy (identycznych lub prawie identycznych) można dorwać taniej, ale na to trzeba czasu i poszukiwań, które nie każdy ma. No i część osób chce mieć to coś - "tu i teraz". Dla takich osób są w/w sklepy.

      • 4 1

    • serdecznie zapraszamy :) na dziś 80% oferty marki to produkcja rodzima polska + europejska

      • 0 0

  • A te auta na ostatnim zdjęciu to po co? (1)

    Żeby sprawić wrażenie, że tu och! Ach! Ą! Ę!

    • 23 1

    • Miało trafić do galerii nie parkuj jak łoś

      • 5 0

  • Większość z tych produktów można kupić na aliexpress.

    Poza metką i nadmuchaną otoczką niczym się nie różnią.

    • 21 3

  • No i fajnie. Sukcesów życzę właścicielowi :)

    • 13 0

  • Prestiżowe marki prosto z Chin.

    Komu, komu?

    • 13 7

  • Piękne miejsce.

    Pewnie mnie nie stać, ale z ciekawości podjadę obejrzeć.

    • 6 2

  • Made china (1)

    Ehh, chińszczyzna w ładnym opakowaniu, rolo dla frajerów.

    • 7 4

    • już nie chińszczyzna :)

      • 0 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane

Inwestycje Deluxe

Gaja Park

Gaja Park

DORACO Investment

Gdańsk Żabianka, ul. Pomorska 68 Mapa

30 do 175 m2
Powierzchnia
w budowie
Realizacja
Monolit

Monolit

7 ogłoszeń

Herzinvest

Straszyn, ul. Marsa Mapa

223 do 268 m2
Powierzchnia
zakończona
Realizacja