• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowy Lexus kobiecym okiem. Otwarcie sezonu w Dworze Oliwskim

Alicja Olkowska
11 kwietnia 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 

W hotelu Dwór Oliwski, w specjalnie zbudowanym i przystrojonym tysiącami lampek namiocie, odbyła się premiera nowego modelu Lexusa NX 200t. Pokaz auta przyciągnął nie tylko fanów motoryzacji.



Tylko pozornie było to wydarzenie skierowane do męskiego odbiorcy. Ten wieczór zdominowała kobieca energia, którą dostrzec można było nie tylko w wystroju i oświetleniu wnętrza namiotu. Różowe barwy, delikatne alkohole, zdrowy catering oraz temat przewodni spotkania przypadły do gustu paniom spragnionym nowinek ze świata mody, urody i motoryzacji w kobiecym wydaniu.

- O Lexusie NX opowiada kobieta, więc będzie zwracała uwagę na zupełnie inne rzeczy niż mężczyźni. Dowiemy się z lekkim przymrużeniem oka, ile toreb zmieści się do bagażnika lub jakie kolory aut są obecnie najmodniejsze. I choć odbędzie się pokaz mody męskiej, to on również jest stworzony dla kobiet. Chcemy zachęcić panie, aby zainteresowały się wyglądem mężczyzn - opowiedziała o idei imprezy Agnieszka Fejfer-Wojeńska, współorganizatorka The Luxury Spot.

Chociaż na scenie działo się sporo, to wielu gości czekało przede wszystkim na pokaz premierowej wersji Lexusa NX. Jak zauważają znawcy, brawurową stylizacją karoserii bije on na głowę inne modele. Jego projektanci stworzyli auto, o którym marzy wielu kierowców. Wygięcia, przetłoczenia, załamania i mnóstwo ostrych krawędzi. To właśnie Lexus NX.

Przekąski niczym dzieła sztuki. Przekąski niczym dzieła sztuki.
Ale nie tylko elegancki samochód przyciągnął wzrok gości imprezy. Od początku wszyscy z zaciekawieniem zerkali na małe dzieła sztuki, pieczołowicie przygotowane pod czujnym okiem szefa kuchni restauracji w Dworze Oliwskim, Łukasza Cegłowskiego. I co ważne, wszystkie były dietetyczne, zatem okazały się smakową rozpustą bez wyrzutów sumienia.

- Bazowałem na produktach przede wszystkim zdrowych i wartościowych, czyli mąkach razowych i orkiszowych, suszonych owocach, musli oraz świeżych ziołach, takich jak rozmaryn, tymianek, szałwia, mięta oraz estragon. Wszystkie świetnie smakują i pozytywnie wpływają na trawienie. Zdecydowałam się również na owoce leśne, m.in. malinę, żurawinę i borówkę, które wzmacniają organizm w okresie wiosennego przesilenia. Zależało mi, aby pozornie banalne produkty wyeksponować i pokazać ich piękno. Są to małe, kolorowe porcje, ale o dużych kontrastach smakowych - opowiedział o swojej kulinarnej wizji szef kuchni.

Partnerzy The Luxury Spot, czyli Michał Nawrocki, właściciel Kliniki Stomatologicznej Nawrocki oraz Paweł Kubik, właściciel Gabinetu Medycyny Estetycznej Dr Kubik, opowiedzieli o najnowszych trendach w swojej dziedzinie. Miłym dla oka akcentem był pokaz amerykańskiej marki MCGregor. Kulminacją wieczoru była jednak loteria wizytówkowa, w której można było wygrać pełną metamorfozę przeprowadzoną przez partnerów wydarzenia.

- Główną nagrodą jest metamorfoza o wartości 11 tys. zł. Jest wyjątkowa, bo będzie miała swój ciąg dalszy, czyli będziemy mogli obserwować w social mediach jej rezultaty. Oprócz tego przygotowaliśmy dużo innych nagród, m.in. vouchery do SPA w Dworze Oliwskim czy upominki od Home&You - powiedziała Agnieszka Fejfer-Wojeńska.

Impreza cieszyła się sporym zainteresowaniem, więc kolejne odsłony wydają się tylko kwestią czasu. Organizatorom The Luxury Spot zależy, aby każde wydarzenie różniło się od poprzednich i skupiało wokół siebie jak najwięcej godnych zaufania partnerów.

- The Luxury Spot niesie w sobie ideę miejsc szczególnie polecanych i rzetelnych. Na organizowanych przez nas spotkaniach chcemy połączyć między sobą partnerów, którzy nie tylko oferują usługi na tym samym poziomie, ale są też sprawdzeni. Wybraliśmy do dzisiejszego wydarzenia partnerów, którzy są na bardzo wysokim poziomie. To właśnie oni wyprzedzają trendy, posiadają rzadko spotykany sprzęt i biorą udział w najlepszych szkoleniach - podsumowała wydarzenie Fejfer-Wojeńska.

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (33) 9 zablokowanych

  • Od kiedy Toyota RAV4 w ładniejszym opakowaniu jest "Prestiż"?

    Ogólnie żenada i śmiesznie to wszystko wygląda, napawanie się napuszonego towarzystwa przy psedo-prestiżowym dość przeciętnym aucie...

    • 9 3

  • matko jedynata jedna kobieta w okularach z blond kokiem dopietym wyglada jak mataka Johnego Bravo

    • 8 1

  • hm.

    słaba organizacja, sztywne towarzystwo. Nie podobało mi sie.
    Pochwała za jedzenie.

    • 3 3

  • Skandal, nie zaprosili mnie

    Pracuję już 70 lat na zaszczytne miano trendsettera, a jeszcze mnie nie zauważyli. Mam nadzieję, że przebiję się przed dziewięćdziesiątką.

    • 1 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane