Wyśpij się! W Gdyni otwarto hotel My Story, w którym zrobisz to efektywnie

"Wyśpij się" - to hasło przewodnie hotelu My Story, mieszczącego się przy al. Zwycięstwa 14Mapka w Gdyni, którego uroczyste otwarcie odbyło się w piątek 1 października. Prezentacja obiektu połączona była z degustacją autorskiej kuchni restauracji My Place, którą prowadzi Piotr Ślusarz.



To już drugi obiekt z rodziny marki "My Story". Pierwszy, od trzech lat funkcjonuje w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 53AMapka, oferuje 17 kameralnych apartamentów, położonych 100 metrów od plaży.

Hotele w Trójmieście



Po nowym hotelu My Story gości oprowadzali jego właściciele - Adam Rymarski i  Jolanta Darznik.
Po nowym hotelu My Story gości oprowadzali jego właściciele - Adam Rymarski i Jolanta Darznik. fot. Piotr Hukało/Trojmiasto.pl

Dobry sen to podstawa udanego biznesu



Ile godzin w ciągu doby przeznaczasz na sen?

więcej niż 8 17%
od 6 do 8 59%
od 4 do 6 22%
mniej niż 4 2%
zakończona Łącznie głosów: 1053
Zaprezentowany w piątek gdyński obiekt jest większy - posiada łącznie 59 pokoi w pięciu kategoriach. Hotel ma też do zaoferowania restaurację, sale konferencyjno-bankietowe, bar, siłownię, sauny, pokój masażu, club lounge z tarasem, business corner oraz parking, co z pewnością docenią goście biznesowi.

A że najbardziej efektywnie pracujemy, kiedy jesteśmy wypoczęci, zastosowano wiele rozwiązań technologicznych, pozwalających zapewnić gościom możliwie jak największy komfort snu.

Proces produkcji melatoniny mają wspierać odpowiednia kolorystyka wykończenia wnętrz oraz natężenie światła, zapach i dźwięki w pokoju. Dobry sen ma być też zasługą odpowiednio dobranych akcesoriów, jak hybrydowe poduszki, obciążające kołdry czy materace o różnej twardości. Myślą przewodnią usługi My Story Gdynia Hotel jest hasło: Wyśpij się.

Najmodniejsze tekstylia. Co wybrać?



Sen jako usługa, którą można sprzedać?



Zdaniem właścicieli hotelu My Story, sen to najważniejsza usługa, jaką można zaoferować gościom.

- Wchodzimy w nową erę potrzeb podróżujących - wyspać się, zregenerować, odpocząć wszystkimi zmysłami, odstresować - opowiada Adam Rymarski, właściciel My Story. - Tworząc My Story Gdynia zidentyfikowaliśmy odpowiednie środowisko rynku usług noclegowych, które maksymalizuje komfort pobytu. Samopoczucie wynikające z wyspania się i dobrze rozpoczętego poranka, stało się najważniejszym czynnikiem determinującym cały proces projektowania obiektu w Gdyni. Dlaczego? Dobry sen odpowiada za nasze zdrowie, wpływa na kreatywność, motywację, wydajność oraz buduje odporność.
- Blue Dream to pokój snu - tłumaczono gościom podczas zwiedzania. - W sam raz na krótki pobyt podczas lub po intensywnej i wymagającej pracy. W tym pokoju śpi się najdłużej, a o poranku wstaje dobrze wypoczętym. Pokój ten polecany jest osobom, których pobyt związany jest z wymagającą pracą lub dużym obciążeniem stresu.
- Blue Dream to pokój snu - tłumaczono gościom podczas zwiedzania. - W sam raz na krótki pobyt podczas lub po intensywnej i wymagającej pracy. W tym pokoju śpi się najdłużej, a o poranku wstaje dobrze wypoczętym. Pokój ten polecany jest osobom, których pobyt związany jest z wymagającą pracą lub dużym obciążeniem stresu. mat. prasowe

Sen ma zapach lawendy



Goście uczestniczący w uroczystym otwarciu gdyńskiego hotelu My Story mieli okazję osobiście przekonać się, w jaki sposób kompleksowo dba się o dobry sen. W powietrzu unosił się specjalnie skomponowany zapach, którego nutą dominującą była lawenda. Każdy z pokoi został wyposażony w elektroniczne panele, za pomocą których można sterować natężeniem dźwięku i światła.

Największe zainteresowanie zwiedzających wzbudzał, utrzymany w ciemnogranatowej kolorystyce, pokój Blue Dream. Barwa ta działa odprężająco na nasze receptory mózgu, spowalnia ciśnienie tętnicze krwi, przez co przebywanie w granatowym pomieszczeniu wycisza, relaksuje i pozwala na długi, regenerujący sen.

- Blue Dream to pokój snu - tłumaczono gościom podczas zwiedzania. - W sam raz na krótki pobyt podczas lub po intensywnej i wymagającej pracy. W tym pokoju śpi się najdłużej, a o poranku wstaje dobrze wypoczętym. Pokój ten polecany jest osobom, których pobyt związany jest z wymagającą pracą lub dużym obciążeniem stresu.

Ciekawe zawody: Stylista zapachu



Śpij najlepiej, jak się da



Docelowo pokoje hotelowe i pomieszczenia ogólnodostępne mają zostać wyposażone w publikacje dotyczące snu. Szczególnie te, które instruują, jak zapewnić sobie najwyższą jakość tego snu.

W ramach promocji obiektu, zarządzający planują też organizację cyklicznych wydarzeń poświęconych zagadnieniom snu.

- Chcemy aktywnie popularyzować dbałość o dobry sen, ponieważ wiemy, że jest on podstawową formą poprawy odporności organizmu i jego zdrowia, które w dzisiejszych czasach jest i powinno być priorytetem dla nas wszystkich- podkreśla Adam Rymarski, właściciel obiektu.

Opinie wybrane


wszystkie opinie (58)

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najnowsze

więcej artykułów »

Najnowsze wiadomości

Wydarzenia

Party with Fashion
Party with Fashion
pokaz
lis 19
piątek, g. 20:00
Gdańsk

Ogłoszenia polecane

Inwestycje Deluxe

Wzgórze Zielenisz

Wzgórze Zielenisz

Hossa

Gdynia Wiczlino, ul. Bernarda Myśliwka

197 do 265 m2
Powierzchnia
planowana
Realizacja
Apartamenty willowe Błękitna

Apartamenty willowe Błękitna

Kameralnie

Gdańsk Jelitkowo, ul. Błękitna

109 do 139 m2
Powierzchnia
zakończona
Realizacja
Budynek apartamentowy Sopot

Budynek apartamentowy Sopot

RWS Investment Group

Sopot Wyścigi / Karlikowo, ul. Na Wydmach

72 do 79 m2
Powierzchnia
w budowie
Realizacja