• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Włoskie marki na pokazie mody w Sopocie

Aleksandra Sobocińska
25 kwietnia 2014 (artykuł sprzed 10 lat) 
Kolekcja wiosna/lato 2014 Tru Trussardi pełna była nasyconych kolorów i tematycznych nadruków. Kolekcja wiosna/lato 2014 Tru Trussardi pełna była nasyconych kolorów i tematycznych nadruków.

Pokaz najnowszych kolekcji Pennyblack, Tru Trussardi, Deni Cler oraz Imperial Fashion przyciągnął do Zatoki Sztuki niemałe grono fanów włoskiej mody - i nie tylko. Co najbardziej zaskoczyło przybyłych na miejsce gości?



Pokaz, który odbył się w czwartkowy wieczór, otworzył występ trójmiejskiego zespołu Trio de Triville. Autorskie aranżacje utworów m.in. Grace Jones i Edith Piaf wprowadziły do Zatoki Sztuki ciepły, kameralny klimat. Stanowiły również doskonałe uzupełnienie pokazów Pennyblack i Tru Trussardi - acz szkoda, że trio nie grało również podczas prezentacji pozostałych dwóch marek.

Która kolekcja podoba ci się najbardziej?

Jako pierwsza na wybiegu pojawiła się kolekcja od Pennyblack - firmy, która powstała w 1978 roku we Włoszech.

- Filozofią marki jest nieustanne dążenie do idealnej kobiecej kreacji zarówno tej od święta, jak i tej na co dzień. Cechuje ją wierność wypracowanych na początku działalności wartościom, wysoka jakość produktów, odpowiedni stosunek jakości do ceny, precyzyjne krawiectwo oraz piękna kolorystyka - skomentował Aleksander Wicka, konferansjer wydarzenia.

- Pennyblack kieruje swoje kolekcje do samodzielnych, świadomych swojej jakości kobiet, które cenią sobie ponadczasowość i wyczucie stylu - dodał. Kolekcja damska była stonowana, elegancka, podyktowana włoskim szykiem. Propozycje na nowy sezon zostaną docenione przez te kobiety, które lubią grać kolorem i uniwersalnymi fasonami.

Następnie, na wybiegu pojawiły się dwie kolekcje (damska i męska) Tru Trussardi, zaprezentowane jednocześnie. Modelki wychodziły na wybieg na przemian z modelami. - W sezonie wiosna/lato 2014 projektanci marki chcieli podkreślić współczesny elegancki, dynamiczny wizerunek kobiety, przenoszący nas w bardziej ekskluzywne miejsca, na przykład do Saint Tropez - skomentował Wicka. - W tym sezonie w męskiej szafie nie może zabraknąć parki, czy skórzanej, kolorowej kurtki - dodał.

W kolekcji męskiej silnymi akcentami były doskonale skrojona sportowa marynarka wykonana z miękkiego materiału oraz zjawiskowy, pomarańczowy kombinezon damski (spodium). Mianem wisienki na torcie określiłabym jednak biały garnitur ze spodniami o modnym w tym sezonie szerokim kroju nogawki (o trendzie pisaliśmy TUTAJ).

Następnie na wybiegu pojawiły się nieco bardziej zachowawcze propozycje od Deni Cler. - W nowej kolekcji nie brakuje kobiecych spodni i żakietów, które można nosić do pracy, czy też kwiatowych spodni o designerskim sznycie - zapowiedział konferansjer. Mocnym akcentem kolekcji były przeróżnego typu torebki - niektóre biznesowe, doskonałe dla kobiety biznesu, inne dziewczęce i niewielkie, idealne na wieczorne wyjście do kina czy na kolację.

Ostatnim pokazem, który zaskoczył zgromadzonych gości niezwykłą choreografią, był Imperial Fashion. Modelki i modele wychodzili na wybieg w tym samym czasie i na końcu pozowali wspólnie, prezentują spójne stylizacje. Włoski szyk ustąpił miejsca wakacyjnemu luzowi. - Nastawcie się państwo na słodką inwazję pudrowego różu, mlecznej mięty, rozmytego błękitu, subtelnej lawendy i waniliowego żółtego - skomentował Aleksander Wicka. Spodnie o długości 3/4 z pięknym, kwiatowym nadrukiem, miętowy kardigan, czy też cienka, błękitna męska marynarka, to elementy garderoby, które chyba każdemu z uczestników wydarzenia na myśl przywiodły upalne lato i urlopowy luz.

Pokaz zorganizował magazyn Dolce Vita oraz Vida Verde.

Poza niemałą dawką doskonałej mody włoskiej, goście mieli również okazję zapoznać się z najnowszym projektem dewelopera Vida Verde - eleganckim osiedlem w Orłowie, które łączy w sobie uroki miasta i piękno natury.

- Osoby, które lubią otaczać się pięknymi rzeczami, zazwyczaj szukają ich w każdej dziedzinie życia. Stąd pomysł na połączenie pokazu mody z prezentacją naszej nieruchomości. To, że znajdujemy się nad samym morzem, dodatkowo spaja te dwa elementy - skomentowała Jolanta Starnawska z Vida Verde.

Uczestnicy wydarzenia mogli zakupić cegiełki na rzecz akcji charytatywnej Eliminate, będącej wspólnym projektem Kiwanis Interlational i UNICEF.

Miejsca

Zobacz także

Opinie (29) 7 zablokowanych

  • ... (2)

    A po co takie spendy? Czemu mają one służyć? Może kasę, którą wydaje się na tak płytkie i jałowe show nie wnoszące nic a nic dla nikogo (chyba że dla pseudocelebrytek z 3city, bądź dla pań niskich lotów, dla których moda jest sztuką przez duże "S") powinno się przeznaczyć na bardziej szczytne cele...wówczas wizerunek firm bardziej by chwycił za serce potencjalnego Klienta.

    • 16 16

    • no cos w tym jest-wystarczy popatrzec na te panie ogladajace- kiepsko ubrane, uczesane, makijaz tez wola o pomste

      a do tego czesc wielorybow...

      jak widac- PINIĄDZE TO NIE FSZYSTKO" jak to bylo w filmie...

      aha, niektore -zwlaszcza 1 - wcale nie maja kasy, tylko zaj dlugi, ale pozuja na bogate niezle

      • 4 5

    • a loteria?

      Przypomnę tylko, że podczas pokazu zbierane były cegiełki, które umożliwiały udział w losowaniu nagród. Cały dochód z "loterii" został przeznaczony na działania organizacji Kiwanis International. Nie widzę więc przeszkód, aby połączyć jedno z drugim.

      • 9 2

  • pokaz (1)

    Pokaz bardzo piękny zorganizowany przez magazyn Dolce Vita,atmosfera bardzo kameralna.Wreszcie coś ruszyło w Trójmieście. Dzięki organizatorom za miły wieczór.

    • 12 15

    • wypowiedziala sie osoba

      ktora najwidoczniej niewiele widziala w zyciu.

      Oczywiscie zycze poszerzania horyzontow :-)

      • 12 6

  • Pani ze zdjęcia bez e-papierosa? (1)

    • 10 3

    • loooooooooooooooooooooooool hahahah. Hipsterski gadżet hahahah

      • 1 2

  • Marki byly nimieckie nie wloskie

    • 6 3

  • we Włoszech jest mnóstwo marek, które mają super ubrania i dodatki

    a u nas tak, jakby istniały tylko 2-3, max 4...szkoda....

    • 5 3

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane