- 1 Zadbaj o włosy jak w azjatyckim salonie (3 opinie)
Włoskie marki na pokazie mody w Sopocie
Pokaz najnowszych kolekcji Pennyblack, Tru Trussardi, Deni Cler oraz Imperial Fashion przyciągnął do Zatoki Sztuki niemałe grono fanów włoskiej mody - i nie tylko. Co najbardziej zaskoczyło przybyłych na miejsce gości?
Pokaz, który odbył się w czwartkowy wieczór, otworzył występ trójmiejskiego zespołu Trio de Triville. Autorskie aranżacje utworów m.in. Grace Jones i Edith Piaf wprowadziły do Zatoki Sztuki ciepły, kameralny klimat. Stanowiły również doskonałe uzupełnienie pokazów Pennyblack i Tru Trussardi - acz szkoda, że trio nie grało również podczas prezentacji pozostałych dwóch marek.
- Filozofią marki jest nieustanne dążenie do idealnej kobiecej kreacji zarówno tej od święta, jak i tej na co dzień. Cechuje ją wierność wypracowanych na początku działalności wartościom, wysoka jakość produktów, odpowiedni stosunek jakości do ceny, precyzyjne krawiectwo oraz piękna kolorystyka - skomentował Aleksander Wicka, konferansjer wydarzenia.
- Pennyblack kieruje swoje kolekcje do samodzielnych, świadomych swojej jakości kobiet, które cenią sobie ponadczasowość i wyczucie stylu - dodał. Kolekcja damska była stonowana, elegancka, podyktowana włoskim szykiem. Propozycje na nowy sezon zostaną docenione przez te kobiety, które lubią grać kolorem i uniwersalnymi fasonami.
Następnie, na wybiegu pojawiły się dwie kolekcje (damska i męska) Tru Trussardi, zaprezentowane jednocześnie. Modelki wychodziły na wybieg na przemian z modelami. - W sezonie wiosna/lato 2014 projektanci marki chcieli podkreślić współczesny elegancki, dynamiczny wizerunek kobiety, przenoszący nas w bardziej ekskluzywne miejsca, na przykład do Saint Tropez - skomentował Wicka. - W tym sezonie w męskiej szafie nie może zabraknąć parki, czy skórzanej, kolorowej kurtki - dodał.
Następnie na wybiegu pojawiły się nieco bardziej zachowawcze propozycje od Deni Cler. - W nowej kolekcji nie brakuje kobiecych spodni i żakietów, które można nosić do pracy, czy też kwiatowych spodni o designerskim sznycie - zapowiedział konferansjer. Mocnym akcentem kolekcji były przeróżnego typu torebki - niektóre biznesowe, doskonałe dla kobiety biznesu, inne dziewczęce i niewielkie, idealne na wieczorne wyjście do kina czy na kolację.
Ostatnim pokazem, który zaskoczył zgromadzonych gości niezwykłą choreografią, był Imperial Fashion. Modelki i modele wychodzili na wybieg w tym samym czasie i na końcu pozowali wspólnie, prezentują spójne stylizacje. Włoski szyk ustąpił miejsca wakacyjnemu luzowi. - Nastawcie się państwo na słodką inwazję pudrowego różu, mlecznej mięty, rozmytego błękitu, subtelnej lawendy i waniliowego żółtego - skomentował Aleksander Wicka. Spodnie o długości 3/4 z pięknym, kwiatowym nadrukiem, miętowy kardigan, czy też cienka, błękitna męska marynarka, to elementy garderoby, które chyba każdemu z uczestników wydarzenia na myśl przywiodły upalne lato i urlopowy luz.
Pokaz zorganizował magazyn Dolce Vita oraz Vida Verde.
Poza niemałą dawką doskonałej mody włoskiej, goście mieli również okazję zapoznać się z najnowszym projektem dewelopera Vida Verde - eleganckim osiedlem w Orłowie, które łączy w sobie uroki miasta i piękno natury.
- Osoby, które lubią otaczać się pięknymi rzeczami, zazwyczaj szukają ich w każdej dziedzinie życia. Stąd pomysł na połączenie pokazu mody z prezentacją naszej nieruchomości. To, że znajdujemy się nad samym morzem, dodatkowo spaja te dwa elementy - skomentowała Jolanta Starnawska z Vida Verde.
Uczestnicy wydarzenia mogli zakupić cegiełki na rzecz akcji charytatywnej Eliminate, będącej wspólnym projektem Kiwanis Interlational i UNICEF.
Miejsca
Zobacz także
Opinie (29) 7 zablokowanych
-
2014-04-25 10:00
... (2)
A po co takie spendy? Czemu mają one służyć? Może kasę, którą wydaje się na tak płytkie i jałowe show nie wnoszące nic a nic dla nikogo (chyba że dla pseudocelebrytek z 3city, bądź dla pań niskich lotów, dla których moda jest sztuką przez duże "S") powinno się przeznaczyć na bardziej szczytne cele...wówczas wizerunek firm bardziej by chwycił za serce potencjalnego Klienta.
- 16 16
-
2014-04-25 14:21
no cos w tym jest-wystarczy popatrzec na te panie ogladajace- kiepsko ubrane, uczesane, makijaz tez wola o pomste
a do tego czesc wielorybow...
jak widac- PINIĄDZE TO NIE FSZYSTKO" jak to bylo w filmie...
aha, niektore -zwlaszcza 1 - wcale nie maja kasy, tylko zaj dlugi, ale pozuja na bogate niezle- 4 5
-
2014-04-25 11:00
a loteria?
Przypomnę tylko, że podczas pokazu zbierane były cegiełki, które umożliwiały udział w losowaniu nagród. Cały dochód z "loterii" został przeznaczony na działania organizacji Kiwanis International. Nie widzę więc przeszkód, aby połączyć jedno z drugim.
- 9 2
-
2014-04-25 08:58
pokaz (1)
Pokaz bardzo piękny zorganizowany przez magazyn Dolce Vita,atmosfera bardzo kameralna.Wreszcie coś ruszyło w Trójmieście. Dzięki organizatorom za miły wieczór.
- 12 15
-
2014-04-25 12:47
wypowiedziala sie osoba
ktora najwidoczniej niewiele widziala w zyciu.
Oczywiscie zycze poszerzania horyzontow :-)- 12 6
-
2014-04-25 07:13
Pani ze zdjęcia bez e-papierosa? (1)
- 10 3
-
2014-04-25 12:20
loooooooooooooooooooooooool hahahah. Hipsterski gadżet hahahah
- 1 2
-
2014-04-25 11:50
Marki byly nimieckie nie wloskie
- 6 3
-
2014-04-25 07:47
we Włoszech jest mnóstwo marek, które mają super ubrania i dodatki
a u nas tak, jakby istniały tylko 2-3, max 4...szkoda....
- 5 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.