Piękne ubrania renomowanych marek, eleganckie dodatki, ekskluzywna biżuteria i znakomita kuchnia śródziemnomorska, czyli wszystko to, co kochają kobiety. Tak wyglądała impreza Transatlantic Women's Party zorganizowana tylko dla kobiet w gościnnych progach sopockiej restauracji White House.
Założeniem Małgorzaty Tuszyńskiej, właścicielki agencji reklamowej Admar Galicja, organizatorki imprezy, było, aby damski wieczór okazał się prawdziwą perełką dla wszystkich kobiet ceniących sobie luksus i dobry styl. Nic więc dziwnego, że restauracja White House wypełniła się do ostatniego miejsca. Na początek zaprezentowano kolekcję odzieży marki Redgreen - sportowa elegancja, marynistyczne inspiracje i bardzo kobiece kroje przypadły paniom do gustu. Zachwyt wzbudziły także kreacje z gdyńskiego butiku Sandro, szczególnie piękne, barwne sukienki, spódnice i tuniki dedykowane paniom, które lubią podkreślać swoją kobiecość. Mimo, że po lecie zostało ledwie wspomnienie to prezentacja strojów kąpielowych i odzieży plażowej ekskluzywnej marki Pain de Sucre wprowadziła zgromadzonych gości w świat gorących tropików.
O oprawę kulinarną zadbał
Constant - Michel Labarre, francuski mistrz sztuki kulinarnej, nowy szef kuchni restauracji White House. Na stołach królowała kuchnia śródziemnomorska, czyli znakomite owoce morza i ryby. Nie zabrakło także prezentacji produktów luksusowych,
apartamentowca Transatlantyk, biżuterii Kate & Kate, okularów z firmy Wolnik, samochodów marki Jeep będących w ofercie nowego dilera marki, firmy Auto Plus, czy też usług gdyńskiej kliniki medycyny estetycznej Maestria.