• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Tłum w Grandzie. Siła przyciągania Versace

Aleksandra Sobocińska
22 marca 2014 (artykuł sprzed 10 lat) 
Jedna z propozycji Versace na sezon wiosna/lato 2014. Czy to dla tego pokazu do Granda przybyło 600 gości? Jedna z propozycji Versace na sezon wiosna/lato 2014. Czy to dla tego pokazu do Granda przybyło 600 gości?

Piątkowy wieczór fanów mody podzielił na dwie grupy - pierwsza przybyła do CSG na Galę Amber Look Trends & Styles, druga zgromadziła się tłumnie na pokazie mody w Sofitel Grand Sopot, gdzie zaprezentowano najnowsze kolekcje Versace, Escada Sport i Patrizia Pepe oraz zaprezentowano marki Emanuel Berg i Kate&Kate.



Sala balowa Granda szybko wypełniła się gośćmi. Osoby, które przybyły przed czasem, mogły liczyć na miejsce siedzące przy samym wybiegu, natomiast spóźnialskich zaskoczyła spora kolejka do wejścia. Okazało się bowiem, że do hotelu przybyło 600 gości, a nie - jak przewidywano - 400. Ta liczba przerosła oczekiwania organizatorów. Większość gości pokaz obserwowała na stojąco, w niemałym ścisku.

Która z marek najlepiej odzwierciedla twój gust?

- Gości oczekujących świeżości i nowych trendów przyciągnęły ciekawe marki, z Versace na czele oraz piękno nadmorskiego hotelu, czyli klasyka stylu. Nie spodziewaliśmy się 100-procentowej frekwencji, to rzadko spotykane. Liczba przybyłych gości świadczy o dużym zapotrzebowaniu na tego typu wydarzenia w Trójmieście - skomentowała Agnieszka Fejfer-Wojeńska, specjalistka ds. marketingu i PR magazynu Dolce Vita, który był organizatorem pokazu

Przed pokazami na skrzypcach elektrycznych zagrała Alexa. Imprezę poprowadziła Monika Goździalska. Kolekcja Escada Sport pojawiła się na wybiegu jako pierwsza.

- Escada Sport zaspokaja potrzeby klientów oczekujących komfortowej, ale jednocześnie wysokiej jakości odzieży sportowej i weekendowej. Kolekcje skierowane są do kobiet poszukujących w stroju elegancji i komfortu - tak pokaz zapowiedziała Monika Goździalska Na wybiegu pojawiły się soczyste kolory i lekkie tkaniny - kwintesencja sportowej elegancji we współczesnym wydaniu.

Barbara Zaborowska, właścicielka Olimpia Group oraz Francis Lapp, prezes Sunreef Yachts wraz z małżonką. Barbara Zaborowska, właścicielka Olimpia Group oraz Francis Lapp, prezes Sunreef Yachts wraz z małżonką.
Następnie zaprezentowano kolekcję marki Patrizia Pepe.

- Głównym trendem jest sportowy styl z przewagą czystej bieli. Wiosną modne będą też wzorzyste zestawy w wersji total look. Obok pasteli i stonowanych kolorów pojawią się mocne barwy, które już od jakiegoś czasu są prawdziwym hitem sezonu - skomentowała konferansjerka. Ta kolekcja najbardziej przypadła mi go gustu. Przeplatały się w niej najważniejsze trendy sezonu wiosna/lato 2014 - printy, pastele, biel i czerń oraz motywy kwiatowe, a wszystkie propozycje były odzwierciedleniem włoskiego szyku.

Kolejnym punktem był występ wokalistki, Doroty Stefańskiej, która zaprezentowała dwa utwory. Muzyka na żywo stanowiła doskonałe preludium dla pokazu Versace. - Wyimaginowana kobieta od Versace Collection w kolekcji wiosna - lato 2014 to wakacyjna towarzyszka podróży, która przemierza Stany Zjednoczone, poprzez Kalifornię i Florydę. Kolekcja wiosna - lato 2014 to wakacyjny look kobiety cieszącej się latem, wakacjami i życiem. Obok bieli i czerni pojawiają się kolory takie jak magnetyczny niebieski, srebrny, miętowy, żółty, liliowy, czerwony i kolor cherry - powiedziała Goździalska. W kolekcji nie zabrakło charakterystycznych dla marki bogatych nadruków, jednak pojawiła się w niej również ponadczasowa klasyka.

Swoje kolekcje zaprezentowali też Emanuel Berg i Kate&Kate. W ostatniej części spotkania, na scenie pojawiła się Paulina Papierska, finalistka pierwszej edycji Top Model oraz - od niedawna - ambasadorka marki Wibo.

Głównym partnerem pokazu była firma Olimpia Group oraz jej właścicielka, Barbara Zaborowska.

W kuluarach nie brakowało kąśliwych uwag o ponadprogramowej liczbie gości. Faktycznie, przemieszczanie się w tłumie nie należało do komfortowych, jednak sam pokaz był doskonale zorganizowany. Oby ogromne zainteresowanie wydarzeniem sprawiło, że podobnych pokazów mody będzie w Trójmieście znacznie więcej.

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (126) 8 zablokowanych

  • Na plus (3)

    To kolejna udana impreza w wykonaniu Dolce Vita. Było dużo ludzi, ale to bardziej na plus - widocznie jest duże zapotrzebowanie na takie eventy w Trójmieście. Super nagrody, pyszna kawa - chwali się, że to nie tylko pokaz mody.

    • 22 14

    • Klientka

      Zgadzam się

      • 5 3

    • kontra (1)

      A ja się nie zgadzam, było dramatycznie... jaki magazyn taki pokaz...

      • 3 0

      • kontra

        było bardzo fajnie

        • 0 1

  • Pokaz mody

    Super! Bardzo mi sie podobało. Jak zawsze kolekcja Patrizia Pepe rewelacja! Piękne modelki i urocza Pani prowadząca:) ludzi bardzo dużo, ale w pokazie to zupełnie nie przeszkadzało! Pozdrawiam.

    • 17 10

  • Było rewelacyjnie :) Dziękujemy Dolce Vicie i Olimpia Group

    Pokaz przygotowany był bardzo profesjonalnie, niesamowite stylizacje, ciekawy program, wszystko dopięte na ostatni guzik. Owszem grono miłośników mody , dopisało w delikatnym nadmiarze, ale uważam, że to wielki plus dla organizatora - gdyż to właśnie Dolce Vita jako jedna z niewielu w pionierski sposób udowadnia, że takich imprez powinno być znacznie więcej. Ponadto nie zgadzam się z opinią, że to antyreklama dla Grand Hotelu, bo jego obsługa udowodniła, że wspólnie z organizatorem jest w stanie sprostać każdej sytuacji.

    To był bardzo miły wieczór, może trochę gorący, ale na szczęście, pierwsza wiosenna burza nieco ochłodziła klimat :)

    Gratuluję pomysłu i realizacji :)

    • 20 12

  • rewelacyjny wieczór (3)

    Pokaz był przygotowany pefekcyjnie, kolekcje przedstawione na pokazie poprostu bajka :) Wszystko było idealne, szykowne i eleganckie, może i ludzi za dużo ale to świadczy tylko i wyłacznie o popularności magazynu Dolce Vita :) ja jestem zachwycona :) jak sie komus nie podobało to trundo, jego strata :)

    • 19 10

    • Dolce Vita (1)

      Właśnie z tego forum dowiedziałam sie ze jest taki magazyn jak Dolce Vita. Nigdy wcześniej go nie widziałam a mieszkam w Sopocie, na mieście bywam często

      • 6 0

      • Dolce Vita

        https://www.facebook.com/dolcevitamagazyn

        • 2 4

    • moja strata

      Mi się nie podobało i faktycznie moja strata. Strata czasu i nerwów.

      • 2 1

  • tym razem (4)

    Już nie pierwszy raz zaobserwowałem, że takie przedsięwzięcie składa się z paru bazowych elementów, które są kluczem do pozytywnej oceny zarówno ze strony organizatorów jak i klientów takiej imprezy. Jednym z filarowych elementów były marki, które widniały w tytule imprezy i wyszły z niej obronna ręką. Kolekcje odpowiednio stonowane, wystarczająca ilość i na plus kolejność, którą zakończyło Versace głównego pokazu.Miejsce na taką imprezę pomaga wczuć się jeszcze bardziej w prezentację.Z pokazu na pokaz nagród dla niezadowolonych z niczego gości coraz więcej. Gdyby goście oprócz wykwintnych kreacji zachowali poziom podczas wręczania podarunków, zamiast plądrować bufet nie czuł bym się jak na jarmarku.No tak ale każdy wie po co tam przybył. Pokaz płynie był przeplatany pokazem umiejętności Skrzypaczki w wersji elektronicznych podkładów, który ładnie podkreślał kolekcje Patrizia Pepe. Pani wokalistka z niezłym temperamentem trafnie dopełniała nowoczesne brzmienie skrzypiec. Po całości zaproszono gości na poczęstunek a raczej to co z niego zostało, za co nie można obwiniać organizatorów tylko kraj w którym żyjemy i publikę jaką mieli zaszczyt zaprosić. Na uwagę zasługuje kawa, która wykorzystała czas i warunki żeby pokazać klientowi, że jakość idzie w parze ze standaryzacją serwowania.Jak już widać z dostępnych środków i dobrego rozplanowania można zrealizować ładny pokaz ale zawsze będzie występował czynnik w postaci gościa, który w ogóle nie powinien się zjawić na takiej imprezie.Mam nadzieję, że następny pokaz odbędzie się w gronie bardziej wartościowych ludzi, którzy to docenią i potrafią w pełni wykorzystać poświęcony im czas. Dla mnie na plus: modelki, modele
    Oświetlenie
    atrakcje muzyczne
    ogółem przedstawiona kolekcja
    Możliwość wymienienia poglądów przy dobrej kawce.
    Druga połowa na minus to:
    49% ludzi, którzy powinni usłyszeć po przyszłym pokazie, że było zacnie od pani ekspedientki przykładowej marki dla której również zabrakło zaproszenia.
    1% trzeba poświęcić na akustyke, która nie ograniczała kontaktu z publicznością ale po odpowiedniej kalibracji pozwoliła by bardziej cieszyć się atrakcjami muzycznymi i podkreślić podkład na wybiegu dla modeli.
    Widać, że Dolce Vita wie o co w tym chodzi i jak wyeliminują na przyszłość tzw negatywny czynnik to na kolejne pokazy nie wiem czy sam dostanę zaproszenie;)
    Pozdrawiam

    • 16 8

    • Co to jest filarowy element (1)

      ?

      • 2 1

      • Np. Filarowym elementem dzisiejszego dnia dla Ciebie może być zabranie wiersza w dyskusji na tym forum.
        Pozdrawiam.

        • 1 2

    • Fanka

      Bardzo trafna opinia.Gratulacje dla magazynu.

      • 4 3

    • Bardzo trafne przemyślenie.

      • 5 2

  • Amatorstwo (2)

    Niestety organizacyjnie to amatorstwo. 3/4 ludzi w ogóle nie powinno sie tam znaleźć. Imprezę ratowaly jedynie kolekcje chociaż choreografia pokazów pozostawiala wiele do życzenia a modelki wzięte chyba z łapanki, co w sumie nie dziwi bo wszystkie najlepsze chodziły tego wieczoru na Amberifie.

    • 16 17

    • celebrytki

      3/4 ludzi to "butikowe celebrytki zaproszone przez B.Z.Przyszły na plotki, drinki i poczęstunek . Wygl adało to tak jakby te bogaczki były spragnione alkoholu i jedzenia. Organizatorzy stanęli na wysokości zadania.Gratulacje dla Dolce VITA

      • 1 3

    • Bezczelność...to już haterstwo się włączyło

      • 1 5

  • Jestem pełna podziwu.. gratuluje i dziękuję...

    Chciałam serdecznie podziękować za możliwość uczestniczenia w piątkowym pokazie mody zorganizowanym przez Dolce Vita - niezwykłe przeżycie...styl i szyk..a jednocześnie tak normalnie i naturalnie...chociaż to Grand:). Tłum niesamowity, to fakt...lecz to zdecydowanie świadczy o dużym sukcesie pokazu i Magazynu DV. Dziękuję i gratuluje!

    • 18 10

  • uczestniczka (3)

    Byłam, widziałam,Gratuluję Dolce Vita.Wspaniali i uczciwi młodzi ludzie zorganizowali bardzo piękny pokaz.Każdy z gości chcial zobaczyć pokaz, stąd dużo ludzi.Wniosek:więcej takich pokazów w Sopocie.Dziękuję i jeszcze raz gratuluję.DV

    • 15 7

    • Muzyczka (1)

      Bardzo przyjemny wieczór.Pokaz ładny a czasopismo Dolce Vita super.Gratulacje dla organizatorów.Pani Alexa i pani Stefańska-super a prowadząca wyglądala .wspaniale.Pokaz profesjonalny.

      • 5 1

      • organizacja pokazu przez "Dolce Vita" bardzo dobra, tylko Ci goście spragnieni barowych prezentacji a nie głównego menu....

        • 3 1

    • Ma Pani rację, organizacja pokazu i wystrój sali bardzo udany, prezentowane suknie bardzo ładne, publiczność (część) zawiodła, ważniejszy był bar niż podziwianie prezentowanych modeli. Bar należy otwierać po pokazie, i konieczna selekcja zaproszonych gości.

      • 4 0

  • brawo Dolce Vita

    uczestniczyłem na pokazie i cóż, przygotowanie organizacyjne przez Dolce Vita bardzo profesjonalne, wystrój sali bardzo miły, prowadząca naturalna miła osoba, elegancka ładnie się prezentowała (opinia męska, a nie zawistnych kobiet), tylko pewna część gości szczególnie młodych bardziej była zainteresowana darmowym poczęstunkiem. Konieczne w przyszłości bardziej selektywne zapraszanie gości. Było miło, brawo organizatorzy i wystawcy ......

    • 16 7

  • Brak szacunku! (3)

    Kilka dni wcześniej otrzymałam zaproszenie, potwierdziłam obecność przed wyznaczonym terminem, przyszłam i niestety dowiedziałam się, że "nie ma już miejsca"! Jak to jest możliwe przy rozdawaniu zaproszeń???!!! Gdyby to była impreza otwarta, to rozumiem, ale ma to znaczyć, że rozdano dwa razy więcej zaproszeń niż było miejsc?! To skandal i brak szacunku do ludzi i ich czasu! Takich jak ja była cała masa, to nie do pomyślenia. Organizator powinien już nigdy nie organizować żadnej imprezy, a do wszystkich osób, którym wcześniej dał zaproszenia, powinien wysłać przeprosiny za ścisk, jaki zafundował tym co weszli i za zmarnowany czas dla tych, co nie weszli. Grand hotel nadszarpnął tylko swoją markę godząc się na współpracę z tak niekompetentnymi ludźmi. Żenada!

    • 23 11

    • (2)

      Dopiero o 19.40 Zarząd Grand Hotelu zaprzestał wpuszczania na pokaz. Gratuluję etykiety i spóźnienia !..to jest brak klasy kiedy się przychodzi po czasie.

      • 6 4

      • Spóznienie każdemu się może zdarzyć

        nie tobie oceniać, czy tej osobie brak etykiety

        sama jestem punktualna
        a zdarzyło mi się spóźnić odebrać przyjaciela z lotniska, bo był wypadek na Słowackiego

        i zamiast jechać z domu 14 minut,
        jechałam prawie 50

        • 1 3

      • zadziwiająca teoria "b"!

        "jakby ktoś był punktualnie, to by wszedł"... otóż jakby wszyscy zaproszeni przyszli punktualnie na 19, to taka sama ilość osób NIE ZOSTAŁA BY WPUSZCZONA, tylko że zamiast o 19:40 stałoby się to o 19:05

        • 1 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane