wiadomości - Aktualności

stat

Sopot Wave po raz kolejny zamknął sezon

Najbardziej atrakcyjne wizualnie, jak co sezon, okazały się pokazy mody. Na wybiegu zobaczyliśmy najnowsze kolekcje znanych marek odzieżowych Marella, Patrizia Pepe, Liu Jo, Max&Co, stylizacje włoskiej projektantki Eleonory Portera oraz typowo letnią kolekcję Ramatuelle Beachwear.
Najbardziej atrakcyjne wizualnie, jak co sezon, okazały się pokazy mody. Na wybiegu zobaczyliśmy najnowsze kolekcje znanych marek odzieżowych Marella, Patrizia Pepe, Liu Jo, Max&Co, stylizacje włoskiej projektantki Eleonory Portera oraz typowo letnią kolekcję Ramatuelle Beachwear. fot. Lucyna Pęsik/Trojmiasto.pl

To już niemal tradycja, że wiosną Sopot Wave otwiera, a jesienią zamyka sezon żeglarski w Trójmieście. Po raz kolejny impreza odbyła się w sopockim hotelu Sheraton, a wzięło w niej udział kilkuset zaproszonych gości.



Jesienna edycja Sopot Wave ponownie odbyła się we wspomnianym hotelu, ale organizatorzy zdecydowali się na inną, dużo bardziej przestronną salę. Teraz wybieg dla modelek oraz bary ustawiono blisko siebie, dzięki czemu goście nie musieli wybierać między pokazem mody a towarzyskimi rozmowami w strefie gastronomicznej. Kolejną zmianą było rozdzielenie imprezy na dwie części: oficjalną w Sheratonie i after party w klubie Tan.

Najbardziej atrakcyjne wizualnie, jak co sezon, okazały się pokazy mody, które zapowiedziała prowadząca wydarzenie aktorka znana m.in. z filmu "Wiedźmin" i serialu "Na Wspólnej", Grażyna Wolszczak. Na wybiegu zobaczyliśmy najnowsze, jesienno-zimowe kolekcje znanych marek odzieżowych: Marella, Patrizia Pepe, Liu Jo, Max&Co, stylizacje włoskiej projektantki Eleonory Portera oraz typowo letnią kolekcję Ramatuelle Beachwear. Ta ostatnia wywołała wśród gości największy aplauz ze względu na obecność uroczych i zaskakująco profesjonalnych małych pomocników.

Po modzie plażowej przyszedł czas na marki odzieżowe, które znajdziemy w CH Klif. Pierwsze dwie, czyli Marella i Patrizia Pepe, reprezentowane są w Trójmieście od ponad 20 lat przez Olimpia Group.

Jesienna kolekcja Marelli to przede wszystkim odpowiedź na potrzeby współczesnej, świadomej swojej wartości kobiety. Znajdziemy w niej nawiązania do lat 90., ale też klasyczną i ponadczasową elegancję, widoczną w biało-czarnych kreacjach oraz wręcz bajkowe, intensywnie czerwone i kobiece sukienki.

Zaś Patrizia Pepe, której twarzą niedawno została piosenkarka Dua Lipa, w tym sezonie postawiła na niepowtarzalne i ekskluzywne kurtki, które zwracają na siebie uwagę oryginalnymi dodatkami, m.in. pokrytymi diamentami guzikami, złotą koronką czy zdobionym haftem. Całości dopełniły luksusowe akcesoria.

Marka Liu Jo, stworzona dla nowoczesnych kobiet, postawiła na śmiałe i zawsze modne trendy. Uczestnicy pokazu zobaczyli oryginalne kreacje, w tym płaszcze, podkreślające kobiece kształty jeansy oraz propozycje sportowe, które udowadniają, że sportowa kolekcja może być także modna i szykowna.

Natomiast jesienna kolekcja Max&Co to ukłon w stronę wielkomiejskiego życia, pełnego ruchu i planów, których nie zepsuje nawet ponura aura. To czas ciepłych, eleganckich płaszczy i kurtek, ciekawie zdobionych bluzek, dziewczęcych sukienek i delikatnej biżuterii.

Nowością był pokaz stylizacji projektantki Eleonory Portera, której kreacje pokochali włoscy celebryci. Zaprezentowana, pięknie zdobiona kolekcja, wyróżniała się oryginalnymi aplikacjami, kontrastującymi ze sobą barwami oraz sukienkami dla kobiet, które lubią zwracać na siebie uwagę.

Organizatorzy nie zapomnieli również o miłośnikach żeglarstwa. Między pokazami mody ogłoszono zwycięzców Biznes Ligi Żeglarskiej (zwyciężyła drużyna D.A.D Sportswear/Security Expert), a oficjalną część zamknęło wręczenie nagród najlepszym uczestnikom Sopot Wave Regatta. Trzecie miejsce zajęła drużyna Sanhaus, drugie BMG Goworowski, a na podium stanęła ekipa Lions Bank. Następnie organizatorzy Sopot Wave i wydawcy trójmiejskich magazynów "Prestiż" i "W Ślizgu", Michał StankiewiczJakub Jakubowski, zaprosili gości na ciąg dalszy imprezy w klubie Tan, gdzie główną atrakcją był koncert Pauliny Czapli, finalistki programu "Must be the music".

Organizatorzy przygotowali również gratkę dla fanów motoryzacji. Diler BMG Goworowski zaprezentował cztery luksusowe auta: w sali głównej sportowy model AMG GT, w foyer Mercedesa klasy E, cabrio oraz dwie limuzyny najnowszej klasy S, z których jedna została pokryta przez firmę Ceramic Pro ceramiczną powłoką zabezpieczającą samochód.

Wstęp na Sopot Wave ponownie był bezpłatny, ale wymagane było zaproszenie.

Dodaj zdjęcie do artykułu

Opinie (16)

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

Klikając "wyślij", akceptujesz regulamin dodawania opinii.
zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najnowsze artykuły

wydarzenia