• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Restauracje hotelowe oferują dania na wynos

Katarzyna Lepianka-Głuszkiewicz
21 marca 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Restauracje hotelowe zdecydowały się na poszerzenie swojej oferty o dania na wynos. Restauracje hotelowe zdecydowały się na poszerzenie swojej oferty o dania na wynos.

Hotele i restauracje w hotelach przechodzą trudny okres. Zmusza ich do zmian, zadbania o bezpieczeństwo gości, a czasami również motywuje do wprowadzenia nowej oferty. W sytuacji spowodowanej przez koronawirusa wiele obiektów zmienia swój standardowy sposób działania, a tym samym np. hotelowe restauracje wprowadzają możliwość zamówienia jedzenia do domu.



Czytaj też: Jedzenie na telefon: testujemy dania zamówione do domu

Czy teraz chętnie zamawiasz dania na wynos?

W większości hoteli wprowadzono dodatkowe środki ostrożności. Systematycznie dezynfekowane są miejsca zarówno w pokojach, jak i częściach wspólnych. Naczynia myte są w wyparzarkach po każdym użyciu, a pracownicy używają rękawiczek i odzieży ochronnej. W hotelach ustawiono również środki dezynfekujące dla gości.

Dyskusyjnie wygląda kwestia spa: wiele hoteli decyduje się na zamknięcie tej strefy, jednak niektóre stawiają głównie na dezynfekcję i ograniczenie liczby osób korzystających ze spa w jednym czasie.

Ze względu na ograniczenie kontaktu między gośćmi, wprowadzono darmową usługę "room service", dzięki której wszystkie posiłki podawane są do pokoi gości bez dodatkowej opłaty.

- W tych trudnych czasach, kiedy nic nie jest pewne, również i my dostosowaliśmy nasze działania do obecnej sytuacji. Naszym gościom zapewniamy śniadania dostarczane do pokoi, zaś w ciągu dnia mogą oni skorzystać z oferty Baru 512, w której każdy gość znajdzie coś dla siebie. Dania wydajemy jedynie na miejscu tak, by goście mogli w spokoju, w hotelowym lobby skonsumować zamówienie - mówi Krzysztof Gbur, manager ds. marketingu w hotelu Sheraton Sopot.
  • Większość hoteli wprowadziła dodatkowe zabezpieczenia mające na celu poprawić bezpieczeństwo gości.
  • Restauracje hotelowe zdecydowały się na poszerzenie swojej oferty o dania na wynos.
  • Większość hoteli wprowadziła dodatkowe zabezpieczenia mające na celu poprawić bezpieczeństwo gości.

Dania na wynos z restauracji hotelowych



W Hotelu Sopot działa Restauracja No.88, która wychodząc naprzeciw oczekiwaniom gości, wprowadziła możliwość zamówienia dań na wynos z odbiorem osobistym. Zamówienia można składać ze skróconej karty menu.

- W naszej hotelowej Restauracji No. 88, w obliczu obecnej sytuacji, w trosce o bezpieczeństwo naszych gości, uruchomiliśmy możliwość zamówienia dań na wynos z odbiorem osobistym. Nasz szef kuchni, Rafał Błoński, przygotował skrócona kartę, którą można znaleźć na naszej stronie internetowej. Są tam m.in owoce morza, burgery, sałatki, a także zupy. Zamówienia przyjmujemy na wybraną godzinę telefonicznie. Sugerujemy płatności wyłącznie kartą - opowiada Jakub Bałazy, Marketing Manager Hotelu Sopot.
Domowe dania z dostawą do domu oferuje Restauracja Brovarnia. W menu znajdziemy klasyki polskiej kuchni (żurek, pierogi ruskie lub z gęsiną, udko z kaczki z kopytkami), jak również sałatkę z szarpaną wołowiną albo kurczakiem i grillowanymi warzywami, dorsz z ziemniakami czy żeberka BBQ. A na deser domową szarlotkę.

Taką możliwość wprowadziła również restauracja Hotelu Haffner w Sopocie, informując klientów:

- Świadczymy usługę dań na wynos i w tym celu została przygotowana specjalna karta menu. Dla gości aktualnie przebywających w hotelu wszystkie dania, łącznie ze śniadaniami są serwowane w formie room service przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa oraz higieny. Zamówienia przyjmowane są telefonicznie, a dania o ustalonej godzinie pozostawiane pod drzwiami pokoju - mówi Rafał Starobrat, Dyrektor Sprzedaży w Hotelu Haffner.
Restauracje związane z hotelami, które obecnie nie oferują dań gościom, starają się wykorzystywać ten czas produktywnie, nawiązując współpracę z lokalnymi firmami lub pomagając innym.

- Szefowie Rafał KoziorzemskiMarcin Popielarz wykorzystują ten czas na intensywną współpracę z lokalnymi partnerami. I tak wypiekają chleby dla Zakwasowni, tworzą proste przepisy na bazie warzyw dla Lilu Fruits oraz produkują autorską linię produktów wegańskich, która już niebawem będzie dostępna w naszym sklepie internetowym. W międzyczasie starają się wspierać Pomorskie Szpitale, przygotowując jedzenie dla lekarzy - mówi Marta Dworak, PR&Marketing Manager restauracji Biały Królik.
Restauracje wspierają lekarzy

Zarówno gości hotelowych, jak i zamawiających dania na wynos, zachęca się do płacenia bezgotówkowego.


  • Restauracje hotelowe zdecydowały się na poszerzenie swojej oferty o dania na wynos.
  • Restauracje hotelowe zdecydowały się na poszerzenie swojej oferty o dania na wynos.
  • Restauracje hotelowe zdecydowały się na poszerzenie swojej oferty o dania na wynos.

Miejsca

Zobacz także

Opinie (93) ponad 10 zablokowanych

  • Kupujcie, kupujcie

    Ile wlezie. Za kilka miesięcy przez to, co się dzieje, kasa się skończy i zęby w parapet. Ale "ratujmy restauracje", logiczne, nie?

    • 9 1

  • a co ma Dania (1)

    do naszych restauracji?

    • 7 1

    • A to że gości z Dani traktuje się lepiej ! ,niż swojego lokalnego mieszkańca dającego również dobre napiwki !

      • 5 0

  • Ochyda

    Restauracje pozbywają sie teraz zapasów i "schodzą ze stanów" tak potocznie mówiąc.Jedzenie jest stare i nie dobre.Zamówiłam ostatnio jedzenie z 2 różnych knajp i to było po prostu STARE !!!! Składniki na pizzy nie świeże a i krewetki w makaronie dziwnie smakowały.Także nie polecam absolutnie.Lepiej pójść do sklepu,zrobić zakupy i pichcić samemu w domku.Pozdrawiam ciepło !

    • 12 3

  • zwolnic z kosztów i zamknąć obiekt na okres pewien. potem wznowic . tak sie robi w cywilizowanym kraju ktoremu zalezy na bezpieczenstwu. no ale polska woli pozyczyc kase a potem trzeba oddać i to z odsetkami. wiec sie nie oplaca brac tych zasiłków. a hotele walcza bo musi byc przychod to sa otwarte i spa tez. głupota i narazanie zdrowia gości ale co zrobić. tu kasa rządzi a nie rozum

    • 2 1

  • wszystkie hotele powinny byc pozamykane przynajmniej te największe w Sopocie!!

    • 5 0

  • przed kryzysem 50 za kotelcika

    powiem krotko, z oferta czekajcie na norwegow, szwedow, niemcow i nowych ruskich

    • 11 0

  • Dziękuję wole swoją kuchnię.

    Wiem co jem i sam siebie nie zarażę.

    • 3 0

  • Zamawiam Dania na wynos zamawiam ale cena jest taka sama jak bym siedziała w restauracji tego nie uwzględnili Restauratorzy a to już jest ździerstwo

    • 4 0

  • Wyniki sondy....

    No i pozamiatane panowie restauratorzy. Niestety

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Chrzest jachtu Conrad 144S

uroczystość oficjalna

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane

Inwestycje Deluxe

Gaja Park

Gaja Park

DORACO Investment

Gdańsk Żabianka, ul. Pomorska 68 Mapa

30 do 175 m2
Powierzchnia
w budowie
Realizacja
Monolit

Monolit

7 ogłoszeń

Herzinvest

Straszyn, ul. Marsa Mapa

223 do 268 m2
Powierzchnia
zakończona
Realizacja