• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Otwarcie butiku z ubraniami Elisabetty Franchi w Gdyni

Anna Gryszkiewicz
18 marca 2013 (artykuł sprzed 11 lat) 
Chociaż oficjalne otwarcie odbyło się w sobotę o godzinie 17, w sobotni ranek butik został otwarty dla pierwszych klientów. Chociaż oficjalne otwarcie odbyło się w sobotę o godzinie 17, w sobotni ranek butik został otwarty dla pierwszych klientów.

Bez niespodzianek, występów gwiazd, przemówień właścicieli, za to w kameralnej atmosferze i z kieliszkiem dobrego szampana. W sobotę odbyło się otwarcie salonu Elisabetta w gdyńskim Klifie. Nikt nawet nie zauważył, kiedy czerwona wstęga zawieszona w drzwiach, została przecięta. Zamiast niepotrzebnego blichtru, królową spotkania stała się najnowsza kolekcja włoskiej projektantki, Elisabetty Franchi.



Pochodząca z Bolonii Elisabetta Franchi projektuje ubrania od wczesnych lat 90., ale dopiero od 2012 roku jej ubrania posiadają metkę z wyszytym nazwiskiem Franchi. O sobie mówi, że jest ortodoksem jeśli chodzi o wyczucie kobiecości w modzie. - Sylwetka powinna wyglądać na kobiecą na pierwszy rzut oka - czytamy w zakładce Biografia na stronie marki. Motto Franchi przeszywa subtelną nicią wszystkie propozycje z najnowszej kolekcji.

Ołówkowe spódnice z wysokim stanem, spływające po ciele materiały, koronki, złote łańcuszki podkreślające talię zamiast tradycyjnych pasków, sukienki zdobione tysiącem małych frędzli, które eksponują kobiece krągłości przy każdym ruchu bioder, inkrustowane pagony podwyższające ramiona - to elementy charakterystyczne dla Elisabetty. Jej projekty są na wskroś włoskie. Pracują z kobiecym ciałem. Elementy biżuteryjne dodają ubraniom ciężaru i dojrzałości. Żaboty i plisy, połyskujące postarzonym złotem inkrustacje, sprawiają, że ubrania marki można uznać za nowo skrojoną klasykę.

W gdyńskim butiku znalazły się też projekty z linii sportowej: tenisówki ze złotymi ćwiekami, wykończone złotym szwem bluzy typu oversize i sportowe spodnie ze ściągaczami. Linię sportową zaledwie włos dzieli od kiczu, ale w świetle dzisiejszych trendów, w żadnym z projektów ta cienka granica nie została przekroczona.

- Elisabetta Franchi jest kompletna. Jej sztandarowym produktem są sukienki koktajlowe: kobiece, eleganckie, klasyczne. My postanowiłyśmy sprowadzić do Gdyni kolekcję sportową oraz zaprojektowane w typowo włoskim stylu akcesoria: buty, torebki i paski. Część z nich jest jeszcze w drodze, ale zaraz zapełnią wszystkie półki w salonie. - mówiły właścicielki gdyńskiej Elisabetty, które w niedługim czasie mają być również dystrybutorem kilku innych marek. - Na razie nie możemy zdradzić, kogo ubrania, poza kolekcjami Franchi, zawisną na wieszakach w Klifie, ale to pewne, że jako pierwsze będziemy przedstawicielem tej marki w Polsce.

Skąd przede wszystkim czerpiesz inspiracje w kwestiach ubioru?

To, co robi szczególne wrażenie, to eleganckie i przestronne wnętrze butiku, które jest naturalnym przedłużeniem kolekcji projektantki.

- Nie lubię industrialnych wnętrz sklepowych. Klient powinien czuć się w salonie jak w domu. Móc wypić kawę, odprężyć się. Widzi pani ten pluszowy fotel? Gdy projektowałam salon, moim marzeniem było zobaczyć taką scenę: gdy żona mierzy kolejne ubrania Franchi, mąż z grubym portfelem siada na nim wygodnie, bierze gazetę i odpoczywa od męczących zakupów w centrum handlowym. I, co najlepsze, taka sytuacja miała tu miejsce dzisiaj rano. - śmiała się architekt, Katarzyna Szczepańska.

Butik sprowadza pojedyncze sztuki ubrań. - Posiadamy właściwie tylko rozmiarówkę jednego modelu. Chcemy, aby nasze klientki miały poczucie unikalności swoich wyborów - zapewniały właścicielki. Unikalność ta jednak sporo kosztuje, bo ceny marki plasują się w tych najwyższych dostępnych w Klifie. Wspomniany przez Katarzynę Szczepańską fotel, który mógłby zapewnić lepszy humor zmęczonemu mężowi, wydaje się być w tym wypadku niezbędny.

Wydarzenia

Elisabetta - otwarcie salonu

pokaz, uroczystość oficjalna

Opinie (44) ponad 20 zablokowanych

  • (1)

    Tyle podrob tych akcesoriów na necie te sneakersy są za 3 stówki nie do odróżnienia wiem bo mam oryginalne i fake

    • 4 3

    • wszystko w porzadku?

      To skad wiesz ktore sa ktore skoro nie do odroznienia?

      • 0 0

  • Gdyby to byl ''Polski butik'' to by i ksiadz byl i prezydent :) (7)

    Portal by huczal na calego ze '' Janina i Zdzicho otwieraja butik'' i przeciecie wstegi by sie odbylo przy fleszach i kamerze :)))) a szampan by sie lal po calym klifie :)))) ! A tak to cisza i spokoj ale przynajmniej maja co pokazac ! jakosc i elegancja .

    • 23 21

    • We włoskich sklepach też jest ksiądz i parafianie właśnie. (6)

      Moda włoska to moda chrześcijańska a projektantami są chrześcijanie a nie pederaści choć to boli pewne srodowiska takie są fakty.
      Stad motto marki.
      Inna sprawa ze tego typu styl można uzyskać u zwykłego polskiego krawca o ile się ma na to pieniądze.
      A marka wracchi jest równie znakomita co krawiec z warszawskiej pragi czy gdańskiej oliwy którego już nie ma bo nie jest prestiżowy i zastąpił go prestiżowy niemiecki bank.

      • 17 8

      • Oliwa

        Jest krawiec w Oliwie,wczoraj go mijalam.

        • 0 0

      • zapomniałeś ignorancie o wszechobecnej i wszechmożnej mafii, w tych swoich kretyńskich wywodach.

        jak się zapatrujesz na ten fakt?

        • 0 1

      • sama prawda, niestety

        • 3 1

      • "a projektantami są chrześcijanie a nie pederaści"

        o ku wa, problem wymyka się spod kontroli, niektórych zdrowo przetrzepało po deklach. jeszcze cie plusują..

        niech ten PiS już wygra te wybory (oczywiście nic się nie zmieni, więc wsio ryba kto rządzi)

        • 3 6

      • widac ze masz typowo polskie podejscie i widzisz spisek kol bankowych :)))) (1)

        a juz pseudo '' antykwariat zbrodni'' to widoczny przejaw twojej choroby :)))) i nie odrozniasz zartu i humoru od calosci :))) choc antykwariat to nawet pasuje do ciebie :)

        • 4 8

        • I ma rację. Nawet lepsza jakość czeka u naszych krawcowych.
          A te lumpy są sprzedawane z pewnie 100% marżą za samą markę.
          Polecam Nasze Krawcowe a nie jakąś tandetę z Włoch czy innego zadupia.

          • 9 3

  • Nie no to jest tak istotne aby poswięcac temu artykuł (1)

    Artykuł sponsorowany ?

    • 13 2

    • oczywiscie,to reklama butiku,sam bym brał kase prowadząc taki portal jak 3miasto

      • 0 0

  • SKĄD TE CENY ???

    Na stronie www Elżbiety sneakersy za 300 EUR z Vat (ca. 1200 PLN). W butku w światowym centrum mody Klifffff -- 1900 PLN ???
    W Polsce nie opłaca się robić zakupów. Lepiej kupić bilety na Wizza do Milano i dwa razy w roku polecieć do outletów i kupić ten sam asortyment za 1/3 polskiej ceny...

    • 14 2

  • (1)

    w artykule nie dodano chyba, że to reklama

    • 46 5

    • allle jakie tłumy widac na zdjęciu

      od razu widac, ze fetowano z rozmachem. klienci przyszli, pobyli 5sekund i poszli. Kolejny sklepik jednego sezonu, bo Polacy to swinie i nie chcą kupowac ...
      Żenujacy poziom reklamy.

      • 2 0

  • Czyli nie będzie juz ef w magnific? W sumie juz mi się znudziła jak liu jo ciągle te same beże

    • 1 6

  • ciekawe ile sobie tam pobędzie ten sklep-pewnie do końca umowy najmu jak wszystkie w klifie

    • 4 3

  • Mają po rozmiarówce z modelu nie dla poczucia unikalności a poprostu boja się zapasów na magazynach i wyprzedawania czegokolwiek poniżej marży.Bezsensu ktoś przyjdzie i kupi M ze skory i nie będzie juz dla nikogo innego.Chcecie mi powiedzieć ze te właścicielki prowadza juz jakiś sklep?Ewidentnie widać ze musiały otworzyc bo kros inny by to zrobił a ze kasy nie maja to będzie po rozmiarze z bezpiecznych pozycji

    • 8 4

  • Blichtru nie było bo trzeba było się wypruć z kasy totalnie na niebotyczne czynsze w klifie który świeci pustkami ,żyje jedynie ze stałych klientów a właściciele sklepów podbieraja sobie nawzajem rentowne marki.I tak tam w większości będzie slaby wybór bo trzeba mieć te 100 tysięcy Jurków zeby kupić towar a pozatym tam kupują w 80 procentach stare baby wiec towar wybierany jest pod nie tak jak w plajtujacej escadzie, kolekcja fajna a w klifie namioty dla starszyzny to samo w Liu Jo prawie w ogóle nie ma małych rozmiarów, pennyblack to samo a w guessie to modele najtańsze wybierają które się rozwalają w praniu i nie maja flagowych modeli.Trzoda w zarzadzaniu nastawiona na cholera wie co

    • 7 4

  • Opinia została zablokowana przez moderatora

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane