- 1 Jason Momoa w gdańskiej restauracji (137 opinii)
Od dwóch miesięcy przy ul. Elbląskiej 81A działa świeżo wybudowany salon Mazdy, należący do firmy BMG Goworowski. Do tej pory punkt sprzedaży znajdował się w sąsiadującym budynku, w którym dzielił przestrzeń z marką Mercedes-Benz. Teraz, w końcu, Mazda doczekała się oddzielnego salonu sprzedaży.
Przypomnijmy, że dealer BMG Goworowski w ostatnich latach, w Gdyni, zbudował od podstaw jeden z nowocześniejszych obiektów marki Mercedes-Benz w Polsce, a także zmodernizował sąsiadujący z nim salon Mazdy.
Teraz przyszła pora na inwestycje w Gdańsku. Dealer postanowił rozdzielić dwie marki (Mazdę i Mercedes-Benz), które do tej pory działały pod jednym dachem. Decyzja mogła być tylko jedna: na działce obok wybudowano obiekt Mazdy.
Nowo wybudowany obiekt liczy 1424 m kw. powierzchni - 851 m kw. na parterze i 573 m kw. na piętrze. W strefie ekspozycyjnej może zaparkować łącznie 10 egzemplarzy Mazdy.
Obiekt składa się z salonu sprzedaży, strefy serwisowej i nieużytkowej przestrzeni technicznej zlokalizowanej na poziomie -1.
Budynek zaprojektowano na planie prostokąta, bryła jest prosta i zwarta. Konstrukcję nośną budynku stanowią elementy prefabrykowane żelbetowe oraz dach stalowy. Całość konstrukcji jest możliwa do demontażu. Na elewacji frontowej zaprojektowano przeszklenia na pełną wysokość budynku, w celu zapewnienia maksymalnej transparentności ścian. Pozostałe elewacje zaprojektowano z lekkich płyt warstwowych ściennych - wyjaśnia Adam Braumberger z firmy BMG Goworowski.
Salon został oddany do użytku w grudniu 2022 r.
Nowe salony samochodowe otwarte w 2022 roku
CX-60 PHEV: najmocniejsza seryjna Mazda w historii
Miejsca
Opinie (35)
-
2023-02-06 10:42
Wymiana oleju 1790 PLN
Wymiana oleju i 2 filtrów w BMG 1790 PLN, auto na gwarancji, nakręca film z przeglądu, a jak swój olej to dodatkowe 100 zł, za każdą roboczogodzinę, mniej płaciłem w BMW Zdunek, przydałaby się konkurencja wśród dealerów Mazdy
- 9 0
-
2023-02-06 12:03
Salony bez sprzedawców! Jak najszybciej! (1)
Mam nadzieje, że niedługo BMG pójdzie w stronę Volvo i nie zobaczę ani jednego przy*łupiego sprzedawcy czy innego doradcy. Od kiedy trafiłam na Elbląską do Mercedesa to marze by obsługa była bezosobowa. Osoba w salonie powinna jedynie sprawdzić dane i nic więcej, może to zrobić Pani na recepcji. A najlepiej samochód zamówić przez internet z dostawą pod drzwi. Salony jedynie do testów. Tez taki wspaniały doradca nie będzie na was zarabiał i te 2 czy 3% zostanie w kieszeni.
- 6 4
-
2023-02-08 09:56
a Gdynia?
BMG na Łużyckiej - Mercedes to obsługa poniżej wszelkiej krytyki. Niestety. Nie wiem jak Gdańsk, ale widać, że to chyba taki model biznesowy.
- 0 0
-
2023-02-06 12:33
no i vco z tego??? mi to wisi doglebnie!!!!!!
- 1 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.