• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Modelka Kate Moss twarzą Reserved

Katarzyna Lepianka-Głuszkiewicz
19 lipca 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Topmodelka, Kate Moss, zostanie twarzą jesiennej kampanii Reserved. Topmodelka, Kate Moss, zostanie twarzą jesiennej kampanii Reserved.

Modelka Kate Moss dołączy niebawem do grona gwiazd, które użyczyły swojego wizerunku marce Reserved. Po m.in. Carze Delevingne i Georgii May Jagger przyszedł czas na brytyjską ikonę mody.



Do tej pory twarzami marki były m.in. Cara Delevingne czy Sasha Pivovarova. Pojawiły się również takie postaci jak: Brooklyn Beckham, syn Davida i Victorii Beckhamów oraz córka Micka Jaggera, Georgia May Jagger. Natomiast tegoroczna jesień w Reserved będzie należeć do topmodelki Kate Moss. 43-letnia ikona stylu w świecie mody zdobyła prawie wszystko. Wspierała swoim wizerunkiem takie marki, jak Rimmel, Burberry, Yves Saint Laurent, H&M, Virgin Mobile, Chanel czy Christian Dior.

Nie bez znaczenia jest zapewne fakt, że termin najnowszej kampanii Reserved zbiega się z otwarciem sklepu na Oxford Street w Londynie. LPP już od dawna zapowiadało wejście na rynek brytyjski we wrześniu tego roku.

Dla supermodelki kontrakty reklamowe z sieciówkami nie są niczym nowym. Była twarzą Mango, a przez wiele lat współpracowała z Topshop. Nigdy jednak nie pracowała z żadną polską marką.

  • W kampaniach Reserved do tej pory wystąpiła m.in. Cara Delevingne.
  • Cara Delevingne dla Reserved
  • Syn Davida i Victorii Beckham, Brooklyn, pracował dla Reserved.
  • Brooklyn Beckham dla Reserved.
  • Georgia May Jagger w kampanii Reserved.
  • Georgia May Jagger.

Miejsca

Zobacz także

Opinie (78) ponad 20 zablokowanych

  • Kate Moss mimo wieku to w dalszym ciągu doskonała marka w świecie mody. Grupa LPP kontraktując ją wykonała kawał dobrej roboty

    • 3 1

  • oburzające jest to że!!! (1)

    W sklepie w polsce zarabiaja tak nędzne grosze a firma takie kokosy kręci!!!
    wstyd!

    • 2 1

    • Cóż, wolą wydawać pieniądze na Kate Moss

      i chyba myślą, że Polacy ich znowu za to polubią.

      • 0 1

  • Ciekawy ruch LPP (2)

    Anglicy są zakochani w Moss, więc kampania powinna się udać.

    • 10 7

    • Kate Moss stara jak na reklamę ciuchów Reserved (1)

      średnia wieku kupujących w Reserved w Polsce to max 25 lat

      • 2 1

      • ale na pewno jest bardzo znana i rozpoznawalna w Anglii, a chodzi tylko o szumów i zauważenie marki na nowym rynku

        • 2 2

  • a jest tyle pięknych polskich dziewcząt ..... (4)

    • 39 8

    • nie o wygląd tutaj chodzi (2)

      co z tego że młode piękne, skoro mało znane, a tu chodzi o głośne nazwisko a nie o ładną buźkę

      • 5 3

      • Nie rozumiem (1)

        Mnie by bardziej zachęcila ładna buźka niz nazwisko

        • 5 3

        • łatwiej zwrócić uwagę Brytyjczyków na nową markę, bo przecież chodzi o nowy salon w Londynie ich znaną modelką niż ładną nieznaną buzią która, pewnie zginęłaby w tłumie innych ładnych dziewczyn bijących z innych billboardów,

          • 2 2

    • Wszystkich i tak nie zaliczysz, ale próbować warto.

      • 1 0

  • (2)

    Taka kampania na pewno podniesie renomę firmy zagranicą

    • 8 7

    • heheh

      Najpierw trzeba ją mieć żeby podnieść

      • 0 1

    • odwrotnie

      • 2 1

  • Super marka z Gdańska (9)

    Jestem stałym klientem, jakość idzie w górę, ceny atrakcyjne, a do tego wspieram lokalny biznes!

    • 36 74

    • Z Gdańska? :) (6)

      Od paru lat jest to firma Chińska :) Sprzedają jednorazowki do pierwszego prania.

      • 18 6

      • tak (3)

        kapitał polski, zysk zostaje w Polsce, ajfony też są chińskie idąc twoim tokiem

        • 5 7

        • leminggdybys nie był głupi to bys wiedział ze zysk niezostaje w Polsce bo firma zarejestrowana na Cyprze (2)

          • 3 8

          • (1)

            kolega nazywa innych lemingami, a sam nie ma pojęcia co pisze, firma chwilę była na cyprze (z częścią podatków), a od dobrego już czasu całość podatków płaci w kraju. Jest drugim co do wielkości płatnikiem podatków w Polsce

            • 13 4

            • Wycofali się z optymalizacji podatkowej, zapewne dlatego, że jeszcze Prezydent Komorowski zdążył podpisać ustawę blokującą korzyści z rajów podatkowych i nakładającą podatek na dochody w ten sposób uzyskane. Taka to historia.

              • 0 0

      • (1)

        A od kiedy firmy które produkują za granicą nazywa sie zagranicznymi?

        • 4 2

        • A od kiedy towar z Azji jest nazywany "rodzimym"

          • 6 1

    • Jakość idzie w górę? To czekam aż wyjdzie z dna

      • 14 1

    • ...i 25gr za wpis wpadlo.

      • 34 8

  • 43 letnia Kate Moss - tu się zgodze mchem już porośnięta. (4)

    Dzieci chować, a nie po wybiegach biegać.

    • 26 24

    • A Ty, Joanno, czym jesteś porośnięta? (1)

      • 13 2

      • Jo

        anna

        • 1 0

    • Kate Moss ma już odchowaną córkę - nastolatkę, więc tym razem pudło Joasiu. A nawet jakby nie miała to nie twój biznes.

      • 10 3

    • To tylko Twoje przekonanie. Smutno się tylko robi gdy czyta się teksty gdzie kobieta kobiecie dowala

      • 15 6

  • (5)

    Lepiej by tą kasę w jakość produktów zainwestowali. Z 10lat temu to się do czegoś nadawało, teraz jednorazówki. Po pierwszym praniu albo się skurczy o 4 rozmiary albo zamienia się w szmatę. Szkoda kasy.

    • 85 12

    • (1)

      Firma inwestuje i w reklamę i w jakość. Aktualnie część produkcji (która ma rosnąć) jest zlecana u nas w kraju. Kolekcje te są opatrzone metką made in Poland

      • 4 6

      • Całe 3% ?

        • 7 1

    • (1)

      Problem masz,nie kupój.

      • 4 6

      • Nie wiem kto i z czym ma tutaj problem ?
        Ty chyba do szkoły pod górkę miałeś ,że takie byki walisz ...

        • 9 0

    • Im sie nieoplaca inwestowac w jakosc ,to sporo kosztuje a w Polsce mozna sprzedawac szmaty drozej nizw na zachodzie dobrej

      • 12 2

  • Reserved dla mentalnie ubogich

    Sławna, podstarzała modelka, o wątpliwej reputacji promuje markę ubrań dla nastolatków. Pięknie.
    Miała być promocja Polski, nuta patriotyzmu, można było dla odmiany zatrudnić polską modelkę,
    ale po co?
    Przecież made in Poland to tylko pusty slogan....

    • 7 4

  • (2)

    W ten oto sposób grupa LPP zaznacza się na rynku europejskim. Jedna z najlepszych modelek na świecie (piszcie sobie co chcecie) wybrała ich ofertę więc widzi w firmie potencjał.

    • 8 12

    • widzi pieniądze, nie łudź się.

      • 8 2

    • za stara

      • 0 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane