• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Modelka Kate Moss twarzą Reserved

Katarzyna Lepianka-Głuszkiewicz
19 lipca 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Topmodelka, Kate Moss, zostanie twarzą jesiennej kampanii Reserved. Topmodelka, Kate Moss, zostanie twarzą jesiennej kampanii Reserved.

Modelka Kate Moss dołączy niebawem do grona gwiazd, które użyczyły swojego wizerunku marce Reserved. Po m.in. Carze Delevingne i Georgii May Jagger przyszedł czas na brytyjską ikonę mody.



Do tej pory twarzami marki były m.in. Cara Delevingne czy Sasha Pivovarova. Pojawiły się również takie postaci jak: Brooklyn Beckham, syn Davida i Victorii Beckhamów oraz córka Micka Jaggera, Georgia May Jagger. Natomiast tegoroczna jesień w Reserved będzie należeć do topmodelki Kate Moss. 43-letnia ikona stylu w świecie mody zdobyła prawie wszystko. Wspierała swoim wizerunkiem takie marki, jak Rimmel, Burberry, Yves Saint Laurent, H&M, Virgin Mobile, Chanel czy Christian Dior.

Nie bez znaczenia jest zapewne fakt, że termin najnowszej kampanii Reserved zbiega się z otwarciem sklepu na Oxford Street w Londynie. LPP już od dawna zapowiadało wejście na rynek brytyjski we wrześniu tego roku.

Dla supermodelki kontrakty reklamowe z sieciówkami nie są niczym nowym. Była twarzą Mango, a przez wiele lat współpracowała z Topshop. Nigdy jednak nie pracowała z żadną polską marką.

  • W kampaniach Reserved do tej pory wystąpiła m.in. Cara Delevingne.
  • Cara Delevingne dla Reserved
  • Syn Davida i Victorii Beckham, Brooklyn, pracował dla Reserved.
  • Brooklyn Beckham dla Reserved.
  • Georgia May Jagger w kampanii Reserved.
  • Georgia May Jagger.

Miejsca

Zobacz także

Opinie (78) ponad 20 zablokowanych

  • jaka marka

    taka modelka

    • 12 7

  • A kto męską kolekcję? Pete Doherty? (1)

    • 8 1

    • Kiedyś byli fajną parą :)

      • 5 0

  • Wygląda jak Mela Koteluk

    • 3 0

  • Twarz, wizerunek firmy.....modelka z kreską pod nosem

    • 9 4

  • Super sprawa, uwielbiam Kate Moss

    • 5 6

  • Może nie jest już topową postacią w branży modowej, swoje lata ma, ale rozpoznawalność dalej ogromna, a już na pewno w Anglii, a to przy akcji promocyjnej najważniejsze, także dobry wybór

    • 7 4

  • Ciekawy ruch LPP (2)

    Anglicy są zakochani w Moss, więc kampania powinna się udać.

    • 10 7

    • Kate Moss stara jak na reklamę ciuchów Reserved (1)

      średnia wieku kupujących w Reserved w Polsce to max 25 lat

      • 2 1

      • ale na pewno jest bardzo znana i rozpoznawalna w Anglii, a chodzi tylko o szumów i zauważenie marki na nowym rynku

        • 2 2

  • (2)

    W ten oto sposób grupa LPP zaznacza się na rynku europejskim. Jedna z najlepszych modelek na świecie (piszcie sobie co chcecie) wybrała ich ofertę więc widzi w firmie potencjał.

    • 8 12

    • za stara

      • 0 3

    • widzi pieniądze, nie łudź się.

      • 8 2

  • (2)

    Taka kampania na pewno podniesie renomę firmy zagranicą

    • 8 7

    • odwrotnie

      • 2 1

    • heheh

      Najpierw trzeba ją mieć żeby podnieść

      • 0 1

  • Reserved dla mentalnie ubogich

    Sławna, podstarzała modelka, o wątpliwej reputacji promuje markę ubrań dla nastolatków. Pięknie.
    Miała być promocja Polski, nuta patriotyzmu, można było dla odmiany zatrudnić polską modelkę,
    ale po co?
    Przecież made in Poland to tylko pusty slogan....

    • 7 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Chrzest jachtu Conrad 144S

uroczystość oficjalna

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane

Inwestycje Deluxe

Gaja Park

Gaja Park

DORACO Investment

Gdańsk Żabianka, ul. Pomorska 68 Mapa

30 do 175 m2
Powierzchnia
w budowie
Realizacja
Monolit

Monolit

7 ogłoszeń

Herzinvest

Straszyn, ul. Marsa Mapa

223 do 268 m2
Powierzchnia
zakończona
Realizacja