• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Moda i żeglarstwo. Pierwsza edycja Sopot Wave

Aleksandra Sobocińska
25 kwietnia 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
  • Choreografię pokazu mody wzbogacono gadżetami, które de facto doskonale skomponowały się z poszczególnymi stylizacjami.
  • Moda i żeglarstwo. Pierwsza edycja Sopot Wave
  • Pokaz kolekcji Campione.
  • Pokaz kolekcji Bea Concept.
  • Pokaz kolekcji Patrizia Pepe.
  • Pokaz kolekcji Patrizia Pepe.
  • Zbigniew Gutek Gutkowski.
  • Pokaz kolekcji Helly Hansen.
  • Pokaz kolekcji Helly Hansen.

W piątkowy wieczór miało miejsce huczne - choć nieformalne - otwarcie sezonu żeglarskiego. Wydarzenie, które zorganizowano w sopockiej restauracji Pomarańczowa Plaża, przyciągnęło nie tylko miłośników żagli, ale również trójmiejskich przedsiębiorców, przedstawicieli świata mody oraz biznesu.


Sopot Wave to pierwsza edycja cyklicznego wydarzenia, która prawdopodobnie wpisze się na stałe w imprezowy kalendarz Trójmiasta.

Czy w Trójmieście brakuje takich imprez?

- Podczas Sopot Wave bawimy się i prezentujemy modę, a wszystko odbywa się w klimatach żeglarskich - tymi słowy gości powitał Jakub Jakubowski, wydawca i redaktor naczelny magazynu "Prestiż" i "W Ślizgu", organizator imprezy.

- Ideą jest połączenie żeglarstwa i mody, dwóch światów, które od dawna się przenikają. Dla nas przygoda z modą rozpoczęła się pięć lat temu, gdy wydawaliśmy pierwszy numer magazynu "Prestiż", a rok temu weszliśmy w świat żeglarstwa, wraz z wydaniem magazynu "W Ślizgu" - dodał współwłaściciel magazynów, Michał Stankiewicz.

Podczas imprezy zaprezentowano najnowsze kolekcje kilku znanych marek - Patrizii Pepe, Marelli, Campione, Aeronautica (Bea Concept), Elisabetta Franchi (Bea Concept) i Helly Hansen. Na wybiegu pojawiły się propozycje zarówno dla pań szukających inspiracji na letnie stylizacje, jak i panów, którzy aktywnie żeglują.

- Helly Hansen to wiodący producent wysokiej jakości ubrań żeglarskich. Marka słynie z innowacyjności, wiele ich patentów przydaje się zarówno w codziennym żeglowaniu, choćby po mazurskich jeziorach, jak i po znacznie bardziej wymagających oceanach - powiedział Zbigniew "Gutek" Gutkowski, żeglarz, ambasador marki Helly Hansen w Polsce.

W najnowszej kolekcji włoskiej marki Patrizia Pepe dominowały jasne, pastelowe kolory, zwiewne materiały i nonszalancki luz. Stylizacje zapewne chętnie wybiorą młode, przebojowe kobiety, ceniące sobie swobodę i cieszące się życiem. Kolekcja ekskluzywnej Marelli, należącej do modowej grupy MaxMara Fashion Group, była bardziej stonowana i elegancka, choć i tu nie zabrakło propozycji wygodnych, codziennych stylizacji na upalne, letnie dni. Sportowa klasyka to przewodnia koncepcja marki Campione, której propozycje określić można mianem weekendowych. W kolekcji odczuwalne były inspiracje stylem marinistycznym. Największy zachwyt gości wzbudziła czerwona sukienka (Elisabetta Franchi) z długimi rękawami i asymetrycznym dołem.

Tego wieczoru odbył się również pokaz barmański, który bardzo spodobał się gościom. Spotkanie było pretekstem do zapoznania się najnowszymi numerami magazynów "Prestiż" i "W Ślizgu".

Imprezę porowadziła Sylwia Różycka, charyzmatyczna aktorka i wokalistka, a o oprawę muzyczną zadbali Dj Bartes i saksofonista, Krzysztof Sandecki. Zakończeniem spotkania była licytacja wizytówkowa.

Wśród licznie przybyłych gości pojawili się m.in. Michał Starost, projektant mody, Anna Dębicka, dyrektor Klifu, Marek Ciszewski, dyrektor Riviery, Barbara Zaborowska, właścicielka Olimpia Group i znani żeglarze - Karol Jabłoński, Zbigniew Gutkowski, Przemysław Tarnacki, Maciej Marczewski, Rafał Sawicki, Lukasz Wosiński, Przemek Zagórski.

Na Sopot Wave panował pozytywny, iście żeglarski klimat. Zgodnie z zamysłem organizatorów, impreza ma odbywać się cyklicznie, jednak nieznane są szczegóły kolejnych odsłon. Wstęp był bezpłatny, niemniej należało okazać zaproszenie.

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (21) 5 zablokowanych

  • sopot wave

    Muszę przyznać, że impreza świetnie zorganizowana. podobnych imprez jest wiele, ale tutaj wszystko się zgadzało. Była świetna atmosfera, wszyscy byli pozytywni. Może dzięki serwowanym drinkom:) Były smaczne.

    • 11 5

  • Polaka ze srednia 1500 zl nie stac na kupno zaglowki, a Szweda, Norwega ze srednia krajowa (1)

    stac. tam wiekszosc 20-30 latkow kupuje swoja zaglowke, lodke i am ja kazdy czy to robotnik, student, nauczyciel, lekarz, czy polityk. normalna rzecz a nie cena luksusu jak to uwaza sie w Polsce.

    • 5 0

    • wszystko zależy człowieku jakąu nas tez sie jeżdzi starymi samochodami i co z tego

      w Szwecji nie ma debilnych opłat . Zobacz ile kosztuje postuj za sezon w Gdyni w Marinie ok 9 tysięcy -ceny z d,,,,,,,,,,,,,,y

      • 1 0

  • sztormiaki i b uty tylko Henri LLoyd

    i nie pajacować po ulicy jak niektórzy tylko na jacht zakładać.

    • 2 0

  • Super

    Jaki organizator taka impreza i bynajmniej nie jest to pejoratywne porównanie. Magazyn Prestiż dał radę. Super atmosfera była, ludzi mnóstwo ale nie za ciasno. Przyjemne dla oka pokazy mody, świetna muzyka, ale najważniejsze to super towarzystwo. Nie było nadęcia, bufonady, snobizmu, wszystko z klasą i na poziomie.

    • 6 2

  • A juz myslalem ze jakis wave,ik w sopocie byl z dobra fala i warunkami 25 kts z NE na kajta;))

    • 1 1

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Chrzest jachtu Conrad 144S

uroczystość oficjalna

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane

Inwestycje Deluxe

Gaja Park

Gaja Park

DORACO Investment

Gdańsk Żabianka, ul. Pomorska 68 Mapa

30 do 175 m2
Powierzchnia
w budowie
Realizacja
Monolit

Monolit

7 ogłoszeń

Herzinvest

Straszyn, ul. Marsa Mapa

223 do 268 m2
Powierzchnia
zakończona
Realizacja