• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Luksusowe marki w Trójmieście

Patryk Gałązka
19 września 2013 (artykuł sprzed 10 lat) 
Ekskluzywne butiki kojarzą nam się z dużą powierzchnią, elegancko urządzonym wnętrzem oraz drogimi ciuchami w limitowanych seriach. Sęk w tym, że prestiż wzrasta w miarę ograniczenia dostępności. Ekskluzywne butiki kojarzą nam się z dużą powierzchnią, elegancko urządzonym wnętrzem oraz drogimi ciuchami w limitowanych seriach. Sęk w tym, że prestiż wzrasta w miarę ograniczenia dostępności.

Mimo że mówi się o kryzysie na świecie, z każdym rokiem na polskim rynku przybywa coraz więcej luksusowych marek odzieżowych. Również w Trójmieście można zauważyć ekspansję butików z ekskluzywnymi produktami. Skoro jest podaż, musi być i popyt, co znaczy, że mieszkańcy Pomorza z chęcią sięgają po materiały z najwyższej półki. A być może to kwestia widocznego logo? Niezależnie od tego, specjalnie dla czytelników serwisu Deluxe przygotowaliśmy spis światowych marek dostępnych w Gdańsku, Gdyni oraz Sopocie.



Dla ludzi spragnionych luksusowego świata, zdobycie drogich ciuchów w trójmiejskich butikach to obecnie żaden problem. Wystarczy dysponować gotówką i czasem na zakupy. Popyt na dobra luksusowe z każdym rokiem się zwiększa, stąd też rozbudowy centrów handlowych, obecność nowych marek na rynku i ekspansja tych o ugruntowanej pozycji. Niedawno w Warszawie otworzył się pierwszy concept store Louisa Vuittona, są też obecne takie sklepy, jak: Ferragamo, Ralph Lauren, Balmain, Boss, Marc Cain, Jil Sander, czy Miu Miu.

Również w naszych, trójmiejskich centrach handlowych pojawia się coraz więcej ekskluzywnych firm (nie tylko tych odzieżowych). Marki luksusowe to nie tylko produkty, to również wyobrażenia i pragnienia tworzące całą otoczkę. To właśnie te elementy przyczyniają się do windowania w rankingu prestiżu i ekskluzywności.

Powodami, dla których wybieramy ubrania z wyższej półki, zazwyczaj są estetyka wykonania oraz jakość zastosowanych materiałów. Projektantom i producentom zależy na tym, aby oferowane produkty były najwyższej jakości i aby obie strony były zadowolone. Zauważyć można tę zależność w cenach danych firm. Uznanie kierujemy w stronę marek, które najbardziej odpowiadają naszym gustom oraz, co zaskakujące, stylowi życia (stąd podział na odzież elegancką, sportową czy typowy casual).

Ekskluzywna odzież jest wykonywana z większą dbałością o każdy szczegół. Nie jest to co prawda haute couture szyte na miarę, jednak każdy cuturier ma własne standardy zarówno rozmiarów, jak i krojów. Oznacza to, że rozmiar rozmiarowi nierówny. To samo zaobserwować można w kwestii fasonów. Każdy kieruje swoje kolekcje do innej grupy docelowej, stąd też mnogość linii w obrębie danej marki.

Czym jeszcze kierujemy się przy zakupie apaszki wartej tysiąc złotych? Nierzadko są to kwestie psychologiczne i społeczne: chęć podążania za modą i trendami, potwierdzenie swojej przynależności do danej grupy społecznej, niekiedy jest to świadomy zamiar manifestacji swojego statusu finansowego.

- Zakupy bardzo często pełnią funkcję zaspokajania naszych potrzeb emocjonalnych. To tak, jak dawanie sobie prezentów. Przez chwilę jesteśmy w centrum zainteresowania, co w codziennym życiu nie zdarza się często - tłumaczy Aleksandra Puchała, absolwentka psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. - Można określić, że zapewniają nam poczucie wartości, kompetencji czy poczucia bezpieczeństwa; posiadam pieniądze, więc mogę je wydać. Okazuje się jednak, że szczęście i zadowolenie przed zakupami, które powiązane są z oczekiwanymi zmianami poprzez nowo zakupiony przedmiot, diametralnie spada po zdobyciu upragnionej rzeczy. Dlatego warto pamiętać, że pożądanie daje więcej satysfakcji niż posiadanie - dodaje Puchała.

Bez względu na motywy naszych zakupów, poniżej prezentujemy listę wybranych ekskluzywnych marek wraz z krótkim opisem. Panie ceniące sobie elegancję i styl, chcące połączyć jednocześnie klasykę oraz najnowsze trendy mody, zapewne znajdą coś dla siebie. Wspólnymi cechami, które łączą wszystkie marki, są: wysoka jakość, najlepszego rodzaju materiały oraz niekwestionowana klasyka.

Aryton - polska marka, od 20 lat na rynku. Kolekcje są tworzone w duchu nowoczesnej klasyki. Wysokie krawiectwo oraz wyrafinowane kolory to główne atrybuty brandu. W ofercie znajdziemy pełną konfekcję damską: od spodni po wieczorowe suknie. Dostępność: Galeria Bałtycka, Fashion House, CH Klif.

Betty Barclay - moda i kobiecość to połączenie, na które stawiają projektanci marki. Starają się sprostać klientkom prowadzącym aktywny styl życia. Żakiety, płaszcze, spodniumy i kostiumy cechuje codzienny szyk. Ubrania wykonane są z takich materiałów, jak: tafta, jedwab, organza, czy szyfon. Dostępność: Galeria Bałtycka, CH Klif.

Deni Cler to marka z długą historią - również estetyczną. Biorąc pod uwagę, że ostatnie lata to stylistyczny eklektyzm, uznaliśmy, że ten sezon potraktujemy jako nowe otwarcie. Dla naszych klientek oznacza to odświeżenie propozycji, a dla samej marki zmianę sposobu myślenia o produkcie i tożsamości - mówi Monika Kapłan-Gerc, prezes Deni Cler. W tym sezonie w sklepach znajdziemy pudełkowe sukienki, ołówkowe spódnice, kobiece garnitury, a nawet smokingi, czyli wszystko, co wiąże się z elegancją na najwyższym poziomie. Dostępność: Galeria Bałtycka, CH Klif.

  • Ołówkowe spódnice, dopasowane żakiety i obszycia z futra to propozycja polskiej marki dla wymagających klientek
  • Tę nową na polskim rynku markę zna coraz większe grono Pań lubiących eleganckie stroje.
  • Deni Cler to butik, jaki niewątpliwie kojarzy się z luksusem: duża powierzchnia oraz ograniczona dostępność modeli ubrań.


Marella - początkowo weszła na rynek jako jedna z linii znanej marki Max Mara. Od roku 1988 jest osobną marką skierowaną do wymagających klientów, którym proponuje total look na wszelkie okazje: od przyjęć i bankietów po pracowity dzień w biurze. W swoich perfekcyjnych krojach inspirują się trendami, będąc nierzadko wyznacznikiem nowego stylu. Silną osobowość kobiety projektanci starają się podkreślić takimi połączeniami, jak: kaszmir, skóra, trykot, strech. Klasyka podana jest w oryginalnej otoczce, po którą każda kobieta może sięgnąć w kolekcji Marella Essentials. Dostępność: Galeria Bałtycka.

Max Mara - wygoda i wysoka jakość to dwie cechy, które cechują projekty tej marki. Zespół projektantów wypracował w ostatnich latach (pod kierownictwem Laury Lusuardi) elegancki styl zachowujący przy tym czyste linie. Legginsy, długie swetry, charakterystyczne, luźne płaszcze o białej, szarej lub czarnej barwie nierzadko mają metaliczny połysk, co nadaje im futurystycznego wyglądu. Proponowane wieczorowe sukienki wzorowane na rzymskie tuniki nadają ton modzie wieczorowej i są jednocześnie synonimem wytwornego komfortu. "Ubranie powinno być trwałe" powiedział jeden z współwłaścicieli, Luigi Maramotti, dlatego zastosowane tkaniny są najwyższej jakości. W ofercie marki nie zabrakło także przelotnych trendów i najświeższych nowinek z dziedziny mody, które dostępne są w linii Sportmax. Dostępność: Galeria Bałtycka, CH Klif.

Projektant zasłynął z odważnych kolorów oraz motywów inspirowanych naturą. Projektant zasłynął z odważnych kolorów oraz motywów inspirowanych naturą.
Marc Cain - to nic innego, jak synonim elegancji, poczucia estetyki, sztuki i motywów inspirowanych naturą w jednym. Połączenie innowacyjnego myślenia i ekskluzywnych ubrań to naczelne zadanie projektanta. Firma kieruje swoje produkty do kobiet pewnych siebie, mających otwarte spojrzenie na świat i niebojących się wyzwań oraz kolorów. Projektanci stawiają zarówno na zharmonizowany strój, wygodę, jak i połączenie elementów pozornie różnych. Krzykliwe kolory z motywami inspirowanymi naturą? Zdaje się, że dla tej firmy nie ma nic prostszego, bowiem wszelkie projekty i próby połączenia są nie tylko udane, ale znajdują coraz większe grono odbiorców. Krzykliwe żakiety ze stonowanymi spodniami lub na odwrót oraz motywy inspirowane naturą to rozpoznawalne cechy ubrań sygnowanych marką. Dostępność: Galeria Bałtycka (Peek&Cloppenburg), ul. Świętojańska, Gdynia.

Escada Sport - marka od samego początku wyróżniała się nietypowymi kombinacjami wzorów oraz kolorów. Prezentując na początku elegancką odzież, firma postawiła z czasem na wygodę i komfort, dlatego powstała linia Sport, która oferuje codzienną odzież. Głównie są to spodnie, t-shirty oraz bluzy. Wszystko jednak zawiera w sobie niekonwencjonalną dla takiego stylu nutę elegancji. Dostępność: CH Klif.

La Mania - polska marka stworzona przez Joannę Przetakiewicz, która jest nie tylko jej twórczynią, ale jednocześnie wizytówką. Moda na co dzień: wygodna, z klasą i elegancka - to zadanie, jakie stawia przed sobą projektantka. Inspiracją dla Joanny jest Karl Lagerfeld, który jest honorowym ojcem chrzestnym marki. Jest ona dostępna u Harrodsa, Joseph oraz w Excelsior. Jeśli któraś z Pań ceni sobie wygodę w eleganckim wydaniu, powinna koniecznie wybrać się do salonu firmowego. Dostępność: CH Klif.

Versace Jeans - to ucieleśnienie luksusu i zmysłowości na co dzień. Dopasowane jeansy, wzorzyste sukienki oraz wyzywające t-shirty z wielkimi printami to cechy tej marki, które nie umkną nikomu, kto kiedykolwiek widział projekty tego domu mody. Uwodzicielska kobieta sukcesu w stylu Versace ubiera się w obcisłe i dopasowane krótkie płaszcze oraz dobiera odpowiednie dodatki, takie jak okulary czy biżuteria - tej samej marki oczywiście. Dostępność: Galeria Bałtycka (Peek&Cloppenburg).

Isola Marras - to przykład, że nawet bez dyplomu można podbić świat mody swoimi projektami, realizując dziecięce marzenia. Projektant kieruje swoje ciuchy przede wszystkim do ludzi odważnych i pewnych siebie. Twórca znany jest z fenomenalnych połączeń stylów i kolorów. Jego kolekcje są etniczne, przepełnione motywami kwiatowymi oraz kratką. W obecnej kolekcji odnajdziemy mnóstwo ubrań z dodatkiem wełny i lekkich tkanin jednocześnie. Nie zabrakło rękawiczek za łokcie, ocieplaczy na nogi, ogromnych czapek, otulających szali, toreb i akcesoriów, które są połączeniem zamszu i skóry. Dostępność: CH Klif (Charme).

  • Escada w swojej linii Sport stara się wyjść naprzeciw klientkom prowadzącym aktywny tryb życia.
  • Versace Jeans w swoich kampaniach zatrudnia topowe modeli, jak Gisele Bundchen.
  • Mroczne stroje, połączenie wełny i wielu innych materiałów to propozycja od Marras.
  • Polska marka na światowym poziomie: La Mania.


Elegancję uwielbiają nie tylko panie. To przecież panowie jako pierwsi nosili garnitury, surduty oraz fraki i smokingi. Do czasu, kiedy Elsa Schiaparelli oraz Coco Chanel nie przeniosły tego stylu do kobiecej garderoby. Z tego względu wiele marek oferuje zarówno konfekcję damską, jak i męską. Są one eleganckie i z polotem. Proste, szykowne i nadal robią wrażenie swoją ponadczasowością. O ulubione marki postanowiliśmy także zapytać projektantkę, która, choć sama tworzy ubrania, lubi wybrać się na zakupy:

- Nie mam faworytów wśród marek, w których się ubieram. Oczywiście staram się jak najwięcej wykonać samodzielnie, jednak wiadomo, że nie wszystko jest możliwe. Zazwyczaj moje zakupy wyglądają tak, że jeśli chodzę po galerii handlowej, to przede wszystkim kolekcje na witrynach są dla mnie skrótem tego, co mogę znaleźć w środku. Jeśli coś mnie zaciekawi - wchodzę, kiedy spodoba mi się coś w asortymencie - kupuję. Bez znaczenia czy to będzie sieciówka, czy butik. Jeśli jednak bardzo chciałabym mieć jakąś sukienkę, a nie ma mojego rozmiaru... cóż, kupuję i przerabiam, taka natura kobiety - mówi z dozą humoru Maja Mach, projektantka biżuterii oraz ubrań.

W eleganckiej linii Boss Black zarówno Panie, jak i Panowie znajdą odpowiedni strój na wystawne przyjęcie. Elegancja i klasyka to inspiracja. W eleganckiej linii Boss Black zarówno Panie, jak i Panowie znajdą odpowiedni strój na wystawne przyjęcie. Elegancja i klasyka to inspiracja.
Hugo Boss - mistrz w sztuce krawieckiej. W swoich liniach Boss Black oraz Hugo znajdziemy propozycje od damskich ubiorów wieczorowych po najmodniejsze garnitury. Żakiety, sukienki i ołówkowe spódnice to propozycja dla eleganckich kobiet, natomiast alternatywą dla panów są doskonale skrojone, niemalże na miarę, garnitury, które marka od lat stara się przekształcić z oficjalnego stroju w wyrafinowany ubiór codzienny. Dostępne są także marynarki, koszule i cała gama akcesoriów z bielizną włącznie. Takie linie, jak Boss Orange, czy Boss Green skierowane są do klientów, którzy cenią sobie wysoką jakość codziennych ubrań miejskich. Hugo Boss na przestrzeni dziesięcioleci obecności na rynku stał się jedną z najbardziej pożądanych luksusowych marek. Dostępność: Galeria Bałtycka (Peek&Cloppenburg), CH Manhattan (Royal Collection).

- Hugo Boss i Pierre Cardin to najczęściej wybierane firmy, jeśli chodzi o marynarki oraz garnitury. Z pewnością wiąże się to z wieloletnią obecnością na rynku, co poskutkowało poważaniem wśród klientów. Nie brakuje tutaj również sympatyków marki. Często panowie, którzy zakupili kiedyś "na próbę" ich produkt, zadowoleni powracają do ubrań tych marek. Ponadto, są to najbardziej pożądane firmy - głównie ze względu na swój ekskluzywny charakter. To, co je wyróżnia, to z pewnością jakość wykonania i to, że każdy w ich kolekcji znajdzie coś, czym będzie mógł podkreślić swoją osobowość - mówi Marlena Zarach, doradca klienta w firmie Peek&Cloppenburg.

JOOP! zasłynął z przyciągających uwagę zdjęć w swoich kampaniach dla eleganckich linii odzieży.  JOOP! zasłynął z przyciągających uwagę zdjęć w swoich kampaniach dla eleganckich linii odzieży.
JOOP! - wykrzyknik po nazwie to symbol ruchu i energii. W ofercie dla kobiet znajdziemy eleganckie kreacje z wyraźnie zaznaczoną talią, marszczeniami oraz falbanami. Męskie garnitury oraz marynarki skierowane są do tych osób, które chcą czuć się elegancko i swobodnie zarazem. Dżinsy Joop! w stylu vintage oddają hołd scenie rocka, męskie stroje odwołują się do ubiorów szykownego dandysa. Dostępność: Galeria Bałtycka.

Pierre Cardin - projektant zasłynął ze swojego awangardowego stylu, który wypracował za sprawą współpracy z Schiaparelli oraz Diorem. Jego kolekcje postrzegane są jako elitarne i podkreślające indywidualny charakter klienta. Marka stara się łączyć obecne trendy z tym, co klasyczne - tak, aby każdy mężczyzna mógł znaleźć coś, co będzie dla niego sposobem na podkreślenie swojej indywidualności. Klasyczne marynarki, eleganckie garnitury i idealnie skrojone fasony to główne cechy oferowanych kolekcji. Znajdziemy również geometryczne wzory i nietypowe motywy. Dostępność: Galeria Bałtycka, CH Klif.

Emanuel Berg - wzór współczesnego stylu i elegancji. Bernard Roetzel w swoich książkach "Gentleman - moda ponadczasowa" oraz "Lady - Kobieta Elegancka" niejednokrotnie poleca markę osobom ceniącym niekwestionowaną elegancję i klasykę. Bluzki oraz koszule są szyte z najwyższej jakości włoskich tkanin i z największą precyzją, dzięki czemu spotkała się z uznaniem znanych nazwisk w branży, zdobywając jednocześnie przychylne opinie stylistów oraz autorów książek z dziedziny mody ponadczasowej. Projektantów tej firmy bez wątpienia inspiruje klasyczna elegancja. Wszystkie garnitury szyte są na miarę, a klient może być spokojny o to, że każda jego zachcianka zostanie, wręcz z przyjemnością, spełniona. Dostępność: CH Klif.

Tru Trussardi - jedna z linii marki Trussardi, która łączy w sobie wysoką jakość wykonania i styl marki-matki z funkcjonalnością odzieży miejskiej. Ubrania są zaprojektowane z myślą o zabieganych klientach, którzy potrzebują stroju na każdą okazję. W kolekcji możemy odnaleźć na pozór skrajne różne elementy: od casualowych, po eleganckie. Tru Trussardi to stylowa odzież miejska, która spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających kobiet i mężczyzn jeśli chodzi o styl, elegancję i stałe dążenie do najwyższej jakości. Dostępność: Galeria Bałtycka, CH Klif.

  • W ofercie Ralph Lauren znajdziemy nie tylko eleganckie spodnie i koszule, ale także szorty i chinosy.
  • Butik marki Emanuel Berg zaprasza swym wystrojem do świata męskiej elegancji.
  • Tommy Hilfiger - jedna z najbardziej popularnych marek na świecie.
  • Tru Trussardi oferuje odzież zarówno męską, jak i damską. Miejska odzież doskonałej jakości to oferta przygotowana z myślą o klientach zabieganych i wymagających.


Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Ralph Lauren to trio wielkich projektantów mody, których zna każdy. Ziścił im się amerykański sen. Zaczynając od prostych projektów, doszli na szczyty w przemyśle odzieżowym. Dzisiaj stoją na piedestale obok takich sław jak: Giorgio Armani, Lacoste czy Hugo Boss. Hilfiger i Lauren projektując swoje pierwsze ubrania, z pewnością nie spodziewali się, że odniosą tak wielki sukces. Koszulki polo oraz chinosy w wielkiej palecie barw są tak popularne na całym świecie, że wielu mężczyzn nie wyobraża sobie bez nich swojej garderoby. Zarówno panie, jak i panowie w Trójmieście mają okazję nabyć ich kolekcje w sklepach firmowych oraz w multibrandach. Dostępność: Galeria Bałtycka (Tommy Hilfiger, Peek&Cloppenburg), CH Klif (Tommy Hilfiger, Tommy Hilfiger Tailored, Calvin Klein Jeans), Polo Outlet Ralph Lauren ul. Bohaterów Monte Cassino w Sopocie.

Robiąc zakupy w galeriach handlowych, kieruję się przede wszystkim:

Liczba międzynarodowych, luksusowych marek jest już tak ogromna, że przegląd ich wszystkich zająłby kilkaset stron. Przedstawione firmy stanowią jedynie wybór kilku spośród wielu ekskluzywnych dostępnych na terenie Trójmiasta. Poza wspomnianymi, w galeriach handlowych znajdziemy również sklepy takich firm, jak: Guess, Liu Jo, Simple, Molton, Olsen, Patricia Pepe, Petit Bateau, Sisley, Solar, Marc O'Polo, Armani Jeans, Strellson, Carl Gross, Strenesse, Manetti, Lusia Cerano, Napapijri, Karen Millen.

Wybór prezentuje nie tylko najbardziej znane marki, ale również uwzględnia ważne style: od ubrań codziennych, po koszule i garnitury szyte na zamówienie. Niezależnie od upodobań oraz preferencji, kwestią bezsprzeczną pozostaje fakt, że każdy lubi luksus oraz produkty ekskluzywne.

Trudno znaleźć inną dziedzinę niż ubiór, która budzi takie zainteresowanie i jest jednocześnie ostatnią z najpotrzebniejszych rzeczy. Wciąż jednak do wielu marek mamy ograniczony dostęp, czego przykładem są: Balmain, Chanel, Prada, Miu Miu, Lagerfeld, Marni, Margiela, Schiaparelli oraz Zegna. Są to jednak osoby, które współczesny świat mody nie tylko tworzyły, ale również inspirowały młodszych kolegów swoimi precedensowymi kreacjami.

Czym byłby prestiż, gdyby był powszechnie dostępny? Czy wszak nie wzrasta on wraz z ograniczeniem dostępności?

Miejsca

Zobacz także

Opinie (86) ponad 10 zablokowanych

  • Marki luksusowe w Polsce. (1)

    Levis,Wrangler,Lee,BigStar,Cross -jeansy
    Ecco,adidas,Nike,GinoRossi - buty

    Na poczatku lat 90tych to luksusem bylo miec dres adidasa taki kolorowy w paski hehe.To byl luksus na ktory wszystkie panny lecialy .hehe,ale wiocha

    • 18 2

    • promujmy swoje marki

      to najlepszy sposób

      • 7 1

  • (6)

    Moją ulubioną marką jest Armani, szczególnie linia Armani Jeans. Inne linie np. Collezioni czy Emporio nie są na moją kieszeń więc nie kupuję,
    Czekam aż w Trójmieście otworzy się butik Armani Jeans bo lada dzień otwarcie pierwszego w Warszawie.
    Poza Armanim kupuję też ubrania od Calvina Kleina Jeans, Hilfigera, Hugo i Bossa Orange.
    Podoba mi się styl tych marek, klasyczny, prosty, najlepiej się w nich czuję.

    Co do artykułu marka Balmain jest dostępna w Trójmieście ! Dokładnie w butiku Magnific w CH Klif w Gdyni.

    • 5 10

    • A jakieś zainteresowania masz? (2)

      • 4 4

      • (1)

        jasne, geografia społeczno-ekonomiczna, bankowość i rynki finansowe, finanse publiczne, psychologia, media, nowe technologie, turystyka, historia Polski w czasach zwłaszcza w XVI,XVII i XVIII w, malarstwo polskie w XIX w i początku XX w, muzyka house i oczywiście moda

        • 6 0

        • aha i jeszcze sport: pływanie, biegi, squash i losy Lechii Gdańsk

          • 5 3

    • ale tego Balmain masz w tym Klifie - jakies pojedyczne rzeczy o ile wogole cos tam jest (1)

      A Armani był juz w Warszawie w ramach franszczyzny powiazany za Alma, ale sie zamknął. Moze zbyt luksusowy był jak na Polske..... bo jak to sie mowi jaki kraj takie luksusy. Adidasa by lepiej otworzyli ;)

      • 3 2

      • franszczyzny???

        • 0 0

    • A kolekcje Armani czy Boss Black znajdziemy w Classicu na Świętojańskiej w Gdyni

      • 0 0

  • Luksus? bez jaj :)

    Osoba pisząca artykuł nie ma zielonego pojęcia o tym, czym są luksusowe marki i zapewniam, że ich się nigdzie w Trójmieście nie dostanie! A dla trójmiejskich elegantek, które się stroją idąc do Klifa, jakby szły na przyjęcie, można pisać takie teksty, żeby podnosić sprzedaż tamtejszym sklepikom, i owszem, ale to jest masówka i odpady starych kolekcji, a nie żaden luksus... Owszem, górna półka dla klasy średniej, ale tylko cenowo, jakościowo to już nie bardzo. Ale może rzeczywiście, jak ktoś sobie kupi szmatkę za 2 tys. to mu wzrasta samoocena, jeśli tak, to współczuję...

    • 21 0

  • Luksusowe marki w Trójmieście ???

    Jaja sobie robicie !?
    Tu nie ma luksusowych marek jakby sie ktoś nie zorientował.
    Co najwyzej półka średnia.... albo można napisac jaki kraj takie luksusy ;)

    A to kto napisał ?
    " Zaskakujący jest brak na liście takich marek jak Boss"
    Jaja sobie autor robi ?
    W normalnych krajach Hugo Boss to najwyzej średniak do marketu
    Żaden to luksus (chyba ze dla Polaków) a artykuł miał byc o luksusowych markach !

    • 11 1

  • Luksusowe ciuchy najbliżej to są na Kurfürstendamm .

    • 6 1

  • witajcie (1)

    a ja niedługo dostaje wypłatkę i lece do reserveda bo lakieś zarąbiste sweterki z 3 i wypasione dzinsiki bo nie długo idę na imprezke i ama zamiar żeby wszyscy mi zazdrościli.jak sądzicie jak na nasz kraj to chyba panny będą się za mna ogladac, a kolesie zazdroscic ze mam nowe a nie jakies stare szmaty??

    • 8 3

    • jesteś gejem ?

      • 0 6

  • Biedny kraj. Umowy śmieciowe. Co 5 dziecko żyje w ubóstwie. Popatrz poza 3miasto........

    • 12 2

  • Hugo Boss podobno największe przychody wygenerował szyjąc mundury dla

    "wrogów pokoju"...... to w stylu Budynia określenie tych no wiecie...

    • 9 0

  • Hugo Boss sam sie zglosil do Hitlera aby szyć mundury dla SS.

    Polacy jak widać mają krótką pamięć...

    • 19 0

  • marka luksusowa to Adidas a nie jakieś Hermes lub Gucci

    • 9 6

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Chrzest jachtu Conrad 144S

uroczystość oficjalna

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane

Inwestycje Deluxe

Gaja Park

Gaja Park

DORACO Investment

Gdańsk Żabianka, ul. Pomorska 68 Mapa

30 do 175 m2
Powierzchnia
w budowie
Realizacja
Monolit

Monolit

7 ogłoszeń

Herzinvest

Straszyn, ul. Marsa Mapa

223 do 268 m2
Powierzchnia
zakończona
Realizacja