wiadomości - Moda & Uroda

stat

Kosmetyki w hotelach: czy mogą być luksusowe?

Hotele coraz częściej oferują gościom zestaw kosmetyków w luksusowym wydaniu.
Hotele coraz częściej oferują gościom zestaw kosmetyków w luksusowym wydaniu. 123rf.com/Dit Sangthongsuk

Kosmetyki w hotelach, zwłaszcza tych luksusowych, to standard. Ich formuła, producent i opakowanie potrafią zachwycić gości. To bardzo ważne, bo w dobie mody na podróżowanie każdy stara się zminimalizować bagaż. Dodatki hotelowe, które kiedyś były czymś wyjątkowym, stają się normą, ale często w najlepszym wydaniu. Jakie luksusowe kosmetyki znajdziemy w trójmiejskich hotelach?



Weekend za miastem


Czy zwracasz uwagę na kosmetyki w hotelach?

tak, ich jakość jest dla mnie ważna 31%
tak, głównie ze względu na to, że chcę ograniczyć bagaż 25%
rzadko, tylko przy pojedynczych wyjazdach 5%
nie, zawsze zabieram swoje kosmetyki 26%
nie, bo rzadko nocuję w hotelach 13%
zakończona Łącznie głosów: 275
Czasy, kiedy wyposażenie hotelu ograniczało się do minimum, już dawno minęły. Teraz goście chcą mieć zapewnione wszystko od a do z, nie przejmując się, że np. zapomnieli kosmetyków z domu. Dlatego hotele stanęły przed wyzwaniem, żeby sprostać oczekiwaniom klientów, zwłaszcza tych, którzy wybierają prestiżowe obiekty.

Kosmetyki hotelowe dostępne dla gości powoli stały się standardem. Dotyczy to nie tylko cztero- i pięciogwiazdkowych hoteli. W podstawowym zestawie hotelowym znajdują się zazwyczaj: szczoteczka do zębów, żel pod prysznic, mydło, balsam do ciała. Najczęściej występują w małych buteleczkach: 30 ml - 50 ml.

- Nasze flagowe kosmetyki, które znajdują się w apartamentach, to kosmetyki marki Hermes. Eau d'Orange Verte wyróżnia się niezwykłą świeżością i stał się symbolem Hermès. Eau d'Orange Verte nie zawierają konserwantów, parabenów, fenoksyetanolu, produktów genetycznie modyfikowanych, napromieniowanych składników lub materiałów. Ich optymalna biodegradowalność wynosi około 90 proc. dla szamponu, żelu pod prysznic, kąpieli piankowej i odżywki do włosów, około 70 proc. dla balsamu do ciała. W pokojach mamy również kosmetyki marki Lanvin - The orange amber scent - o odświeżających nutach owoców cytrusowych. Ponadto marka Sofitel jest partnerem "Le Petit Prince", ikony francuskiej literatury - jako szansa, by świętować dziecięcą wyobraźnię poetycką. Są to produkty kierowane do rodzin z dziećmi, dzięki którym pobyt w hotelu stanie się niezapomniany, pobudzi dziecięcą ciekawość i kreatywność. Na naszych najmłodszych gości w łazience zawsze czeka zestaw kosmetyków z serii "Le Petit Prince", oczywiście z wizerunkiem Małego Księcia - opowiada Agata Kielan, PR & Marketing Manager hotelu Sofitel Grand.

W najdroższych hotelach świata, w których noc potrafi kosztować nawet 15 tys. dolarów, pojawiają się kosmetyki z najwyższej półki. Warto wymienić tu takie prestiżowe marki jak L'Occitane, Charlotte Rhys, Anantara, Organic Six Senses, Molton Brown czy Aman.

- Aby podróż naszych gości przebiegała bez zakłóceń, w miłej atmosferze, proponujemy odwiedzającym nas gościom wiele usług dodatkowych, a także dbamy o wszelkie drobiazgi, jakie składają się na komfort podróży. Jednym z takich drobiazgów są personalizowane słodycze, jakie czekają na podróżnych po przyjeździe, innym - kosmetyki hotelowe stworzone specjalnie dla naszych gości.

Linia kosmetyków Hotelu Gdańsk powstała, aby spełniać wysokie wymagania naszych gości. Dokładnie dobrane składniki aktywne doskonale nawilżają i odżywiają ciało, a design opakowania nawiązuje do eleganckiego wystroju Hotelu Gdańsk Boutique. Zależy nam, aby każdy klient czuł się u nas wyjątkowo, dlatego osobną linię kosmetyków hotelowych oferujemy najmłodszym. Skład produktów tej serii odpowiada na wyjątkowe potrzeby skóry dzieci, a same produkty mają przyjemny, owocowy zapach - mówi Wioleta Ławicka, dyrektor sprzedaży Hotelu Gdańsk Boutique.

Luksusowe kosmetyki marki Agraria pojawiły się niedawno w pięciogwiazdkowym hotelu InterContinental znajdującym się w Warszawie. Najwyższej jakości kosmetyki proponuje swoim gościom również sieć hoteli Hilton.

- Sieć Hilton dba o to, by każdy hotel reprezentował ten sam najwyższy poziom usług, dlatego nawet kwestia doboru kosmetyków jest poprzedzona wieloma analizami. W każdym hotelu sieci Hilton goście znajdą dokładnie ten sam zestaw kosmetyków marki Crabtree&Evelyn, na który składają się: mydełko w kostce, szampon i odżywka do włosów, żel do kąpieli i balsam nawilżający, a oprócz tego inne przydatne akcesoria. Ta linia kosmetyków została zaprojektowana tak, by goście mogli poczuć się jak w profesjonalnym gabinecie kosmetycznym. Ponadto, co istotne, z okazji setnych urodzin sieci Hilton podejmujemy jeszcze więcej działań proekologicznych i społecznych niż dotychczas. Jednym z przykładów naszej działalności jest recykling naszych kosmetyków: niewykorzystane mydełka są przez naszą sieć przetwarzane i wysyłane do biedniejszych regionów świata, gdzie brak odpowiedniej higieny jest przyczyną chorób dzieci, jak na Filipinach - mówi Urszula Wiśniewska, specjalista ds. PR-u i marketingu w hotelu Hilton Gdańsk.

Hotele ze spa w Trójmieście


Wybór odpowiednich kosmetyków dotyczy również salonów spa znajdujących się w większości prestiżowych hoteli.

- W Urban SPA, które znajduje się na piątym piętrze naszego hotelu, korzystamy przede wszystkim w kosmetyków marki Aroma Associates, które bazują na połączeniu olejków eterycznych i esencji botanicznych. Zdecydowaliśmy się na nie ze względu na naturalny skład oraz świetne efekty, jakie przynoszą w połączeniu z naszymi zabiegami - dodaje Urszula Wiśniewska.
W innym hotelu w Trójmieście znajdziemy kosmetyki od lokalnej marki, które najpierw wykorzystywano tylko do zabiegów spa, a następnie trafiły do pokoi hotelowych, by na szerszą skalę służyć gościom.

- Dbając o najwyższą jakość usług oraz zdrowie i zadowolenie naszych gości, do zabiegów kosmetycznych w Instytucie GenesisHotelu Nadmorskim stosujemy kosmetyki naszej gdyńskiej marki Baltic Collagen, które oparte są na naturalnym, skoncentrowanym kolagenie. Produkty te - znane już na wszystkich kontynentach - w Polsce jako linia specjalistyczna do zabiegów wykorzystywane są wyłącznie w Hotelu Nadmorskim. Nasze wieloletnie doświadczenie w stosowaniu tych naturalnych, hypoalergicznych i biologicznie aktywnych kosmetyków aplikowanych podczas terapii na twarz lub ciało potwierdzają fantastyczne efekty i zadowolenie naszych gości. Widząc tak dobre efekty działania kosmetyków linii Baltic Collagen, postanowiliśmy pójść o krok dalej i wprowadziliśmy te kosmetyki także do pokoi hotelowych. Rozpoczęliśmy od kremu do rąk w pokojach klasy biznes i apartamentach, co spotkało się z bardzo pozytywną reakcją naszych gości - mówi Joanna Szczodrowska, menadżer Instytutu Genesis znajdującego się w Hotelu Nadmorskim.

Wydarzenia w Trójmieście: w tym tygodniu


Wysokiej jakości kosmetyki to nie tylko ukłon w stronę gości. To również jedno z działań marketingowych, które ma budować wizerunek hotelu: dlatego większość tych kosmetyków posiada nazwę i logo obiektu.

- Hotel Haffner wyjątkowo dba o jakość kosmetyków proponowanych gościom zarówno w pokojach hotelowych, jak i w Instytucie Spa. W naszych apartamentach czekają kosmetyki znanej światowej marki Bvlgari, które zapewniają niepowtarzalne chwile luksusu, a dzięki nim pobyt staje się niezapomniany.W innych pokojach proponujemy kosmetyki z linii Esteban Paris. Dzięki innowacyjnej gamie składników oraz aromatów w nich zastosowanych, codzienna pielęgnacja staje się niezwykle przyjemna i relaksująca - zapewnia Paulina Marwińska, PR&Marketing Manager Hotelu Haffner.
Wielu gości zabiera kosmetyki do domu, dzięki czemu dłużej się nimi cieszą i korzystają ich z właściwości. Warto również pamiętać, że hotele wyposażone w ekskluzywne kosmetyki podnoszą tym samym swój standard.

- Przy wyborze marki kosmetyków naszym głównym celem jest połączenie Sofitel z najlepszymi francuskimi markami luksusowymi, zapewniając jednocześnie naszym gościom produkty najwyższej jakości. Wzmacnia to nasze pozycjonowanie (francuska elegancja) i wnosi dodatkową wartość do naszej oferty. Marka Sofitel prowadzi katalog kolekcji kosmetyków prestiżowych marek. Wśród nich znajdziemy dwie, które zostały dedykowane dla naszego hotelu. Pierwsza to założona w 1837 roku marka Hermes - należy do najbardziej prestiżowego niezależnego domu zapachowego. Druga to założona w 1889 roku Lanvin - najstarszy dom mody w Paryżu, należy do najbardziej renomowanych marek zapachowych na całym świecie - podsumowuje Agata Kielan.

Opinie (14) 10 zablokowanych

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najnowsze artykuły

wydarzenia