• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jachty, dach i tancerki. Konferencja XXI wieku

Aleksandra Sobocińska
28 stycznia 2014 (artykuł sprzed 10 lat) 

Z czym kojarzy ci się konferencja? Z nudną prezentacją w PowerPoincie i mało porywającymi wystąpieniami, a może z ogromnymi emocjami, adrenaliną i żywą wymianą zdań? Trójmiejskie firmy doskonale wiedzą, jakie są aktualne potrzeby rynku i wychodzą naprzeciw - niekiedy bardzo skomplikowanym - wymaganiom klientów. Zobacz, jak może wyglądać konferencja, której uczestnicy nie zapomną do końca życia.



Jacht za oknem

Niektóre konferencje uatrakcyjnia samo usytuowanie obiektów, w których się odbywają. Bliskość wody chociażby pozwala zacumować jacht, który jest akurat prezentowany tak, aby był widoczny za oknem sali konferencyjnej. Taki przywilej ma Hotel Gdańsk. - Już samo miejsce, jego marynistyczny klimat związany z tradycjami Gdańska, a także jego lokalizacja w sercu miasta przy marinie jachtowej, czynią każde spotkanie wyjątkowym. To optymalne miejsce dla ekspozycji ekskluzywnych samochodów lub jachtów motorowych - mówi Karolina Wójcik, Dyrektor Hotelu Gdańsk.

W tym samym centrum konferencyjnym istnieje możliwość urozmaicenia konferencji seminarium piwnym czy też jego uwieńczenia relaksem w SPA. - Niezwykle ciekawą propozycją dla uczestników spotkania jest seminarium piwne przeprowadzone przez piwowara w Brovarni Hotelu Gdańsk, połączone z degustacją warzonego w Brovarni naturalnego piwa i znakomitą kolacją w Restauracji Hotel Gdańsk. Dla uczestników konferencji dostępne są również dedykowane pakiety Spa, w ekskluzywnym Med Spa w Hotelu Gdańsk - zdradza Karolina Wójcik.

  • Hotel Gdańsk ma bezpośredni dostęp do Motławy, co stanowi doskonałą wartość dla wielu spotkań biznesowych organizowanych w tym miejscu.
  • Sala konferencyjna Hotelu Gdańsk.


Samba i hipnotyzer

Uczestnicy konferencji - niekiedy poruszającej trudne i wymagające tematy - zaiste docenią miły przerywnik w postaci pokazu samby w wykonaniu egzotycznych tancerek. Show, które zdecydowanie pobudzi i doda energii, można zamówić w hotelu Golden Tulip. Przy organizacji spotkania biznesowego w tym samym obiekcie istnieje opcja zamówienia nieco bardziej wyważonej, acz równie interesującej rozrywki, jaką jest pokaz iluzjonisty.

- Autorski program hipnotyzera, J. Mokriszczewa "HipnoShow" to zabawa niekonwencjonalna, widowiskowa, pełna zaskoczeń, tajemniczości i humoru. Daje dużo pozytywnej energii i mocnych, niezapomnianych wrażeń. W roli mistrza wystąpi artysta z Ukrainy, absolwent kijowskiej Szkoły Cyrkowej - mówi Aneta Dembek, Event Manager w hotelu Golden Tulip.

  • Sala konferencyjna hotelu Golden Tulip.
  • Dania kuchni molekularnej uatrakcyjnią każde spotkanie.


Golf na dachu czy konferencja w... szczerym polu?

Sala konferencyjna w budynku Restauracji Filharmonia pozwala na organizację kameralnego, ale zdecydowanie nie nudnego spotkania biznesowego. W zasadzie nie ma tam narzuconych żadnych ograniczeń i każde życzenie klienta może zostać zrealizowane - nawet te, które znacznie wybiegałoby poza obszar samej sali, ba - nawet budynku.

- Jeden z naszych klientów zażyczył sobie spotkania na statku, który pływał po Motławie, bowiem konferencja dotyczyła remontu nabrzeży właśnie Motławy. Innemu, który był kapitanem Portu Północnego, organizowaliśmy spotkania w "gondoli" na 10. piętrze z pięknym widokiem. Zdarzyło nam się również współorganizować turniej golfa na... dachu Olivia Bussines Center, czy też konferencję w namiocie w szczerym polu - dosłownie - opowiada Andrzej Kosmol, manager Restauracji Filharmonia.

  • Sala Jazzowa gdańskiej Filharmonii. Uczestnicy konferencji mogą w przerwie odpocząć przy muzyce granej na żywo.
  • Konferencja w szczerym polu? Nie ma problemu. Specjalny namiot można ustawić niemal wszędzie.


Podniebny klub

Zamiast daną część miasta czy też jego dzielnicę, o której akurat mowa podczas tematycznej konferencji, pokazywać wskaźnikiem na mapie, można przedstawić ją "na żywo" za oknem. Taką możliwość mają te osoby, które spotkanie biznesowe zorganizują w Sky Clubie na 12. piętrze budynku Olivia Tower w Olivia Business Centre.

- Znajduje się ono na dachu najwyższego budynku Centrum, co gwarantuje gościom każdego wydarzenia niezwykłe wrażenia z widoków na całą panoramę metropolii trójmiejskiej, niezależnie od pory dnia czy pory roku. Widok jest wyjątkowy i na pewno długo pozostaje w pamięci gości - mówi Monika Bogdanowicz z Olivia Business Centre.

Osoby, które potrzebują ustronnego miejsca, w którym mogłyby spotkać się w mniejszym gronie nawet w trakcie konferencji, mogą skorzystać z VIP roomu. - Po obu stronach Sali znajdują się 2 zewnętrzne tarasy oraz VIP room z ograniczonym dostępem na życzenie gości - mówi pani Monika.

Sky Club znajduje się na 12. piętrze budynku Olivia Tower w Olivia Business Centre.
Sky Club znajduje się na 12. piętrze budynku Olivia Tower w Olivia Business Centre.


Konferencja nie musi byś sztampowa i przewidywalna. Zainwestowanie większej sumy pieniędzy w niekonwencjonalną formę spotkania może przynieść bezcenne profity dla dalszych losów biznesu. Nawet przełamanie wykładu jakimś pokazem artystycznym doda słuchaczom energii, pozwoli im odsapnąć i w pełni sił oraz kreatywności wrócić do spotkania po przerwie. Samo miejsce wykładu można wybrać w taki sposób, aby różniło się ono od wszystkich innych, do jakich zdążyliśmy jak dotychczas przywyknąć i na długo pozostało w pamięci uczestników i przywodziło same pozytywne wspomnienia. A o to przecież chodzi.

Cena konferencji jest ustalana indywidualnie
- zależy od takich czynników jak miejsce, liczba uczestników, atrakcji, czy też długość. Dlatego warto zgłosić się do organizatorów osobiście i oszacować wstępny kosztorys. Pamiętajcie, że przy tworzeniu agendy spotkania jedynym ograniczeniem powinna być... wyobraźnia.

Miejsca

Zobacz także

Opinie (24) 3 zablokowane

  • to jeszcze tańce na rurce bo słyszałem ze to teraz sport jest :) (1)

    • 36 1

    • ta

      kobitka na zdjęciu to pewnie z konferencji, taka polska uroda i zęby zdrowe.

      • 2 1

  • (2)

    Konferencje tworza ludzie, nudna konferencja to nudni ludzie, jakos nigdy nie zdarzylo mi sie nudzic na konferencjach, to najlepszy sposob na poznawanie nowych nieszablonowych ludzi. Ktos kto wprowadza tance i sporty na konfernecje jest po prostu glupi albo to nie jest juz konferencja. Nie nalezy przeginac.

    • 10 4

    • Oj, oj,oj aleś Ty nieszablonowa dama!

      • 1 3

    • nigdy

      nie byłaś/byłeś na żadnej konferencji to jasne. Nieszablonowi ludzie - błe, chłe chłe, błe chłe chłe chłe chłe :))))

      • 3 1

  • Proponuję

    poszerzyć ofertę konferencyjną w Hotelu Gdańsk o zasypywanie dziury przy kościele Mariackim.

    • 18 3

  • Na konferencjach bywam, bo sa ciekawe- te , które wybieram, albo jestem zapraszany (3)

    te poboczne "atrakcje" to na siłę umilanie, tylko wydłuża często czas konferencji,
    ja korzystam z treści konferencji i uciekam do domu przed rozrywką, w sumie, często, byle jaką

    bawić się idę ze znajomymi, rodziną, na tańce, albo na kulig na Kaszuby

    • 14 3

    • (2)

      Ok
      ale 0,7 chyba też nieraz walniesz?

      • 1 4

      • Na wypoczynku tak, albo w domu wieczorem z żonką, (1)

        pewnie jestem "inny"- nigdy nie piję nawet kropli, gdy jeżdżę autem

        • 6 1

        • nie ważne gdzie, ważne, że w ogóle.
          Co do prowadzenia po pijaku to sprawa oczywista.
          Pozdrawiam

          • 2 0

  • Niezapomniana konferencja (2)

    Faktycznie, było to niezapomniane spotkanie biznesowe, gdy w Sky Clubie w Olivia Gate zaczęło kapać nam na głowy z wadliwej instalacji klimatyzacyjnej.
    Zamiast tych napuszonych, anglojęzycznych poczwarków w nazwach - po prostu zadbać o szczegóły. Im bardziej pretensjonalna nazwa, tym większy potem obciach...

    • 11 3

    • Proszę o podanie nazwy spotkania/konferencji (1)

      Dobry wieczór!
      Zwracam się do Pana jak wynika z Nicka - Danciger.
      Proszę o podanie orientacyjnej daty spotkania i jej tematu czy konkretnej nazwy. Postaram się ustalić szczegóły przytaczanej przez Pana sytuacji. Według mojej wiedzy od października 2012 roku, kiedy obiekt jest przekazany do ogólnego użytku taka sytuacja nie miała miejsca. Jeśli przytoczy Pan informacje, o które proszę pozwoli nam to na właściwe odniesienie się do przedstawianej przez Pana sytuacji. Serdecznie zapraszam do kontaktu,
      Monika Bogdanowicz, Olivia Business Centre

      • 1 0

      • konkurencja

        to napisała osoba z Torusa. oni was kochają:)

        • 0 0

  • pani profil jest Boski ! (1)

    • 4 1

    • Do zdjęcie ze stocka.
      Realia są bardziej brutalne.

      • 3 0

  • super

    A kilka kosztuje hostess za godzinę , :-)

    • 2 2

  • Centrum konferencyjne w Olivia Business Centre na dachu???

    To im tam trochę chyba wieje :D

    • 1 2

  • konferencja, konferencją; Ą, Ę, bułkę przez bibułkę, (3)

    a wieczorem tajski boks, dziwki i koks.

    • 12 0

    • W końcu prawdziwa opinia.
      Te niby elegantki puszczą się z największymi tandeciarzami, kolesie napici i spoceni w rozpiętych koszulach zamawiający dziwki na telefon..
      Tandeta
      Byłem ileś tam razy, robię wszystko by tego unikać - znam 1000 sposobów na spędzenie lepiej czasu z kimś kim chce, a nie z jakimiś przypadkowymi ludźmi lub tymi z pracy.
      O wątku edukacyjnym nawet nie piszcie....

      • 8 0

    • wszystko żalezy od tego kto na jakie konferencje/szkolenia jeździ... (1)

      • 0 0

      • Przestań.
        Byłem na wielu w różnych branżach i nie w zajazdach przy S7.
        W mniejszym lub większym stopniu było tak samo.
        Jak bym widział dzieci na pierwszym wypadzie w gimnazjum - tylko zabawki i skala inne.
        Jeszcze napisz jak dużo tam się nauczyłeś.

        • 3 0

  • Konferencja

    Konferencje w Hotelu Gdańsk to absolutny TOP - oni są naprawde profi i tyle! !
    Byłem więc wiem.
    J

    • 2 3

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane