• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jacht dla mistrza F1 budowany w Gdańsku. Fernando Alonso w Trójmieście

erka
10 lutego 2023 (artykuł sprzed 1 roku) 
Opinie (124)
  • Fernando Alonso odwiedził gdańską stocznię Sunreef Yachts.
  • Fernando Alonso odwiedził gdańską stocznię Sunreef Yachts.
  • Fernando Alonso odwiedził gdańską stocznię Sunreef Yachts.
  • Fernando Alonso odwiedził gdańską stocznię Sunreef Yachts.
  • Fernando Alonso odwiedził gdańską stocznię Sunreef Yachts.
  • Fernando Alonso odwiedził gdańską stocznię Sunreef Yachts.
  • Fernando Alonso odwiedził gdańską stocznię Sunreef Yachts.
  • Fernando Alonso odwiedził gdańską stocznię Sunreef Yachts.
  • Fernando Alonso i prezes stoczni Francis Lapp.
  • Fernando Alonso i prezes stoczni Francis Lapp.

Dwukrotny mistrz Formuły 1 Fernando Alonso odwiedził stocznię Sunreef Yachts, aby poznać proces projektowania i produkcji katamaranów. Fernando Alonso, przyszły właściciel elektrycznej jednostki 60 Sunreef Power Eco, słynny kierowca oraz prezes stoczni Francis Lapp podpisali umowę na budowę katamaranu w Monaco Yacht Club 1 września 2021 r.





Fernando Alonso to nie pierwsza gwiazda sportu, która jest klientem gdańskiej stoczni Sunreef Yachts. Ambasadorem firmy jest inny kierowca Formuły 1, Nico Rosberg. Natomiast w czerwcu 2020 roku katamaran 80 Sunreef Power odebrał słynny tenisista Rafael Nadal - jednostka została nagrodzona w konkursie World Yachts Trophies.

Ekologiczny jacht dla mistrza Formuły 1



Jacht Fernando Alonso zostanie wyposażony w silniki elektryczne i opracowany przez stocznię Sunreef Yachts system paneli słonecznych. Katamaran będzie posiadać także ultralekkie baterie oraz energooszczędny system klimatyzacji.



Opracowany przez stocznię system solarny zainstalowany na 60 Sunreef Power Eco pokrywa 68,6 mkw. powierzchni na pokładzie, zwiększając tym samym produkowanie energii słonecznej do 21,5 kWp (kilowatopik - jednostka określająca moc instalacji fotowoltaicznej). Panele słoneczne są w pełni zintegrowane z różnymi kompozytowymi elementami jachtu, takimi jak burty kadłubów czy nadbudowa.

Na 60 Sunreef Power Eco umieszczono innowacyjne silniki elektryczne zasilane z ultralekkich baterii, które zapewniają cichą i bezwibracyjną żeglugę, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom oraz ekologicznym materiałom wykończeniowym.
erka

Miejsca

Opinie (124) ponad 10 zablokowanych

  • Kontrasty (33)

    Szkoda, ze nie ma drugiej czesci artyklu. O tym ile tam zarabiaja stoczniowcy.

    • 181 28

    • nie wiedziałem że takie straszne bezrobocie panuje wśród stoczniowców (13)

      że aż biedni muszą pracować tam gdzie słabo płacą, a tak w ogóle to mi wcale was nie żal, każdy jeden zarabia minimum dwa razy tyle ile nauczyciel z dużym stażem, jak jeszcze wam za mało to wypad za granicę

      • 44 33

      • Jak wogole można porównywać pracę jakiegoś nauczyciela (3)

        Do fachowców pracujących w stoczni ? Mógł to napisać tylko jakiś teoretyk, żółtodziób. A propos zarobków to są trzy razy wyższe niż w budżetówce tyle tylko że to odpowiedzialna i uczciwa praca.

        • 11 8

        • (1)

          No i mamy doskonały przykład jak i gdzie pis buduje sobie poparcie. Dał złudne poczucie wyższości i lepszości ludziom bez wykształcenia. Państwo robotnicza chłopskie i pogarda dla elit? Już to przerabialiśmy.

          • 1 3

          • Większość nauczycieli prezentuje tak słaby poziom

            Wiem bo nawet w naszym przedszkolu ciężko znaleźć kompetentną osobę.
            Myślą że po studiach to już elita i im się należy. Studia to początek a bez doświadczenia i solidnej pracy nie ma powodu do większej wypłaty.
            Fakt, powinni być dobrze opłacani ale tylko fachowcy z udowodnionymi sukcesami i listami polecającymi.

            • 0 0

        • do fachowca który potrafi tylko szlifować laminat :D

          • 0 1

      • Meduzo belfer tam by jednego dnia nie wytrzymał i nie pracuje tak długo jak robotnik !Kazdy ich stoczniowiec bezproblemu (1)

        a nauczyciel musiał by sie kilka lat szkolic by tam pracowac!
        Wiec mi zal twojej głupoty bo idac tokiem twojej głupoty jak sie belfrowi nie podoba to wypad zagranice!

        • 9 13

        • Szlifowania laminatu? Kilka lat? To chyba tobie tyle czasu zajęło :D

          w szkole chodziło się na wagary, trzeba dźwigać ciężary

          • 1 3

      • (2)

        uuu wyczuwam komentarz kierownictwa tej patofiremki

        • 25 11

        • Załóż swoją (1)

          Irozdawaj kasę ludziom na ulicy3

          • 16 18

          • Buba

            Z całym szacunkiem. To nie są ludzie z ulicy i nie chodzą tam dla Łaski tylko po pieniądze które się im należą za pracę. Pensja polega na zapłacie za pracę a nie jest to łaska. Tam nie ma organizacji bo do d**y jest 80 procent kierownictwa i tylko oni tak piszą bo dostają kasę nie wykonując swoich obowiązków

            • 23 2

      • (1)

        ale godzin w tygodniu wyrabia 4 razy tyle co taki nauczyciel

        • 37 19

        • w szkole chodziło się na wagary, trzeba dźwigać ciężary

          • 16 16

      • O to to ..... tylko nie wypad

        a pa pa i żyj sobie w polandi kraju ciemniaków

        • 7 3

      • Z pisowskim pozdrowieniem : niech jada .

        prostak

        • 11 4

    • podobno płacą najlepiej na rynku. (2)

      • 5 18

      • (1)

        płaca przecietnie a w zamian mobbing i oboz pracy, ludzie uciekaja, jak tylko znajda cos innego

        • 22 3

        • codzienny swąd i ból głowy gratis

          • 0 0

    • (5)

      zarabiają tyle żeby nie chcieli się zwolnić, czyli nie aż tak źle chyba

      • 28 5

      • (4)

        przeciez stamtad ciagle ludzie odchodzą, rotacja straszna

        • 19 6

        • Abc (1)

          Piszesz o najcięższym stanowisku, szlifierz laminatu. To normalne ze jest rotacja przy tak ciężkiej pracy

          • 6 0

          • nie, piszę o wszystkich stanowiskach poza kierowniczymi. W biurze tez ciagła rotacja.

            • 2 0

        • (1)

          i nadal ktoś tam pracuje, cały czas jest załoga więc jednak finansowo konkurencyjnie w stosunku do rynku

          • 9 11

          • Cały czas brakuje ludzi do pracy, widac po ogłoszeniach

            • 18 2

    • Zarabiają na miarę kwalifikacji i wydajności !!

      • 0 0

    • zabawa

      Ktoś musi zasuwać, by bawić mógł się ktoś ...... Takie jest życie ! Sprawiedliwość i równość oferują komuniści, kaczyści i Rydzyk ale po śmierci.

      • 2 0

    • Prawda

      Są głupi to zarabiają mało... proste:)

      • 2 5

    • Dlatego tutaj ten jacht powstanie (5)

      A nie będą go robić w Szwajcarii, bo tu w kraju Lecha Czecha Rusa, przedmurze chrześcijańskiej Europy oraz taniej siły roboczej dla możnych tego świata.

      • 15 2

      • (3)

        Szwajcaria nie ma dostępu do morza, może to ma jakieś znaczenie?

        • 9 5

        • Szwajcaria (1)

          W Szwajcarii znajduje się siedziba drugiej co do wielkości na Świecie firmy kontenerowej MSC.

          • 6 1

          • To wspaniale, ale kontenerowca tam nie zbudujesz a w każdym razie nie przewieziesz do portu morskiego.

            • 3 3

        • Radom tez nie ma dostępu do morza , a tam jest dowództwo marynarki . Bolszewik potrafi .

          • 14 1

      • I śmietnik Europy

        • 4 0

    • a co to kogokolwiek obchodzi?

      Człowiek zarobił dużo pieniędzy za granicą, wydaje ja w Polsce, ludzie maja dobrze płatna pracę, a jeszcze marudy ciagle narzekają. Jak im sie stawki nie podobają to niech poszukają pracy gdzie indziej.

      • 12 6

  • (7)

    Niedługo nie będzie komu pracować w tej firmie... O swoich pracowników zadbać nie potrafią, ale na artykuł sponsorowany na trojmiasto.pl wystarczy

    • 82 10

    • (1)

      i to ostro sponsorowany, kierownictwo siedzi i pisze komentarze hejtujace pracowników, a nieprzychylne usuwa. ten pewnie tez zaraz zniknie

      • 10 2

      • tak oni nie mają co robić tylko pisać komentarze na sfrustrowanych mirków

        • 0 1

    • w d...ie byłeś (2)

      g....no widziałeś ale komentarze jakbyś wieki tam przepracował

      • 1 4

      • (1)

        Ale agresja XD

        • 5 0

        • to po oparach styrenu

          • 0 0

    • Przyjdą nowi, a sponsorowane artykuły tylko ich napędzą!!

      • 0 0

    • na jednego mądrego przypada ... mądry zap..la i robi za wsz\ystkich reszta to statyści

      • 3 3

  • (9)

    Ten gościu tzn właściciel nieźle rozbujał firmę. On pochodzi z Francji? Pewnie tam się uczył fachu.

    • 11 9

    • (6)

      popytaj o opinie ludzi tam pracujących , tak ją rozbujał że ludzie biurko w biurko w kontenerze siedzieli

      • 11 3

      • (3)

        początki zawsze są trudne

        • 1 3

        • (1)

          Boziu, jakie cudne wazeliniarstwo

          • 5 1

          • Wazeliniarstwo nigdy nie jest anonimowe, więc weź powiedz, skąd ty mieszkasz?

            • 0 0

        • i to nie prawda że ciekło z dachu bo prawie nie padało

          • 1 0

      • no i (1)

        • 0 5

        • no i dobre to dla gasarbajterów na szparagach w Niemczech a nie dla inzynierów

          • 0 0

    • Już tutaj ma problemy z pracownikami (1)

      i przenosi produkcję tam gdzie ma jeszcze tańszych niewolników.

      • 4 0

      • Tańszych już chyba nie ma.

        • 0 0

  • (12)

    A pracownicy nadal za grosze pracuja

    • 23 11

    • (2)

      Dobra, to ile tam płacą? Ile zarabia inżynier, monter, spawacz? Napisz na rękę, nie będziemy się bawić w brutto.

      • 3 0

      • Płacę (1)

        Za 5 dni w tygodniu, po 8 godzin.. Staż ok 8-9 lat ogarnięty w robocie ok 5800 brutto. Swierzy po roku od 20 na godzinę do 23. Zależy od kierownika. Przykłady o których wiem. Pozdrawiam 5800 brutto to ok 4200 na rękę to drugie nie chcę strzelać

        • 2 1

        • OK, ale nie napisałeś jaki typ pracy. Chyba inżynier ma jednak trochę więcej.

          • 0 0

    • Zawsze można zostać jednym z 16 najlepszych kierowców na świecie.

      • 0 0

    • Są klienci to jest praca. Klienta można nielubić i mi zazdrościć ale nie takie narzekanie to nic nie da. A dobry pracownik to i ma jak haka na szefa zrobić aby zdobyć podwyżkę.

      • 0 0

    • I giną. Jak tam śledztwo w sprawie sprzed kilku lat? Już zamiecione pod dywan jak widać...

      • 2 0

    • o jacy biedni pracownicy... (2)

      ile tam macie? średnią krajową czy półtora? w bardzo wielu branżach takie zarobki jak w stoczniach to jest marzenie, się nie podoba to szukać pracy u konkurencji albo za granicą, nikt za wami płakać nie będzie

      • 5 7

      • (1)

        dziekuję szefie za tą merytoryczną wypowiedź!

        • 7 1

        • najważniejszy jest dialog

          • 1 2

    • (2)

      Jakie grosze? Masz na jedzenie i komputer by z niego pisać. Nie zwalniasz się z tej firmy to chyba nie masz tak źle. Każdy chce mieć więcej ale to twoja rola by pracodawca nie miał wyboru i musiał ci zapłacić. Jego rolą jest dopiąć budżet bo biznes prowadzi się dla zysków.

      • 4 5

      • (1)

        tak jest! chwała francisowi! nigdy nigdzie lepszego szefa nie miałem!

        • 6 2

        • trawa jest zawsze bardziej zielona tam gdzie nas nie ma

          • 1 1

  • Kiedy produkcja jachtów dla "Kowalskiego" (10)

    coś jak w skandynawii Folkboty (nie mylić z Volkswagenem), choć idea taka sama.

    • 18 24

    • (1)

      Przecietny Kowalski nie ma kasy na utrzymanie jakiegokolwiek jachtu

      • 7 0

      • przeciętny kowalski z BMW w leasingu nie ma kasy nawet na dwa tygodnie czarteru a za same oklaski nie da rady

        • 0 0

    • Kowalski , ten buc niech się weźmie za uczciwa prace .

      • 1 1

    • OMEGA (2)

      możesz kręcić kółka na jeziorkach Omegą :)

      • 17 1

      • zaepiste łódki

        dobre do ćwiczenia ale też zwinne i dość szybkie. No i właśnie takie dla Kowalskiego - tanie.

        • 2 0

      • Omega mega integrujaca

        O wywrotke łatwo, potem wspolne suszenie ubran na pomoscie, gadu gadu....

        • 5 0

    • kuuu....wa znowu jachty podrożały.

      • 4 0

    • a kiedy wielkie zderzacze hadronów dla "Kowalskiego"?

      • 2 1

    • Przeciętny Kowalski ma problem z jazdą samochodem wyznaczonym pasem ruchu...

      A ty chcesz ich wszystkich wpuścić na akwen bez wyznaczonych pasów, linii, itd ;-)))) Utopiony pomysł ;-)

      • 16 1

    • kiedy Polska będzie miała tak długą linię brzegową jak Skandynawia.

      • 6 4

  • Mój ulubiony kierowca w stawce (2)

    Podczas GP USA w tym roku pokazał, że jest jednym z najlepszych kierowców wszechczasów.

    • 25 12

    • Ma jeszcze w sobie ikrę :) Jego ziomek Carlos jakoś spektakularnie nie jeździ, robi czasem głupoty :D ale zobaczymy jak wypadnie ten sezon

      • 0 0

    • No i ?

      • 2 2

  • To pieknie wyglada (1)

    Ale nie ma wartości na rynku jachtów
    Epoksyd a prawdziwe jachty buduje się z aluminium.
    Polecam Oceanco Yacht i Aluship
    Porównajcie ceny tych producentów

    • 3 2

    • oceanco

      y 708 y 709 y 710 y716 y718 y725 p164 od 150 mln euro wzwyż ...
      roczne utrzymanie kazdej z tych jednostek to 0d 15 mln euro wzwyż
      może ,może Ronaldo za kilka lat będzie mógł sobie sprawić używany produkt oceanco
      np. odkupując od spielberga teraz już 15 letni mega jacht bo był do sprzedażyy - chyba ,że już sprzedał
      a Aluship nie buduje tych jachtów li tylko nadbudowuje aluminiową nadbudówkę na stalowym kadłubie

      • 0 0

  • sunreef yachts (1)

    jachty jachtami a jak tam u Was praca wygląda?

    • 2 2

    • Trzeba pracować !!

      • 0 0

  • Fernando przybył do tego obozu pracy .... (2)

    Gdzie za psie pieniądze ludziska tyrają w podłych warunkach .....

    • 14 2

    • Psie warunki

      Akurat dowiedz się jak pracuje się w stoczni dla sunreef i w jakich warunkach bo nie masz zielonego pojęcia. Praca 2 zmianowa, nominał 165 godzin i zarobki około 6500 zł, z nadgodzinami około 9 koła.

      • 1 0

    • Kto im karze tam pracować?

      Jak za mało zarabiają to niech pójdą do innej pracy. Nie kumam takich wpisów.

      • 0 6

  • Ciekawe (5)

    Na niektóre promy nie wpuszczają samochodów elektrycznych ze względów bezpieczeństwa. Czy na takim katamaranie będzie bezpiecznie?

    • 26 9

    • (2)

      Z autami jest problem taki, ze jak sie zapali to sie nie da zgasic i zacznie sie palic statek, tu jak sie zapali to spali sie jedynie ta jednostka, nie bedzie strat pobocznych.

      • 2 1

      • Abc

        A co z ropą ? I innymi płynami ?

        • 0 0

      • Chyba, że w porcie w Monako.

        • 4 0

    • Jeden norweski "armator" posiadajacy dwa promiki na 9 aut kazdy

      • 3 0

    • Na ich katamaranach bałbym się wypłynąć na pełne morze, ale to są łajby, które mają stać w marinach i wyglądać, a nie pływać.

      • 1 5

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane