• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Hotel Puro w nowej odsłonie

Katarzyna Lepianka-Głuszkiewicz
15 września 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
W czwartkowy wieczór pokazano hotel Puro w nowym wydaniu. W czwartkowy wieczór pokazano hotel Puro w nowym wydaniu.

W czwartkowy wieczór zaprezentowano hotel Puro w nowej odsłonie. Wielkość hotelu i dopracowane w każdym szczególe wnętrze robiło wrażenie. Goście mogli poznać przysmaki restauracji Dancing Anchor, przespacerować się po pokojach hotelowych i spróbować koktajli przygotowanych w barze na tarasie z widokiem na panoramę Gdańska.



Hotel na Wyspie Spichrzów rozpoczął przyjmowanie gości już dwa lata temu. Jednak dopiero teraz został rozbudowany i wyposażony w spa, restaurację Dancing Anchor oraz bar na ósmym piętrze INK Above z widokiem na Stare i Główne Miasto. Łącznie w hotelu znajduje się 211 pokoi, a wśród nich 9 apartamentów dla najbardziej wymagających gości. Tym samym stał się drugim największym hotelem w Gdańsku.

Wieczór rozpoczęto od oznaczenia gości proponując zmywalne tatuaże i pieczątki nawiązujące do nadmorskiego klimatu Gdańska. Zaproszone grono, około 100 osób, przywitano w sali konferencyjnej szampanem i przemówieniami reprezentantów hotelu i organizatorów wydarzenia.

- Mam naprawdę ogromną przyjemność powitać Państwa w nowej odsłonie Puro Gdańsk. Spotkaliśmy się tutaj, żeby zaprezentować Państwu nowe możliwości, ponieważ wkroczyliśmy na kolejny poziom. Chcemy również wyrazić wdzięczność za dotychczasową współpracę oraz przedstawić nowe twarze, bo oprócz tego, że dobudowaliśmy pokoje i sale konferencyjne, w których się znajdujemy, to powiększyliśmy też nasz zespół. - mówił Kamil Gąsiorowski, dyrektor działu sprzedaży hotelu Puro w Gdańsku.
Po chwili dodając:

- Możemy sobie teraz poopowiadać o tym, że otworzyliśmy 211 pokoi, fantastyczne spa, bar z tarasem widokowym, ale ten czynnik, który odpowiada za pełen sukces, jest czymś niedoścignionym, to jest atmosfera tego hotelu. Mamy nadzieję, że tego wieczoru uda nam się pokazać Państwu to, czego mogą doświadczać nasi goście na co dzień.
Podczas wieczoru obecny był również Tymoteusz Skuza, który jest dyrektorem sprzedaży całej sieci Puro w Polsce.

Po oficjalnej części wszystkich zebranych zaproszono do restauracji Dancing Anchor, w której odbyła się kolacja w stylu sharing food. Kolacja składająca się z 3 dań i deseru rozpoczęła się przystawką w postaci sałatki z awokado z dodatkiem granatu, orzechów nerkowca oraz szpinakiem. Do sałatki podano puree z dorsza i pierogi z wątróbką. Następnie na stołach zagościła pikantna zupa z krewetkami i przegrzebkami. Danie główne, podobnie jak deser i przystawkę, podano w stylu sharing food, czyli dzielenia się jedzeniem. Na dwóch największych talerzach znalazły się kolejno: langustynki oraz dorsz, a na drugim talerzu podano mięsa, wśród nich m.in.: wieprzowinę szarpaną. Na zakończenie kolacji podano bezę z konfiturą i musem z marakuji. Deser zrobił furorę wśród gości, niektórzy prosili o dokładkę.

  • Zespół hotelu Puro w Gdańsku.
  • Goście wieczoru.
  • Kolacja w restauracji Dancing Anchor.
  • Restauracja Dancing Anchor.
  • Goście podczas oficjalnej prezentacji.

Po kolacji wszyscy zebrani wjechali na ósme piętro do baru INK Above by podziwiać widok na Stare i Główne Miasto i skosztować przygotowanych dla nich drinków. Wieczór umilał didżej grający na tarasie. Chętni mogli również wybrać się na oglądanie pokazowych pokoi i apartamentów. Wnętrza projektowane są przez agencję z Londynu, która dba o każdy szczegół, design i najwyższą jakość mebli znajdujących się w pokojach.

Reprezentanci hotelu Puro wielokrotnie podkreślali podczas spotkania, że jest to miejsce, w którym na co dzień mile są widziani mieszkańcy Trójmiasta. Dlatego zarówno spa, restauracja, jak i koktajl bar z tarasem dostępne są nie tylko dla gości hotelowych, ale dla każdego, kto zechce z nich skorzystać.

Ostatnią niespodzianką była loteria wizytówkowa, w której rozlosowano nagrody przygotowane przez sam hotel.

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (42) ponad 20 zablokowanych

  • Naprawdę epicka udana impreza

    • 4 1

  • nowe tanie miejsce konferencyjne dla skandynawów

    • 6 0

  • gosciom ciezko znalezc wejscie (3)

    przydalby sie wyrazny szyld a nie ledwo widoczny napis jak teraz.Duzy minus za brak dojazdu

    • 11 9

    • Celowe działanie

      Nie ma dużego szyldu, bo nie zależy im na tym, żeby mieli pełne obłożenie w hotelu ;-) Albo nastawiają się na zagranicznych turystów, w lepszych okularach, którzy zauważą napis. To nie jest hotel osób z plebsu, z okularami ze "Slow Vision" ;-)

      • 2 2

    • (1)

      Szyld i duże logo jest na budynku, a dojazd jest idealny pod sam hotel plus parking podziemny należący do hotelu

      • 6 5

      • wiec goscie sa slepi

        a ty tylko umiesz pyskowac

        • 2 7

  • Na czym grał ten didżej?

    Na tarasie

    • 4 0

  • (1)

    Super ! Było naprawdę zacnie i epicko

    • 15 12

    • epicko?

      Dobrze że nie dramatycznie, a szkoda że nie lirycznie.
      sjp się kłania..

      • 4 2

  • Ja bym doda jeszcz słowo -enedmiczne...

    tak sobie żeby było nie tylko epicko...

    • 4 1

  • a po co tyle zdjęć... (1)

    ... osób które piją drinki? Ja nie chce oglądać ich tylko hotel bo artykuł jest o Hotelu a nie o ludziach którzy tam byli. Zeby jeszcze było na co popatrzeć.

    • 54 14

    • nie po to poszli sie tam lansowac abys ty teraz ich nie podziwial.

      • 8 2

  • w środku super

    na zewnątrz obrzygany klinkierem, a ta ostatnia, prostokątna fasada, to jakaś pomyłka. wyższa o 1/3 od sąsiadującego budynku

    • 6 8

  • Budynek nijak nie pasuje do otoczenia i do tego za wysoki.

    • 7 7

  • powodzenia !!!!

    powodzenia !!!!

    • 3 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane