- 1 Nie tylko city break na wiosenny urlop (11 opinii)
- 2 Wystawa trójmiejskiej malarki w Wenecji (67 opinii)
- 3 Zobacz luksusowy jacht za 29 mln euro (58 opinii)
- 4 Spotkali się w szczytnym celu (8 opinii)
- 5 Restauracje idealne dla osób dojrzałych (112 opinii)
- 6 Reaktywacja salonu przy al. Grunwaldzkiej (45 opinii)
Blisko 400 osób wzięło udział w ceremonii otwarcia sopockiego hotelu Mera SPA. Można było zajrzeć we wszystkie hotelowe zakamarki.
Symboliczne otwarcie nowego obiektu następuje zwykle poprzez przecięcie wstęgi. Nie inaczej było tym razem - działalność Mera Hotel&Spa zainaugurowali prezydent Sopotu Jacek Karnowski, vicemarszałek województwa pomorskiego Ryszard Świlski, dyrektor hotelu Petr Diviš oraz przedstawiciele inwestora: Country Manager Swede Center - Roger Andersson oraz Shopping Center Manager Inter Ikea, Andrzej Hnatiuk.
Na otwarciu pojawili się przedstawiciele branży hotelarskiej, mediów, kadra menedżerska, lokalni biznesmeni. Zaraz po oficjalnej części uroczystości specjalni hotelowi przewodnicy oprowadzali po obiekcie zainteresowanych gości. A było co zwiedzać: hotel zajmuje powierzchnię 17 tys. m kw, liczy 145 pokoi, 35 gabinetów zabiegowych, dwie restauracje i cztery baseny, w tym jeden na dachu.
Nie było chyba osoby, która nie skorzystałaby z możliwości odbycia wycieczki na dach, by zobaczyć akwen, który ujmuje usytuowaniem. Basen z bezkresną krawędzią zlewającą się z taflą wód Bałtyku jest w Trójmieście nowością. W kuluarach dyskutowano też o nietypowej jak na polskie warunki elewacji. Hotel został bowiem w całości pokryty naturalnym drewnem.
Ceremonię otwarcia uświetnił koncert Sylwii Grzeszczak. Po muzycznej i kulinarnej uczcie część gości ruszyła na parkiet.
Zobacz nasz film z ostatnich szlifów przed wielkim otwarciem!
Miejsca
Wydarzenia
Opinie (44) ponad 10 zablokowanych
-
2012-06-11 09:16
Cała prawda o ......
Jechałem rowerem promenadą obok w niedzielę 10.06.Wrażenie jest ,że tam nadal trwa budowa.Widok niezbyt.A tu taka feta bo skończono.Stare wraca.
- 1 0
-
2012-08-06 21:04
W lipcu byłam gościem tego hotelu i na zakwaterowanie do pokoju czekałam 3 godziny. Obsługa hotelu nie raczyła nawet przeprosić. A barman z restauracji w lobby powinien przejść przeszkolenie z obsługi klienta. Żenujące w hotelu takiej kategorii.
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.